Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mercedes-Benz E All-Terrain dorazil do Česka. Cenou drží krok s Audi A6 Allroad

41 komentářů

webpaja
...nedal bych přednost R4 proti V6 i za cenu koupě výběhového vozu.
Avatar - Ham.
Ham.
Skoro to začíná dělat dojem, že v dieselech Mercedes následuje Volvo a budou jenom čtyřválce, už dva roky čtu, že nové šestiválce budou s nástupem Ečka. Ečko je dávno v prodeji, dokonce je zde i tato all-terrain verze, ale zatím nasadili jenom nový čtyřválec a ticho po pěšině.
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když nevíš zeptej se. Je to jednoduché. R6 bude vycházet z R4, ale R4 je stále velmi mladý a mohou přijít dětské nemoci. Určitě přijdou.
Ty se musí vychytat. U R6 se budou dít problémy spojené s řadovými motory, proto se bude měřit, měřit a měřit.
Navíc stará legislativa pro spotřebu a emise už skoro neplatí ale nová ještě neplatí.
Nový motor byl připraven na NEDC a najednou se musí předělávat na cosi co ještě stále není přesně známo.
Toto způsobí zpoždění v nasazení nově plánovaných motorů u všech značek.
PS - není to poprvé - když jsem kupoval GLK, automaty 7-kvalty byly k mání jen s V6, R4 byly v automatu k mání pouze s 5-kvalty. Já bych si i koupil R4 150 kW, ale chtěl jsem automat 7-kvalt tak hold mám V6, 7-kvalt a 170 kW.
Nestěžuji si, GLK je prostě vynikající ve všem (až na spotřebu ...) Ale nemůžu chtít všechno.
Avatar - Dinar
Dinar
Hezký povídání, ale faktem je, že relevantní konkurence šestiválcové dýzly běžně nabízí. A eklasse ho má taky, takže technicky problém není. U auta typu all-terrain je R4 prostě fail a tvrzení z titulku, že, "cenou drží krok s A6 allroad", je nesmyslné, když audi za stejné peníze nabízí šestiválec. MB u all-terrainu jen spoléhá na celkovou povedenost aktuálního éčka, faktu, že oproti A6 je to nové auto, a tak za cenu šestiválce prodává čtyřválec.
Dixik2
Jezdil jsem s tím minulý rok v dubnu se sedanem a že je to čtyřválec zase tak vadit nebude.9G-Tronic funguje perfektně.To E bylo na vzduchovém podvozku.
andy2214
povedenost? no, myslim, ze chtit jezdit v tomhle aute chce trochu specificky vkus.. ja kdybych mohl, jdu do A6 daleko radsi, zadny 70cm displej pred ridicem to nezachrani. A6 je tedy uz stara, takze objektivne ztracet bude a naskok si udela az nova gen.. ale design MB a E zvlaste, jak exterieru tak interieru je dost svebytny.. int. budiz, je svuj ale ext., z nekterych uhlu a celkove proporcemi proste vypada jak "radoby S". Ten design bez kompromisu a jak * na hrnec pasuje jen na Sko. Nejhur na tom je teda C, to mi pripada vylozene jak smesna kopie. Celkove je E hlavne o konfortu a to neni neco, co nutne musi vyzadovat kazdy v takove mire - pokud v aute netravi vylozene hodne casu.
Avatar - AnGeor
AnGeor
chces A4 co se hure parkuje? kup si A8.... zrovna Audi ma vsechny modely podobne uz nekolik generaci... MB s tim opet zacal az v teto :no:
pargi
Já tedy s rozpoznáváním audin žádný problém nemám. Kór zepředu je každá jiná a záměna vyloučena. Rozeznat od sebe céčko, éčko a esko, to je vořech.
Avatar - Ham.
Ham.
Okecávat umíš, kdy bude šestiválec v naftě nevíš. 😄
Avatar - Zappa
Zappa
pride vo facelift S klasse
Maxi to minule písal!
Dixik2
Šestiválec bude,ale ne tahle 350d co je zatím v sedanu a combi.Bude to nová verze.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ta jejich dieslová R6 chybí a chybí
andy2214
ja budu mit cca za mesic MB E (zadkolku) 220d ctyrvalec diesel na rok na operak, tak jsem zvedavy. Osobne mi prijde, ze E ( a MB celkove) je proste duchodcovska znacka. No je to za stejne penize jako Sup III LaK, rekl jsem si, ze zkusim Mercedes. Tesim se hlavne na multibeam svetla a co jsem cetl, zakladniho agility control podvozku asi neni treba litovat. Dynamicky by to melo byt ok, 143kw, 7,3s, 240 km/h.. zvedavy jsem take na automat.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Neboj budes spokojny...ja mam stare E 350 d r.v . 2014 najazdenych 25 000 km nemenil by som ani za novy Superb . Jazdi to paradne aj ked tam je stary 6 v. diesel tych 620 n/m a 260 koni na bezne jazdenie uplne staci a vie to pekne aj predbiehat ked treba... Ty tam uz budes mat lepsi rychlejsi 9G ja tam mam len 7G a ten je hlavne v Eco mode trosku prispaty...V novych E ckach mas vo svetlach uz 84 LED stare ma len 24 LED diod ale aj to svieti velmi dobre. Neporovnaval by som to k Superbovi aj ked Superb je super auto pri presadnuti do MB si v inej lige....
Avatar - maxi!
maxi!
cau londonbridge!
uz mi prislo to nove E 220 a zatial spokojnost
( 2x AMG, memory, pano, Burmester, bufik, Multibeam, etccccc)
ale cakam aj ja na novy radovy setvalec 3 litre! :-!
Avatar - Zappa
Zappa
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Gratulujem ku kupe novej hviezdy... Napis potom viac ako to jazdi hlavne ci je interior dobre poskladany ako ustareho E nic tam nevrzga atd. Je ten Burmester audio o hodne lepsi ako basic audio? Ja tam mam zakladne radio a zda sa mi ze to vydava solidne zvuky ale nie som fanatic a nepocul som este zatial priplatkove radio... Ten 9G bude asi o dost lepsi ako 7G ta 7G je v Eco mode dost ospala v S mode sa prebudi ale nabavy ma jazdit v S mode je to potom tvrdsie... ten interior v novom E je ako luxusny hotel... Drz sa a opatrne na snehu tie zadokolky lubia tancovat...
Avatar - maxi!
maxi!
hudba - je to velky rozdiel, ale zaroven musis mat vyborny zdroj zvuku, aby si to vychutnal
zvysok ti neskor podrobne zreferujem!
Avatar - white label
white label
Cenou ano, motorizacemi nikoli...
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Manuální převodovka s 4x4 ? Ruční brzda? Světlá výška alespoň 20cm? Rovná ložná plocha po sklopení zadních sedadel?
alesvladik
Kdo by chtěl v éčku manuál ? >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja by som ho chcel... jazdil som aj s automatom v pajere ale do beznej limuziny chcem vzdy radsej manual tu nie je o com... samozrejme ak ho dane auto neponuka tak smola... ono na automat si clovek zvykne velmi rychlo a nemal by som s tym ziadny problem ale manual je proste manual.... ten bude vzdy aspon pre mna najlepsi a najvhodnejsi ... bohuzial ale manualy sa dnes uz u premioviek moc nenosia co povazujem za kusok kratkozrake a velmi jednoduche riesenie z pohladu automobilky ... ale chapem ok ... rovnako asi aj imidz nepusti
Avatar - Kolouš
Kolouš
"...ja BY som ho chcel..."
to je právě ten rozdíl. Automobilky nedělají auta pro ty co BY je chtěli, ale pro ty co je chtěji a koupí si je. Chápeš?
Avatar - removed
removed
... nove Ecko se mi libi, motor pro dockave brzy prijde a nedockavci se holt budou muset naucit jezdit se ctyrhrnkem.
Tohle provedeni mne nijak neurazi, verim, ze v jine barve nebude pusobit tak poutove, jako v te cervene.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podobne parametre bude mat aj stinger s 4x4 od kie.... myslim vykon kroutak objem... takze preco nie.... v tak velkom AWD aute 4 valce v dizli urcite stacia aj ked ideal by bol urcite 6 valec a hlavne benzin ... kedze premiove auto by malo mat aj premiovy motor podla mna :yes:
Avatar - removed
removed
Urcite ho dostane.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
4 valec je OK len nesmies presadnut zo 6 valca alebo nebodaj 8 valca... Je to len zvyk na lepsie sa lahko zvyka a tazko ides naspat k horsiemu ...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
"E All-Terrain, která není ničím jiným než stuttgartským ekvivalentem Audi A6 Allroad"... existuje vůbec něco jiného, než koncern?
Pro vás...

Je to především Mercedes. Solidní, funkční... a ano, v tomto případě má dokonce i Audi co srovnatelného nabídnout.
I když ta cenová "výhodnost" platí jen do té doby, než doplníte výbavu té Audiny na standard Mercedesa... a to pořád ještě nesmíte počítat servisní balíček 6 let / 125 tisíc km Mercedesa!
Ne, to není jen záruka... to je kompletní servis. Kolik vás bude stát provoz Audiny za 6 let / 125 tis km?
Pokud se toho vůbec dožije... málo platný, je to přece jenom "koncern", že jo...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
V tomto případě je Audi tím, kdo danou (pod)kategorii v rámci prémie s velkým úspěchem založil a Mercedes na něj reaguje. Ono moc jiných oplastovaných prémiových kombíků není. 😄
Avatar - white label
white label
Že by další reakce z deníčku zarytého antikoncernisty? Viz 22:26
Proč tomu asi tolik lidí říká allroad od Mercedesu? Je to přesně naopak, "v tomto případě má (konečně) dokonce i MB co srovnatelného nabídnout". Audi allroad quattro je (úspěšně) na trhu už od minulého století, kdežto tomuhle all-terrainu ještě teče mlíko po bradě, nehledě na to, že se čtyřválcem je ta cena relativně přestřelená.
Allroad má od začátku až dodnes V6 už v základu, takže motoricky jiná liga.
webpaja
V klidu, v této třídě byl Allroad první a M-B se přidal až ke konci jeho třetí generace. 😉
Avatar - habanero1
habanero1
0-100 za 8 vteřin za 1 600 000,-. Fakt špona.
jam2015
... ako osina v zadku. 😉
Avatar - maxi!
maxi!
priatelia, mal som Porsche 944 a malo to horsie zrychlenie, nieco okolo 9 na sto!
a viete ake delo to bolo??? :-!
webpaja
To přece musíš vztáhnout k době apod. 😉
Avatar - Zappa
Zappa
to sice máš pravdu, ale myslim, ze za 8 to vobec nie je zly udaj
webpaja
Upřímně asi by mě vnitřně žralo, že se při zrychlování na dálnici nedokážu držet silnějších oktávek 😄
Avatar - maxi!
maxi!
WEBPAJA
samozrejme nadsadzka 😉
ale fakt je aj to, ze na dvojliter v E klasse to je celkom fajn motor, zatial som spokojny
aj spotreba uspokojuje :-!
webpaja
Spotřeba asi ano, jen neříkej, že nemáš radši víc než 4 hrnky 😉
Avatar - maxi!
maxi!
to pride... novy radovy 6 valec!!! :-!
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Vacsina E cok su 4 valce je to v pohode... Ja jazdim E 350 d a malo kedy potrebujem 620 n/m a 260 koni to je dobre mat aj zvuk je zo 6 valca velmi navykovy to je pravda ale je mi jedno ze ma predbehne na dialnici Oktavia alebo Sandero dam 130 tempomat a nech si obiehaju . To je o celkovom jazdnom prejave , komforte a dobrom pocite ktore E cko poskytuje je to velmi prijemne auto a mozes v tom sediet aj cely den nebudes dolamany a pokrceny ako z vacsiny aut... Well done Maxi...