Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen I.D. Buzz: Elektrický busík má 275 kW a fantastický dojezd

38 komentářů

Avatar - Ondore
Ondore
Ale no tak... Viem, že je to len dizajnérske cvičenie, ale koncept vyzerá byť reálnym nakuknutím do budúcnosti, takto by autá mohli o pár rokov vyzerať. Napríklad ja by som si presne takéto niečo kúpil, nemusí mať ani autonómne riadenie 😄
Za mňa palec hore, po čase niečo, kde sa vw odviazal. Odkazuje na tradície, súčasne ale prináša kopec inovácií.
Anonym
vodstěhuj se a dožiješ se jich... :-!
Lovap
Možno ti palce dolu dávajú z dôvodu, že píšeš blbosti. To už tak vidím, že má každý doma el prípojku s nabíjačkou schopnou nabiť to auto za pol hodiny... Ty sa asi s realitou míňaš nejako hodne zďaleka ...
Anonym
Ne fakt. Kvalita života není jen vyšší plat ve velikém městě. Musíš se rozhodnout.
ESCAPE WHILE YOU CAN! ...mariňáku 😄
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Normálně tady chodí lidi se šálama přes nos. A zimou to není. Kde bydlíš? Už jedu! 😉
darkom73
ano,je to tak,kromě toho nechci vidět tu elektrickou přípojku která to nabije za půl hodiny
Anonym
A až jí bude mít doma každej a všichni naráz začnou ládovat - to ty paka co dávaj palce dolů netušej, fyzika jde mimo ně.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Důvodem proč se na taková auta těším je právě dnešní fuj vzduch v Praze.
Anonym
článek o dalším nepoužitelném, dlouho neprodejném a neprovozovatelném a debilním konceptu ve diktátu rádoby trendu elektro+autonomní.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Žádný důvod ke smíchu... Tahle kampaň může vážně VW položit. Myslím, že za nového prezidenta júesej by udělal koncern nejlépe, pokud by VW opustil tamní trh, zavřel Chatatoongu a nechal výrobu jen v Pueble. I přes obdivuhodnou tradiční německou tvrdohlavost při realizaci plánů je současná situace v Americe tak špatná, že náprava potrvá dlouhé, dlouhé roky a v vyžádá si "vyšší, ku.r.va vyšší, Halík" náklady. "Myslet politicky" to potřebuje. (Šance pro škodovku?).
Avatar - Bubáq
Bubáq
Možná jsou varováni (ne)prodeji Beetla... \ne všechno, co je retro, se musí prodávat jako housky. Proto hledají takový koncept, který by dával zákazníkovi smysl. Tento, se dvěma elektromotory a tudíž s opravdu velkým vnitřním prostorem (viz celková délka a rozvor) už se takové možnosti blíží. Ale až opadne vlna zájmu o velmi neekologická SUV.
Zájem Američanů a jejich imigrantů se zjevně otáčí směrem k fúzi MPV+SUV (MPV pojetím prostoru pro cestující, SUV tou nataženou kapotou). Viz včerejší premiéry [odkaz]
a
[odkaz]
Vedle nich je Atlas fakt podivínem, co musí jít s cenou hodně dolů.... [odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myšlenka možná zajímavá, ale patnáct let starý a dokola omílaný design busu už je brutální nuda.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Volkswagen verejnosť už dobrých 15 rokov kŕmi rôznymi konceptmi odkazujúcimi na legendárnu T1-ku a stále nič z toho nejde do výroby. 😒
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Anonym
TWL těch koncept-busů na téma starýho trasporteru už bylo, že je to k omrzení...fakt vodvaz.
V6last imil
Přesně tak takovej * se tady prezentuje, tak možná pro dvě d*l*ny z LA a nová !!! KIA STINGER!!!! NIC.
Jak to není že stáje VW, tak Nic. K**oti !!!!!!
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Mne sa páči ten "nápis" dolu na volante. P R N D .... že by taký zvuk z reprákov pri jazde tento nový VW vydával? A za príplatok si budeš môcť kúpiť aj B R R M, V R O O M, a ktovie, možno aj Z O O M - Z O O M...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
...realita zatím nic moc.
Avatar - pumpkin
pumpkin
No v USA to už zjavne prepásli. Mohli to dať do výroby v tom 2001, keď sa tam ešte predávalo raz toľko Beetlov ako v Európe, teraz je to už opačne a ako pozerám, všeobecne tam je slabý záujem o európske retro. Čo je ale väčší problém, tak ako píšeš, od vtedy klesol záujem o MPV a hlavne VW úplne vypadol z tohto segmentu, takže asi reálnejšie by to bolo v Európe a na podvozku Multivanu.
esenbe
Měli by jste si uvědomit ubrekánci, že tady jsou i lidi z Ostravy. Bydlet v 80. letech naproti Nháčku muselo být bájo. Prateta z Bartovic říkala, že tam často byl takový prach, že to vypadalo jako sněžení a člověk v tom nechával stopy. ,,Nasněžilo,, takhle třeba i 1-2cm za večer.

Já jakožto rodilý Ostravák žiju v Jeseníkách. Přináší to obtíže, ale je tady krásně a čisto.
gil54
Fuj vzduch v Praze ? Proti roku 1970 je to jako na alpském náhorním paloučku. 😉

Jó, už ani ten vzduch není to, co bejval. Tenkrát to byl vzduch, ten se dal krájet. A když máma chtěla umejt vokna, tak musela začít se špachtlí.
😄
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Chci k Středozemnímu moři nebo na ostrov. Ale ještě mi chybí pár šušní... a odvaha.
kalousek
Teda čumím na ten volant. Možná mohli konstruktéři udělat i kola ve stejném tvaru, snad by jim pak došlo jaká je to pitomost. Ve jménu hesla "změna musí být za každou cenu, i kdyby byla k horšímu"

EDIT: a koukám že jsem dostal palec dolů. On tady fakt někdo preferuje ručkování po hranatém volantu místo kulatého ?? To bych rád věděl jaké to má výhody 😄
kesumb
Souhlas, ale už je to fakt ohraný. Koncepty na téma electric drive shaft byly k vidění v roce 2011, 2013 a 2015 a dodnes jezdí akorát Golf a Passat GTE, které jsou v konkurenčním prostředí neprodejný. Na podobný bázi jezdí Volvo T8 a v XC90 je prý každé čtvrté hybridní. Takže neprodejný to úplně není. A to nemluvím o faktu, že nová XC90 není zrovna levná.
E-Golf jezdil jako koncept už verze 6. Dokonce snad Golf III se jako CityStromer i prodával. Ale reálně funkční Egolf je na trhu 3 roky a použitelný baterky má až od podzimního faceliftu.
Proč to takhle zdržují? Jestliže dokázala Tesla dát na trh funkční elektromobil s výrobou pár aut ročně (oproti velkým hráčům produkují jen zlomek), tak proč to nejde i jinde?
Vzduch v Praze je sice podstatně lepší než býval, ale podél hlavních silnic je to pořád hrozný. A z 99% za to může nějakej smrdutej vylítanej diesel. Kdyby se aspoň Praha snažila omezit tranzitní dopravu, nejlépe urychlenou výstavbou, respektive dostavbou obou okruhů.
Franta111
Příspěvek podléhá schvalování.
Franta111
Příspěvek podléhá schvalování.
Ficus
Ve Státech a Kanadě si to normální člověk nekoupí. Jen postněmečtí přistěhovalci, možná nějakej Polák, a pár neznalejch, co si nedaj poradit.... Konec prodeje už očekával i optimista, ale jen díky dotování z nesmyslnejch cen aut v EU, to tam automobilka zubynehty drží....
Jinak projekt s dojezdem 600km se vyplatí tisícům hotelových poskakovačů k letištím atd... Taky jako dodávky pro městký řemesla a služby jako dělaný. Když bude cena 300km dojezdu příznivá, nemusí se bát o odbyt.
Ale to tady pístovci těžko rozjedou, ty potřebujou vzadu trombón a každej tejden k pumpě.... Mimochodem, i kdyby celá ulice nabíjela v noci dvě dodávky z 230V zásuvky, tak to síť nepoloží( nebo jste viděli, že by v neděli před polednem padla sít když se pečou kachny a smažej řízky??? nebo když začne bejt zima, a do každýho baráku teče 10kW, tak to něco dělá???
Jediný komu to je divný, jsou písťáci, těm je divný všecko.
Lovap
Vidieť, že si toho naozaj nedokážeš moc predstaviť ... V Nórsku je cca 70 000 vozidiel na baterky (vrátane plug-in hybridov) a keď vieš niečo o Nórsku, tak asi vieš, že väčšina je situovaná, tak ako obyvatelia do jeho južnej časi - cca v línii Bergen - Oslo. A teraz si predstav, že všetkých 70 000 sa pripojí v noci na nabíjačky ... Divoká predstava ... až na to, že u nich je to jaksi realita a ... nič sa nedeje. Všetko je zatiaľ O.K.
Lovap
Ty si radšej pozri na čo reagujem ...
A čo sa týka druhej časti - predstav si, že v Nórsku nie sú počuť žiadne náreky na nedostatok elektriny a to má Nórsko najväčší počet elektromobilov na obyvateľa v Európe ...
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nesúhlasím. To slovíčko "moc" už si dal navyše, bez neho to vystihuje realitu. 😉
Brin
Jde mu o prachy. Pověst ho nezajímá.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ideovo má a bolo to tak aj prezentované.
kesumb
Taky si to začínám myslet, možná by se měli víc soustředit na střední a jižní ameriku. Nechci tu rozpoutat další diskuzi na téma dieselgate, ale každopádně to v USA nebudou mít jednoduchý.
Otázkou zůstává, jak to bere bežnej americkej zákazník, kterej by si případně VW koupil.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Pamatuju o něco později. Větší průmysl, menší provoz. Zdá se to ale lepší. Až na dnešek :😉
Střelec
[odkaz]
U VW bude jeste veselo
Avatar - mariov8
mariov8
A to jsi nedýchal ten vzduch, když byla ještě Praha plná průmyslu!
darkom73
a to si nedokážu představit ty výkyvy v el. síti.To budou mít energetici radost...
darkom73
aha,takže podle tebe nabíjecí stanice někde na dálnici která bude mít cca 10 stojanů a všechny budou nabíjet vystačí s obyčejnou trafačkou,že ? Doma to bude moci nabíjet jen ten,kdo má garáž.A ted si představ až to přes noc všichni šoupnou do zásuvky...
IPace
odkaz cislo 2 je na UP, tedy auto keter prodavaji, jen ne v te prodlouzene verzi, ale s Busem nema a nemel nic spolecneho