Novinky
Anonym
0
Bronco je legendární model, uvidíme s kaým přijde designem a terénními schopnostmi, ale mohla by to být zajímavá alternativa k Wrangleru.
boost.
0
Zadnej fordackej wrangler to nebude, co se designu tyce.
Anonym
0
To se ještě neví jak o bude vypadat, takhle asi ne, a i rendery s naroubovaným předkem z F-150 sou kravina
ericn
0
Hlavně by mělo jít o Off Road a ne jen o SUV 😉
A dopadne podobně jako třeba Jeep Commander. Supr vůz (silnice/terén/dizajn/motory). Ale v CZ Absurdistánu se ho prodalo vcelku zanedbatelné množství. Tupé stádo se chová mainstreamově a vozy které mají value prostě odmítají, no :-!
Vjezd s motorovým vozidlem do lesa je trestný čin, běžný člověk pro takové vozidlo nemá využití, ani kdyby chtěl. Kupovat pravověrný off-road do města je ještě daleko větší nesmysl, než velké SUV. Příznivci leštěnek si ho opravdu nekoupí, bylo by to asi jako obouvat na nohy horolezecké "mačky" do pěticentimetrového sněhu...
To máš sice pravdu, že jezdit s tím na kávičky po Pařížské je z drtivé většiny jen póza, ale existují lidé, pro které, vzhledem k tomu kde a jak žijí nebo co dělají, může být takové auto rozumnou volbou. A někteří se najdou možná i u nás.
Takže jako úplnou pitomost to tedy nevidím. No, když bude vypadat podobně jako na obrázcích, nemám s ním zásadní problém. Pokud panty dveří nebudou venku a bezrámová okna dveří pro tento segment je také, podle mě, když ne mimo, tak alespoň zbytečné a nepraktické.
Takže jako úplnou pitomost to tedy nevidím. No, když bude vypadat podobně jako na obrázcích, nemám s ním zásadní problém. Pokud panty dveří nebudou venku a bezrámová okna dveří pro tento segment je také, podle mě, když ne mimo, tak alespoň zbytečné a nepraktické.
jestli ono to u Commanderu nebude tim ze nema v EU zrovna super povest co se motoru Mercedes tyce, navic cena, postav k tomu konkurenty z Japonska a zjistis ze se proste vetsina lidi co potrebuje ten "luxusni terenak" poohledne prave po tom Japonci
soused taky jezdival Jeepama, pak jednou presedlal na Landcruiser a nakonec skoncil po par letech na LX570
soused taky jezdival Jeepama, pak jednou presedlal na Landcruiser a nakonec skoncil po par letech na LX570
3.0 CRD nemá dobrou pověst? to jsou mi novinky😊
podle mého je to prostě jenom jiná verze Grand Cherokee, který je podstatně pohlednější...
podle mého je to prostě jenom jiná verze Grand Cherokee, který je podstatně pohlednější...
Klasické CRD, má neduhy jako všechny CRD. Kdo nechtěl naftu, byly tam i 4,7 V8 a 5,7 HEMI. S LPG nepřekonatelný motor
Tak jsme se zase neco dozvedeli😊
Jakožto nestranný pozorovatel ti musím říct, že přínos tvého příspěvku taky nebyl bůhví jaký...
Ve své době se prodával GC a Commander. Co z těch dvou by sis vybral vizuálně ty?
Stejné motorizace, stejné převodovky, jiná kastle. Můžu to dohledat, ale Commander měl žebřinový rám, nebo něco co z něho dělalo opravdový off-road a ne SUV? nechám se poddat.
edit: ano, MB 3.0 CRD motor se pokládá za výkonově nic moc, ovšem velmi spolehlivý.
Stejné motorizace, stejné převodovky, jiná kastle. Můžu to dohledat, ale Commander měl žebřinový rám, nebo něco co z něho dělalo opravdový off-road a ne SUV? nechám se poddat.
edit: ano, MB 3.0 CRD motor se pokládá za výkonově nic moc, ovšem velmi spolehlivý.
Co by ses chtěl dozvědět?
odchází u toho Swirl, vstřiky a sem tam (ne moc často ale občas se stane) turbo a čerpadlo.
Nejvíc kluci co maj 300C a Jeepy řešily ty vstřiky a SWIRL
odchází u toho Swirl, vstřiky a sem tam (ne moc často ale občas se stane) turbo a čerpadlo.
Nejvíc kluci co maj 300C a Jeepy řešily ty vstřiky a SWIRL
Vstřiky řeší úplně všichni u všech dieselů. To asi nebude nějaký specifický problém. Se swirl klapkou měly problémy BMW, u MB jsem o tom neslyšel. Turbo logicky vydrží při správném zacházení 200 tkm nebo 400 tkm.
Jak proboha přišel autor článku na to, že auto sedící na podvozkovém rámu je SUV? To už by mohl rovnou napsat, že je SUV LR Defender či MB G! >😒] >😒] >😒]