Profi
My čtenáři jim ani nestojíme za to, aby to jednou po sobě přečetli. To nejsou chyby v textu, přímo to bije do očí.
Mít v Multivanu benzín, to musí být utrpení. Zákaz šlápnout na plyn a stejně to vezme 10.
Mít v Multivanu benzín, to musí být utrpení. Zákaz šlápnout na plyn a stejně to vezme 10.
Mám dojem, že tento článek někdo psal v pět hodin ráno po flámu. Tabulka pro údajů TDI, v nadpisu místo TSi, FSi, zmatečný popis konkrétní testované verze, podivný styl... ach jo, kam jsem se to dostal...
Konečně mají odpůrci dieslu benzín i v dodávce a můžou si to běžet objednat nejlépe pro celou firmu takže budou určitě obrovské prodeje >😁
při správně nastavených cenách (rozuměj spotřebních daních) benzinu a nafty, by to byla zcela reálná alternativa. Při "dotované" naftě je to fakt spíše jen pro nadšence.
Čo to znamená rozumne nastavená? Ak by si aj tie dane zrovnal, tak rátaj mierna jazda 7 vs 10 a trochu svižnejšie tempo 10 vs 15 l/100km.. A to si predstav nebodaj trochu vyššiu, dlhšiu a ťažšiu dodávku a potom porovnaj rozdiel. Možno hej, ak bude benzín o 1/3 lacnejší ako nafta,ale až také zvýhodnenie je a) nereálne (štát musí z niečoho žiť), b) až taký rozdiel v daňovom zaťažení benzín vs nafta nie je.
Vybral si si blbý článok na adoráciu na benzín 😄 >😁
Vybral si si blbý článok na adoráciu na benzín 😄 >😁
Rozumně znamená alespoň trochu logicky - tedy minimálně opačně než je tomu nyní. Své zákazníky si tento VW najde i teď, protože někteří si prostě raději připlatí než aby jezdili dieselem (ať už z důvodu komfortu vlastního nebo komfortu spoluobčanů). A takových by bylo více, kdyby nemuseli připlácet tak mnoho. A čím více by jich bylo (těch s benzinovými auty), tím by mohly být spotřební daně nižší. Stát musí z něčeho žít, ovšem když o***né přesedají do dieselů, pak příjmy státu klesají hned ze dvou důvodů (nižší sazby daně a nižší spotřeby), což znamená, že aby měl stát alespoň stejně peněz, musí daně zvýšit (což znamená zase více lidí v dieselech a tak stále dokola).
Pozri sa do štatistiky, koľko kupujúcich si bolo ochotných zaplatiť +- rovnakú cenu ako za dízel a popritom tankovať 3-5l/100km paliva viac. To percento bude fakt nízke. Ak by si tie dane poohýbal a povedzme, že zrovnal, tak stále bude atraktívny dízel - bavíme sa o tomto type auta a spotrebe týchto aút. O koľko by si musel znížiť dane na benzín, aby to bolo len podobné si zrátaj sám.
Posledný pohľad je čisto ekologický a je to len úvaha, vztiahnutá k tejto kategórií vozidiel - fakt je ekologickejšie vyťažiť o 30 (mierny odhad) až 50 percent ropy naviac - neobmedzujme sa len na priame emisie z motora, ale hoďme sem aj spracovanie a transport tej ropy.Ale to je len v rovine úvahy.
Zrovna toto je skrátka prípad, kedy má nafta zmysel a má zmysel k tomu motoru nacápať DPF a SCR a stále to zrejme bude rentabilné a nie je to pohroma pre ekológiu a životné prostredie.
Ja tu neadorujem za dízel do každej male plechovky....
Posledný pohľad je čisto ekologický a je to len úvaha, vztiahnutá k tejto kategórií vozidiel - fakt je ekologickejšie vyťažiť o 30 (mierny odhad) až 50 percent ropy naviac - neobmedzujme sa len na priame emisie z motora, ale hoďme sem aj spracovanie a transport tej ropy.Ale to je len v rovine úvahy.
Zrovna toto je skrátka prípad, kedy má nafta zmysel a má zmysel k tomu motoru nacápať DPF a SCR a stále to zrejme bude rentabilné a nie je to pohroma pre ekológiu a životné prostredie.
Ja tu neadorujem za dízel do každej male plechovky....
Ten motor sa do Multivanu nehodi. Spotreba to jasne dokazuje. Inak ten motor velmi doverne poznam z Golfu GTI 230 koni a mal som priemernu spotrebu 11.4L/100km na 4500km. Cize ziadne jedno zvezenie.
Stale tu citam ako sa ten motor hodi do Golfa. Ano nech sa paci mozete si ho kupit a zivit ropne koncerny.
Stale tu citam ako sa ten motor hodi do Golfa. Ano nech sa paci mozete si ho kupit a zivit ropne koncerny.
Druhá možnost je dieselem zasmradit svět. Třetí pak Tesla X.
Varianta 1 se zdá být ještě tak nějak nejpřijatelnější.
Jinak na Spritmonitoru má Golf GTI průměr 8,76 (6,99 min a 11,51 max)
Varianta 1 se zdá být ještě tak nějak nejpřijatelnější.
Jinak na Spritmonitoru má Golf GTI průměr 8,76 (6,99 min a 11,51 max)
Spritmonitor funguje nasledovne. Ludia tam pisu svoje priemerne spotreby tym, ze je to vzdy podla dotankovania a mnohi to porovnavaju s palubakom. Ok. Dalej tam udavaju pri konkretnej spotrebe, aky jazdny styl to bol. Usporny, Normal, Dynamicky.
90% ludi tam jazdi usporne, nanajvys normal, cize to je ciastocne zatazenie pre motor, kde je ten motor usporny. Ak jazdite dynamickejsie vobec nie prilis rychlo (cca 10% nad dovolene limity), tak to uz neplati.
Ja som s Golfom GTI mal do 130km/h (GPS) spotrebu cca 8L/100km. Jakmile som isiel trocha rychlejsie 140km/h (GPS) spotreba bola cez 9L/100km. To iste, ked je auto nalozene na 70-80% predpisanej nosnosti, alebo na okreskach sa snazite viac predbiehat.
Dalej ti ludia co davaju tie udaje na Spritmonitor to nerobia exaktne tym chcem povedat, ze nemaju vsetci rovnake pravidla a tym padom sa dopustaju chyby.
Proste je to tak.
>😒] >😁
90% ludi tam jazdi usporne, nanajvys normal, cize to je ciastocne zatazenie pre motor, kde je ten motor usporny. Ak jazdite dynamickejsie vobec nie prilis rychlo (cca 10% nad dovolene limity), tak to uz neplati.
Ja som s Golfom GTI mal do 130km/h (GPS) spotrebu cca 8L/100km. Jakmile som isiel trocha rychlejsie 140km/h (GPS) spotreba bola cez 9L/100km. To iste, ked je auto nalozene na 70-80% predpisanej nosnosti, alebo na okreskach sa snazite viac predbiehat.
Dalej ti ludia co davaju tie udaje na Spritmonitor to nerobia exaktne tym chcem povedat, ze nemaju vsetci rovnake pravidla a tym padom sa dopustaju chyby.
Proste je to tak.
>😒] >😁
Tak zaprvé, nejedná se o motor FSI ale TSI. Viz technické specifikace nebo konfikurátory.
Za druhé: "Zatímco užitkové varianty tunových dodávek již zcela opustily benzinové motory".... Z konfigurátor a technických specifikací je jasné že pro Transporter jsou v nabídce motory 2.0 TSI ve variantách 110kW i 150kW.
Za třetí: "K vůni benzinu lze také získat šestistupňovou přímo řazenou převodovku nebo sedmistupňovou DSG s pohonem pouze předních kol.".... i Multivan má v nabídce 2.0 TSI ve variantách 110 kW a 150 kW. Manuální převodovka pouze pro 110 kW. Pro 150 kW pak pouze sedmistupňovou DSG a to buď s pohonem předních nebo všech kol.
No celkově docela článek o ničem...
Za druhé: "Zatímco užitkové varianty tunových dodávek již zcela opustily benzinové motory".... Z konfigurátor a technických specifikací je jasné že pro Transporter jsou v nabídce motory 2.0 TSI ve variantách 110kW i 150kW.
Za třetí: "K vůni benzinu lze také získat šestistupňovou přímo řazenou převodovku nebo sedmistupňovou DSG s pohonem pouze předních kol.".... i Multivan má v nabídce 2.0 TSI ve variantách 110 kW a 150 kW. Manuální převodovka pouze pro 110 kW. Pro 150 kW pak pouze sedmistupňovou DSG a to buď s pohonem předních nebo všech kol.
No celkově docela článek o ničem...
Kto nejazdi dlhe dialnicne presuny, casto startuje studeny motor a chce komfort preco nie. Ja osobne by som si tam vedel predstavit 3,0 TDI , ten by tomu auto dal tu povestnu ceresnicku na torte v oblasti komfortu a vykonovej rezervy.
Od eletrickych bocnych dvery ruky prec! Kazdy koho poveziete sa nimi bude pretlacat a samozrejme sa pokazili.
Od eletrickych bocnych dvery ruky prec! Kazdy koho poveziete sa nimi bude pretlacat a samozrejme sa pokazili.
Jak tady mnozi pisou, taky si myslim, ze takova uroven clanku je k nicemu.
Kdyz si sednu na 4 hodiny ke stolu, napisu 10x lepsi recenzi - a to bez toho, abych v tom aute vubec kdy sedel!
Kdyz si sednu na 4 hodiny ke stolu, napisu 10x lepsi recenzi - a to bez toho, abych v tom aute vubec kdy sedel!
.v tabulce technických údajů se jedná o motor TDI ...
😡
Alespoň v Německu nabízí dvě verze, 110 kW a 150 kW. Slabší má jen manuální převodovku, silnější má jen dvouspojku. Jen silnější může mít pohon všech kol.