Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
MDK
Žádám si testu Škoda Kožak vs. Audi Q7, ale to je oboje koncern, tak spíše vs. Range Rover nebo Grand Cherokee. Už se nemůžu dočkat jak je Kožak všecky spráská. Hlavně v tom výjezdu na Ještěd na čas.
rohYpnol
Nadpis: Video: Citroën C3 vs. Škoda Fabia – Kdo je na tom lépe s konektivitou?
Obsah videa: Srovnání multimediálních systémů NULA, tedy vlastně srovnání čehokoliv nula 8-s 8-s 8-s Jen volné katalogové povídačky o tom kdo co má a nemá... A praktická ukázka čehokoliv vyjma změny teploty v C3 opět nula...
Tohle mi vážně hlava nebere...
P.S. Děkujeme za podprahové sdělení, že pan redaktor už se necítí být mladý. Tím pádem si ale nemyslím, že by měl zrovna on hodnotit konektivitu a dost možná to dává odpověď na neschopnost spárování telefonu >😒]
Obsah videa: Srovnání multimediálních systémů NULA, tedy vlastně srovnání čehokoliv nula 8-s 8-s 8-s Jen volné katalogové povídačky o tom kdo co má a nemá... A praktická ukázka čehokoliv vyjma změny teploty v C3 opět nula...
Tohle mi vážně hlava nebere...
P.S. Děkujeme za podprahové sdělení, že pan redaktor už se necítí být mladý. Tím pádem si ale nemyslím, že by měl zrovna on hodnotit konektivitu a dost možná to dává odpověď na neschopnost spárování telefonu >😒]
Páni Bureš a Mička se snad přetahují o to, kdo stvoří větší pí....nu pardon blbost na téma Škoda. Oba jsou v tomto směru nepřekonatelní >😁
Nejdulezitejsi je tato citace: "To Fabia takové moderní prvky jako kamera u zpětného zrcátka nenabízí, z hlediska multimediálního systému může působit až trochu zastarale. Jak ale přiložené video ukáže, někdy je i to výhodou."
Jinymi slovy: Skoda je zase s necim pozadu, ale vzhledem k faktu, ze je to Skodovka, tak je to vlastne vyhoda.
Jdu blejt... 8-s
Jinymi slovy: Skoda je zase s necim pozadu, ale vzhledem k faktu, ze je to Skodovka, tak je to vlastne vyhoda.
Jdu blejt... 8-s
Arese
Musím se plně ztotožnit s některými svým předřečníky - konektivita je to úplně poslední, co mě na autě zajímá! >😁 Design, jízdní vlastnosti vč. pocitů z řízení, prostornost, jízdní komfort, parametry motoru, bezpečnost, servisní síť a záruky - to je to, co je u auta podstatné! :-!
Sice není na prvním místě, ale zajímá mě. Jak třeba funguje plánování trasy mimo auto. Nebo přehrávání hudby z vnějších zařízení. Co se dá ovládat na dálku. Třeba možnost zapnout ventilaci je fajn (ještě lepší je klimatizace). I nezávislé topení si radši nastavím na telefonu než pomocí dálkového ovládání. Samozřejmě hands-free. Nebo hlasové ovládání (včetně vytáčení). Je sice hezké, že mi auto umí najít například restauraci, ale na tyhle věci spíš použiji telefon. Což mě přivádí k tomu, jak se dostává cíl cesty z telefonu do auta. Atd.
Bez těhle věcí se dá žít, ale dobře udělané člověku usnadní život. Ano, u hračky nebudu potřebovat ani to rádio, ale u běžného cestovního auta to bude hrát nemalou roli. Dnes auta zase tak špatná nejsou. I když... když se podívám, jak jsem vybíral auta, i u těch cestovních jsem spíš dělal kompromis na straně infotainmentu než jinde (například opravdu nemám rád dotykové systémy a opakovaně jsem auto s takovým systémem koupil >😁 ).
Bez těhle věcí se dá žít, ale dobře udělané člověku usnadní život. Ano, u hračky nebudu potřebovat ani to rádio, ale u běžného cestovního auta to bude hrát nemalou roli. Dnes auta zase tak špatná nejsou. I když... když se podívám, jak jsem vybíral auta, i u těch cestovních jsem spíš dělal kompromis na straně infotainmentu než jinde (například opravdu nemám rád dotykové systémy a opakovaně jsem auto s takovým systémem koupil >😁 ).
Jaros71
Jsme v ČR...Fabia vyhraje a je to logické.
Škodovka se povedla , je designem sportovněji pojatá , a má normální interier.
Vyrábí se v Česku.
C3 je designem zvláštní a vlastně moc pěkný..interier je francouzsky divný.
Na TEST jsem zvědavý..osobně nějakou konektivitu v autě hledám jako poslední parametr.
Auto musí dobře jezdit..takže priority : podvozek , volant , sedadla a motor.
Následně zavazadelník a design.
Škodovka se povedla , je designem sportovněji pojatá , a má normální interier.
Vyrábí se v Česku.
C3 je designem zvláštní a vlastně moc pěkný..interier je francouzsky divný.
Na TEST jsem zvědavý..osobně nějakou konektivitu v autě hledám jako poslední parametr.
Auto musí dobře jezdit..takže priority : podvozek , volant , sedadla a motor.
Následně zavazadelník a design.
Kevlar
Ked som si precital clanok a pozrel video doslo mi ze nam tu naozaj vyrasta generacia zdegenerovanych vodicov co vedia len tukat do mobilu a o soferovani nemaju sajnu.Staci jedna poriadna zima so snehom a ladom a a poladovicou a su vysrani a nevedia co maju robit za volantom.Je uplne jedno ktore auto si kupite aj tak su vsetky robene na dlzku zaruky ktoru poskytuje vyrobca.Zalezi vsak na tom aky medzikus sedi medzi volantom a sedalom a ci vie co ma robit ked sa to poserie a lebo si len zakryje tvar a pusti volant.Videl som to uz na vlastne oci ako to jeden hlupak spravil.to nebol sofer ale des a panika. 😉
bonzour
Co se týká ergonomie ovládání klimatizace, tak by se nemělo zapomenout na to, že pokud chcete zkontrolovat nastavenou teplotu, musite u fabie koukat na displej, ktery je hodně dole a tim padem na chvili vubec nevnimate deni pred sebou. U citroenu sice sice musite zmacknout jednou displej ale stale periferně vidite pred sebe.
Casto je tu v diskuzich slyset tvrda kritika na displeje "trcici z palubky", uprimě to vubec nechapu. Jak to, že nikomu nevadi že Škoda mivá dispelej navigace někde v urovni kolen. To je přece strašný co se týká pohodlí a hlavně bezpečnosti jízdy. Pravda je, že dnes se situace pomalu měni jak jsou obyčejné budíky nahrazovány displejem, který často umí zobrazovat i navigaci.
Casto je tu v diskuzich slyset tvrda kritika na displeje "trcici z palubky", uprimě to vubec nechapu. Jak to, že nikomu nevadi že Škoda mivá dispelej navigace někde v urovni kolen. To je přece strašný co se týká pohodlí a hlavně bezpečnosti jízdy. Pravda je, že dnes se situace pomalu měni jak jsou obyčejné budíky nahrazovány displejem, který často umí zobrazovat i navigaci.
Displeje trčící z palubní desky mi taky vadí, i když je samozřejmě jasné, že je to furt lepší řešení než navigace u kolen ala Škoda. Co je zásadní vadou těch trčících tabletů je absence jakéhokoli stínění. Ideální je řešení s kapličkou nahoře na palubní desce, jako to mělo třeba poslední Volvo s80.
Různí lidé používají zařízení různě.
Pro mne je například otázka, k čemu mi je znalost teploty, na kterou je klimatizace nastavená. Když je mi teplo, otočím kolečkem jedním směrem, když je mi zima, otočím jím druhým směrem. Jak moc, záleží na tom, jak moc je mi zima/ teplo.
Já třeba středový display běžně nepoužívám. Příkazy navigace se dají zobrazit na displayi v kapličce, dá se tam zobrazit i navádění do pruhů a situační plánky. HUD je ještě lepší a tam se také dají zobrazit všechny tyhle informace. Rádio si také zobrazím na displayi v kapličce. Hlavní display mi poslouží hlavně k zadání cíle do navigace nebo k změnám nastavení, za jízdy je tam z velké části pro parádu. Jsou samozřejmě výjimky jako parkovací senzory a kamery, ale to je jen zlomek času jízdy. Většinu věcí, které na něm dělám, bych klidně mohl udělat na telefonu nebo tabletu a vůbec by tam nemusel být. Ale jen většinu, ne všechny.
Jak říkám, různí lidé používají zařízení různě. A také řada aut nevyužívá display v kapličce tak, jak by se dalo, nebo tam mají nějaké šidítko jak z minulého tisíciletí. Třeba BMW to klidně odpustím, protože má špičkový HUD, lepší na trhu asi není.
Pro mne je například otázka, k čemu mi je znalost teploty, na kterou je klimatizace nastavená. Když je mi teplo, otočím kolečkem jedním směrem, když je mi zima, otočím jím druhým směrem. Jak moc, záleží na tom, jak moc je mi zima/ teplo.
Já třeba středový display běžně nepoužívám. Příkazy navigace se dají zobrazit na displayi v kapličce, dá se tam zobrazit i navádění do pruhů a situační plánky. HUD je ještě lepší a tam se také dají zobrazit všechny tyhle informace. Rádio si také zobrazím na displayi v kapličce. Hlavní display mi poslouží hlavně k zadání cíle do navigace nebo k změnám nastavení, za jízdy je tam z velké části pro parádu. Jsou samozřejmě výjimky jako parkovací senzory a kamery, ale to je jen zlomek času jízdy. Většinu věcí, které na něm dělám, bych klidně mohl udělat na telefonu nebo tabletu a vůbec by tam nemusel být. Ale jen většinu, ne všechny.
Jak říkám, různí lidé používají zařízení různě. A také řada aut nevyužívá display v kapličce tak, jak by se dalo, nebo tam mají nějaké šidítko jak z minulého tisíciletí. Třeba BMW to klidně odpustím, protože má špičkový HUD, lepší na trhu asi není.
KANKUNEN
vypadají vedle toho citronka, spíše jak pondělní ráno po bujarém víkendu.
artsvec
U Citroenu nám pan redaktor řekne, že tempomat je v základní výbavě, u Fabie řekne, že je adaptivní, ale už neřekne zdali je také v základu nebo za příplatek.
Samozřejmě, že za příplatek a ještě jen od výbavy Style...
Nejvtipnější je, když k základu se nedá připlatit ani za obyčejný tempomat, to dnes dělá jen Dacia.
Nejvtipnější je, když k základu se nedá připlatit ani za obyčejný tempomat, to dnes dělá jen Dacia.
Připlácet si u Fabie Active cca 10 tisíc za tempomat by stejně byla pitomost. Kromě toho, základní specifikace a jejich (ne)možnost příplatků bývají vtipné napříč trhem.
Ne mobilní telefony...
C3 je navonok krasne... uz som ho pred par dnami aj videl ... take nafuknute masivne auto.... len sa obavam ze potrebuje fakt velke kola a peknu farbu .... inak to bude docela buchta ... fabia zase posobi sportovejsie ... kompaktnejsie ... bude to teda zaujimave porovnanie :yes:
ak chces teda nieco pouzitelnejsie tak musis ist uz rovno do toho 81kw turba a vzhladom na jeho cenu uz to nebude az taka jasna volba voci konkuencii jak sa na prvy pohlad zda ... chyba mi tu nejaky zlaty stred .... co da stovku za 11-11,5 a ma okolo 60-70kw .. ( nieco ako povedzme yaris so 73kw alebo tsi fabia/pol👋ibiza 66kw ) a najlepsie aj 4 valce k tomu
Ten Citroën je designově zcela někde jinde - je v současnosti. :yes: