Tak ted jsi mne dostal na komoru :-! . V cem je Volvo prevleceny Ford ( kdyz pominu podvozkovou skupinu C30/S40/V50 od Focusu). Koukam ze odbornici pouzivaji ty stejne kecy jako pouzivali u Jagu ze X-Type je prevlecene Mondeo ( jeste ze Ford prodal LR jinak bychom se asi dozvedeli ze Freelander je taky jenom prevlecena Kuga). Mimochodem nevim jak to vidis ty ale Volvo je cenove velmi prijemne auto :-!
Rath bych v tom pripade Paroubkovi rekl ze se velmi ale velmi myli a tu vec co ma na krku by mel pouzivat na mysleni a ne kibicovani bez myslenky a argumentu On totiz populismus umi predvadet kazdy lempl v bufaci na vlakovem nadrazi
Jasně, že je to tou Amerikou, Volvo je v ní, co do podílu své produkce, extrémně silné a muselo US krizi pocítit. Určitě to není problém kvalit jejich současných modelů ani prodejů na EU trzích.
No z toho mam relativne hruzu ale jak jsem psal vyse- prinejhorsim zacnu jezdit do Vidne- dam si v Pratru zmrzku a necham si pri te prilezitosti udelat garancku no
Do Vídně nemusíš, stačí do Mistelbachu, dle zkušeností jednoho dlouholetého volvisty je tam kvalitní servis a velmi příjemný přístup k zákazníkovi. ;-)
že se tak Volva špatně prodávají. Již delší dobu ujíždí Volvu vlak. Mít v roce 2008 jako vrchol dieselové motorizace "osvědčenou" 2,4D se 136kW a konkurovat s ní proti Holy Trinity, to už nemůžou myslet vážně. Až na několik prvků výbavy, je Volvo obvykle v prémii poslední, kdo je začíná nabízet. Jejich až přehnaný důraz na komfort, a vše s tím související, už dnes také není to, co by zákazníci masově vyhledávali. Prostě, požadavky zákazníků se za ta léta neuvěřitelně změnily, ale Volvo se změnilo jen minimálně.
Ty se mě ptáš, jako bych měl všechny Volva... Znám ho jen v naftě, jak 5 tak 6 kvalt a než to zařadí, nebo něco udělá, tak se můžu jít vykadit. Krom toho jsem to "dílo" v 5kvaltu viděl rozebraný ve svym autě ve 100t, když kleklo poprvý. Teď někde anoncovali snad od Getraku dvojspojku.
To bylo ve stare S80 ne? Mel jsem pujcenou predvadecku S80 4,4 a tam ta prevodovka byla v pohode- ale je fakt ze jsem zaslechl co si ze v D5 je Geartronic docela liny
Ktere prvky vybavy volvo zacina nabizet az jako posledni- Prosim pouc mne. Tobe se zda 2,5D se 136 kw malo? I kdyz pripoustim ze u V70/S80/a XC 70/90 by se vetsi nafta hodila ale u S60 a u S40 se mi to zda dostatecne, navic kolik lidi by si vetsi naftu koupilo treba v V70 a S80 to je otazka
Tak např. s bixenony, později s adaptivními, s bluetooth, s odvětrávvanými sedadly atd. přišlo Volvo až poslední. No, považovat volváckou D5 za konkureci německý třílitrům, to může jen ten, kdo nejel s ničím jiným. To samé platí i o Geartronicu a potažmo i o jízdních vlastnostech.
Takze A6 nema odvetravane sedacky dosud, bluetooth nebylo protoze byl vestaveny telefon, Jak to je s xenony netusim. Ja D5 nepovazuji za konkurenci 3,0TDI ale 2,7TDI nebo 325d a tam je to v pohode.
Samozřejmě, to není jen o jednom nebo o dvou prvcích výbavy. Podívej se do ceníků konkurence, s jakou výbavou lze u nich auta poskládat. D5 jako konurence 2.7TDI či x25d, snad, ale čím chce Volvo oslovit ty, kteří chtějí něco lepšího, a těch zrovna není málo.