Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz E All-Terrain dorazil do Česka. Cenou drží krok s Audi A6 Allroad

Jan Mička Jan Mička 26. 1. 2017 • 11:37
35
41
Zobrazit náhledy (35)
mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely mercedesbenz ceniky ceskytrh novemodely
Současná generace Mercedesu třídy E se loni dočkala oplastované verze. Vůz už najdete v českém konfigurátoru, jeho cena se téměř neliší od Audi A6 Allroad se šestiválcem.

Mercedes-Benz moc dobře ví, že plastíky v současnosti hýbou světem, však také loni v Paříži představil třídu E All-Terrain, která není ničím jiným než stuttgartským ekvivalentem Audi A6 Allroad. S jedním zásadním rozdílem – zatímco audi má pod kapotou pouze šestiválcové motory, v nejvýkonnější verzi 3.0 TFSI s 245 kilowatty, mercedes se zatím drží pouze čtyřválcového dvoulitru řady OM654, který jsme loni vyzkoušeli u standardního sedanu. Ale nebojte se, další motory jsou na cestě.

Vůz zatím nenajdete v oficiálním ceníku, v konfigurátoru však již dostupný je. Základní cena činí 1.558.480 Kč, což je o 111.320 Kč více, než kolik dáte za běžný kombík s uvedeným čtyřválcovým turbodieselem. V základu dostanete sedm airbagů, přípravu pro navigaci, diodové přední světlomety High Performance, sadu na opravu pneumatik, zadní sedadla dělená v poměru 40:20:40, vzdálené služby Mercedes connect me, dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektrické ovládání pátých dveří, elektricky ovládaná přední sedadla nebo vzduchový podvozek. U standardní verze byste dali 47.935 korun jenom za vzduchový podvozek, je tedy zřejmé, kde se vzal tak velký cenový rozdíl.

Vedle standardně dodávané výbavy existuje také spousta balíčku, kterou si můžete vybrat bez příplatku. Řeč je například o sadě Business parkovacím asistentem, navigací a vyhříváním předních sedadel, sadě Premium s hlídáním slepého úhlu a touchpadem pro ovládání infotainmentu nebo linii Avantgarde pro exteriér a interiér.

Na luxusní zvýšené kombi (ve srovnání se standardem je světlost vyšší o 29 milimetrů, maximální světlost je 156 milimetrů) není cena zase až tak moc vysoká, navíc drží krok s konkurenčním Audi A6 Allroad. To u nás stojí nejméně 1.576.900 Kč (3.0 TDI/160 kW S tronic), v základu má například vzduchový podvozek a 18palcová kola, chybí mu však navigační systém (49.100 Kč) nebo elektricky ovládané páté dveře.

Mercedes-Benz E All-Terrain - technická data, česká cena a srovnání s Audi A6 Allroad
ModelMercedes-Benz E 220d 4Matic All-TerrainAudi A6 Allroad 3.0 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3]19502967
Válce/ventily4/46/4
Převodovka9A7A
Největší výkon [kW/min-1]143/3800160/3250-5000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]400/1600-2800500/1250-3000
Max. rychlost [km/h]232231
Zrychlení 0-100 km/h [s]87,1
Komb. spotřeba [l/100 km]5,15,6
Základní cena [Kč]1.558.4801.576.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - maxi!
Zrychlení
| 27. 1. 2017
to pride... novy radovy 6 valec!!! :-!
Avatar - maxi!
Srovnání...
| 27. 1. 2017
hudba - je to velky rozdiel, ale zaroven musis mat vyborny zdroj zvuku, aby si to vychutnal
zvysok ti neskor podrobne zreferujem!
E cko
| 27. 1. 2017
Vacsina E cok su 4 valce je to v pohode... Ja jazdim E 350 d a malo kedy potrebujem 620 n/m a 260 koni to je dobre mat aj zvuk je zo 6 valca velmi navykovy to je pravda ale je mi jedno ze ma predbehne na dialnici Oktavia alebo Sandero dam 130 tempomat a nech si obiehaju . To je o celkovom jazdnom prejave , komforte a dobrom pocite ktore E cko poskytuje je to velmi prijemne auto a mozes v tom sediet aj cely den nebudes dolamany a pokrceny ako z vacsiny aut... Well done Maxi...
Srovnání...
| 27. 1. 2017
Gratulujem ku kupe novej hviezdy... Napis potom viac ako to jazdi hlavne ci je interior dobre poskladany ako ustareho E nic tam nevrzga atd. Je ten Burmester audio o hodne lepsi ako basic audio? Ja tam mam zakladne radio a zda sa mi ze to vydava solidne zvuky ale nie som fanatic a nepocul som este zatial priplatkove radio... Ten 9G bude asi o dost lepsi ako 7G ta 7G je v Eco mode dost ospala v S mode sa prebudi ale nabavy ma jazdit v S mode je to potom tvrdsie... ten interior v novom E je ako luxusny hotel... Drz sa a opatrne na snehu tie zadokolky lubia tancovat...
Srovnání...
| 27. 1. 2017
Já tedy s rozpoznáváním audin žádný problém nemám. Kór zepředu je každá jiná a záměna vyloučena. Rozeznat od sebe céčko, éčko a esko, to je vořech.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku