Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Scirocco na českém trhu: Základní 1,4 TSI (90 kW) stojí 549.900,- Kč

Od 30. září je na českém trhu v prodeji VW Scirocco, základní cena byla stanovena na 549.900,- Kč. Všechny motory kromě nejslabšího 1,4 TSI (90 kW) mají v nabídce kromě manuální převodovky také dvouspojkovou DSG.
Zpět na článek
30. 9. 2008 20:33
30. 9. 2008 21:26
neregistrovaný "RayBan"
30. 9. 2008 20:34
30. 9. 2008 21:16
30. 9. 2008 21:20
30. 9. 2008 21:39
30. 9. 2008 22:00
30. 9. 2008 22:08
30. 9. 2008 22:18
30. 9. 2008 22:33
30. 9. 2008 22:41
1. 10. 2008 07:42
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 21:21
1. 10. 2008 08:31
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 16:48
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 09:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 21:23
30. 9. 2008 21:37
30. 9. 2008 21:46
30. 9. 2008 22:02
30. 9. 2008 23:32
1. 10. 2008 01:08
1. 10. 2008 08:24
30. 9. 2008 23:08
1. 10. 2008 02:16
1. 10. 2008 07:16
1. 10. 2008 09:02
1. 10. 2008 07:43
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 07:54
1. 10. 2008 08:21
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 08:46
1. 10. 2008 08:52
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 08:59
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 08:58
1. 10. 2008 08:57
1. 10. 2008 11:49
1. 10. 2008 10:45
1. 10. 2008 11:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 11:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 11:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 11:55
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 12:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 13:01
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:21
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 17:55
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:09
1. 10. 2008 13:23
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:17
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:28
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 16:45
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 14:57
neregistrovaný "FX_"
1. 10. 2008 16:42
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 17:05
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 15:15
neregistrovaný "Machete"
1. 10. 2008 16:46
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 20:33
Kde je GTI?
No teda.. Článek o dalších úspěších soudruhů z Koncernu a GTI nikde? Žádné oslavné ódy na VW?

Pořád čekám, až mi odpoví na jednoduchou otázku, ale asi je moc zbabělý..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
30. 9. 2008 21:26
Re: Kde je GTI?
GTI pro změnu exceluje u článku o nové Fiestě, mrkni tam ... >:-[] ... ale za chvíli nahází kompost i sem ;-\
30. 9. 2008 20:34
DCC
Nojo, to je príma i když na Tokyo hotel to nebude...

Nevíte někdo, jestli se ty tlumiče přitvrzujou i podle stylu, resp. rychlosti jízdy automaticky?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 21:16
Re: DCC
No, s dvoulitrem za šestsetpade, dobrá nabídka. ;-)

Ty tlumiče se přitvrzujou a měknou aktuálně dle stylu jízdy i povrchu, ale vždy v rámci daného přednastavení, režimu, tzn. když budeš tlačit na pilu v komfortním módu a házet autem ze zatáčky do zatáčky tlumiče přitvrdí, ale stejně se auto bude víc naklánět, než když to samé při stejné rychlosti na stejném místě budeš dělat s tlumiči ve sport módu.
30. 9. 2008 21:20
Re: DCC
Nojo, kdo jinej, než odborník na slovo vzatej! :yes: Takže normál... Dík!

;-)
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 21:39
Re: DCC
:-) Rádo se stalo, ona je výhoda těch elektronicky řízených tlumičů hlavně v tom, že pro sportovní auto, kde se používají kvůli stabilitě tlumiče s kratším zdvihem je možné použít dlouhozdvihové a zdvih omezovat dle potřeby el. cestou. Ty řeči o tom, jak elektronika vyhodnocuje situaci "tisíckrát za milisekundu" vypadají hezky v "te reklámni brožuře, chlapi", ale zaznamenat rozdíl na cestě mezi tím jak fungují ony anebo klasické, ale pro daný typ sportovního auta dobře naladěné, je nemožné, možná bych to věřil nějakému testovači, který s jedním typem auta a růz. tlumiči najezdil tisíce km. Prostě výhoda adaptivních je, že když dosportuješ, přepneš na dlouhý zdvih (komfort) a vezeš se jak v konfekčním autě.
30. 9. 2008 22:00
Re: DCC
jj, já to mam taky, i když ne asi doslova. Bu%d to přepnu, nebo to tvrdne, pokud jedu asi 20 sekund přes 120 atd. V tom případě je mi to jedno, ale když dám ručně sport, tak je to sice jako žebřiňák, ale sedí to, jako "čert". V podstatě jedu pořád "comfort", protože si to stejně v zatáčkách přifukuje a žádný kreace s tim nejdou, no a ta nafta, co by si chtěl.... >:D
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 22:08
Re: DCC
No, vzduch funguje trochu jinak, ale efekty jsou podobné, mě se taky touareg nad stočtyřicet sám sníží jedno v jakém režimu tlumičů, ale to je spíš kvůli aerodynamice na dálnici. Jinak "sport" tam taky dávám výjimečně, sice to auto umí být účinné, ale žádná zábava to není, a nejlépe se k němu hodí jízda s řidičem v poloze rozvalence a rukou ležérně přehozenou přes páku automatu. :-) ;-)
30. 9. 2008 22:18
Re: DCC
No to se máš, to já s ní můžu ležérně držet leda flašku s kofolou, ale už ani tu páku >:D
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 22:33
Re: DCC
Zase, když řadíš, můžeš si připadat jako Travolta v Pomádě... nebo jako panskej kočí ve volze. >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 07:42
Re: DCC
To je stejny system jako ma v priplatkovem katalogu A4?
Avatar - VDC
30. 9. 2008 21:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
42
30. 9. 2008 21:26
Re: Fotogenický vůz
Nojo, zvláště ten Kadet v růžový tomu musí natrhnout * :yes:
Avatar - VDC
30. 9. 2008 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2008 21:35
Re: Fotogenický vůz
Já to neviděl, ale co jsem četl, tak to evidentně pojede dobře. Jen ten Kadet to trochu kazí...
Avatar - VDC
30. 9. 2008 21:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2008 22:19
Re: Fotogenický vůz
Ty woe nestraš! :-O
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 21:43
Re: Fotogenický vůz
Jasně, chybí tomu kosočtvercové koncovky výfuku a pruh plastu přes zadní sklo, pardon, spojler. Prostě nuda.
Avatar - VDC
30. 9. 2008 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 22:02
Re: Fotogenický vůz
Na mě to působilo přesně opačně, fotky o.k., ale naživo to auto zapůsobí, hlavně proporcemi. Postaveno vedle nějaké astry, vypadá scirocco jako rozpláclý supersport přilepený k silnici, to auto nejde přehlídnout.
Avatar - VDC
30. 9. 2008 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2008 08:23
Re: Fotogenický vůz
A nebude to spíš tím, že u tebe je nepřehlídnutelný každý vůz se znakem VW?
Upřímně.. :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 08:31
Re: Fotogenický vůz
Mam pocit ze Dinar nejezdi VW takze nevim :-!
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 09:41
Re: Fotogenický vůz
Žena má Touarega a klidně přiznávám, že jsem jí ho vybral já, prostě mi to auto před dvěma lety v dané třídě přišlo jako jejím i našim rodinným potřebám nejlépe odpovídající auto. Za co ho za rok vymění, je jasné. :-) ;-)
Avatar - T613
1. 10. 2008 09:42
Re: Fotogenický vůz
Kugu.. je mi to jasný :-!
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 09:43
Re: Fotogenický vůz
Bingo, když suVpersport, tak jedině kugu. :-) ;-)
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 16:48
Re: Fotogenický vůz
:-) :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 09:47
Re: Fotogenický vůz
JJ vice nez jasne dokazu i odhadnout jakou motorizaci ;-)
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 09:38
Re: Fotogenický vůz
Upřímně, poslední Fiat, který na mě zapůsobil bylo kupé od Bangla, ostatní z hlediska designu považuju za průměr. VW design je promakanější a mě oslovuje více, Scirocco nemá v dané cenové kategorii designově konkurenci, i když Astra GTC je taky velmi povedená.
1. 10. 2008 09:39
Re: Fotogenický vůz
>:D >:D Jasně, jak jinak. :yes:
1. 10. 2008 10:02
Re: Fotogenický vůz
Jistě, Fiat coupe byl moc krásný, díky autorovi. Dodal bych jen, že to ovšem nebyl vlastně (designově) žádný fiat... když se člověk podívá na kontextovou modelovou řadu tehdejšího fiatu.

Astra dobrá, ale pro mne postrádá karosářskou harmonii, zejména tedy vzadu.

ROCCO souhlas... přikrčenej k silnici auto jak z jiného - supersport - světa. a zá pár švestek.
Avatar - T613
1. 10. 2008 10:08
Re: Fotogenický vůz
tak ona to také byla doba, kdy se jednotlivé modely od sebe daly rozeznat i z velké dálky. Unifikace designu teprve začínala
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 10:14
Re: Fotogenický vůz
Myslíš třeba Tipo od Tempry nebo Cromy? >:D
Avatar - T613
1. 10. 2008 10:34
Re: Fotogenický vůz
Nebyla náhodou Tempra přebastlené Tipo. ;-)
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 10:42
Re: Fotogenický vůz
Tipo s kufrem, aspoň vidíš, že ty křiky o současné podobnosti jednotlivých modelů nebo sdílení dílů jsou jen důkazem špatné paměti.
Avatar - T613
1. 10. 2008 10:44
Re: Fotogenický vůz
tak mi ji neber >:D
Nicméně, i přes hranatý design uno/Tipo/Croma byly tyto vozy poměrně snadno rozlišitelné (a vlastně kterékoliv značky). Dnes již ti to tak lehce nepůjde.
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 11:04
Re: Fotogenický vůz
Nevtrď mi, že když uvidíš v zrcátku tohle [odkaz] a pak tohle [odkaz] , že máš okamžitě jasno. :-) ;-)
Avatar - T613
1. 10. 2008 11:13
Re: Fotogenický vůz
(teď to musím rychle zakecat) sakra té Cromě to sluší i po letech
;-) >:D
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 11:52
Re: Fotogenický vůz
Ale jo, byl to sice z hlediska kvality krám, ale co do designu důstojný představitel své třídy. Ta současná, po fl vlastně takové Bravo kombi, se plácá v mimoprostoru pod maskovacím označením crossover. ;-)
Avatar - T613
1. 10. 2008 12:37
Re: Fotogenický vůz
klamný manévr se povedl - mise byla splněna >:D
Croma jr. může být jakákoliv, hlavní je jestli v tom nejkrizovějším období přinášela Fiatu alespoň jakýs takýs ušmudlaný zisk.
1. 10. 2008 11:57
Re: Fotogenický vůz
Myslim, že i Alfa 155 stála na tom samym, protože známej si kupoval Tempru a říkal, že má to samý. Málem jsem mu zlomil sanici ;-\
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 12:04
Re: Fotogenický vůz
Ano, to je pravda, 155 coby překarosovaný Fiat, jeden z milníků lemujících cestu alfy do...
1. 10. 2008 12:08
Re: Fotogenický vůz
Tady opatrně, nebo tě "zádvojkuju"! >:D
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 12:11
Re: Fotogenický vůz
>:D tak né, je fakt, že už jenom samotný hádek s křížkem tomu přidával minimálně padesát koní.
1. 10. 2008 12:16
Re: Fotogenický vůz
V6 byla moje životní modla a pak chvíli 2t 4x4, ale ta už se sypala, jak pytel s rejží... Mládí se vydovádělo ;-)
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 12:20
Re: Fotogenický vůz
No v té době jsem já hořel pro Cali, vím jen Opel, ale nádhernej, a navíc ta V6 bylo to nejlepší, co do ní dávali. Na tu moc rád vzpomínám.
1. 10. 2008 12:25
Re: Fotogenický vůz
jj mezi Alfou a tou 2.0 204k 4x4? jsem se tenkrát rozhodoval.
Vyhrál Larini a Nanini, protože Ludvig odešel od MB a byl tedy zrádce >:D
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 12:29
Re: Fotogenický vůz
Z hlediska výdrže to bylo asi jedno, čtyři krát čtyři v Cali fungovalo tak dvě zimy, a to turbo nebylo taky moc držák. V6 sice tak nejela, ale byla to kultůra zvuku, ono 170k bylo na ten podvozek stejně tak akorát.
Avatar - T613
1. 10. 2008 12:40
Re: Fotogenický vůz
Na Cali je krásný pohled i teď, po těch letech. Kdybych měl Navtechův postřeh tak jsem mohl vyfotit jednu, která byla celá natřena snad gumoasfaltem 8-s (pro Matese.. ne nebyl to ostravský vynález! Na značce mělo "M")
1. 10. 2008 12:47
Re: Fotogenický vůz
Nebylo to auto toho *, co sem ti poslal? >:D
Avatar - T613
1. 10. 2008 12:50
Re: Fotogenický vůz
Řízení měl na správné straně bez lanových převodů >:D
Avatar - jurajos
30. 9. 2008 21:23
Bejček
Stále si síce nemyslím že to bude mladý "bejček" lízovať ako svoje prvé auto, ale ponuka je to zaujimává.
Rozbalit vlákno
6
30. 9. 2008 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 21:46
Re: Bejček
a že těch volů bude, budeš si muset zvyknout.
30. 9. 2008 22:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2008 23:32
Re: Bejček
No nevypadá to zatím zle, ale kolik stojí TypeR v plný výbavě? 639t.? Tak nevím... resp. vím ;-)
1. 10. 2008 01:08
Re: Bejček
Člověk rozhodující se mezi Sciroccem 2.0 TSI a Type R, ve skutečnosti ani neví co chce!
1. 10. 2008 08:24
Re: Bejček
Co dodat :yes: :yes:
30. 9. 2008 23:08
ROCCO
Auto je to nekritizovatelné. Je to mainstreamový vrchol evropské produkce, navíc ve velmi přitažlivé karoserii. K ceně se raději nevyjadřuji, neb si letos připadám, že jsem se snad opravdu dožil ráje - překrásné kupíčko od VW za půl miliónu... Jo, to JE ráj.

To víš, kupíčko, a to v každé třídě, to je už solidní životní nadstavba. Rejpat se ukoptěně na vrakovišti v něčem, co z dálky vypadá jako kočárek z liberty a přes víkendy si hrát na horský dráze na Bullitta, to je sice také životní postoj, no, já bych spíše upřednostnil jednu elegantní návštěvu u VW... odhodíš zásobník s pětitisícovkama, luskneš na technika a objednáš jedno ROCCO. No jen si to představ... mít pod okny takovouhle překrásnou káru. Na tu by jsi zbalil i sám sebe, no ne?

Tak na nic nečekej, až budeš muset do auta narvat dva golfáče a jeden drdol, přejdou tě coupe-choutky natotata. Prostě, vykroč do života tím správným kopytem, aby sis to moh´na důchod ještě jednou zopakovat. Samo, že pak to bude asi Cayman, ale uznej, že začít na Sanderu... čím by sis ho chtěl pak zopáknout? Houpacím koněm v el-de-en-ce?

BRAVWO ROCCO :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - masO
1. 10. 2008 02:16
Re: ROCCO
Kdyz se clovek odprosti od toho, ze neustale vychvalujes VW (pro me nepochopitelne :-) ), tak je to hezky cteni ;-) Ale dneska s tebou souhlasim i co se tyce "ROCCA", videl jsem ho uz nekolikrat na silnici a chtit VW tak jdu do nej :-) :yes:
Avatar - "Brňák"
1. 10. 2008 07:16
Re: ROCCO
Já sem ROCCA viděl v pár filmech a jako dobrej ! :yes: >:D

Respect Rocco.
1. 10. 2008 09:02
Re: ROCCO
VW vychvaluji zásadně jen tam, kde chválu zaslouží. Ostatně tak to činím i u jích automobilek. Za pochvalu textu děkuju :yes: Také jsem rocca už viděl v akci (v Německu) - naživo je to strhující mainstremová pecka.
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 07:43
Re: ROCCO
Rocco fakt ne ja radeji Jennu ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 08:21
Re: ROCCO
JJ :yes: :yes: :yes:
1. 10. 2008 04:50
GTI KE SNIDANI
Cena 147kw modelu je niz nez u GTI. Malokdo si koupi GTI jako rodinny vuz a ruku na srdce, TOHLE VYPADA LEPE. Interier je klasicky nicnerikajici Volkswagen, exterier je zde velice povedeny, ze se mi stale nechce verit znaku na kapote. Vybava je ne-Volkswagenovsky dobra. Novy Scirocco uvidime urcite casteji, nez puvodni model ve sve dobe.
Scirocco si da jeden GTI ke snidani, dva k obedu a dalsiho k veceri. Konecne auto od Volkswagenu, ktere vypada jako auto z 21. stoleti. Preji Sciroccu dobre prodeje.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Perun
1. 10. 2008 06:58
Re: GTI KE SNIDANI
>:D :yes:
Snad jen k tomu interiéru... Mně se třeba líbí, připadá mi tak nějak důvěrně známý a nic mně tam "neštve" :-)
P.S: Rocco... to mi něco říká >:-[] [odkaz]
1. 10. 2008 07:27
Re: GTI KE SNIDANI
Tak to víš, píše tady o něm GTI, tak co si čekal...
1. 10. 2008 08:46
Re: GTI KE SNIDANI
Perune, na co koukáš po nocích není důležité... popravdě musím přiznat, že jsem měl na mysli ROCCA jiného... [odkaz]

P.S. Tedy veřejně přiznat, že ti můj "rocco" připadá tak nějak důvěrně známý jako osoba v tebou naznačené identifikaci... >:D ;-) to je silná káva i pro mně... pochopil jsem tě správně? :-) ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 08:52
Re: GTI KE SNIDANI
Uprimne taky jsem myslel jineho Rocca ;-) . V nekterych vecech musis byt GTI konkretnejsi ;-)
Avatar - T613
1. 10. 2008 08:54
Re: GTI KE SNIDANI
to jsou ty pubertální zážitky >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 08:59
Re: GTI KE SNIDANI
Ach jak rad bych se vratil do puberty :-! . To bejvavaly na koleji casy :*)
1. 10. 2008 08:58
Re: GTI KE SNIDANI
:-) V některých věcech a u některých kolegů... no, nakonec, kolega Perun má to "péčko" i v nicku... >:D ;-)
1. 10. 2008 08:57
Re: GTI KE SNIDANI
Tyhle zpravodajské perly kapitána automobilového průmyslu člověku vždycky potvrdí, že kupovat dikobraz je vlastně vyhazování peněz. MaRRiánku, tvou dnešní perlu, cituji: "Vybava je ne-Volkswagenovsky dobra"... 8-s >:D tu prostě musím, musím znamenat jako nominační větu do Zlatého ventilku v rubrice Bláboly roccu... :yes:

Ještě mi nedá nezmínit prodeje rodného předchůdce... Ach bože, skutečnost, že ROCCO 1 má starší rodný list než ty přece neznamená, že měl špatné prodeje. Nebo ty se snad domníváš, že auta se začala v Evropě prodávat až po roce 1994?

Konečně, tvůj geniální vývod (ani radějí nedomýšlým odkud), že totiž coupe vypadá lépe, než hatch... to je vskutku věta hodná vytesání do žuly... Tak piš, ať svou naivitou prozáříš to dnešní uplakané ráno.
Avatar - Ricardo
1. 10. 2008 10:45
Re: GTI KE SNIDANI
Kupé by mělo vypadat vždycky líp než hatchback. Jinak by bylo asi něco špatně né?
1. 10. 2008 11:49
Re: GTI KE SNIDANI
No vždyť, to jen horní mistRR objevuje vodu v moři...
1. 10. 2008 10:48
Re: GTI KE SNIDANI
Auto je to nekritizovatelné >:D nevím nevím, můžeš se i sám nominovat na ten Zlatý ventílek?

k té výbavě - palubní počítač v základu? Nepříde ti minimálně tohle u VW jako něco extra?

Jinak je mi Rocco (jeden i druhý ;-) ) šuma fuk. Ale klidně pokračujtě v onanii. :yes:
1. 10. 2008 11:30
Re: GTI KE SNIDANI
Pod extra výbavou bych si představil něco, co není v nabídce a musel bych někoho hodně ukecávat, aby mi to automobilka namontovala. Rozdíl vidím v základní výbavě a příplatkové výbavě, ale i komponent za příplatek z nabídky automobilky je standartní výbavou. VW je (bylo) pořád kritizováno za velmi "slabé" základní výbavy a když udělají jednu "základní" hodně solidně vybavenou verzi tak zase kritika ? Ano, za zmínku stojí, že do teď to byl ne-VW postup a když tak nad tím přemýšlím, tak VW s tímhle vozítkem jde vlastně hodně "jiným" směrem v rámci své modelové řady a politiky. A vlastně kde je konkurence, aby se mohlo oponovat GTImu - VW je v mainstreamu na vrcholu....
1. 10. 2008 13:44
Re: GTI KE SNIDANI
ty seš ale figurka >:D

nezdá se mi, že by Marianek kritizoval výbavu. Právěže spíš kvitoval, že je velice slušná. Já taky, ač nejsem právě fanoušek VW, oceňuji, že konečně udělali slušnou základní výbavu. Vždyť ty jejich holobyty jsou už někdy až trapné...

VW na vrcholu mainstreamu - může být. Můj názor na jejich produkci je takový, že dokáží udělat asi nejlepší mix z mnoha vlastností. Někdo sice udělá lepší podvozek, někdo vetší prostor, někdo to, někdo tamto, ale oni tohle dokáží všechno asi nejlíp skloubit. Přesto si od nich nic nekoupím ;-) prostě mám jiné favority.
2. 10. 2008 08:12
Re: GTI KE SNIDANI
V tom případě jsem marianka trochu nepochopil a jinak souhlas ;-)
1. 10. 2008 17:38
Re: GTI KE SNIDANI
GTI dokaze pochvalit Volkswagen i za to, ze nema pneumatiky z kaucuku. Proto na ty jeho fanaticke blaboly nereaguji.
Ano Scirocco ma v zakladu prekvapive mnoho, coz neni u Volkswagenu zvykem. Pokud GTI odvozene od posledniho faceliftu Golfu nepujde s cenou razantne dolu, Scirocco mu vezme velkou cast zakazniku.
1. 10. 2008 12:26
Re: GTI KE SNIDANI
Jseš schopen vysvětlit, co znamená ta tvoje tvrzení, že výbava je ne-volkswagenovsky dobrá? Co to tady zase plácaš za nesmysly? Všiml sis, že třeba aktuální Golf se neprodává bez klimatizace (ploautomatické), předku v lektrice, s rádiem a s bezpečnostním vybavením, které ostatní "konkurenti" s výjimkou Hondy Civic nabízejí až ve vyšších stupních a za příplatky?

Čím míň nás tady budeš chtít přesvědčovat o svém "rozhledu", tím to bude především pro tebe lepší...
1. 10. 2008 13:53
Re: GTI KE SNIDANI
Berane Berane, spíš by ses měl podívat u konkurence ohledně výbavy ty. Nechci ti brát iluze, ale Golf v téhle "special edition" zdaleka etalonem, natož průkopníkem vybavenosti....
1. 10. 2008 15:05
Re: GTI KE SNIDANI
No díval jsem se, a je zajímavé, že generalizuješ za každou cenu. Mariánek podsouvá Golfu nízkou vybavenost, což není pravda, ale třeba Honda Civic je vybavená lépe - taky má vlastně jenom tři motorizace a tři úrovně výbavy.

Jak jsi přišel na to, že pokládám Golfa za etalon nebo průkopníka?

Já někde něco takového píši? Jinak ti tedy doporučuji, aby sis porovnal třeba Golfa, Focuse, C4 a Bravo (na druhou stranu můžeš třeba pro objektivitu druhým směrem přibrat Oktávii...).

Já žádné iluze nemám, doporučuji ti příště pozorně číst a pak teprve reagovat. Já jsme ten Mariánkův blábol četl několikrát...Jinak třeba Cee´d za konkurenci Golfa, čo Focuse skutečně nepokládám, takže jsme ho neuváděl - tam se určitý stupěň výbavy očekává samosebou, zajímavá je ale třeba Mazda 3 nebo Auris, když už.
1. 10. 2008 15:26
Re: GTI KE SNIDANI
ok, Berane, zjevně se nechápeme, nevím v čem generalizuju?

Berme to teda jak to je - ano, golf se teď doprodává za slušnou cenu se slušnou výbavou. Ale to není standard, to je vlastně něco jako edice. A vtěch různých edicích i konkurence nabízí velice slušně vybavené vozy, dokonce i s lepší cenou. A tím teď nemyslím jenom Ceeda.
Co mě připadá úsměvné, je že ani tento "special Golf za super cenu" nedisponuje takovým základním vybavením jako je palubní počítač. To je levnější tam narvat klímu, rádio s mp3 a spoustu airbagů?

Jinak je mi Golf ukradený. Z toho co jsi vyjmenoval bych asi bral Bravo (prostě se mi líbí,nemám bohužel osobní skušenost). Focus jezdí hezky, ale nelíbíl se mi interiér. C4 je fajn, akorát ta zadní náprava je hodně hlučná na rozbitých cestách, takže nonstop.

A v tom Mariankovém příspěvku nějak nemůžu najít útok na VW. Právěže je to samá chvála na Scirroco. Tak proč se do něj vlastně obouváte?
1. 10. 2008 19:16
Re: GTI KE SNIDANI
Mně taky Golf nerve srdce. Ale, znova - je asi individuální, co je pro koho důležité ve zvláštní výbavě, pro tebe třeba počítač, pro mně ESP, klima a airbagy, pro jiného radio s MP3 přehrávačem.

Ale znova - vždycky ten Golf měl (a teď nemluvím o ceně) ve všech verzích ABS, EBD a ESP, vždycky měl ovládání předku v elektrice, vždycky a ve všech verzích měl poloautomatickou klimu. Vždycky měl autorádio s přehrávačem. Proto taky stál od nejnižší ceny víc než konkurence. Ale nahoře se to srovnávalo. Dá se to porovnat, stačí se podívat do ceníků. A nemám na mysli speciální edici. navíc tady se sešly dva faktory (na rozdíl od Brava, Focuse nebo i Hondy) - kromě plošného snižování všech cen aut v důlsedku zpevňování koruny a také příznaků recese se jednalo o výběhový model. Ale v základním nejlevnějším provedení Trendline byl Golf vždycky v sérii lépe vybaven než většina jeho evropské konkurence. Asie je věc jiná. Jedna věc je ona speciální edice(ve skutečnosti úroveň výbavy Trendline s drobnostmi), kterou zmiňuješ a druhá je to, co nabízel po celou dobu prodeje. Kamarádka si kupovala auto této kategorie (dva roky tomu nazad) a z nějakého jejího velice subjektivního a pro mně nepochopitelného výběru jí vyšel buď Golf nebo C4. No a při porovnání skutečných cen a stejného vybavení a motoru byl ten Golf už před těmi dvěma roky lacinejší. Je ale pravda, že nekupovala nejlevnější a nejslabší variantu. Takže ty hlášky o předraženém Golfu jsou nesmysl. Já sice preferuji výbavu made in Japan a za nejoptimálněji vybavené auto v této kategorii považuji Civic, ale právě proto mi vadí podobné, řekněme slušně nepřesnosti a mýty, které se tady opakují do nekonečna.

P.S. A já neobviňuji Marianka za útok proti VW, ale za neustálé povýšenecké mentorování a hodnocení, které je založeno na zcela papírových anebo dokonce neexistujícíh základech.

Jinak mně samotného mrzí konfrontační tón řady příspěvků, zaslepenost a arogance některých jedinců (tam Marianek ale nepatří) - stačí si přečíst včerejší diskuzi o Fordu Kuga s 2,5 litrovým motorem a člověku je líto, co je z diskuze schopen udělat fanatik - a v tomto případě kupodinu ani wolff, ani A2 ani třeba Vel Satis...
1. 10. 2008 17:34
Re: GTI KE SNIDANI
Zakladni vybava u Volkswagenu je tradicne velice omezena. Je to dan za sirokou priplatkovou moznost. Volkswagenovi fanatici tomu rikaji "individualizace".
Scirocco jde svou cestou. Mnohem lepsi cestou z pohledu zakaznika. Nabidne "vsechno" potrebne jiz v zakladu. Za to ho zde chvalim.
1. 10. 2008 19:19
Re: GTI KE SNIDANI
Jakou základní výbavu považuješ za tradičně omezenou? Jseš schopen napsat fakta, enbo jenom budeš znova jako malé dítě opakovat fráze, které někdo někde řekl a někdo je pořád dokola opakuje?
1. 10. 2008 07:34
Jinak můj názor
Tohle auto může ohrozit v prodejích maximálně 3dv. Golf. Z 3dv. Golfu se tímto stává social verze, neboť ve vyšších výbavách má asi utrum a je vhodnější zvolit variantu Scirocco. Ale to je běžný jev tohle parazitování mezi modely jedné značky. Ale musím uznat, že jako VW je to slušné.

P.S. Už Golf je malé auto, takže ve velikosti si asi ty auta nemají co vyčítat. A základ je stejný.
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2008 12:11
Re: Jinak můj názor
A kdo jinej z těch automobilek umí to "parazitování", než právě VW? Když si k tomu přidáš škodovku a seat, tak si myslim, že v tom maj asi jasno.
Avatar - Ji/Ri
1. 10. 2008 10:33
Auto celkem v poho...
....ale interier opět fauvéé klasika - ke starému přidají madla k šaltpáce a pár deka chromů..... to samé u Pass CC.... VW je nuda...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
1. 10. 2008 10:45
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - T613
1. 10. 2008 10:54
Re: OT - Důležité!
tak první dojem co jsem měl byl korejec.. jsem z toho vcelku v rozpacích. snad je to fake
Avatar - VDC
1. 10. 2008 11:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 11:11
Re: OT - Důležité!
Tak fake to není, je to prostě facelift jako každý jiný, to znamená roubuje se na stávajcí karoserii něco v naprosto jiném stylu než byl ten původní. Tenhle facelift není úplně z těch nejhorších, ale prostě to nesedí, originál je originál, ta přední světla patří na jinak tvarované auto. Podobný efekt, řekněme také původně více kubisticky pojatého auta, na mě dělala faceliftovaná vectra s maskou a světly ve stylu astry, tam se taky tloukl předek se zadkem. Ale budem si muset zvyknout, kolem bude těhle oktávek plno, zbytek faceliftu, motory, převodovky a výbava jsou na jedničku.
Avatar - T613
1. 10. 2008 11:29
Re: OT - Důležité!
s tím fake to byl povzdech, protože toto ... ano zvyknout si budeme muset. Ale lidi co kecají ve Škodovce do designu by měli konečně vyrazit :'-(
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 11:34
Re: OT - Důležité!
Pockej az uvidis co predvedou s faceliftem Roomsteru jak jsem ti kdysi psal >:-[]
Avatar - T613
1. 10. 2008 13:09
Re: OT - Důležité!
to už jsem naštěstí vytěsnil z paměti. Ale jsem zvědav na ten druhý velký projekt ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 11:32
Re: OT - Důležité!
Ja bych rekl ze plasticky chirurg byl pekny fuser- nejak mi to nesedi.
Dinare fakt by mne zajimalo proc tu tech Oct je a bude tolik- napadaji mne totiz pouze dva argumenty proc- velky kufr coz je pro narod chaluparu + a rozsirena servisni sit
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 11:49
Re: OT - Důležité!
No, já považuju Octavii II za auto na vrcholu své třídy, kombinace jejích kvalit, jízdních, co do provedení, a prostoru je konkurencí zatím nepřekonaná, to vše navíc podpořeno velmi úhledným designem originální verze. Octavie ve své druhé generaci dokázala (na středo a východoevropském trhu) dosáhnout něčeho, o čem se ostatním jen zdá, a co zatím dokázal v Evropě pouze Golf, totiž stát se naprosto beztřídním vozem. Po Fl bude obohacena o aktuální špičkové motory a převodovky, a tedy ještě silnější, ten mus designové změny beru jako nutnou daň, osobně rozumím jen velmi decentním designovým faceliftům neměnícím výraz auta, tj. facelifty ve stylu BMW nebo Audi.
1. 10. 2008 11:54
Re: OT - Důležité!
Jistě. Vždyť co jako by si měl člověk v sedanu (liftu) mimo Octavie zde pořídit? Megan sedan? Nebo Fiat linea? Jediná možná variace je Jetta. Stylem bych ovšem upřednostil Octavii. Octavia cross je překrásný vůz...
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 11:57
Re: OT - Důležité!
V sedanu bych premyslel nad Jettou, Focusem a Astrou
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 11:55
Re: OT - Důležité!
Souhlasim ze OctII je dobre auto ale podle mne nevycniva nad konkurenci
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 11:59
Re: OT - Důležité!
Vyčnívá, dokonalým mixem vlastností, v tomhle je Škodovka obecně velmi silná, a to je jeden z nutných předpokladů jak se může model stát beztřídním. Jinak se mrkni, kdo z konkurence nabízí tři skvělé turbomotory, dvojspojkové převodovky ke každé motorizaci nebo srovnatelnou navigaci a tolik možností výbav jak z hlediska prvků tak materiálových kombinací. Octavie je špička.
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 10. 2008 12:08
Re: OT - Důležité!
Golf? Jetta? Solidni motory ma i Bravo nebo Focus. Nicmene souhlasim ze Oct ma neuveritelne sirokou nabidku moznosti- co ovsem jezdi po silnicich pusobi tak ze nektere moznosti v nabidce jsou zbytecne. Nic proti ja ji fakt nepovazuji za spatne auto jen furt nechapu proc jich jezdi po CR tolik ( navic tak 60% jsou 1,9TDi nebo 1,6 v te stredni vybave)
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 12:15
Re: OT - Důležité!
Tak to množství je dáno oním mixem vlastností, OII je pro ně jak ideálním firemním tak rodinným autem. Jinak motory focusu bych raději nechal stranou, to je jeho největší slabina, Bravo má TJet, ale proti 1,8TSI nebo 2,0TFSI nemá co postavit. Solidní motory má každý, tři špičkové v jiném modelu této třídy mimo koncern nenajdeš.
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:01
Re: OT - Důležité!
presne tak, octavia proste strasne tazi z toho, ze sa jej postupne, aj ked iekedy zbytocne neskoro dostanu fakt spickove technologie, kvalitne 4valcove turbo mtory, dokonca DSG... Mohli by este zlepsit RS, lebo to je rychly voz, ale so sportom ma stale strasne malo spolocne...

Druha vec je, ze naozaj ich spusta jazdi s 1.9 motorom na 15-kach a so slabou vybavou, to auto nie je moc lacne (pre firmy ale mozno ano)... a to by som za take peniaze isiel radsej trebars do focusu, ten ma zakladne vybavy lacnejsie.

a nech pre boha nepokazia OII po F/L ten cumak nejak superbovsky, to by bola skoda. OII je posledna pekna skodovka.
1. 10. 2008 13:11
Re: OT - Důležité!
Škodovka ve firmách těží hlavně ze servisní základny. Já bych na práci jiný auta pro "pěšáky" nechtěl.
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:21
Re: OT - Důležité!
no ano, ako firemne auto je to skoro idealne v nasich koncinach... a opravi to stale skoro kazdy
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 17:55
Re: OT - Důležité!
ale na dlhsie cesty by mi tie sedacky fakt vadili... zle anatomicky navrhnute, po blbych 300km z BA do Prahy sa citim ako po dvojnasobku.

to ma vzdy an skode a vw rozculovalo, v AUDI aspon priplatkove su OK (aj ked trebars v R36 tiez).
1. 10. 2008 15:07
Re: OT - Důležité!
souhlas - je to velice povedený vůz, ale konkurence je ostrá, takže všechny ty vozy jsou víc než vyrovnané.

pár odborníků sice možná pozná, který vůz má lépe naladěn podvozek apod. ale většina populace stejně vybírá na základě toho jestli se jim to líbí a je to za pro ně přijatelnou cenu.

když jsem před půl rokem prvně a naposled nafasoval Oktávku II na služebku, taky jsem na základě zdejší onanie určitých lidí očekával orgasmický řidičský zážitek, spojený se stavy transcendentálního blaha při hlazení přístrové desky.

A ono světe div se nic takového nenastalo. Když jsem si ho porovnával se svým domácím kárem (nebudu jmenovat, ještě by mně obvinili ze zločinu porovnávat neporovnatelné), dospěl jsem k závěru, že ano, v něčem je Okta lepší, v něčem naopak horší. Takže to co vyhovuje mně a co preferuji já, může být pro někoho nepodstatné a naopak.

To že nabízí obrovské možnosti individualizace a spoustu motorizací je silná zbraň, na tu konkurence asi nemá. I když někdy nevím jestli je lepší mít v nabídce 5 motorů, z kterých jsou 4 nic extra, skoro až zastaralé, nebo jen 2, ale zato špičkové...
Avatar - miromen
1. 10. 2008 11:59
Re: OT - Důležité!
Peugote proč maš tek velke oči,peugote proč maš tak velkou ........
1. 10. 2008 13:09
Cena a výzva
Tak jsem napjatě čekal, za kolik naši slavní dealeři začnou prodávat (potažmo, co zkusí dovozce) - no a i k autu, které mně hodně, ale hodně potěšilo připadá cena, která je prakticky totožná s tou v Německu. Minulý týden jsem si prohlížel ceníky a bylo to něco kolen 23 tis EUR za tu 1,4, která je podle mně už dostatečná. Pokud dovozci a prodejci v naší zemi začínají chápat, že prodávat třeba Kugu za 930 tis. (výběr verzí prakticky nulový) a v Německu se ve stejné době prodávala v přepočtu za necelých 700 tis. je cesta do pekel (viz. jejich korekce ceny z posledních týdnů) bude to jedině dobře.

Po Passatu CC se prostě VW povedlo (a to hodně) další auto. Nejsem sice skalní fanda a už vůbec ne nekritický fanatik koncernu, ale tyhle dvě auta jsou z toho nejlepšího, co se letos objevilo.
Teď jsem zvědav, kdo si dovolí pokus o konkurenci, kdo zvedne pomyslnou rukavici. Astra je sice pěkná, ale je to de facto třídvéřák od běžné řady (opakuji povedený - pro skalní Opelu) a ještě mně tak napadají třídvéřáky od civicu, ale zcela samostatné kupé....to tady skutečně nikde není.
Rozbalit vlákno
3
1. 10. 2008 13:13
Re: Cena a výzva
A co raketa pro rozumný lidi Ceed za tři kila? :-O
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:23
Re: Cena a výzva
z xR paketom woe :-) :-!
1. 10. 2008 19:24
Re: Cena a výzva
"A tobě se jako tahle raketa jako opravdu líbí?"

Jak je Cee´d v pětidvéřovém provedení a v kombíku povedený a rozumný auto pro toho, kdo nechce za každou cenu machrovat, tak ten třídvéřák se alepoň podle mě moc nepoved. A to je na Sciroccu to super - je to samostatný auto, jeho karoserie není jenom úprava golfu či jeho částí, pojetím je to zcela samostatný model - to tady dlouho nebylo.....
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:17
trochu sciroccu nerozumiem
a teda skor nazorom nan. Skoro cela europa tvrdi, ze Scricco je len trochu nizsie a sirsie GTI a ma tie prestavitelne tlmice, co je fajn.

Strasne nadseny je z neho len AUTOCAR. Ale v ich poslednom teste v podstate bol na okruhu pomalsi, ako GTI. Tak tomu nejak nerozumiem... kazdopadne sa uz tesim, kedy sa v Scrioccu odveziem
Rozbalit vlákno
16
1. 10. 2008 13:22
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Asi to nebude na závodění, ale na image pro toho, co si to koupí. Myslim si, že to zákazníky Golfu trochu rozdrobí, ale najde si to i spousty nových, který nemaj moc na výběr, protože takovej podvozek, motory a DSG skoro nikdo nenabízí, hlavně dohromady.
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 13:28
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Zavodenie nie, ale ostre jazdenie aj na okreskach ano. Alebo je len fakt tak uzasny prave na okreskach? No neviem, trochu sa mi to nezda.

podla mna mali postavit Scirocco viacej hardcore prave. GTI, Leon FR ci CUPRA moze soferovat aj sluzka Gertruda :-)

co sa tyka co kto ponuka - ano este aj v kombinacii s poriadnym automatom asi nie. MEGANE RS, ci R26 su super, ale hodne tvrde, riadenie dost zle, gumenne a prevodovka snad z bezneho MEGANE. Focus ST ma vacsi turboefekt a je trochu nedotacavi, CIVIC TYPE R je celkom vyvazeny, ale ta lesenarska trubka v zadu ... tiez dost tvrde a na rozbitej ceste neuroticke., ASTRA OPC velky turboefekt a tiez strasne tvrde s lesenarskou trubkou :-) Scirocco nemusi byt zle, trochu si podla mna sice konkuruje s GTI 3Dverakom, ale neva.
1. 10. 2008 13:34
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Nojo, ale kdo s tim v tom Autocaru jezdil... Běžnej uživatel se na to asi nedostane. Mě by to asi nerozhodilo. Sám si myslim, že se nedostanu ani na 50% těch, co to opravdu umí, otázka je jestli si to myslí i ten mladej kupec ;-\ Já bych si to auto bez dveří vzadu stejně nekoupil. M6, nebo CL asi jo >:D
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:14
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Pro mladýho už aspoň trochu zajetýho kluka je scíro ten pravý nástroj. Za pětsetpade toho moc k mání není a s 1,4 tsi to je řidičsky zajímavější auto než např. civic sport 1,8. Tohle auto mu rozhodně jezdecký styl nezkazí. ;-)
1. 10. 2008 14:26
Re: trochu sciroccu nerozumiem
poslal sem ti SZ.
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:35
Re: trochu sciroccu nerozumiem
máš to tam.
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 16:45
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Ja by som maldemu vodicovi inak kludne odoprucil CIVIC 1.8, ale Type S (trojdverovy). Nie su na to skoro ziadne recenzie, ale kolegyna to ma. Nie je to tak strasne tvrde, ako CTR, ale nenaklana sa to ako 5D a tam dost dobre vyladili torzku.

a nie som si isty, ci 1.4 tsi s tym nie moc peknym interierom (top verzia je pekna), bez adaptivneho podvozoku bude tak uzasna, nejak tomu neverim, ako poznam VW
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:10
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Mluvíš o kupé v normální verzi a proti němu stavíš OPC nebo type R, to je mimo. Svůj názor na jízdu se Sciroccem jsem napsal na blogu, pro mně je to z hlediska jízdních vlastností aktuálně nejlepší předokolka ve třídě. Určitě přijde i ostrá verze, tu bych pak srovnával s OPC nebo RS, on taky třeba mezi Meganem Sport a R26 je rozdíl vesmíru.

Jiná věc je ona obecná "nehardcorovitost" sportovně laděných modelů VW. To je prostě záměr, aby s tím mohl jezdit každý Detlef a za 10 minut za volantem si připadal jako závodník, prostě user friendly přístup, jedna z deviz VW, z níž pramení také jejich úspěch, který často bývá zaměňován za úspěch marketingu. Prostě obecně VW sport modely jsou auta, která nejlíp fungují, když se využívají na 80% svých schopností, jak je tlačíš ke stovce, začnou ztrácet kouzlo. VW ale ví, že 95% kupců nemá schopnosti dostat se ani na těch 80% a dává přednost široké zákaznické obci. Logický problém tohoto přístupu je v tom, že opravdu schopný řidič pak ale narazí na strop schopností toho auta a nemá prostor kam dál, pro takové jsou tu jiné modely jiných automobilek s jiným přístupem, třeba BMW, auta, která ze sebe dostávají to nejlepší, čím víc na ně tlačíš. :-) ;-)
neregistrovaný "FX_"
1. 10. 2008 14:57
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Lépe bych to nenapsal. :yes:
1. 10. 2008 15:27
Re: trochu sciroccu nerozumiem
1. 10. 2008 15:53
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Ou jé :yes:
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 16:42
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Pockaj, 2.0 TFSI nie je ostra verzia Scirocco? Myslis, ze bude este nieco ostrejsie? Ak, tak ja by som cakal nieco na sposob R32 a to je nic moc, lebo ak GOLF GTI vs R32 tak moja volba je jasna - GTI. Ale ak by malo byt este nieco viacej hardcore v buducnosti, to by este viacej menilo moj nazor. Ked uz mam 2 rodinny voz pre zenu, tak by som si mohol dopriat sportovejsi model... Scirocco sa mi zacina pacit, len by som si pripadal ako teenager, tak neviem :-) Ty si na to pisal blog? Ten som necital. Na VW aj GTI mi vzdy vadili zle brzdy (vsetko v par cm) a zle sa tam vacsinou robi double clutching s heel toe tecnikou...

R26 - Megane RS nie, rozdiel vesmiru tu nie je... rozdiel je dost velky, ale nie hrozny. samosvor spravi hodne a podvozok je trochu iny, ale R26 je tiez hodne tvrdy. R26 som mal ale tu uzasnu moznost soferovat len chvilu. Riadenie a prevodovka ale nic moc - skoda. Rozhodne RS divizia su machri a to RENAULT neznasam.

S tym BMW mas pravdu. A najviac hardoce ako celok HH mi aj tak pripada CTR. Aj ked za ten podvozok by som ich zabil... on drzi aj na rozbitej ceste, trasie sa karoseria, ale podvozok drzi dlho... pravda ale je, ze proste torzka je torska a tym padom na 18-kach je to strasne nekomfortne.

A ta strategia VW je asi dobra... Spusta aut makkkne, EVO, STi, ... Ale preda len nejaku special edition pre nadsenych vodicov, za akeho sa povazujem.
1. 10. 2008 16:56
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Největší sranda by byla, kdyby VW šlo cestou snížení hmotnosti a zvýšení výkonu u stávajícího 2.0T ( třeba 230k jako u spec. edice GTI ). Tam bych viděl možnost jak udělat "hardcore" verzi, resp. nejsportovnější verzi. Cesta, jakou šli u Golfu, tedy R32 mi nepřijde moc šťastná, přeci jen ta váha na přední nápravě..... a souhlas, GTI mi přijde (čistě pocitově) lepší než R32.
S tím "měknutím" aut zas tak moc nesouhlasim. Spíš jdou uživatelsky (řidičsky) "jednodušší" cestou a jako dobrý příklad lze použít tebou zmiňované ikony. Rychlostí na tom rozhodně nejsou hůř než předešlé verze, spíše naopak, ale už nejsou k řidiči tak "nepřátelské" a zákeřné. Bohužel ta "zábavnost" se nějak vytrácí....
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 17:05
Re: trochu sciroccu nerozumiem
no ved tak som to vlastne myslel...

R32 suhlasim, nie je to tak zle, ale nie je to ono. V6 na HATCH FWD je proste moc tazky podla mna... Mne sa nepacila ani 147 GTA.
1. 10. 2008 16:52
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Tohle je dobrej text :yes:
1. 10. 2008 19:26
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Tohle se dobře čte, nejenom tenhle příspěvek... :yes: To má hlavu a patu.
neregistrovaný "Machete"
1. 10. 2008 15:15
kupé vs. hatch
Ve vetsine prispevku zde ctu o nejakem kupe, ale ja u clanku vidim jen obrazky tridveroveho hatchbacku :(. Muzete mi nekdo pls vysvetlit rozdil?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 16:46
Re: kupé vs. hatch
no podla mna je tiez prave coupe taky MB CLK napriklad, ale co uz, doba sa meni. Toto ale aspon priamo nevychadza zo ziadnej 5D verzie
1. 10. 2008 15:24
*** MODERNIZOVANA OCTAVIA ***
Kym sa auto.cz preberie a konecne uverejni spravu roka, pozrite si ju tu:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0