Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford oficiálně představuje omlazený Mustang (+video)

56 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
4válcovej Mustang byl taky ale pro smích, když dneska někdo renovuje veterána ze 60-80. let, každej chce V8 nebo aspon ten šestiválec.

Turbo se pony cars nehodí, ale věc názoru.
Avatar - iudex
iudex
Keďže sme v EU, kde V6 aj tak nebol, tak je mi to šumafuk. A osobne ten V6 aj tak nepovažujem za dobrú voľbu, buď chcem plnotučný Mustang a potom s V8, alebo šetrím a kúpim Ecoboost, V6 žiadny dynamický benefit oproti EB neprinášal.
Avatar - Anonym
Anonym
300 HP je výkonově podměrečné?

Ecoboost má o 10 HP víc, dej si na ten V6 cold air intake a jiný laufy a těch 10-15 HP máš doma hned.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Hlavně, že je ta výborná atmosféra!Turbo se opravdu nehodí k Pony cars. Když už to musí být, tak jedině kompresor!
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, bude to ok, ty fotky včera byly nějaký divný, mustang na nich vypadal rozšláple. Předek sice není úplně na sto procent, ale celkově dobrý, pěkný barvy i kola, jen bych tipl mírné zdražení. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak doba se mění, ale v něčem bohužel spíš k horšímu. A zatáčet to umí už dobrých 20 let
Avatar - Anonym
Anonym
V6 Mustang býval neprodávanější v USA a kupovali ho hlavně studenti, sekretářky, mladé holky atd. S V6 co má 300 Hp to umí jezdit dost rychle a má to aspon trochu styl.
Avatar - Anonym
Anonym
Já? S ničím

Nějak nemam potřebu dávat 1,2 mega za nový auto a starou předraženou paštiku s 4,0 V6 a 210 HP za 400 táců si fakt kupovat nebudu, když stejně výkonné Camaro stojí čtvrtinu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
jenže je to oturbená srajda a 4válec, žere to dost podobně tak proč mít 4válec když můžu mít V6. Když už Ford měl konečně pořádnej V6 (4,0 s výkonem 210 Hp co měli ještě v roce 2009 byl k smíchu, stejnej výkon má moje starý Camaro) , tak to zase zazdí.

Kašpaři. Mohli ho vylepšit, GM umí z 3,6 dostat 335 Hp, takže ford mohl z 3,7 těch 340-345 Hp dostat taky, kdyby chtěl.
Avatar - iudex
iudex
Ako som písal vyššie, pri podstatne väčšom objeme mal menší výkon ako Ecoboost, takže výhoda bola len vo zvuku. Ale pri tom cenovom odstupe od V8 by to nebola dobrá kúpa, kto nechce vedome šetriť, chce zvuk a charakter, tak aj tak ide do V8.
EDIT: tak ako pozerám, V6 bol lacnejší ako Ecoboost (čakal som logicky opak), tak to samozrejme vyznieva kúpa V6 v inom svetle.
sir
A co chcec vic? bud cca 300 koni v oturbenem ctyrvalci..z kterheo lehce dostanes 400koniku....a nebo 300 koni ve V6?.....vzdyt se o akurat dubluje 😄 zachvili nas ceka hybrid...atd 😄

A serazene je to hezky ..cca 300 koni 400koni 500 koni...plus minus >😁 na co tam cpat neco dalsiho?...stejnak zbytek se dela upravou a tuningem..
Avatar - iudex
iudex
Nielenže nevyzerá tak strašne, vyzerá dobre. 😉 A tá oranžová mu sekne (inak po včerajšej 4er s oranžovou to skoro vyzerá na návrat výraznejších farieb, čo osobne len vítam).
sir
Mě se taky líbí :yes: a V6 neva.....pořád je kvalitní výběr motorů
MBambus
To určitě, nevíš náhodou o kolik byl V6 ve stávajícím Mustangu levnější než V8?

Díky
webpaja
Na ofiko fotkách ten FL nevypadá tak strašně jak to vyznívalo včera. V6 je škoda, i když byl výkonově podměrečný.
Avatar - Anonym
Anonym
ten už zbývá jen klasika V8, protože 4válec v Muscle caru je pro smích.
Výhoda pro Camaro - to stále V6 má.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Dnes už se nevyrábí celá řada řidičsky zajímavějších verzí a motorizací...to není argument. Nejvíc je to vidět v Evropě, kde jsou 6 válce nahrazovány 4 a 3 válci a z pořádných motorů se stává omezená špička nabídky u prémie.
Avatar - removed
removed
Vždyť je nádhernej...
honza_f
Máš pravdu... 😄

Jen otázka - umíš si představit mít Camar👋Mustanga na každodenní ježdění Praha a okolí? Teď bych neřešil spotřebu, spíš jestli ta auta mají nějakou vlastnost, která by strašně otravovala...?
Avatar - Anonym
Anonym
Kdo nemá v hlavě řezanku si asi umí zjistit že to Camaro nestojí 3 mega, kdo jí tam má tak at si závidí....Jeho boj.
honza_f
To není moje čecháčkovství, ale bohužel realita.... Mně je to celkem jedno, ale jsem před tím ze všech stran varován...
Avatar - Anonym
Anonym
Camaro a Mustang se kupují jako druhý auto na víkendy, ne v tom objíždět klienty. Samo pokud nejsi nadšenec.

A at si každej myslí co chce, jeho problém. Tohle zaprděný čecháčkovský "co by tomu řekli sousedi, klienti, kamarádi, babička a kýho vejra kdo další mě hrozně fascinuje >😁
Avatar - removed
removed
klienti mívají krásné asistentky... krásné asistentky mají rychlý přístup ke klientovi...
😉
honza_f
Když já jsem sám v rozpacích. Budu auto řešit příští rok na jaře. Na to, abych si koupil auto na ježdění a na zábavu zatím nemám (protože auto na ježdění nechci řešit citigem). Rozpočet dovolí koupit zajímavý mainstream střední třídy (teď mám Superba v "top" dieslu na operák, od února měním za Alltracka opět na rok) typu roční Superb 2.0 TSI 4x4. Jenže pak mě hlodají auta jako Golf R, Subaru WRX Sti a ten Mustang nebo Camaro. Na druhou stranu, tahle auta vypadají dražší, než jsou a to by na klienty nemuselo působit dobře. Bude to příjemné i nepříjemné rozhodování. Ale kdy jindy si koupit nějakou blbost než teď, když nemusím platit plenky....
Avatar - Anonym
Anonym
Na normální ježdění stačí, dvě sou tu na prodej, jinak jde samo dovézt z USA či Kanady.
sir
:yes: :yes: :yes: :yes:
HaroldKytka
neznam celkovy prodeje, ale pamatuju si, ze behem snad prvniho roku prodeje v usa se prodalo asi 25% sestivalcu a 25% ctyrvalcu, tedy nastejno.
Avatar - removed
removed
Kupujes ty nebo kamaradi? Kasli na to, jestli si ho muzes dovolit, nevahej. Budes mit vic kamaradek
honza_f
Kdyby byl na přídi místo mustanga jaguar, docela by to i sedělo, hlavně z boku jsou přední světla jak z XK (to není vada), záď se fakt povedla.

Docela to auto pořád chci. Jenže - jak tu někdo psal, chybí nějaký motor "mezi". Snad ne ani tak výkonově, jako pocitově. 5.0 V8 se mi zdá příliš, hlavně bych se bál spotřeby, ale za 2.3 ecoboost v Mustangu bych dostával od kamarádů strašný kotle....
Camry
Souhlasím. A po 40 letech pochybuji že v případě 2.3EB bude co renovovat.
Avatar - Anonym
Anonym
Možná že ho naopak zařízli proto, že se ty slavný Ecoobsty prodávaly špatně, tak jim tímto zvýší odbyt.
HaroldKytka
celou dobu se bavime o sestivalu, kterej v evrope ani v nabidce nebyl. proc sem teda evropu tahas ?
Avatar - CHerokee
CHerokee
Myslím, že ne. Kolik je na trhu v Evropě 8 válců s manuálem? Nemáš ani možnost skoro koupit. U Porsche by taky většina dala asi možnost atmosférickým 6 válcům, které zůstaly jen pro třídu GT. Pravidla nám diktují tvůrci ekofašistických norem.
HaroldKytka
ja myslim, ze z velky casti je to o tom, co lidi kupujou.
kdyby ten sestival valcoval ctyrval v prodejich, asi by ho ve fordu nezarizli.
pokud jsou prodeje srovnatelne, ponecha vyrobce to, co je pro nej, financne vyhodnejsi.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Pro smích není šťastná formulace, ale 6 válec je jiné kafe než 4 válec. A v mustangu 6 válec jako základ pro sekretářky do práce dobré.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Dynamicky ne, ale po stránce jízdního komfortu asi jo. Ten 4 válec bypod tu kapotu vešel 2x.Menší nabídka je vždy minus.
MBambus
Tak to je slušný, mě by ta V6 asi právě vyhovovala nejvíc
HaroldKytka
To je otazka uhlu pohledu. Nekomu je pro smich 4val v novym Mustangu, jinymu sestival v 15 let starym krapu.

Vzdycky zalezi na tom, co clovek sam preferuje.
sir
Já jsem rád, že doladili trošku předek...nebylo to uplně ok...tak uvídíme na živo..jak to bude působit.
sir
Časem se mění i vnímání pony car.....už to nejsou jen tupe auta jezdící rovně 😄 a vývoj motoru a technologii taky....tak, že naštěstí je výber...ja jsem samo pro V8 a nejlepe 5,2 v GT350...ale i tak nasazeni o turbene verze chapu
sir
bych to tak cerne nevidel.....4 valec kdysi v Mustangu byl...a oturbene motory v mnoha sportovnich autech historicky taky....tak proc se tomu nevenovat....je lehci..tocivejsi...a splnuje lepe emise (ikdyz real bude stejnej..pokud nejedes vylozene usporne)

..a vime , ze amici radi tunej a cely trh na to maji uzpusobeny.. a holt ze mene penez udelas s oturbence vice muziky...nez z atmo
Avatar - positivemind
positivemind
V6 nechybí. Fanoušek Mustangu si ho s V6 stejně nekoupí, protože Mustang je prostě V8. Mustang s V6 je k smíchu.

Pro lidi, kteří si to auto koupí kvůli tomu jak vypadá a ne kvůli tomu, jaký by měl skutečně být, tak těm čtyřvál vadit nebude.
Mig_35
A s čím sis ho koupil ty?
Avatar - Anonym
Anonym
300 konové HTP >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Nic, v podstatě máš na výběr jeden motor - tu V8. Mustanga s otrubeným 4válcem si může koupit jenom magor, s prominutím
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Z některých úhlů na oficiálních renederech vypadá méně strašně, ale každopádně jde o totální fail. :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Do Mustangu je V8 jasná volba. Pokud vím, V6 proti 2.3 ani neměl moc co nabídnout a zejména v předchozí generaci byl jen takové americké HTP. >😒] 😄
Avatar - Magister
Magister
To i více.
Avatar - Magister
Magister
Tak škoda jo..ale jen pro US trh.
Avatar - Anonym
Anonym
Jinak super cena [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Ohromný výběr - 2,3 Ecoboost a 5,0 V8. Nic dalšího není, jen Shelby a to se sem ofiko nevozí. To má 5,2 V8 a 526 HP.
Avatar - Anonym
Anonym
V6 Fastback začíná na 25 200 USD a GT Fastback V8 na 33 200,tedy rozdíl je 8 000 USD
HaroldKytka
vzhledem k tomu, ze sam vyrobce ukonci nabidku, tak to "jine" kafe asi neni dost dobre.
HaroldKytka
facelift vypada dobre, libi se mi mnohem vic, nez verze pred faceliftem.
Ale jeste pockam, az ho uvidim nazivo, verze pred faceliftem taky na obrazcich vypadala celkem dobre, ale nazivo to bylo obrovsky zklamani.

Zatim ale, ma Ford za tenhle facelift :yes:
sir
Ecoboost se da taky lehounce tunit..smerem nahoru..a to i o mnohem vyraznejsi skoky...coz uz V6 nedava...
Avatar - 4hill
4hill
V porovnání s bramborou? ano..