Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další Dieselgate? Fiat Chrysler obviněn z použití podvodného softwaru!

Na obzoru se rýsuje další emisní skandál. Americké úřady obvinily koncern FCA, že používal software schopný obejít emisní normy.
Zpět na článek
13. 1. 2017 10:00
13. 1. 2017 10:09
5. 2. 2017 10:28
Avatar - removed
12. 1. 2017 19:43
Akcie... Nic jineho za ti nevidim
Bych rekl, ze amici evropskou "financni ucast" neprekousli a vzali si jako precedens kauzu Mitsubishi... Vidim za tim znehodnoceni akcii a prevzeti Chrysleru do americkych rukou.
Rozbalit vlákno
5
Re: Akcie... Nic jineho za ti nevidim
Ja besne sa proti nafte v poslednej dobe bojuje, tak si myslím, že skutočné ciele sú ešte niekde inde...
Avatar - removed
12. 1. 2017 19:56
Re: Akcie... Nic jineho za ti nevidim
Politika... Nic jineho to neni.
12. 1. 2017 21:23
Re: Akcie... Nic jineho za ti nevidim
Aha, takze Obamova vlada, ktera Chrysler Fiatu prodala neprekousla jeho prodej a ted chce jeho prevzeti do americkych rukou. Sound legit. Doporucuji mokry hadr na celo.
Avatar - removed
12. 1. 2017 21:25
Re: Akcie... Nic jineho za ti nevidim
Dik za doporuceni.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2017 23:18
Re: Akcie... Nic jineho za ti nevidim
Prodeje Chrysleru padaj i bez diesel aféry, s těma 2 modely co má katuálně značka Chrysler (300 a Pacifica) a 4 co má Dodge (Charger, Challenger, Durango a Journey) je to spolek k smíchu a padaj už i prodeje Jeepů.

A 70% modelů vyvinul DaimlerChrysler a Cerberus Capital >:D >:D >:D
12. 1. 2017 19:46
fsechny dyzly jsou dyzlgejt
"Konec dieselů v osobních autech se blíží: vypouštějí víc emisí než nákladní auta"
[odkaz]
Rozbalit vlákno
40
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2017 19:49
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
obecní klaun se snaží bavit ale je to nuda a neustále se opakuje což není vtipné >:D :-|
12. 1. 2017 20:02
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
nestrkej hlavu do pisku jako pstros
někdo by ti moh zneuctit zadek
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2017 21:00
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
opět pokus o vtip a opět nuda, zkus to znovu ... i když se Tvojí inteligencí to asi moc nepůjde
Avatar - _Karel_
12. 1. 2017 21:09
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
:yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2017 08:52
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To mi vysvětli za co :yes: ? :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2017 23:06
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Vyndej tu hlavu z písku a zkus to co umí žáčci základky = čti >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2017 23:05
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Ty si vtipnej = to ti fakt furt hlava nebere že to tak prostě je? >:D
13. 1. 2017 04:45
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To zní naprosto logicky. Audi s tím problém u velkých motorů nemá a Fiat 500 vyprodukuje dvojnásobek emisí než nákladní Iveco!

Vzpamatuj se už... Ty a Topten jste bludaři, že vám není rovno. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2017 08:37
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Taky vtipnej = když si myslíš že to je o logice :yes: :-)

Jako vždy proti odborný veřejnosti přesvědčenej o vlastní pravdě?
Jak si vysvětluješ ten svět plnej vzdělanejch mamlasů profíků v mnoha oborech = kde jen ty máš furt dokola pravdu? ;-)

Hele čet si vod Vaculíka výsledky testů skupiny specialistů z ČVUT která se tomuhle problému věnovala? Ty bludaři to zase viděj jinak než ty! >:-[]
Avatar - removed
12. 1. 2017 19:53
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To je sice hezke, ale jsou to jen reci tech, co v teto diesel-sense age chteji zustat u vesel a tak rikaji, co chteji vsichni slyset.
Prirovnal bych to k politickym vyjadrenim o konci jadernych elektraren po tragedii ve Fukusime... Proste jen slova, na ktera si za pet let nikdo nevzpomene... Dodavam bohuzel.
12. 1. 2017 20:13
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Tak nějak. Když se automobilka (respektive významný představitel) proti něčemu vymezí, kolikrát nakonec dělá opak (chtělo by se mi až napsat vždy, ale nějaká výjimka se určitě najde, byť mě teď žádná nenapadá). Dokud se to bude kupovat, budou to vyrábět. Přeci nenechají peníze na stole pro konkurenci.
12. 1. 2017 20:21
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
no jo, ale podivej se, jaka je realita - dneska ti v eu v podstate vsechno zakazujou. jeste budu muset snad jit nahlasit na urad vzduchovku!!! ta krasne demonstruje, jaci d€bilov€ maji tyto veci na starosti. takze vubec bych se nedivil, kdyby nam naftaky v osobnich autech zakazali, zatimco stare nakladaky si budou v klidu smrdet dal a bezny domkar buran bude v zime stale topit pilinami s vyjetym mogulem napechovanymi v pet flasce.
Avatar - removed
12. 1. 2017 20:42
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Kuny, sjednocena Evropa je dobra myslenka. Jen se domnivam, ze v tuto chvili nas vedou evropsti lidri dost bezmyslenkovite, nezodpovedne a slepe. Nevysvetluji, narizuji, nevnimaji souvislosti...
12. 1. 2017 20:53
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
ja take nenamitam nic proti sjednocene svobodne evrope. ja komenuju tu samozvanou despotickou svoloc dominantne pobyvajici v bruselu, co tomuto "uskupeni" zcela nedemokraticky (svevolne) direktivne kaze/narizuje/rozkazuje. to nejsou zadni lidri, to jsou aparatcici nejhrubsiho zrna.
Avatar - removed
12. 1. 2017 20:57
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Chce to jinej volebni system.
Me by treba zajimalo, kdo delal a za kolik emisni studie napriklad. Nikde jsem to nenasel.
12. 1. 2017 21:13
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
jisteze to chce jiny volebni system. rozhodne se ale v ramci eu musime vratit pred lisabonskou smlouvu (klaus mel tehda pravdu). nemuzeme ani v principu dovolit, ze ceske republice bude diktovano shora nejakou kvalifikovanou vetsinou. podivej se treba na soucasnou migraci - staty, ktere tuto nelegalni migraci pres eu v rozporu s platnymi pravidly schengenskeho prostoru podporuji (napriklad nemecko, ktere laka migranty na socialni davky), si klidne jeste nestydate odhlasuji, ze se o ne budou delit s ostatnimi zememi. a to klidne proti jejich vuli (napriklad cr). a pry je to vsechno zcela v poradku a demokraticky odhlasovano. predstav si situaci, kdy ti sami idioti dostanou napad, ze se migranti nebudou delit podle nejakeho sloziteho propoctu, ale rovnou vsichni se presunou do cr - to by se pak klidne mohlo "demokraticky" odhlasovat, vsechny by nam je sem nastrkali a jeste by nas vyloucili ze schengenu, protoze nedokazeme hlidat vlastni hranice. pro jistotu nas pak oploti, aby odtud zadny migrant neutekl. a je vymalovano, vse pekne demokraticky schvaleno a vyreseno. ano, tohle je trochu extremni priklad, ale zcela realny diky lisabonske smlouve. takze pokud se eu nevrati pred lisabon, ja budu vzdy pro odchod z eu jakozto jedinemu alternativnimu reseni pro existenci svobodne a svrchovane ceske republiky, zemskeho raje to na pohled. ;-)
Avatar - Hittman
13. 1. 2017 07:40
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Sjednocená Evropa k ničemu dobrému nikdy nevedla. Měli jsme tu sjednocenou Evropu pod Římskou říší, pak Svatou říši římskou, sjednocený Balkán pod Osmanskou říší, pak sjednocená Evropa pod Hitlerem,... Je to špatně. Čím větší je území, nad kterým má moc pár lidí, je to vždy špatně, stejně jako dnes.
Avatar - removed
13. 1. 2017 08:47
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To sice ano, ale vyjmenoval jsi říšské či státní celky "sjednocené" válkami = násilím. Současná Evropa je výsledkem referend v jednotlivých státech a to je sakra rozdíl. Nic ti nezaručí nekrvavé řešení politických, územních a majetkových konfliktů lépe, než společná měna a provázaný průmysl.
Máš pravdu v tom, že nechat vládnout pár lidí velkému celku je blbost (viz Rusko). Na druhou stranu podívej se na USA. Jako celek fungují více než dobře a kdo chce, má se tam dobře.
Avatar - Hittman
13. 1. 2017 09:25
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To je všeobecně dávkovaný omyl vazalskými médii, že vše je v EU podle vůle lidí. Když bylo např. referendum v Irsku pro připojení, museli jej opakovat, protože první vyšlo negativně. Lisabonská smlouva nám okleštila možnosti národních zákonů a rozhodování. Takto velký svazek nemůže fungovat na bázi národních států a vlád v tomto vládnoucím složení, tj. buď se přiblíží EU systému, který je v USA, tj. větší provázanost a zánik národních států a nebo se rozpadne. Já osobně jsem proti EU, jelikož nic dobrého nepřináší. A než diktát Bruselu nebo Ruska, proč nebýt sami sebou a nedělat si vlastní budoucnost. Ty by jsi byl doma šťasten, kdyby chod vaší domácnosti a financí řídil třeba člověk z Aše, který o tvé rodině nebude mít ani potuchy? Navíc společná měna i EU jsou nesmysl, jelikož lidé v Evropě jsou velmi rozdílní nejen ve svých názorech na různé věci, ale i v pracovitosti, zdravotním a sociálním systému atd. atd.
Avatar - removed
13. 1. 2017 10:13
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Každý máme evidentně jiný názor i jiné vidění světa. A to je dobře. Alespoň nejsme ovcoidní :-)
Avatar - Hittman
13. 1. 2017 10:17
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
jj, souhlas. A o tom je demokracie..
Avatar - CommonUser
13. 1. 2017 10:59
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Kazdy mate kus pravdy, problem je, ze rozdelena EU nema velku sancu v globalnom meritku. Ako funguju zmluvy je "krasne" vidiet uz dnes ... Degeneracia zapadu prinasa vysledky.
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2017 11:17
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
A sjednocená EU dle současného způsobu fungování má globální šanci ještě menší, protože je svými vnitřními rozpory všem akorát pro smích.
Na mezinárodní úrovni si z EU nikdo nic nedělá. Vždyť nemá ani zástupce u OSN a všichni jednají jen a pouze s národními státy...
Avatar - CommonUser
13. 1. 2017 11:29
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Ano je to vysledok degeneracie a ignoracie ...
13. 1. 2017 11:33
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To asi moc neopouštíš domovskou hroudu, když nevidíš žádný přínos. ;-)

Evropské právo mělo přednost před národním i dříve. Historie tohoto principu jde až někam do 60. let.

Irsko přistoupilo v roce 1973 (tenkrát samozřejmě ještě žádná EU neexistovala, přistoupili k EEC), pokud si dobře vzpomínám. Měli referendum, protože se musela změnit ústava (alespoň tak mi to známý, Ir, říkal), prošlo napoprvé a většina byla významná (myslím přes 80 % a s velkou účastí). V Irsku se muselo referendum spojené s EU opakovat dokonce dvakrát, předtím to ještě udělalo Dánsko, ale obě tyto smlouvy byly v tomhle tisíciletí - šlo o Niceskou a Lisabonskou, u Dánska to byla Maastrichtská. Ve všech třech případech usoudili, že měli špatnou kampaň (nedostatečně lidem vysvětlili, o co běží). Takže se v druhém kole zaměřili na to, s čím měli lidé problém (ve hře byly také nějaké záruky, výjimky atp.). V téhle situaci nepřijetí znamená odchod a realita je, že si skoro nikdo tu smlouvu nepřečte. Nemluvě o porozumění. Není týden, kdy bych nečetl evropské právo, a nebývá to lehké čtení. Bylo to tedy rozhodnutí vlády, protože jim vyšlo něco, co nechtěli.
13. 1. 2017 10:37
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To však automobilka moc neovlivní. A nemyslím si, že by byl plošný zákaz pravděpodobný. Spíš budou pomalu ukusovat.

Vývoj okolo zbraní mě také netěší. Problém je, že tu tyhle tendence byly i dříve. Spousta lidí je proti nim. A v řadě zemí EU jsou podmínky horší než v ČR. Já bych byl mnohem radši, kdyby mi zajistili volnější pohyb po EU se zbraní. V první řadě kvůli tréninku. Když je člověk delší dobu v zahraničí a chtěl by si s sebou vzít zbraň, aby mohl trénovat, tak je to problém. Potřebuji pozvánku na konkrétní akci, aby to bylo jednodušší. Vem si v kolika zemích jsou nelegální vystřelovací (automatické) nože. Zločinci z definice nedodržují zákony. Nechápu, jak si někdo může myslet, že zákazem něco vyřeší.
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2017 20:25
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
:yes: Tak tak. Hystericky kopat do dieselů a dělat, jakoby jejich problémy na poli emisí nebo nákladů byly ohromným překvapením, o jakém jsme před dieselgate neměli sebemenší tušení, je trendem dnešní doby. Na jednu stranu dobře pro naše plíce, na druhou stranu komické pro kohokoli, kdo má trochu přehled.
12. 1. 2017 20:31
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
me hlavne udivuje, s jakym nasazenim se broji proti tem novym a modernim autum a s jakym klidem a pohodou se pristupuje ke starym popelnicim, ktere nesplnuji uz vubec nic (napriklad u standardniho benzinaku je zivotnost katalyzatoru kolem deseti let - cimz vubec nijak neobhajuju naftaky, jejich emise byvaji od urciteho veku primo spektakularni ;-) ).
Avatar - Hittman
13. 1. 2017 07:41
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Je potřeba prosadit elektrickou loby. Za každou cenu.
13. 1. 2017 08:37
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
stary popelnice uz dlouho jezdit nebudou, protože se rozpadnou, ale novy jedomety tady budou jezdit jeste za 1/4 stoleti

jednoho benzinaka mam jako hnojaka, starej cca 12 let, najeto k 220tis, posledních 5 let pouzivany jen na popojizdeni, kdy se motor ani poradne neohreje, před pul rokem emise naprosto bez problemu, bez problemu by dostal zelenou znamku opravňující vjezd do nizkoemisnich zon...
13. 1. 2017 19:08
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
podivej, merit emise na prazdno a povazovat to za smerodatny vysledek pro emise pod zatezi, muze jenom alibisticky blb. ty jedna zelena plaketo ;-)... jako voditko muzes pouzit kourivost naftaku - na nasich emisich projdou i bez filtru, ale v provozu pak vidis neco uplne jineho. s tema popelnicema si asi moc nerozumime - kdybych chtel resit emise aut zakazem, tak zacnu tam, ze po dvanactym roku provozu ti tu tvou popelnici seberu a sesrotuju, aby sis koupil neco novejsiho ;-)
13. 1. 2017 08:34
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
to asi nebude na me

tohle sem psal poslancoj urbanoj z CSSD 21.3.2012, když chtěl snížit spotrebni dan na naftu o 2.5 a na benzin o 1.5 kc/litr. brzo to bude 5 let, davno před dieselgate:

"
Dobry den pane poslance,

Dnes jsem se dozvedel, ze navrhujete snížit spotrebni dan na naftu o 2.5kc/litr, a na benzin 1.5 kc/ litr.

Soucasna spotrebni dan na naftu je 10.95kc/ litr, na benzin 12.85kc/litr.
Benzin je tedy zdanen o 17.2% vic nez nafta.

1 litr nafty obsahuje 36MJ energie, 1 litr benzinu 32MJ energie.
1MJ nafty je tedy zdanen 0.30417kc, 1 MJ benzinu 0.40156kc.
1MJ bezinu je tedy zdanen o 32% vic nez 1 MJ nafty.

Vas navrh tento rozdil ještě prohlubuje v neprospech benzinu a to takto:
1MJ nafty bude zdanen 0.23472kc, 1MJ benzinu 0.35469kc
1 MJ benzinu by tak byl zdanen o 51% vic nez 1 MJ nafty !!
A prepocteno na v Evrope tolik modni CO2, 1kg CO2 z benzinu by mel byt zdanen o polovinu vic, nez 1kg CO2 z nafty.

Asi je zbytecne Vam připominat, ze emise z naftových motoru obsahuji rakovinotvorne mikročástice a jedovate NOx, které prispivaji ke vzniku letniho a zimniho smogu. Ne ze by benzinove motory zadne emise nemely ale oproti naftovym jsou mnohem „cistsi“.
To dokazuje i pripravovane zprisnovani zelenych zon v Nemecku, kam budou mit povolen vjezd naftove motory splňující normu az od Euro 4, ale benzinove motory jiz od Euro 1, tedy přes 20 let stare benzinove motory.

Ptam se Vas, pane poslance, proc navrhujete, aby palivo do relativne cistych bezinovych motoru bylo zatizene o polovinu vyssi spotrebi dani, nez palivo do naftovych motoru, které vypousteji rakovinotvorne castice a jedovate NOx ??

S pozdravem
xxx
"
Avatar - removed
13. 1. 2017 08:59
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
A ty si myslíš, že zrovna tenhle tajtrlík to někdy četl?
Jako jo, bojuj, nic proti tomu. Ale pokud chceš bojovat, nejprve si řádně promysli strategii a počítej i s defenzívou.
13. 1. 2017 09:17
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
ja zadnej boj nevedu.
proti necemu a za něco bojovali komousi. napada me třeba legendarni boj o zrno..

ja jen informuju a verim, ze aspoň nekomu votevru voci
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2017 11:19
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Jo, to je tvůj způsob výkladu... realita je ovšem jiná.
Avatar - removed
13. 1. 2017 14:56
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Spousta lidí ty oči otevřené má, to zase nikoho nepodceňuj. Jde jen o to, jak moc je jednotlivec odolný proti házení hrachu na zeď.
Avatar - Hittman
12. 1. 2017 21:14
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Ono je vždycky otázka, z které strany na takové "průzkumy" tečou finance...
Avatar - removed
12. 1. 2017 23:09
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Ta zasadni ;-)
13. 1. 2017 04:45
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
To zní naprosto logicky. Audi s tím problém u velkých motorů nemá a Fiat 500 vyprodukuje dvojnásobek emisí než nákladní Iveco!

Vzpamatuj se už... Ty a Sakra jste bludaři, že vám není rovno. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2017 08:44
Re: fsechny dyzly jsou dyzlgejt
Problém je že to logický je >:D

Máš někde v okolí křeslo? Tak to je velikost SCR v náklaďáku. A teď sevři pěstičku = a to je SCR v osobáku = už je to logický? >:-[]
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2017 19:47
ŠÍLENÍ DOBROSEŘI V EPA ...
... jsou na odchodu, Trump s nimi bude rychle hotov a oni to vědí. Neustále házejí americkému automobilovému průmyslu klacky pod nohy. Tady nejde jen o diesely, tady jde o všechna vozidla.
Dělají to jako Obama - co nejvíce toho zahájit dokud to jde aby se s tím nové vedení muselo popasovat.
Není to dávno co nahonem prosadili nová pravidla pro CO2 kdy by v USA prodávané vozy měly plnit pomalu to co evropské vozy v Evropě.
Rozbalit vlákno
4
Re: ŠÍLENÍ DOBROSEŘI V EPA ...
Len aby oni neboli rýchle hotoví s Trampom. Ak nezačne skákať ako si želajú, bojím sa, že sa stane nejaká nešťastná náhoda, po ktorej budú musieť voliť nového prezidenta...
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2017 20:51
Re: ŠÍLENÍ DOBROSEŘI V EPA ...
To je Amerika a Trump se tam dobře vyzná. Faktem je že asi nikdy před tím v historii nebylo tolik potenciálních asassinů co si na US prezidenta brousej nože...
13. 1. 2017 09:59
Re: ŠÍLENÍ DOBROSEŘI V EPA ...
Ta nestastna nahoda je impeachment (nieco mi hovori, ze to bude google slovo roka) - republikani ho obvinia z napojenia na Rusko a odvolaju cez senat.
Avatar - Beefcake
12. 1. 2017 21:05
Re: ŠÍLENÍ DOBROSEŘI V EPA ...
Slusna fikcia.
Avatar - praděda7
12. 1. 2017 20:21
Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
Ekofašističtí státní paraziti nedají a nedají pokoj až je někdo zruší........... >:-[]
Rozbalit vlákno
10
12. 1. 2017 20:24
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
tohle je obycejny hon na svobodu.
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2017 20:59
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
čistě technologicky vzato FIAT CHRYSLER sice vypouští vyšší emise ale s legálním nastavením - to je chyba regulačního úřadu a všech těch debilních programů testu emisí
ps - při minus 10 a ve 40 stupních Celsia nemůže motor genereovat předepsané emise, byl by zničen extrémním nastavením - a proto existují opravné metody a je zcela správné testovat při cca 20 stupních Celsia
U Fiatů myslím cca po 21 minutách řídící jednotka přepíná do reálného režimu - opět je to proto že testovací režim je docela extrémní a poškodil by motor
ps - to je něco jako přeběhové otáčky v emisním testu dieselů - mohly zničit motor a taky se tak docela často stalo - a proto budou zrušené, všechno co je třeba se dá vyčíst z řídící jednotky
Avatar - Beefcake
12. 1. 2017 21:11
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
"U Fiatů myslím cca po 21 minutách řídící jednotka přepíná do reálného režimu - opět je to proto že testovací režim je docela extrémní", co je samozrejme nezmysel, ze ide o nieco extremne. Zrejme pojde len o nejaku "nahodu", predsa by Fiat nepodvadzal.
"čistě technologicky vzato FIAT CHRYSLER sice vypouští vyšší emise ale s legálním nastavením" - iste - a "používal nenahlášený dodatečný software umožňující emitovat na silnicích zvýšené emise oxidů dusíku" - to uuuuplne vyzera ako legalne nastavenie....
Rovnako ako ""Nenahlášení softwaru, který ovlivňuje emise z automobilového motoru, je závažným porušením zákona, které může vést ke škodlivému znečištění ovzduší," - legalnost sama.
Kludne manipuluj, ale odtial-potial :-)
Uz to, ako sef Fiatu sa hned ohana Obama vs Trump, je silne zavadzajuce a podozrive.
Avatar - praděda7
13. 1. 2017 08:22
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
Všechno se musí hlásit, aby zkur.vený úředník měl co na práci a ukázal jak je důležítý...zkur.vení paraziti... >:-[]
Avatar - praděda7
13. 1. 2017 08:26
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
Logicky vzato, automobilky se měli zkur.veným byrokratům postavit hned na začátku a ne čekat až je haj.zlové zaženou do rohu... :-!
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2017 20:52
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
TRUMP UŽ SE VYJÁDŘIL ŽE JE VYHÁZÍ. A od té doby oni zapnuli turbo a toto je jeden z výsledků, 7 dní před inaugrací ...
Avatar - Beefcake
12. 1. 2017 21:13
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
Najvyssi cas, pretoze bohvie, co ten magor ma v plane.
12. 1. 2017 21:22
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
ale prosimte. jestli v usa vyhrala svazacka clintonova nebo tlučhuba trump nic zasadniho neovlivni. vyvoj v usa v nasledujicim obdobi bude z 95-ti procent totozny, dopad na okolni svet zanedbatelny. cela ta taskarice kolem voleb v usa mi jenom tak nejak ukazala, ze zeman je z mnohych hledisek skutecne osobnost, ktera snese srovnani s temi nejvehlasnejsimi svetovymi leadry (trump, putin, atd.) >:-[]
Avatar - Beefcake
12. 1. 2017 21:39
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
Chcel som napisat, ze super, ze mas v tom aspon ty jasno, ked uz sefovia automobiliek nemaju - [odkaz] . Ale tym Zemanom si ma uplne odrovnal.
12. 1. 2017 21:41
Re: Šílenství a hon na automobilky pokračuje...
jo... sefove automobilek a nektera jejich pozdejci rozhodnuti padaji do tech zbylych 5-ti procent ;-)
Avatar - Dinar
13. 1. 2017 10:00
Další
lžikoncern? Kolik jich ještě bude? Kde se to zastaví? A co na to Jan Tleskač? >:D ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2017 10:09
Sergiuv konec
Pokud se to preukaze, tak to bude Sergiuv konec. Klesaji prodeje na US trhu, sedany Dodge, problemy s ramem u RAM-u, prolemy s volicem prevodovky, nekvalita vyroby. V EU to s Alfou nevypada dobre, tipuji to na ztratu s Giulii. Dobry tah byl jenom Tipo, ale dokaze prekrocit stin Fiatu? Jizanska auta se neprodavaji dobre, ani kdyz maji nemecke soucastky - Seat.
VW to taky odmital priznat a pred par dny to nakonec priznal. Sergio to ted bude chtit natahnou az k zacatku Trupetovani, coz zatim nevime, jak bude, protoze populiste rikaji neco jineho ve volbach a po nich. Navic neni jiste , ze to Trump prezije dlouho. Na nem bude zalezet, jestli ze potvrdi Sergiova slova - elektromobl nema budoucnost, radeji investujeme do dieselu. Dnes jine automobilky tvrdi presny opak - VW, BMW, Ford,...
Akcie VW bych si klidne koupil v dobe poklesu, ale FCA uz tak jisty nejsem. Ztratova automobilka, ktera musi zaplatit jeste i pokutu, to tezko prezije.
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2017 10:28
Dieselgate
Kdyz si vemu ze fyzikalni zakony se nedaji prekroutit ale zeleni IDIIOTI si to mysli. Kdyz chci aby auto jelo na naftu tak ma urcite nezadouci splodiny a benzin na tom neni o nic lip, vse ma pro a proti. Auto 600kg s 0,9l motorkem a auto s 2t.a 3,0l motorem nebudou jezdit stejne ale pro idiioty to ma byt stejne. Mnoho lidi taky rika, kdyz je prumerny plat 27.5tis. tak proc ho nemaji vsichni? Prace jako prace. Taky to nejde zprumerovat ale u aut se to nejaci bezmozci snazi udelat at 5L. nebo 1l. splodiny 0. Az nekdo z tech IDIIOTU zacne rikat ze lidi musi kadit 1x tydne protoze se znecistuje priroda tak prestaneme jist jen aby jsme vyhoveli normam??? nebo tajne budeme chodit na WC aby se vyhovelo IDIIOTUM??? TAky se da upravit mysleni jako softwer v PC???
Rozbalit vlákno
0