Novinky
Ernesto01
4
Tomu říkám design. Žádné bezpohlavní evropské reprezentující cosi.
twistedTSD
3
Jo...bezpohlavní americké cosi.
CHerokee
1
Skvělý, ale do faceliftu. Ten se zas tak moc nepovedl.
loni 5232 ks.
Pro srovnání Camara se tam prodalo 371 ks a Corvetty 310 ks.
Pro srovnání Camara se tam prodalo 371 ks a Corvetty 310 ks.
Vette predsa nemozes zrovnavat s pomerne dostupnym Mustangom :-!
Ta Vette jen taková perlička, šlo spíš o to Camaro.
Jinak mam tu dostupná i čísla Cadillaců
ATS - 59 ks
CTS - 74 ks
CT6 - 17 ks
Escalade - 114 ks
SRX - 9 ks
XT5 - 29 ks
Ostatní - 18 ks
Jinak mam tu dostupná i čísla Cadillaců
ATS - 59 ks
CTS - 74 ks
CT6 - 17 ks
Escalade - 114 ks
SRX - 9 ks
XT5 - 29 ks
Ostatní - 18 ks
camaro ma nejak malo kusov ..... ocakaval by som vyrovnanu partiu s mustangom.... ten rozdiel je teda fakt obrovsky ... mne sa dokonca camaro paci aj viac ako mustang ak by slo o nejake to muscle car... chapem ze mustang je asi znamejsi ale aj tak... nakoniec mozno za vsetko mozu aj ceny... lebo netusim o kolko je camaro drahsie ... corvette vcelku slusne.... teda zrovna voci tomu "slabemu" camaru je to mozno az silne cislo ...
Problém je Chevrolet má v Německu málo dealerů, stejná situace bude i jinde v Evropě kde to prodávaj bud prodejci specializovaní na uscars, nebo je to přifařený ke Cadillacu, který má hrozně málo dealerů
jaj ... no to moze byt asi najvacsi zadrhel tiez pravda.... dodge challenger dalsi pripad zrejme ....
Mustanga taky nemůže moc dealerů prodávat resp.servisovat.
Pravidla hry např.českého Fordu mi přijdou na palici, podobně jako u licence na Vignale.
Kdyby nebyly tak drsné podmínky pro dealery, určitě by si mustang našel i v našich bazinach více majitelů.....za ty peníze dost dobrá nabídka ale proč mě Ford nutí jezdit na prohlídky přes půl Moravy? Hodně podobný problém mají IMHO i ty camaraderie a spol.
Pravidla hry např.českého Fordu mi přijdou na palici, podobně jako u licence na Vignale.
Kdyby nebyly tak drsné podmínky pro dealery, určitě by si mustang našel i v našich bazinach více majitelů.....za ty peníze dost dobrá nabídka ale proč mě Ford nutí jezdit na prohlídky přes půl Moravy? Hodně podobný problém mají IMHO i ty camaraderie a spol.
Praxe je úplně jiná. Nejvíce prodejů na Moravě po AutoIn má asi Nový Jičín s Přerovem. Ofiko evropské verze. Prodávají i Shelby GT350 mimochodem.
Auto IN je z Pardubic a jsou tuším jedni snad ze 2 dealerů, kteří prodávají ofiko stanga. Neřeším teď kolik mají showroomů po východních Čechách.
V Novém Jičíně je F67 a ti mají šedý dovoz, proto můžou nabízet shelby, US mondeo atd.
Pokud se bavíme o US Fordu který prošel rukama FMCR, tzn.mam reálnou záruku a mobilitu, tak platí můj předchozí příspěvek.
V Novém Jičíně je F67 a ti mají šedý dovoz, proto můžou nabízet shelby, US mondeo atd.
Pokud se bavíme o US Fordu který prošel rukama FMCR, tzn.mam reálnou záruku a mobilitu, tak platí můj předchozí příspěvek.
Problémem u nového Camara může být i elektrická P bzrda. Ta každého pořádného příznivce muslecarů musí pořádně znechutit, proto ji taky Ford ani do současného Mustoše nedal! 😄 :yes:
není samozřejmost, viz. tento mustang. Jeho vzhled nepotřeboval zásadních úprav, přesto je udělali a výsledek je rozpačitý. Mě se líbí změna tvaru předních světel, to že je jejich linka v blatníku teď opět negativní, stejně jako u předchozí generace. Jenže předek zabíjí tvar mlhovek v kombinaci s otvorem pro brzdy, dohromady tvoří jakési upíří řezáky, auto zepředu vypadá jako Drákulova karikatura. 😲
Mustang se povedl, je úspěšný, jeho design krásně spojil retro s modernou. Tak proč na něj chmatají? Přijde mi to jako špatný vtip, něco mezi Mustangem a Elantrou.
To máš jako s Octavií III - ta měla taky super pěkný tvar světlometů a jakou hrůzu z toho udělali! 😒 😒 😒 :no:
Taky nerozumím tomu, proč do toho takto radikálně zasáhli. Rozhodně to není k lepšímu. Mi to zase připadá, jak by se inspiroval mazdou MX5. Předfacelift vypadal podstatně lépe. Kdo koupil, neprohloupil. Ikdyž Magne Ride - to je taky plus.
Přesně! Ale je to pořád velké auto na široké US silnice. Na videu je krásně vidět, jak stang "bojuje" se šířkou běžné okresky... 😉 Možná to chtělo trochu ubrat plyn... 😉
Na Ameriku je to menší auto a u nás tak akorát. GT. Na výlety, dovolenou, delší cesty. Rozhodně na okresce nebojuje, mnohá SUV jsou podstatně větší. Mimochodem váží méně než C coupé 63 AMG.
Délka 4784, šířka 2080mm (se zrcátky) je na Evropu pořád hodně velké auto. SUV jsou kapitola same pro sebe...měl jsem, zažil jsem, prodal jsem.
Vzdyt je to jak passat.
No šak z Passatu se stala také pěkně velká kráva... 😉
Měl sem delší auta a jezdil sem v tom úplně v pohodě. Třeba i evropský Jaguar byl delší 😄
Tož ano, ale postav nového Passata vedle Felicie a hned uvidíš o čem mluvím. Naše silničky a parkoviště s takovýma velkýma hovadama nikdy nepočítaly... :-!