Keďže sme v EU, kde V6 aj tak nebol, tak je mi to šumafuk. A osobne ten V6 aj tak nepovažujem za dobrú voľbu, buď chcem plnotučný Mustang a potom s V8, alebo šetrím a kúpim Ecoboost, V6 žiadny dynamický benefit oproti EB neprinášal.
V6 Mustang býval neprodávanější v USA a kupovali ho hlavně studenti, sekretářky, mladé holky atd. S V6 co má 300 Hp to umí jezdit dost rychle a má to aspon trochu styl.
Dnes už se nevyrábí celá řada řidičsky zajímavějších verzí a motorizací...to není argument. Nejvíc je to vidět v Evropě, kde jsou 6 válce nahrazovány 4 a 3 válci a z pořádných motorů se stává omezená špička nabídky u prémie.
ja myslim, ze z velky casti je to o tom, co lidi kupujou.
kdyby ten sestival valcoval ctyrval v prodejich, asi by ho ve fordu nezarizli.
pokud jsou prodeje srovnatelne, ponecha vyrobce to, co je pro nej, financne vyhodnejsi.
Myslím, že ne. Kolik je na trhu v Evropě 8 válců s manuálem? Nemáš ani možnost skoro koupit. U Porsche by taky většina dala asi možnost atmosférickým 6 válcům, které zůstaly jen pro třídu GT. Pravidla nám diktují tvůrci ekofašistických norem.
A co chcec vic? bud cca 300 koni v oturbenem ctyrvalci..z kterheo lehce dostanes 400koniku....a nebo 300 koni ve V6?.....vzdyt se o akurat dubluje :-) zachvili nas ceka hybrid...atd :-)
A serazene je to hezky ..cca 300 koni 400koni 500 koni...plus minus >:D na co tam cpat neco dalsiho?...stejnak zbytek se dela upravou a tuningem..
Nějak nemam potřebu dávat 1,2 mega za nový auto a starou předraženou paštiku s 4,0 V6 a 210 HP za 400 táců si fakt kupovat nebudu, když stejně výkonné Camaro stojí čtvrtinu :-)
Ako som písal vyššie, pri podstatne väčšom objeme mal menší výkon ako Ecoboost, takže výhoda bola len vo zvuku. Ale pri tom cenovom odstupe od V8 by to nebola dobrá kúpa, kto nechce vedome šetriť, chce zvuk a charakter, tak aj tak ide do V8.
EDIT: tak ako pozerám, V6 bol lacnejší ako Ecoboost (čakal som logicky opak), tak to samozrejme vyznieva kúpa V6 v inom svetle.
jenže je to oturbená srajda a 4válec, žere to dost podobně tak proč mít 4válec když můžu mít V6. Když už Ford měl konečně pořádnej V6 (4,0 s výkonem 210 Hp co měli ještě v roce 2009 byl k smíchu, stejnej výkon má moje starý Camaro) , tak to zase zazdí.
Kašpaři. Mohli ho vylepšit, GM umí z 3,6 dostat 335 Hp, takže ford mohl z 3,7 těch 340-345 Hp dostat taky, kdyby chtěl.
bych to tak cerne nevidel.....4 valec kdysi v Mustangu byl...a oturbene motory v mnoha sportovnich autech historicky taky....tak proc se tomu nevenovat....je lehci..tocivejsi...a splnuje lepe emise (ikdyz real bude stejnej..pokud nejedes vylozene usporne)
..a vime , ze amici radi tunej a cely trh na to maji uzpusobeny.. a holt ze mene penez udelas s oturbence vice muziky...nez z atmo
Časem se mění i vnímání pony car.....už to nejsou jen tupe auta jezdící rovně :-) a vývoj motoru a technologii taky....tak, že naštěstí je výber...ja jsem samo pro V8 a nejlepe 5,2 v GT350...ale i tak nasazeni o turbene verze chapu
Nielenže nevyzerá tak strašne, vyzerá dobre. ;-) A tá oranžová mu sekne (inak po včerajšej 4er s oranžovou to skoro vyzerá na návrat výraznejších farieb, čo osobne len vítam).
Jo, bude to ok, ty fotky včera byly nějaký divný, mustang na nich vypadal rozšláple. Předek sice není úplně na sto procent, ale celkově dobrý, pěkný barvy i kola, jen bych tipl mírné zdražení. ;-)
facelift vypada dobre, libi se mi mnohem vic, nez verze pred faceliftem.
Ale jeste pockam, az ho uvidim nazivo, verze pred faceliftem taky na obrazcich vypadala celkem dobre, ale nazivo to bylo obrovsky zklamani.
Kdyby byl na přídi místo mustanga jaguar, docela by to i sedělo, hlavně z boku jsou přední světla jak z XK (to není vada), záď se fakt povedla.
Docela to auto pořád chci. Jenže - jak tu někdo psal, chybí nějaký motor "mezi". Snad ne ani tak výkonově, jako pocitově. 5.0 V8 se mi zdá příliš, hlavně bych se bál spotřeby, ale za 2.3 ecoboost v Mustangu bych dostával od kamarádů strašný kotle....
Když já jsem sám v rozpacích. Budu auto řešit příští rok na jaře. Na to, abych si koupil auto na ježdění a na zábavu zatím nemám (protože auto na ježdění nechci řešit citigem). Rozpočet dovolí koupit zajímavý mainstream střední třídy (teď mám Superba v "top" dieslu na operák, od února měním za Alltracka opět na rok) typu roční Superb 2.0 TSI 4x4. Jenže pak mě hlodají auta jako Golf R, Subaru WRX Sti a ten Mustang nebo Camaro. Na druhou stranu, tahle auta vypadají dražší, než jsou a to by na klienty nemuselo působit dobře. Bude to příjemné i nepříjemné rozhodování. Ale kdy jindy si koupit nějakou blbost než teď, když nemusím platit plenky....
Camaro a Mustang se kupují jako druhý auto na víkendy, ne v tom objíždět klienty. Samo pokud nejsi nadšenec.
A at si každej myslí co chce, jeho problém. Tohle zaprděný čecháčkovský "co by tomu řekli sousedi, klienti, kamarádi, babička a kýho vejra kdo další mě hrozně fascinuje >:D
Jen otázka - umíš si představit mít Camaro/Mustanga na každodenní ježdění Praha a okolí? Teď bych neřešil spotřebu, spíš jestli ta auta mají nějakou vlastnost, která by strašně otravovala...?