Ekonomika
Manuální převodovka s 4x4 ? Ruční brzda? Světlá výška alespoň 20cm? Rovná ložná plocha po sklopení zadních sedadel?
Kdo by chtěl v éčku manuál ? >😁
ja by som ho chcel... jazdil som aj s automatom v pajere ale do beznej limuziny chcem vzdy radsej manual tu nie je o com... samozrejme ak ho dane auto neponuka tak smola... ono na automat si clovek zvykne velmi rychlo a nemal by som s tym ziadny problem ale manual je proste manual.... ten bude vzdy aspon pre mna najlepsi a najvhodnejsi ... bohuzial ale manualy sa dnes uz u premioviek moc nenosia co povazujem za kusok kratkozrake a velmi jednoduche riesenie z pohladu automobilky ... ale chapem ok ... rovnako asi aj imidz nepusti
... nove Ecko se mi libi, motor pro dockave brzy prijde a nedockavci se holt budou muset naucit jezdit se ctyrhrnkem.
Tohle provedeni mne nijak neurazi, verim, ze v jine barve nebude pusobit tak poutove, jako v te cervene.
Tohle provedeni mne nijak neurazi, verim, ze v jine barve nebude pusobit tak poutove, jako v te cervene.
podobne parametre bude mat aj stinger s 4x4 od kie.... myslim vykon kroutak objem... takze preco nie.... v tak velkom AWD aute 4 valce v dizli urcite stacia aj ked ideal by bol urcite 6 valec a hlavne benzin ... kedze premiove auto by malo mat aj premiovy motor podla mna :yes:
4 valec je OK len nesmies presadnut zo 6 valca alebo nebodaj 8 valca... Je to len zvyk na lepsie sa lahko zvyka a tazko ides naspat k horsiemu ...
"E All-Terrain, která není ničím jiným než stuttgartským ekvivalentem Audi A6 Allroad"... existuje vůbec něco jiného, než koncern?
Pro vás...
Je to především Mercedes. Solidní, funkční... a ano, v tomto případě má dokonce i Audi co srovnatelného nabídnout.
I když ta cenová "výhodnost" platí jen do té doby, než doplníte výbavu té Audiny na standard Mercedesa... a to pořád ještě nesmíte počítat servisní balíček 6 let / 125 tisíc km Mercedesa!
Ne, to není jen záruka... to je kompletní servis. Kolik vás bude stát provoz Audiny za 6 let / 125 tis km?
Pokud se toho vůbec dožije... málo platný, je to přece jenom "koncern", že jo...
Pro vás...
Je to především Mercedes. Solidní, funkční... a ano, v tomto případě má dokonce i Audi co srovnatelného nabídnout.
I když ta cenová "výhodnost" platí jen do té doby, než doplníte výbavu té Audiny na standard Mercedesa... a to pořád ještě nesmíte počítat servisní balíček 6 let / 125 tisíc km Mercedesa!
Ne, to není jen záruka... to je kompletní servis. Kolik vás bude stát provoz Audiny za 6 let / 125 tis km?
Pokud se toho vůbec dožije... málo platný, je to přece jenom "koncern", že jo...
V tomto případě je Audi tím, kdo danou (pod)kategorii v rámci prémie s velkým úspěchem založil a Mercedes na něj reaguje. Ono moc jiných oplastovaných prémiových kombíků není. 😄
Že by další reakce z deníčku zarytého antikoncernisty? Viz 22:26
Proč tomu asi tolik lidí říká allroad od Mercedesu? Je to přesně naopak, "v tomto případě má (konečně) dokonce i MB co srovnatelného nabídnout". Audi allroad quattro je (úspěšně) na trhu už od minulého století, kdežto tomuhle all-terrainu ještě teče mlíko po bradě, nehledě na to, že se čtyřválcem je ta cena relativně přestřelená.
Allroad má od začátku až dodnes V6 už v základu, takže motoricky jiná liga.
Proč tomu asi tolik lidí říká allroad od Mercedesu? Je to přesně naopak, "v tomto případě má (konečně) dokonce i MB co srovnatelného nabídnout". Audi allroad quattro je (úspěšně) na trhu už od minulého století, kdežto tomuhle all-terrainu ještě teče mlíko po bradě, nehledě na to, že se čtyřválcem je ta cena relativně přestřelená.
Allroad má od začátku až dodnes V6 už v základu, takže motoricky jiná liga.
0-100 za 8 vteřin za 1 600 000,-. Fakt špona.
... ako osina v zadku. 😉
priatelia, mal som Porsche 944 a malo to horsie zrychlenie, nieco okolo 9 na sto!
a viete ake delo to bolo??? :-!
a viete ake delo to bolo??? :-!
To přece musíš vztáhnout k době apod. 😉
to sice máš pravdu, ale myslim, ze za 8 to vobec nie je zly udaj
Vacsina E cok su 4 valce je to v pohode... Ja jazdim E 350 d a malo kedy potrebujem 620 n/m a 260 koni to je dobre mat aj zvuk je zo 6 valca velmi navykovy to je pravda ale je mi jedno ze ma predbehne na dialnici Oktavia alebo Sandero dam 130 tempomat a nech si obiehaju . To je o celkovom jazdnom prejave , komforte a dobrom pocite ktore E cko poskytuje je to velmi prijemne auto a mozes v tom sediet aj cely den nebudes dolamany a pokrceny ako z vacsiny aut... Well done Maxi...
[odkaz]
Ty se musí vychytat. U R6 se budou dít problémy spojené s řadovými motory, proto se bude měřit, měřit a měřit.
Navíc stará legislativa pro spotřebu a emise už skoro neplatí ale nová ještě neplatí.
Nový motor byl připraven na NEDC a najednou se musí předělávat na cosi co ještě stále není přesně známo.
Toto způsobí zpoždění v nasazení nově plánovaných motorů u všech značek.
PS - není to poprvé - když jsem kupoval GLK, automaty 7-kvalty byly k mání jen s V6, R4 byly v automatu k mání pouze s 5-kvalty. Já bych si i koupil R4 150 kW, ale chtěl jsem automat 7-kvalt tak hold mám V6, 7-kvalt a 170 kW.
Nestěžuji si, GLK je prostě vynikající ve všem (až na spotřebu ...) Ale nemůžu chtít všechno.
Maxi to minule písal!
uz mi prislo to nove E 220 a zatial spokojnost
( 2x AMG, memory, pano, Burmester, bufik, Multibeam, etccccc)
ale cakam aj ja na novy radovy setvalec 3 litre! :-!
zvysok ti neskor podrobne zreferujem!