Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Mercedes-Benz rozšiřuje řadu Marco Polo o model Horizon

15 komentářů

kalousek
Tak komfort obytného vozu tohle určitě nezajistí
Avatar - Ondore
Ondore
Nie že by som Ti protirečil, ale fakt chceš toto porovnávať s karavanom? 😄
kalousek
Já ne, ale tenhle nesmysl se píše v článku >😁
Avatar - Ondore
Ondore
Už to vidím 😄 Tam je dôležité kto to píše: "...podle svého výrobce" 😄
a pokračovanie: "vhodné pro každodenní provoz podobně jako velká MPV a zároveň mají své posádce poskytovat komfort obytného vozu..." - treba to brať tak, že marketing výrobcu sa činí, dokonca z veľkých MPV spravil autá na každodennú prevádzku - už sa vidím, ako s tým idem do práce či do hypermarketu 😄 >😁
kalousek
Do práce nebo hypermarketu s tím celkem můžeš, ovšem obytný vůz to opravdu nenahradí. Takže málo muziky za hodně peněz.

Ale myslím, že redakce by mohla zjevně nereálná tvrzení výrobců taky trochu korigovat
TomasPT
Jasně, není a nebude to plnohodnotný karavan. Na druhou stranu, dá se v tom v pěti lidech trochu odpočinout. Určitě to není na bydlení o dovolené, jako karavan.
Na druhou stranu se s tím dá jet téměř kamkoliv. S karavany bývá trochu problém v některých historických částech měst, protože jsou prostě moc obrovské. Tohle je stejně velké jako kdejaká zásobovací dodávka.

Podle mě je tahle varianta optimální. Ta linka mi tam přijde zbytečná a interiér Vita není moc hezký. Tohle krásně kombinuje to nej z obou verzí.
kalousek
To mi přijde daleko lepší dodávková vestavba. Venkovními rozměry je to normální dodávka ale komfortem uvnitř je proti autům jako tohle MarcoPolo nebo California od VW o několik levelů výše, přitom cena bude +- stejná

třeba něco takového
[odkaz]
TomasPT
To už je trochu větší a hlavně - se třemi dětmi je člověk nahranej.
kalousek
Tak holt každý má jiné potřeby
Avatar - Ondore
Ondore
"Do práce nebo hypermarketu s tím celkem můžeš" - ja Ti neviem, tá prostredná verzia má dĺžku 5,14 m, čo znamená, že budeš trčať na každom parkovacom mieste, či v práci, či pri nákupoch. Celková šírka je o 10 cm vačšia ako S-Class a už s ňou sa neparkuje v podzemnej garáži obchoďáku práve ľahko 😄 Problém je v tých čiarach na zemi, autá sú v poriadku 😉

Moja skúsenosť je taká, že mať to ako hlavné a jediné auto v rodine nie je práve vhodná cesta, jedine že je to prosperujúci živnostník, ktorý to v týždni využije na prácu a cez víkendy a dovolenky v tom vozí rodinu, športové vybavenie a pod.
kalousek
Jezdím běžně s dlouhým transporterem a ještě delším ducatem a do práce nebo na nákup s tím samozřejmě jet jde. Tím ale nijak nerozporuju, že s menším autem se parkuje snadněji
Avatar - Kolouš
Kolouš
s Véčkem jezdím od doby jeho uvedení. Díky pohonu zadních kol/velkemu rejdu prednich kol a přehledné karoserii se s nim ve stisnenych prostorach parkuje lepe nez s Eckem ve 4Maticu. Srovnani mam.
Ze je to o par centimetru delsi v realnym zivote vubec neresis.
Avatar - Ondore
Ondore
Mercedes má hóóódne široké možnosti konfigurovania svojich áut a platí to aj pre túto triedu. Môžete si tak zobrať klasické Vito a dať doň 3-miestnu lavicu, ktorá sa dá rozložiť ako posteľ, dtto môžete spraviť na opačnej strane s V-triedou, vybrať sa dá každému čo hrdlo ráči (cenovo niekde od 40 tis. až do neba, dvojnásobok nie je problém 😄

Moje skúsenosti😒br /> Motory
- Mám skúsenosť s najsilnejším (140 kW), povedal by som, že pre takéto auto je to optimálna voľba. Auto je skrátka macek a čokoľvek slabšie pod kapotou sa bude trápiť. Na druhú stranu s týmto motorom (a podvozkom) môžete mať pocit, že jazdíte s "trochu väčším" kombíčkom, veľmi dobré! Bonus navyše je štvorkolka, bez zaškrtnutia tejto položky by som toto auto asi ani nebral.
- Čo až tak dobré nie je, to je odhlučnenie, ale priznávam, že moje uši sú precitlivelé 😄
Interiér
- Lôžko s rozmermi 1,93 x 1,35 pre troch? Zabudnite, ibaže by ste sa mali všetci traja moc radi a nevadilo by vám telo na telo. S prižmúrením oka dvaja plus dieťa. Limitom môže byť aj dĺžka lôžka, 193 cm nie je práve veľa.
- Výbava záleží len a len od vás, Vito je jednoduchšie, V-Class sa blíži osobáku.Niekoľko druhov klimatizácií, vyhrievania, poťahov, skrátka kam sa pozriete, tam môžete konfigurovať. Len sa potom nečudujte cenovke.
- Pecka sú posuvné sedadlá + otváracia strecha, takýto pocit v kombíku určite nezažijete 😄

Na dlhé výlety fajn voľba, možnosť prespania je otázkou kompromisu, pretože ak používate lôžko, tak musíte prehadzovať batožinu z kufra. Ak máte 3 tašky, tak samozrejme nie, ale vzadu "po strop" znamená, že pred spaním budete cvičiť aj s nákladom, ktorý zo sebou veziete.
_MT_
S nákladem přijde vhod ten stan na střeše. Je škoda, že už nenabízí šestiválec.
saxana1111
😒 😒 😒