Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Scirocco na českém trhu: Základní 1,4 TSI (90 kW) stojí 549.900,- Kč

Diskuze (140)
Od 30. září je na českém trhu v prodeji VW Scirocco, základní cena byla stanovena na 549.900,- Kč. Všechny motory kromě nejslabšího 1,4 TSI (90 kW) mají v nabídce kromě manuální převodovky také dvouspojkovou DSG.

Pro Scirocco VW určil jediný, poměrně bohatý stupeň výbavy. Standardem je šest airbagů, ESP, ABS, brzdový asistent, EDS, ASR, MSR a pro převodovku DSG také asistent pro rozjezd do kopce. Z komfortních prvků nechybí poloautomatická klimatizace Climatic, palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem, elektrické stahování oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka.

Scirocco dostane 17palcová litá kola s pneumatiky o rozměru 225/45 (1,4 TSI 90 kW 225/50) a sportovní podvozek. Maska chladiče je provedena v černé barvě, zpětná zrcátka a dveřní kliky naopak v barvě karoserie. Dalšími sportovními prvky standardní výbavy jsou sedadla a tříramenný volant potažený perforovanou kůží.

Nepřehlédněte
Volkswagen Scirocco: První jízdní dojmy

Připlatit si lze například za audiosystém s osmi reproduktory o celkovém výkonu 300 W, s barevným dotykovém displejem, měničem na 6 CD a konektorem Aux-In (+ 21.300,- Kč), tempomat (+ 11.100,- Kč), automatickou dvouzónovou klimatizaci Climatronic (+ 5.100,- Kč), parkovací asistent parkpilot (+ 14.000,- Kč) nebo zatmavená zadní okna (+ 7.800,- Kč).

Za 21.000,- Kč se nabízí adaptivní tlumiče DCC, které přizpůsobují nastavení podvozku stylu jízdy v rámci režimů Sport, Comfort a Normal. Sportovní paket s pneumatikami 235/45 R17, zatmavenými zadními skly, předními mlhovkami, hliníkovými pedály a odlišným barevným pojetím interiéru vyjde na 20.500,- Kč. Mlhovky lze objednat i zvlášť (+ 5.100,- Kč), v nabídce jsou také bi-xenonové světlomety (+ 30.300,- Kč).

Nepřehlédněte
Volkswagen Golf VI: první jízdní dojmy

V nabídce jsou jen přeplňované čtyřválcové motory – konkrétně 1,4 TSI ve verzích 90 a 118 kW, 2,0 TSI o výkonu 147 kW a 2,0 TDI DPF se 103 kW. Všechny motory mají standardně šestistupňovou manuální převodovku, za příplatek je pro 1,4 TSI (118 kW) sedmistupňové DSG a pro 2,0 TSI a 2,0 TDI šestistupňové DSG.

Verze 1,4 TSI (118 kW) má základní cenu stanovenou na 599.900,- Kč. Srovnatelně vybavený třídveřový Golf GT Sport stojí se stejným motorem aktuálně 554.800,- Kč. Kabriolet Eos se stejnou motorizací pak vyjde na 758.800,- Kč.

Volkswagen Scirocco - ceny na českém trhu
Motor1,4 TSI
90 kW
1,4 TSI
118 kW
2,0 TSI
147 kW
2,0 TDI DPF
103 kW
Zdvihový objem [cm3]1390139019841968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]90/5000118/5800147/5100-7000103/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]200/1500240/1500-4500280/1700-5000320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]200218235 (233)207 (205)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,78,07,2 (7,1)9,3 (9,3)
Spotřeba - kombinovaná [l/100 km]6,16,67,6 (7,6)5,1 (5,5)
Cena manuální převodovka [Kč]549.900,-599.900,-659.900,-634.900,-
Cena DSG 6st. [Kč]--717.000,-689.200,-
Cena DSG 7st. [Kč]-657.300,---

Údaje v závorkách platí pro převodovku DSG.

Diskuze (140)
2. 10. 2008 08:12
Re: GTI KE SNIDANI
V tom případě jsem marianka trochu nepochopil a jinak souhlas ;-)
1. 10. 2008 19:26
Re: trochu sciroccu nerozumiem
Tohle se dobře čte, nejenom tenhle příspěvek... :yes: To má hlavu a patu.
1. 10. 2008 19:24
Re: Cena a výzva
"A tobě se jako tahle raketa jako opravdu líbí?"

Jak je Cee´d v pětidvéřovém provedení a v kombíku povedený a rozumný auto pro toho, kdo nechce za každou cenu machrovat, tak ten třídvéřák se alepoň podle mě moc nepoved. A to je na Sciroccu to super - je to samostatný auto, jeho karoserie není jenom úprava golfu či jeho částí, pojetím je to zcela samostatný model - to tady dlouho nebylo.....
1. 10. 2008 19:19
Re: GTI KE SNIDANI
Jakou základní výbavu považuješ za tradičně omezenou? Jseš schopen napsat fakta, enbo jenom budeš znova jako malé dítě opakovat fráze, které někdo někde řekl a někdo je pořád dokola opakuje?
1. 10. 2008 19:16
Re: GTI KE SNIDANI
Mně taky Golf nerve srdce. Ale, znova - je asi individuální, co je pro koho důležité ve zvláštní výbavě, pro tebe třeba počítač, pro mně ESP, klima a airbagy, pro jiného radio s MP3 přehrávačem.

Ale znova - vždycky ten Golf měl (a teď nemluvím o ceně) ve všech verzích ABS, EBD a ESP, vždycky měl ovládání předku v elektrice, vždycky a ve všech verzích měl poloautomatickou klimu. Vždycky měl autorádio s přehrávačem. Proto taky stál od nejnižší ceny víc než konkurence. Ale nahoře se to srovnávalo. Dá se to porovnat, stačí se podívat do ceníků. A nemám na mysli speciální edici. navíc tady se sešly dva faktory (na rozdíl od Brava, Focuse nebo i Hondy) - kromě plošného snižování všech cen aut v důlsedku zpevňování koruny a také příznaků recese se jednalo o výběhový model. Ale v základním nejlevnějším provedení Trendline byl Golf vždycky v sérii lépe vybaven než většina jeho evropské konkurence. Asie je věc jiná. Jedna věc je ona speciální edice(ve skutečnosti úroveň výbavy Trendline s drobnostmi), kterou zmiňuješ a druhá je to, co nabízel po celou dobu prodeje. Kamarádka si kupovala auto této kategorie (dva roky tomu nazad) a z nějakého jejího velice subjektivního a pro mně nepochopitelného výběru jí vyšel buď Golf nebo C4. No a při porovnání skutečných cen a stejného vybavení a motoru byl ten Golf už před těmi dvěma roky lacinejší. Je ale pravda, že nekupovala nejlevnější a nejslabší variantu. Takže ty hlášky o předraženém Golfu jsou nesmysl. Já sice preferuji výbavu made in Japan a za nejoptimálněji vybavené auto v této kategorii považuji Civic, ale právě proto mi vadí podobné, řekněme slušně nepřesnosti a mýty, které se tady opakují do nekonečna.

P.S. A já neobviňuji Marianka za útok proti VW, ale za neustálé povýšenecké mentorování a hodnocení, které je založeno na zcela papírových anebo dokonce neexistujícíh základech.

Jinak mně samotného mrzí konfrontační tón řady příspěvků, zaslepenost a arogance některých jedinců (tam Marianek ale nepatří) - stačí si přečíst včerejší diskuzi o Fordu Kuga s 2,5 litrovým motorem a člověku je líto, co je z diskuze schopen udělat fanatik - a v tomto případě kupodinu ani wolff, ani A2 ani třeba Vel Satis...