Novinky
Uživatel_5340709
6
a být uznán - je celkem rozdíl. 😉
Přejít do diskuze
jaky nerealny požadavky?
benziny az na par výjimek laboratorni limity emisi plni i v realu.
jestli to naftaky nezvladaji, tak se na silnice vůbec nemely dostat
benziny az na par výjimek laboratorni limity emisi plni i v realu.
jestli to naftaky nezvladaji, tak se na silnice vůbec nemely dostat
všetci podvádzali, resp. podvádzajú. Inak to nešlo, ekobuz mal nereálne požiadavky. Toto ide natriko ekobuz
včera fiat, dneska renault
jestli to pujde timhle tempem, tak do konce mesice budou obvineny všechny automobilky co vyrabeji jedovaty naftaky.
přitom by stacilo danove nezvýhodňovat naftu oproti benzinu a naftaky by se v osobních autech nikdy nerozsirily
jestli to pujde timhle tempem, tak do konce mesice budou obvineny všechny automobilky co vyrabeji jedovaty naftaky.
přitom by stacilo danove nezvýhodňovat naftu oproti benzinu a naftaky by se v osobních autech nikdy nerozsirily
Pokud plní limity v laboratoři tak je vše vpořádku, protože EU úředník nikde nepíše kolik toho mají vypouštět v reálu takže ikdyby z toho padaly kusy uhlí tak je to vpořádku >😁
Motory dci jsou vyvíječi NOx v reálném provoze. Kdo viděl testy v reálném provozu, tak už ví, že motory TDI s močovinou jsou celkem ok, ale dci hodnotu překračují i 20x.
Frantíci na to šli nejlevněji jak mohli, přefoukali malý motor a bez močoviny a teď mají problém, že se do limitů nevlezou ani kdyby 100x vylepšili SW a navíc EGR ventil se bude měnit zároveň s olejem.
Frantíci na to šli nejlevněji jak mohli, přefoukali malý motor a bez močoviny a teď mají problém, že se do limitů nevlezou ani kdyby 100x vylepšili SW a navíc EGR ventil se bude měnit zároveň s olejem.
je snad rozdil. je pripad rendlu shodny s xindlem? obchazeli podvodnym softem certifikaci? jestli ano tak tvrde tresty
Řekněme raději, že emise VW v reálném provozu nebyly nic výjimečného.
Jestli podváděli nebo obcházeli už je věc legislativy. Renault v USA neprodává a v Evropě je jiný právní systém.
Jestli podváděli nebo obcházeli už je věc legislativy. Renault v USA neprodává a v Evropě je jiný právní systém.
Je to tak no, ale zase je nefér potrestat VW a u ostatních to neřešit. Rovnost musí být.
Celá aféra prostě byla chyba a bude doznívat ještě hooodně dlouho.
Celá aféra prostě byla chyba a bude doznívat ještě hooodně dlouho.
Vćera jsem měl k večeři čočku a teda ty emise v noci, to byla síla. Ještě že to nepřišel nějaký komisař změřit, dostal bych pokutu.
Je potřeba se na někom napakovat (překvapují mne frantíci, kteří do Renaultu v době krize pumpovali finance, zřejmě je chtějí dostat zpátky do rozpočtu) a hlavně podpořit elektromobilitu, ať už dotacemi ze státního rozpočtu a nebo cíleno likvidací naftových motorů.
která má se škodlivými emisemi pramálo společného. Státní paraziti vysávající daňového poplatníka v soukromém sektoru se musí zviditelnit a seberealizovat...o to tu jde... >😒]
To bude zajímavé, když VW dostalo flastry, odškodnění, úpravy aut atp. Takže teď flastr pro FCA v USA, což ho může položit. Teď nevím, jestli dostali pokuty i v Evropě, ale i vymýšlení úprav pro splnění požadavků jak museli něco stojí. VW mělo spoustu hotovosti a postavení na trhu, to už nějak dají, ale ostatní? A VW může jen stát a říkat, že by měly být tresty stejně tvrdé jako dostali oni, což je to poslední, co konkurence potřebuje.
A sebevražda EU, tentokrát ekonomická a průmyslová, vesele pokračuje, přitom to nic nepřinese.
A sebevražda EU, tentokrát ekonomická a průmyslová, vesele pokračuje, přitom to nic nepřinese.
Ale dá se předpokládat, že když francouzské úřady začnou s oficiálním, neskrývaným vyšetřováním své vlastní automobilky (což není žádná sranda, pokles akcií atd) , musí mít dost vážný důvod, řekl bych až jistotu. Na základě jen nějakého tušení nebo předpokladu by si to nedovolili, ne veřejně.
Že Renault dělá nejhorší rakovinomety na trhu, je uznáno už dávno. Jde už jen o to, jak chytře dovedli ošulit měřící cyklus.
A to, že tvůj Renault nám tu zasírá náš vzduch až 20 ti násobky povolených limitů, je dle tebe naprosto v pořádku. :-!
Naopak, ty dunihlave. Je třeba dodatečně výrazně zdanit všechny vozy, které mají motor s kompresním poměrem nižším, než 15:1 protože zbytečně zamořují svět CO2. A to je mnohem, mnohem větší prů*er, než rajský plyn.
Pokud někdo jezdí málo je benzín ok..při vyšších nájezdech bude vždy nafta výhodou.
Normy v EU jsou blbě nastaveny..pidi motory nic neřeší.
Normy v EU jsou blbě nastaveny..pidi motory nic neřeší.
Až bude měřící cyklus alespon trochu odpovídat realitě a nebude to sci-fi tak přijďte s tím, že někdo podvádí do té doby totiž můžete obvinit všechny i u benzínových motorů:-!
Nicméně pokud věc vyšetřuje francouzský stát, nezjistí se samozřejmě vůbec nic. :no:
Pokud úřady dostanou oficiální podnět, musí oficiálně vyšetřovat bez ohledu na prospěch. Tomu se říká právní stát. Je-li tomu jinak není to právní stát, ale bordel.
renault porad jede v LNT místo v SCR, a LNT si s jedy NOx v realu neporadi, narozdil od SCR, kterej to snad zvlada když se to neojebava
Jedovatý je i CO2 a toho svým benzínákem vypustíš mnohem víc. Dej si kyslíkovou masku, ale moc to s tou koncentrací nepřeháněj nebo tě to taky zabije >😁
Takze v realnej prevadzke ovela viac smradiace dizle su v pohode, lebo presli nejako zazrakom jednorazovym testom ? Komu toto vyhovuje si moze podat ruku s tymi uradnikmim, nie je o nic lepsi/mudrejsi.
Osobne dam prednost osulenemu testu s o cosi nizsimi realnymi emisiam ako naopak.
Osobne dam prednost osulenemu testu s o cosi nizsimi realnymi emisiam ako naopak.
Turbobenziny tedy neplni zadne. Protože všechny emituji castice které mají diesely zvladnute. Proto musí mit do 2 let všechny turbobenziny filtr pevnych castic.
potvrzuji pumpoval Renault mel lezkou krizi stejne tak PSA. Renault je castecne vlastnen statem tak získal podporu snadno.
Dnes umí pomalu metat rakovinu i oturbené benzíny. Tuším třeba 1.0 Ecoboost nesplňuje ani Euro 2.
Je to tak. Je třeba se na to dívat optikou velkých měst a těch je ve Francii opravdu hodně.
Co to kecáš? Jsi zdravej? To chceš říct, že dCi Renaulty nejezdí po městech?
Vždy si myslím, že větší hovadinu už vymyslet nemůžeš, ale ty se překonáváš.
PS: nemám VW, nikdy jsem neměl a dá li bůh, ani mít nebudu. :-!
Vždy si myslím, že větší hovadinu už vymyslet nemůžeš, ale ty se překonáváš.
PS: nemám VW, nikdy jsem neměl a dá li bůh, ani mít nebudu. :-!
umela vyhoda diky nižší spotrebni dani na naftu
kdyby to bylo obracene, tak po nafte nikdo ani nestekne
az se to srovna, tak naftak koupi jen ten největší dunihlav
kdyby to bylo obracene, tak po nafte nikdo ani nestekne
az se to srovna, tak naftak koupi jen ten největší dunihlav
Kdo je nutí vytvářet metropole kde bydlí 10 000 000 lidí a víc? Kdo rozumný může chtít bydlet v takové džungli? Praha - 1 000 000 = 300 000 aut. Paříž = 10 000 000 = 3 000 000 aut - prostě příliš mnoho aut.
par výjimek u benzinu co prekracuje laboratorni limit NOx i v realu se najde, ale spocital bys je na prstech jedny ruky, většina benzinu limity plni.
podobne i u nafty se par výjimek najde, ale opacnym smerem, tedy ty co laboratorni limity emisi plni i v realu, a spocital bys je opet na prstech tentokrát obou ruk. většina naftaku limity prekracuji, a to az radove
podobne i u nafty se par výjimek najde, ale opacnym smerem, tedy ty co laboratorni limity emisi plni i v realu, a spocital bys je opet na prstech tentokrát obou ruk. většina naftaku limity prekracuji, a to az radove
Pockej Karle... Nepsal o prubehu a vysledku vysetrovani. Jen o zpusobu, jak takove vysetrovani iniciovat.
A proto mají auta určená především do města ty nejvýkonější motory,protože mimo město,nebo při vysokých rychlostech není výkon třeba,že? Ty techniku. >😁 >😁 >😁
Chlapeče, přesně jak píšeš - pod vyšší zátěží.
A vyšší zátěž znamená nevyhnutelně co? Ano, vyšší spotřebu.
A kde má auto vyšší spotřebu? Ano, ve městě. A nečekám, že bys to se svým "technickým" uvažováním snad i pochopil. :-!
A vyšší zátěž znamená nevyhnutelně co? Ano, vyšší spotřebu.
A kde má auto vyšší spotřebu? Ano, ve městě. A nečekám, že bys to se svým "technickým" uvažováním snad i pochopil. :-!
To chceš říct, že Renault pozná, že je na dálnici a začne vypouštět ***?
Ty jsi dobrý demagog. >😁
Ty jsi dobrý demagog. >😁
Tak se podívej na testy, ty tragéde. Jezdíš snad po městě 130? Ale nečekám, že to jseš schopnej pochopit.
Ne, jen ty vyšší emise produkuje pod velkou zátěží, zatímco VW i v normálním městském provozu. 😄
Podstata je, že byrokraté paraziti a ekofašisté ubližují nám všem a když ti to ještě nevadí, tak to je tvoje věc...ale pak neříkej, že jsi nebyl varován...
Tazko argumentovat s niekym, kto v kazdom prispevku spomina uradnikov, parazitov, ekofasistov, atd, ktori mu ublizuju , okradaju a pritom podstata unika.
Na to fakt nemam chut ani cas. Okrem toho tu ja v ziadnom pripade neobhajujem tie vypalnicke kroky voci VW, ak si si nevsimol.
Na to fakt nemam chut ani cas. Okrem toho tu ja v ziadnom pripade neobhajujem tie vypalnicke kroky voci VW, ak si si nevsimol.
Chabe je toto kopanie rucickami nozickami okolo a plac ako nam vsetci ublizuju. A naviac spochybnovanie obj.argumentov. Na zaciatok si precitaj z 18😁5 este aspon 5krat. Niektorym ludom sa uz z principu neda vyhoviet.
A preto bude velka zabava, ked sa dokoncia tie planovane testy, co chcu presne kvoli tomuto robit teraz cez zimu.
Chtěl jsi napsat- VW v USA podváděl, v Evropě je to jen přizpůsobení předpisům. Stejně jako u ostatních automobilek.
jeste jsi zapomnel, ze mocovina mrzne pri -11C a minimalne nez se to prejde do skupenstvi tekuteho, tak to nefunguje
Euro6 je výplod stejných státních úředníků, parazitů, kteří si nahřívají zadky v přetopených kancelářích a z dlouhé chvíle vymýšlí jak občanům ještě více zkomplikovat život... >😒]
EPA s podporou Kalifornské socialistické vlády již několik desetiletí (po té co přebrala štafetu od Ralph Nadera), funguje jako tajná zbraň ekofašistů a stát ve státě. Doufejme, že se Trumpovi podaří ji přistřihnout krovky...
"státní úředníci nejsou schopni sjednat pořádek" lol. A ked sa o to ini uradnici pokusaju, ci uz v EU, alebo v tych konkretnych mestach (zakaz vstupu menej ako Euro6), su opat tercom magorov, pardon - trollov, ci hejterov.
VW to v USA uznal a opravdu podváděl. Renault se držel toho co předpisy umožňují. Pokud byly předpisy nastaveny špatně - hnát Renault k soudu je vcelku zbytečné, to ať se tvůrci norem a měřících cyklů ženou sami sebe k soudu.
ve svycarsku je benzin o 2 destaky levnejsi, v GB je o 2 desetaky drazsi.
prodeje naftaku v GB jsou dany tim, ze platej mensi dane z vjezdu do londyna.
hod sem link, jaky sou prodeje naftaku a benzinaku ve svycarsku.
ale je logicky, ze kdyz svycar jezdi do zahranici, kde je nafta zvyhodnena, tak voli naftaka
prodeje naftaku v GB jsou dany tim, ze platej mensi dane z vjezdu do londyna.
hod sem link, jaky sou prodeje naftaku a benzinaku ve svycarsku.
ale je logicky, ze kdyz svycar jezdi do zahranici, kde je nafta zvyhodnena, tak voli naftaka
stavajici euro 6b plni. neplacej nesmysly.
pro euro 6c, od letosniho zari, budou muset mit nove homologovany primovstrikovy benzin filtr podobne jako naftak, to vime vsichni.
pak budou mit benziny o 2 rady min PM nez naftaky s filtrama
pro euro 6c, od letosniho zari, budou muset mit nove homologovany primovstrikovy benzin filtr podobne jako naftak, to vime vsichni.
pak budou mit benziny o 2 rady min PM nez naftaky s filtrama
Omyl. CO2 není jedovatý, je pouze nedýchatelný. A ve vyšších koncentracích způsobuje udušení a smrt.
Ten rozdíl je ovšem oproti dieselům stále řádový. Turbobenzíny sice produkují saze, ale naprosto nesrovnatelně s diesely.
SCR to zvládá. Mazda radši 3 roky počkala, nebyla si jistá, než v roce 2017 vstoupí na trh v USA. V Evropě má zatím Mazda motory s nízkou kompresí bez SCR ale i bez LNT, ale v USA by jim to neprošlo tak to stopli - a dobře udělali. Model 2017 USA má SCR.
SCR má jediný problém - při předávkování by z výfuku mohl jít nespotřebovaný přebytečný čpavek - takže to musí mimo jiné hlídat i senzor čpavku.
SCR má jediný problém - při předávkování by z výfuku mohl jít nespotřebovaný přebytečný čpavek - takže to musí mimo jiné hlídat i senzor čpavku.
No pamatuji si dobu, kdy se formovala legislativa na benziny spojená s povinností mít kat, a taky si to nikdo nedovedl představit, že by se to zavedlo plošně. Potom bác a šlo to. Třeba se blíží doba podobných opatření vůči dieselům.
Kamaráde, kvůli nějakému neschopnému, usrranému Paříži, kde parazité státní úředníci, si nejsou schopni sjednat pořádek, zajistit bezpečnost občanů a čistý vzduch, musí zbytek Francie trpět... >😒]
Nestačí napsat, že pumpoval. Pokud to myslíš vážně, tak buď konkrétní. Ta krize probíhala v Renaultu a PSA zcela nesrovnatelně. Fakta jsou jasná. PSA musel stát společně s čínským partnerem zachránit. Asi výš o nutnosti navýšení kapitálu. Zkus mně napsat něco o tom, jak stát pumpoval peníze do Renaultu.
ano prochazi. to je to spravny slovo.
a je podezrely, ze 110kW s LNT ma podle spritmonitoru o 0.8 litru mensi spotřebu nez 140kW s SCR, pricemz LNT spotřebu logicky zvysuje.
jasne se 110kW se bude jezdit asi trochu jinak nez se 140kW, ale prece jen ...
a je podezrely, ze 110kW s LNT ma podle spritmonitoru o 0.8 litru mensi spotřebu nez 140kW s SCR, pricemz LNT spotřebu logicky zvysuje.
jasne se 110kW se bude jezdit asi trochu jinak nez se 140kW, ale prece jen ...
jenze prdy nejsou jedovaty.
ano, smrdej a vyvolavaji lokalni zamoreni, ale jinak prdy nebezpecny nejsou, narozdil od jedovatyho NOx, o kterym je dyzlejt
ano, smrdej a vyvolavaji lokalni zamoreni, ale jinak prdy nebezpecny nejsou, narozdil od jedovatyho NOx, o kterym je dyzlejt
Takhle už tady plácáš skoro 2 roky a pořád nic. Sedí zatím jen maníci z VW a platí taky jen VW. 😄