Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang se chystá na facelift. Bude vypadat... smutně!

36 komentářů

Ernesto01
Tomu říkám design. Žádné bezpohlavní evropské reprezentující cosi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jo...bezpohlavní americké cosi.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Skvělý, ale do faceliftu. Ten se zas tak moc nepovedl.
Avatar - Anonym
Anonym
loni 5232 ks.

Pro srovnání Camara se tam prodalo 371 ks a Corvetty 310 ks.
Avatar - maxi!
maxi!
Vette predsa nemozes zrovnavat s pomerne dostupnym Mustangom :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Ta Vette jen taková perlička, šlo spíš o to Camaro.

Jinak mam tu dostupná i čísla Cadillaců

ATS - 59 ks
CTS - 74 ks
CT6 - 17 ks
Escalade - 114 ks
SRX - 9 ks
XT5 - 29 ks
Ostatní - 18 ks
Avatar - maxi!
maxi!
tak to chapem.... lebo Vette je uz pomerne drahy voz.
Zaujimave, ze Escalade predali pomerne vela kusov.
Avatar - Anonym
Anonym
Escalade bývá prakticky na všech trzích v Evropě nejprodávanější, slovenský Todos mi to taky potvrdil, když sme se jich ptali co prodávaj nejvíc.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
camaro ma nejak malo kusov ..... ocakaval by som vyrovnanu partiu s mustangom.... ten rozdiel je teda fakt obrovsky ... mne sa dokonca camaro paci aj viac ako mustang ak by slo o nejake to muscle car... chapem ze mustang je asi znamejsi ale aj tak... nakoniec mozno za vsetko mozu aj ceny... lebo netusim o kolko je camaro drahsie ... corvette vcelku slusne.... teda zrovna voci tomu "slabemu" camaru je to mozno az silne cislo ...
Avatar - Anonym
Anonym
Problém je Chevrolet má v Německu málo dealerů, stejná situace bude i jinde v Evropě kde to prodávaj bud prodejci specializovaní na uscars, nebo je to přifařený ke Cadillacu, který má hrozně málo dealerů
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jaj ... no to moze byt asi najvacsi zadrhel tiez pravda.... dodge challenger dalsi pripad zrejme ....
Avatar - Anonym
Anonym
Chrysler a Dodge sem ani v německcýh statistikách nenašel, zřejmě neofiko dovoz neuvádí
Avatar - ladsla
ladsla
Mustanga taky nemůže moc dealerů prodávat resp.servisovat.
Pravidla hry např.českého Fordu mi přijdou na palici, podobně jako u licence na Vignale.
Kdyby nebyly tak drsné podmínky pro dealery, určitě by si mustang našel i v našich bazinach více majitelů.....za ty peníze dost dobrá nabídka ale proč mě Ford nutí jezdit na prohlídky přes půl Moravy? Hodně podobný problém mají IMHO i ty camaraderie a spol.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Praxe je úplně jiná. Nejvíce prodejů na Moravě po AutoIn má asi Nový Jičín s Přerovem. Ofiko evropské verze. Prodávají i Shelby GT350 mimochodem.
Avatar - ladsla
ladsla
Auto IN je z Pardubic a jsou tuším jedni snad ze 2 dealerů, kteří prodávají ofiko stanga. Neřeším teď kolik mají showroomů po východních Čechách.
V Novém Jičíně je F67 a ti mají šedý dovoz, proto můžou nabízet shelby, US mondeo atd.
Pokud se bavíme o US Fordu který prošel rukama FMCR, tzn.mam reálnou záruku a mobilitu, tak platí můj předchozí příspěvek.
Arese
Problémem u nového Camara může být i elektrická P bzrda. Ta každého pořádného příznivce muslecarů musí pořádně znechutit, proto ji taky Ford ani do současného Mustoše nedal! 😄 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
U Musle caru jde driftovat i bez jakékoliv brzdy, samo nesmí v tom být 4válec >😁 >😁
Mig_35
Jakože 300 hp na utržení zadku nestačí?
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
čtyři oči. Hned by vypadal patřičně zm*dsky. Kaban poradí.
Avatar - Stejsn
Stejsn
unaveně a rezignovaně ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
není samozřejmost, viz. tento mustang. Jeho vzhled nepotřeboval zásadních úprav, přesto je udělali a výsledek je rozpačitý. Mě se líbí změna tvaru předních světel, to že je jejich linka v blatníku teď opět negativní, stejně jako u předchozí generace. Jenže předek zabíjí tvar mlhovek v kombinaci s otvorem pro brzdy, dohromady tvoří jakési upíří řezáky, auto zepředu vypadá jako Drákulova karikatura. 😲
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nie je to zas také zlé, aj keď tiež úplne nepochválim. Je to citlivejšia zmena, než aké vídame na európskych a najmä japonských autách.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mustang se povedl, je úspěšný, jeho design krásně spojil retro s modernou. Tak proč na něj chmatají? Přijde mi to jako špatný vtip, něco mezi Mustangem a Elantrou.
Arese
To máš jako s Octavií III - ta měla taky super pěkný tvar světlometů a jakou hrůzu z toho udělali! 😒 😒 😒 :no:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Taky nerozumím tomu, proč do toho takto radikálně zasáhli. Rozhodně to není k lepšímu. Mi to zase připadá, jak by se inspiroval mazdou MX5. Předfacelift vypadal podstatně lépe. Kdo koupil, neprohloupil. Ikdyž Magne Ride - to je taky plus.
Avatar - praděda7
praděda7
Magnetic ride je s GM už pěkných pár let. Divím se, že se toho další automobilky nechytili dřív... :-!
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Ale je to pořád velké auto na široké US silnice. Na videu je krásně vidět, jak stang "bojuje" se šířkou běžné okresky... 😉 Možná to chtělo trochu ubrat plyn... 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Na Ameriku je to menší auto a u nás tak akorát. GT. Na výlety, dovolenou, delší cesty. Rozhodně na okresce nebojuje, mnohá SUV jsou podstatně větší. Mimochodem váží méně než C coupé 63 AMG.
Avatar - praděda7
praděda7
Délka 4784, šířka 2080mm (se zrcátky) je na Evropu pořád hodně velké auto. SUV jsou kapitola same pro sebe...měl jsem, zažil jsem, prodal jsem.
XTad
Vzdyt je to jak passat.
Avatar - praděda7
praděda7
No šak z Passatu se stala také pěkně velká kráva... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Měl sem delší auta a jezdil sem v tom úplně v pohodě. Třeba i evropský Jaguar byl delší 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Tož ano, ale postav nového Passata vedle Felicie a hned uvidíš o čem mluvím. Naše silničky a parkoviště s takovýma velkýma hovadama nikdy nepočítaly... :-!
Avatar - Anonym
Anonym
nesmíš s tím jezdit do historického centra anebo si to po okresce třetí třídy chtít šinout 120 když proti tobě jede tatra. Jinak pohoda.
Avatar - praděda7
praděda7
>😁 >😁 >😁
Avatar - praděda7
praděda7
[odkaz]