Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Cadillac CTS Wagon: První statické dojmy

18 komentářů

Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Ta malá okénka vypadají sice perfektně, ale jejich praktická nevýhoda bude zřejmě značná.
tomuhle kousku snad neni co vycist!
...to je hlavní deviza tohoto vozu. Pro některé prodejní argument č.1. Nejsem bůhvíjaký příznivec designu novodobých Cadillacků, ale tento kousek se neztratí. Originalitu mu odepřít nemohu.
ja tiez nie som nejaky strasny fanusik CADILLAC, ale CTS sa mi fakt paci a tento WAGON snad este viac... :yes: Ten sipovity zadok pripomina ACCORD TOURER, ale to nevadi, skor naopak
Kvasoň
Souhlas... designový styl Cadillacu není můj šálek kávy a nikdy nebude v mé garáží, ale přesto chválím za to, že má v dnešním světě, kdy člověk nerozezná jedno auto od druhého, kuráž svůj vlastní styl držet.
:yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle už by mohlo ve vyšší střední něco urvat, i když pořád jen dva motory, ale aspoň že jeden slušný dýzl. Designově velmi zajímavé, jízdně dle testů snad taky, teď už jen tu dealerskou síť a slušný servis.
BMW u 3er tiez v USA si moze dovolit ponukat len 328i a 335i a tym to hasne.

Ist teraz do vyssej strednej (co ma zatial nelaka), tak by som nad CTS vazne uvazoval. Aj ked by som pockal ci budu spolahlvie - benzinove motory maju vraj nejaky novy system vstrekovania paliva.
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, já jsem na něj taky zvědav, měl bych se CTS docela brzo svézt v rámci porovnávačky, tak uvidíme či ma dokáže ohúrit.
s cim porovnavacka? S tym, proti comu je to postavene, 5er?
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Doufám, že tím spojením "druhý pokus" nemyslíš nic pejorativního na 1.generaci 😉 Samozřejmě se z ní nestal v EU hit, ale srovnej její prodeje s prodejema Catery. V USA se CTSka prodávalo 50-70 000 ročně a to byl nečekaný úspěch! A v EU se prodeje Cadillacu od dob 1. Art&Science auta zmnohonásobily! Do té doby byl nejprodávanějším modelem Cadillacu Seville STS, který prodal jen zlomek počtu CTS. Takže CTS :yes: :yes: :yes:
FUJ! :no:
taliani zas tak zle diesle nerobia... GM tusim spolupravuje s ALFA, napriklad ten 3.2 benzinovy spolu vyvinuli, co je v ALFACH. Ale 2.4 JTD od ALFY by bol malo, chce to tam proste naftu V6
Avatar - CountachSV
CountachSV
design naprosto dokonalej, neumim si vybavit pěknější kombík mezi posledníma novinkama.
no len jak pozeram, ta velkost kufru... no tak to je marast. To ked sa pozriem na 5r KOMBI, tak predas len tam odveziem aj 3 hrantov na dovolenku 😄 Divne, ze MB, AUDI, BMW uz pochopili, ze len pekne vyzerajuce kombi nestaci a natahajuju kufor aj v strednej, aj vyssej strednej (aj ked nie vzdy to vyzera prave dobre). A CADILLAC da tak strasne maly kufor, albo napriklad ACCORD TOURER... to zas nejak zaspali dobu.

Je mi jedno, ci nieco ma 490l, alebo 513... ale 350l - oborvske auto a rovnaky ma lubovolny HATCHBACK
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Cadillacu stále více chybí jasný "top of the line" model. Nebo haló auto, chcete-li. Každý si tam podle vkusu dosadí DTS (největší limuzína), Escalade (největší a s největším motorem) nebo XLR (nejdražší). Ale každýmu něco málo k dokonalosti chybí. Chce to novodobý Fleetwood, sériový Sixteen, nebo tak něco. Doufám, že usilovné práce na módních koninách alá BLS nebo BRX nebrzdí přípravy skutečného Cadillacu! 😲
Když jsem se tu před časem ptal, jestli tento vůz bude mít větší zavazadlový prostor než Fabia II Combi, málem mě tu někdo označil za blba, ať že se podívám na rozměry F II a Cadillacu. No vida, a už je to tu: 4859mm dlouhý kombik má zavazadelník velký asi jako hatback vozítka do města (rozuměj F II, F GP apod.).
Mnozí řeknou, že nepotřebují nic stěhovat, ale na co pak kombi je než kvůli zavazadlovému prostoru, snad kvůli estetice?