Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo čekají další úspory, až 1000 zaměstnanců může ztratit práci

Švédského výrobce osobních automobilů Volvo čekají další úsporná opatření.
Zpět na článek
30. 9. 2008 08:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 11:22
30. 9. 2008 11:31
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 11:37
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 11:52
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 12:06
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 12:27
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 12:52
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 13:00
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 13:18
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 13:21
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 13:41
30. 9. 2008 13:52
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 11:43
30. 9. 2008 11:49
30. 9. 2008 11:55
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 12:45
30. 9. 2008 12:46
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 13:53
30. 9. 2008 14:03
30. 9. 2008 14:05
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:27
30. 9. 2008 14:03
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:17
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:24
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 16:07
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 14:15
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:43
neregistrovaný "Darth_Vader"
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 08:16
Nechapu
Sakra takova vydarena auta delaji a stale musi propoustet :-( . Jediny duvod co mne napada ze jsou vic nez jini postizeni americkou krizi
Rozbalit vlákno
22
30. 9. 2008 11:22
Re: Nechapu
Ono je možné,že zas tak vydařený nejsou. Přeci jen kupovat převlečeného forda za takové peníze, některým zákazníkům nejde pod nos.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 11:31
Re: Nechapu
Tak ted jsi mne dostal na komoru :-! . V cem je Volvo prevleceny Ford ( kdyz pominu podvozkovou skupinu C30/S40/V50 od Focusu). Koukam ze odbornici pouzivaji ty stejne kecy jako pouzivali u Jagu ze X-Type je prevlecene Mondeo ( jeste ze Ford prodal LR jinak bychom se asi dozvedeli ze Freelander je taky jenom prevlecena Kuga). Mimochodem nevim jak to vidis ty ale Volvo je cenove velmi prijemne auto :-!
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 11:37
Re: Nechapu
Co ty vis, treba mr.fuk neni jek obycejny *, ale prevlecenej Paroubek :-| Proste, cim ho fotr udelal, tim taky zustal
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 11:52
Re: Nechapu
Rath bych v tom pripade Paroubkovi rekl ze se velmi ale velmi myli a tu vec co ma na krku by mel pouzivat na mysleni a ne kibicovani bez myslenky a argumentu On totiz populismus umi predvadet kazdy lempl v bufaci na vlakovem nadrazi
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 12:06
Re: Nechapu
Myslim, ze dat mu pesti je argument, ktery lip pochopi :-!
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 12:27
Re: Nechapu
Nejsem socan abych daval pres drzku kazdemu kdo se mi nelibi nebo kdo se mnou nesouhlasi ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 12:52
Re: Nechapu
To chapu, ale dat po tlame socanovi je spis neco chvalyhodnyho, ne?
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 13:00
Re: Nechapu
Ne chvalhodne je pouzite baseballove palky a mlatit a mlatit
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 13:18
Re: Nechapu
Tam mam jedinej problem. Spatne se to s sebou nosi. Tu pest ma clovek prece jen tak pohotoveji vzdy s sebou ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 13:21
Re: Nechapu
Tak zacni chodit s vychazkovou hulkou vystuzenou nejakym pevnym kovem budes za frajera a splni to i antisocansky ucel :-!
30. 9. 2008 13:41
Re: Nechapu
Dobrý den pánové, koukám, že jsem, vás něčím dopálil.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 13:52
Re: Nechapu
Jo jsi jen sem hodil blabol bez relevance a ani jsi ho nepodporil argumenty- tak mi ukaz v cem je Volvo prevleceny Ford
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 11:43
Re: Nechapu
Jasně, že je to tou Amerikou, Volvo je v ní, co do podílu své produkce, extrémně silné a muselo US krizi pocítit. Určitě to není problém kvalit jejich současných modelů ani prodejů na EU trzích.
Avatar - T613
30. 9. 2008 11:49
Re: Nechapu
kdyby tu byl jistý pán, tak by to bylo určitě nepřipraveností na nové technologie.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 11:55
Re: Nechapu
JJ to bude chybejicimi hybridy v nabidce- ty jsi na to kapnul ;-)
30. 9. 2008 12:45
Re: Nechapu
Teď už relativně ano, ale to co následuje v servisech mám důkladně zaneseno v účetnictví >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 12:46
Re: Nechapu
No z toho mam relativne hruzu ale jak jsem psal vyse- prinejhorsim zacnu jezdit do Vidne- dam si v Pratru zmrzku a necham si pri te prilezitosti udelat garancku no
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 13:53
Re: Nechapu
Do Vídně nemusíš, stačí do Mistelbachu, dle zkušeností jednoho dlouholetého volvisty je tam kvalitní servis a velmi příjemný přístup k zákazníkovi. ;-)
30. 9. 2008 14:03
Re: Nechapu
Jenže tam nemá s manželkou kde utratit ty prachy, co ušetří >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:05
Re: Nechapu
Pako >:-[]
Avatar - Dinar
30. 9. 2008 14:27
Re: Nechapu
Cukrárnu tam mají, akorát chybí horská dráha, aby měl tu zmrzku kde vyblít, holt bude muset do té Vídně. :-) ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:03
Re: Nechapu
Diky zkusim
30. 9. 2008 14:09
Není se čemu divit,....
že se tak Volva špatně prodávají. Již delší dobu ujíždí Volvu vlak. Mít v roce 2008 jako vrchol dieselové motorizace "osvědčenou" 2,4D se 136kW a konkurovat s ní proti Holy Trinity, to už nemůžou myslet vážně. Až na několik prvků výbavy, je Volvo obvykle v prémii poslední, kdo je začíná nabízet. Jejich až přehnaný důraz na komfort, a vše s tím související, už dnes také není to, co by zákazníci masově vyhledávali. Prostě, požadavky zákazníků se za ta léta neuvěřitelně změnily, ale Volvo se změnilo jen minimálně.
Rozbalit vlákno
12
30. 9. 2008 14:14
Re: Není se čemu divit,....
S těma motorama a převodovkama je to prostě bída. Souhlas :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:17
Re: Není se čemu divit,....
Co se ti nezda na Geartronicu? Na T5, T6, na V8? Jedine co jim chybi je vetsi diesel do XC90
30. 9. 2008 14:21
Re: Není se čemu divit,....
Ty se mě ptáš, jako bych měl všechny Volva... Znám ho jen v naftě, jak 5 tak 6 kvalt a než to zařadí, nebo něco udělá, tak se můžu jít vykadit. Krom toho jsem to "dílo" v 5kvaltu viděl rozebraný ve svym autě ve 100t, když kleklo poprvý. Teď někde anoncovali snad od Getraku dvojspojku.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:24
Re: Není se čemu divit,....
No jo nafta ;-) .
30. 9. 2008 14:26
Re: Není se čemu divit,....
On celej Ford zjevně moc převodovek nemá a potažmo Mazda, takže nafta nenafta... A v přežranym T6 byl ještě nedávno jen 4kvalt.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:29
Re: Není se čemu divit,....
To bylo ve stare S80 ne? Mel jsem pujcenou predvadecku S80 4,4 a tam ta prevodovka byla v pohode- ale je fakt ze jsem zaslechl co si ze v D5 je Geartronic docela liny
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2008 16:07
Re: Není se čemu divit,....
To je jedna vec a me osobne jeste irituje to, ze bud FWD nebo nic moc AWD.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:15
Re: Není se čemu divit,....
Ktere prvky vybavy volvo zacina nabizet az jako posledni- Prosim pouc mne. Tobe se zda 2,5D se 136 kw malo? I kdyz pripoustim ze u V70/S80/a XC 70/90 by se vetsi nafta hodila ale u S60 a u S40 se mi to zda dostatecne, navic kolik lidi by si vetsi naftu koupilo treba v V70 a S80 to je otazka
30. 9. 2008 14:37
Re: Není se čemu divit,....
Tak např. s bixenony, později s adaptivními, s bluetooth, s odvětrávvanými sedadly atd. přišlo Volvo až poslední. No, považovat volváckou D5 za konkureci německý třílitrům, to může jen ten, kdo nejel s ničím jiným. To samé platí i o Geartronicu a potažmo i o jízdních vlastnostech.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 9. 2008 14:43
Re: Není se čemu divit,....
Takze A6 nema odvetravane sedacky dosud, bluetooth nebylo protoze byl vestaveny telefon, Jak to je s xenony netusim. Ja D5 nepovazuji za konkurenci 3,0TDI ale 2,7TDI nebo 325d a tam je to v pohode.
30. 9. 2008 14:57
Re: Není se čemu divit,....
Samozřejmě, to není jen o jednom nebo o dvou prvcích výbavy. Podívej se do ceníků konkurence, s jakou výbavou lze u nich auta poskládat. D5 jako konurence 2.7TDI či x25d, snad, ale čím chce Volvo oslovit ty, kteří chtějí něco lepšího, a těch zrovna není málo.
24. 1. 2015 23:43
Re: Není se čemu divit,....
nějak bylo, nějak bude ;-)