Novinky
Parkoviště duchů: Stovky tisíc opuštěných volkswagenů zaplňují v USA obří plochy. Kvůli dieselgate
64 komentářů
až to v hutích přetaví >😁 >😁 >😁
doufejme, ze z toho neudelaj tanky, ale kulicky do kulickovych per >😁
Udělaj z toho novou F-150 a Silverado >😁
Nemá F-150 hliníkovou karoserii?
Má, ale určitě ne ze 100% Tak z toho udělaj Silverado, RAMku, Malibu atd.
Von jim to Trumpík spočítá, neboj
Von jim to Trumpík spočítá, neboj
Hele to si úplně nemyslím, protože VW vyrábí Passat i Atlas přímo ve státech a moc toho nedováží. Spíš problém tom bude pro Audi, BMW...
BMW dela v USA X5/X6 pro cely svet. Nevim kolik se toho z te fabriky vyveze mimo USA a kolik doveze opacnym smerem, nechce se mi to hledat, ale vzhledem k tomu, ze X5/X6 je z tech nejdrazsich BMW a do USA se dovazi spis levnejsi mensi baworaky tak ta vysledna bilance nemusi byt pro BMW v USA zaporna.
Jak to ma Audi a MB netusim.
Jak to ma Audi a MB netusim.
MB v USA dělá pro celý svět GLS. GLE. GLE kupé
Daimleru ještě patří Freightliner, Western Star, Thomas Build Buses (ty žlutý, školní...), Detroit Diesel. Dělá tam i Sprintery (i pro Dodge), Má prachy v Tesle...
Daimleru ještě patří Freightliner, Western Star, Thomas Build Buses (ty žlutý, školní...), Detroit Diesel. Dělá tam i Sprintery (i pro Dodge), Má prachy v Tesle...
Dívejme se na to pozitivně. Většina automobilek (Škodovka taky) plánuje zdvojnásobit prodeje a šrotování skoro nových aut (na kterých někdo najde nějakou nesrovnalost) je hezký způsob jak toho cíle dosáhnout. Plán se musí splnit !
těch aut, je to mrhání vším.
škoda je akorát toho materiálu, kterýho bylo použito na výrobu takových podvodných pleček >😁
Nesmysl, podívej se kolik třeba u nás jezdí starých dieselů splňující jen normu III, nebo IV. Kterékoliv auto stojící v usa na parkovišti je proti těmto čisté.
Tohle nesplnuje nic s předepsané normy, protože je to podvodnej šrot spotřeba i emise vůbec nesouhlasí s papírem. Někde sem četl že to umí emise v určitém cyklu a určitém zatížení překročit o 300% vůči papíru >😁
Pořád je to hluboce nad normami, které byly u III a IV.
mas pravdu
dyzl s euro 5 je hodne nad normou euro3, chápej tak, ze by nesplnil ani normu euro 3.
vyraz "hluboce nad normami" je zajimavej 😄
dyzl s euro 5 je hodne nad normou euro3, chápej tak, ze by nesplnil ani normu euro 3.
vyraz "hluboce nad normami" je zajimavej 😄
Víš co tím bylo myšleno, slovičkaření to nezmění. Na jedné straně tu fanaticky bojuješ proti dieselům, na druhé straně asi ty staré, samozřejmě horší ti nevadí.
stary dyzly snad uz brzo skonci na srotisti, ty novy tady budou jezdit ještě za 20 let.
ale samozrejme ze mi vadi, ale sem realista.
včera jsem se skoro v noci vracel domu, dojel sem nejakou fabii a ucejtil silenej naftovej smrad. na prvním kruhaci sem prijel tesne k ty fabii, abych si moh precit co tam ma za motor (predpokladal sem logicky tdi), ale jako na potvoru tam bylo mpi. tak jedeme dal a za chvili sme dojeli lagunu jednicku, který sel z vejfuku strasnej smrad, takze ten benzinak ve fabii v tom byl nevinne.
doufam, ze ten naftak v lagune to ma za par ...
ale samozrejme ze mi vadi, ale sem realista.
včera jsem se skoro v noci vracel domu, dojel sem nejakou fabii a ucejtil silenej naftovej smrad. na prvním kruhaci sem prijel tesne k ty fabii, abych si moh precit co tam ma za motor (predpokladal sem logicky tdi), ale jako na potvoru tam bylo mpi. tak jedeme dal a za chvili sme dojeli lagunu jednicku, který sel z vejfuku strasnej smrad, takze ten benzinak ve fabii v tom byl nevinne.
doufam, ze ten naftak v lagune to ma za par ...
A navíc je to prasárna a veliká zátěž pro přírodu. Většina dobroserů a pseudoekologů, který jásají že tyhle auta půjdou do šrotu nejsou schopni domyslet co to představuje za ekologickou zátěž takový kvantum aut zlikvidovat. Nedávno zanechaly velikou uhlíkovou stopu kvůli jejich výrobě a místo smysluplnýho využití se teď sešrotují a proženou spalovnou. To je fakt vrchol ekologie vyrábět a zrovna to vyhazovat a pálit. Máte taky v práci pod tiskárnou zrovna odpadkovej koš kam se ty papíry automaticky sypou? Tohle je totiž úplně stejný.
Diky tomu me opet PANI presvedcili, ze ekologie hraje v tomto pripade jen druhe housle. O prirodu tu nikdy nikomu neslo. Coz je velice smutne.
Spalovaci prostor musis zaplnit palivem a vzduchem. Kdyz tam das paliva extremne malo, vzdusny kyslik zareaguje a vytvoris "az 30x vice NOx". Proto TDI zerou 5,4 L a obdobny motor rekneme of Hyundai zere 9,5L.
No a prave ta nizka spotreba, obcas nizsi nez u Hybridu, se americkym uradum jaksi nelibila a neco "legitimniho" si nakonec nasli...
Ze VW podvatel, je jasne, ale ze by tim byl zakaznik nejak dotcenej je velmi sporne...
No a prave ta nizka spotreba, obcas nizsi nez u Hybridu, se americkym uradum jaksi nelibila a neco "legitimniho" si nakonec nasli...
Ze VW podvatel, je jasne, ale ze by tim byl zakaznik nejak dotcenej je velmi sporne...
Jsem rád že nejsem jedinej koho to zaráží. Eko + spravedlivé řešení? Nechat ty auta dál jezdit a pokuta pro VW. Navíc když ta neekologičnost těchto aut je spíš teoretická. V provozu mají jiné diesely srovnatelné emise.
No podle mě je to na hlavu postavený. Pokuta VW ano ale šrotovat nový auta? Co je to za nesmysl? Ty zdroje co dojíme ze Země nejsou nekonečný a podobný plýtvání surovinama a energií si fakt lidstvo dovolit nemůže. Nemluvě o tom znečištění, který se vyprodukuje spálením všech těch plastů co ty auta obsahují. No hnus a najdou se i tací co tomu tleskají.
Kdyby se všechny ty rakovinomety co jsou na fotce naráz nastartovaly tak v sekundě umře půlka Ameriky. A až by ten oblak dýzlové rakoviny došel na Evropu tak by byl amen i s námi!
pozor aby ti nepraskla žilka !!!!!
topten je tvůj brácha nebo jen tvůj druhý nick ?
oba dva se používáte kravinomety stejné výroby 😄 >😒]
topten je tvůj brácha nebo jen tvůj druhý nick ?
oba dva se používáte kravinomety stejné výroby 😄 >😒]
Proč by mi měla prasknout žilka? Naopak se cítím mnohem více bezpečněji, když vidím že půjde tolik instantních rakovinogenerátorů sešrotovat a že tahle facka bude sloužit všem výrobcům automobilů jako varování že takhle se s lidským zdravím vy*ebávat nemá. A kdo ví, třeba i u nás bude jednou také tak čistý vzduch jako v Americe. [odkaz]
Minister živ. prostredia na Slovensku včera vyhlásil "vojnu" dízlom - v správach hovorili, že sa pripravujú na ministerstve nejaké obmedzenia na vjazd do miest atď - už len aby ľudia pochopili a prestali tie dízle kupovať. Ale palec hore, super!
ze bordel vyprodukovany osobnymi autami na celom svete tvori cca len 2% z celkoveho bordelu? Takze VW ma na svedomi povedzme 0,02% ? Ak je to tak, tak co tu vlastne riesime? No tak zaplatia nejake prachy a ide sa dalej. To je ako pad lietadla - nahrnu sa reporteri z celeho sveta, a o mesiac si nik ani nespomenie....teda okrem dotknutych rodin.
A preco nick "Rado_je_zase_tady"? To je kvoli "Ada_je_zase_tady" - asi najvecsiemu odporcovi Renaultu vobec. Ada - ak nahdoou toto citas - aj ked vlastnim uz druhy Rencek.....v zasade Ti musim dat za pravdu 😄 Ale na druhu stranu - diesle nemam rad, ale ani nie kvoli nejakym emisiam, ale kvoli technickej zlozitosti, nachylnosti u startov na kvalitu paliva, ceny oprav a drsnemu prejavu za studena. Jinak jako dobryyyy
A preco nick "Rado_je_zase_tady"? To je kvoli "Ada_je_zase_tady" - asi najvecsiemu odporcovi Renaultu vobec. Ada - ak nahdoou toto citas - aj ked vlastnim uz druhy Rencek.....v zasade Ti musim dat za pravdu 😄 Ale na druhu stranu - diesle nemam rad, ale ani nie kvoli nejakym emisiam, ale kvoli technickej zlozitosti, nachylnosti u startov na kvalitu paliva, ceny oprav a drsnemu prejavu za studena. Jinak jako dobryyyy
[odkaz]
Ale v ČR je to zameření VW nafťáky brutální. Jinde jsou rozumější.
Jsou to v tý Émerice velký ekologové. Jen tak sešrotovat půl milionu funkčních aut, to je určitě lepší, než je nechat jezdit třeba v Africe...
Na jedné straně výrobce a na druhé straně prodejní síť. Prodejní síť se sice honosí značkou VW, ale její majetnictví je v jiných rukou. Tak, jako je tomu u ostatních. VW, já jsem to auto vyrobil, ale prodejce si ho ode mne koupil, takže to je jeho věc. Po dieselgate, je stav takový, že sice VW ty auta odkoupí, ale co s nimi bude dělat, když nemá prodejní síť. Jeho zájmem je vyrábět auta nová a ty prodávat prodejcům, kteří sehnali koncového zákazníka. A, že by kvůli tomu založil prodejní síť, případně nutil prodejce, aby to zpětně odkupovali a prodávali, když jejich zájmem je prodávat auta nová a ne ojetiny s problémem, jehož odstranění by stálo zase peníze.
Takže, komu se to vyplatí? Nakonec i to sešrotování nebude levnou záležitostí. Nakonec si budeme muset položit otázku, jestli se najde někdo, kdo VW tohoto zbaví?
Takže, komu se to vyplatí? Nakonec i to sešrotování nebude levnou záležitostí. Nakonec si budeme muset položit otázku, jestli se najde někdo, kdo VW tohoto zbaví?
HOŠI, skončí ten dízlblej šrot v lisu nebo půjde ještě k užitků ?? >😁
Resp. jak je to s ojetinami? V USA když někdo auto stihl prodat, kdo má nárok na odškodné? Asi původní kupující? Když přesvědčí nového majitele, aby mu vůz prodal zpátky? >😁 >😁 >😁