Novinky
Značkou pro důchodce býval Cadillac, sranda je, že dneska dělá víc sportovní a auta pro radost z jízdy jak BMW >😁
Hele, pár shnilejch jedničkovejch oktávek už sem taky viděl. Naposledy jednu s krásnou dírou vedle víčka nádrže >😁
A hlavně Oktávka začínala s motrem 1,4 a bubnama vzadu. A vzádu na zadních sedačkách bylo místo pro Atku janouškovou a Krytináře. Já sem v Oktávkách a Feldách jezdil, Feldu sem i osobně řídil, Oktávku pravdu asi jen 400 metrů, ale jezdil sem v tom jako spolujezdec. Opravdu mě to neuchvátilo, sou lepší auta.
A hlavně Oktávka začínala s motrem 1,4 a bubnama vzadu. A vzádu na zadních sedačkách bylo místo pro Atku janouškovou a Krytináře. Já sem v Oktávkách a Feldách jezdil, Feldu sem i osobně řídil, Oktávku pravdu asi jen 400 metrů, ale jezdil sem v tom jako spolujezdec. Opravdu mě to neuchvátilo, sou lepší auta.
No, vidim to trochu sloziteji... a ano, podoba s Lancii je neprehlednutelna.
Lidi proste kupuji mizerny veci bez napadu, pokud jim to nekdo marketingove vysvetli...
A to je problem "naseho" sveta. Obe automobilky toho jsou jen zobrazenim. Snad az karikaturou.
Lidi proste kupuji mizerny veci bez napadu, pokud jim to nekdo marketingove vysvetli...
A to je problem "naseho" sveta. Obe automobilky toho jsou jen zobrazenim. Snad az karikaturou.
Felicia je úplne neporovnateľná. Ale Octavia nehnije, takže sa ti do "objektívneho" porovnania nehodí 😄
A Alero? Jistě že ho chválím, ty auta sou 17-18 let stará, dodnes jezdí, nejsou shilý jak Felcie, který už ze 60% dojezdily, má to o parník lepší jízdní vlastnosti díky nižší výšce a širokým pneu, sedí to výborně, je to jedoduché, až na stahovačky okken spolehlivé, má to automat a halvně to má motory - R4 o výkonu 150 HP a V6 o výkon 170. Kdybych nechtěl kupé, mam to dodnes, a pořád by to jezdilo jako to pořád funguje novému majiteli.
Designová pecka to není, ale funguje to a jezdí to výborně.
Designová pecka to není, ale funguje to a jezdí to výborně.
Koho ještě krom mou jmenovaných (Oldsmobile, Pontiac a Hummer) GM zařizlo v USA? Umělě vytvořenou značku Saturn, která prodávala překarosované Opely? Tak té mi skutečně líto není, kro když některé Opely prodává ted Buick, k čemu dvě takové značky.
A kdo byl další? Pojd mi to povědět.
Chrysler a Ford vůbec nikoho nezařizli vid, co takhle Eagle, Plymouth, DeSoto,Imperial, Mercury, Edsel atd
A kdo byl další? Pojd mi to povědět.
Chrysler a Ford vůbec nikoho nezařizli vid, co takhle Eagle, Plymouth, DeSoto,Imperial, Mercury, Edsel atd
Zlysoused napíše něco jiného a ty to zase otočíš. A ještě si podle mě myslíš, že si toho nikdo nevšimne >😒] :yes😒br />
GM zařízlo takových značek na tak potentním trhu jako je USA, že by v Evropě nepřežil ani deset let :-!
GM zařízlo takových značek na tak potentním trhu jako je USA, že by v Evropě nepřežil ani deset let :-!
Sergio sice nic nezlikvidoval, zato má v portfoliu živoucí mrtvoly jako Lancii, Chrysler a Alfu. Tolik co prodaj tyhle tři zančky by Oldsmobile, Pontiac i Hummer dokázali taky prodat, kdyby je uměle držely při životě...
Jak vidno Fiat Chrysler Grou za těch skoro 8 let nikam neposunula, prodeje klesaj (chrysler, dodge a ted už i Jeepu) a vše drží RAM trucks
Jak vidno Fiat Chrysler Grou za těch skoro 8 let nikam neposunula, prodeje klesaj (chrysler, dodge a ted už i Jeepu) a vše drží RAM trucks
Autorovi děkuji za zajímavý článek o zajímavé americké značce. Ale že by mi nějak značka pro americké důchodce chyběla, tak to zas néé... 😄
No Bariku, je kouzelné, jak dokážeš být k GM nekritický a přitom ti zlikvidovali už několik amerických značek, o Saabu nemluvě. A klidně budeš velebit i takovou obludku, jako je Alero.
Kam se na ně hrabe Sergio.
Kam se na ně hrabe Sergio.
Jo, máš pravdu. Mazda měla nejspíš opravdu první GPS navigaci. Stejně bych mě zajímalo, jak to tehdy mohlo s tou chybou cca 100m fungovat. Našel jsem si nějaká videa a opravdu to bylo zajímavé auto. Mimo jiné dotykové ovládání všeho možného včetně klimatizace na CRT obrazovce, úžasné.
Ano, Oldsmobile mělo první navigaci v rámcie sériového vozu prodávaného v USA, to byl právě ten rok 1995.
Právě, že snad vůbec první, pokud tedy mluvím o GPS. Byla to GPS navigace Guidestar, to vše v roce 1995. Otázka je, jak to fungovalo, protože až od roku 2000 byla vypnuta úmyslná chyba zanášená do GPS souřadnic.
Jo, ještě jsem zapomněl na jakéhosi předchůdce airbagů v roce 1973.
Je škoda, že takové značky musí skončit. Ale GM dokázal zlikvidovat i jiné automobilky, že Saabe...
Jo, ještě jsem zapomněl na jakéhosi předchůdce airbagů v roce 1973.
Je škoda, že takové značky musí skončit. Ale GM dokázal zlikvidovat i jiné automobilky, že Saabe...
americká Lancia 😢 On mimochodem existoval i Oldsmobile Delta, je i v galerii (fanoušci Sama Raimiho vědí).
Oldsmobile přineslo nejvíc nových vymožeností a vychytávek z US značek ještě spolu s Cadillacem. Velká škoda, kam to nechalo GM zajít. Značka byla ukončena administrativní rozhodnutím GM, aby se omezily náklady, bohužel kampan v 90. letech moc nefungovala a nepodařilo se získat nové, mladé zákazníky.
Nicméně sem hrdý, že sem vlastnil poslední vyráběný model - Alero - a ač to není nejhezčí auto, za těch 3,5 roku co sem ho měl provázalo velmi dobré jízdní vlastnosti, slušnou spolehlivost, jednoduchost a dodnes jezdí u nového majitele.
A legenádrní model jako 455 Rocket nebo Delta 88 sou dodnes odzdobou srazů a legendami.
Nicméně sem hrdý, že sem vlastnil poslední vyráběný model - Alero - a ač to není nejhezčí auto, za těch 3,5 roku co sem ho měl provázalo velmi dobré jízdní vlastnosti, slušnou spolehlivost, jednoduchost a dodnes jezdí u nového majitele.
A legenádrní model jako 455 Rocket nebo Delta 88 sou dodnes odzdobou srazů a legendami.
Což mě volně přivádí k myšlence - je škoda, že dnes, kdy je taková konjunktura výroby aut, jsou na trhu pro "běžného zákazníka" v podstatě k mání jen neuvěřitelně nudné a nezajímavé modely, podobné si jako vejce vejci. Snad jen Citroen si troufá přijít s něčím opticky zajímavým, jenže to zase zabíjí technikou.
Co dělat, už se zase těším na červnový Konopáč.