Škoda Octavia RS třetí generace se u nás prodávala nanejvýš s výkonem 230 koní. Stačí ale trocha tuningu a dostane se na úroveň těch nejsilnějších hot-hatchů!
Cupra je už v českém konfigurátoru, cena pěkně narostla, už se jde dostat na cenu s výbavou nad 1 mil., obzvláště ve variantě ST 4M DSG. Octavia RS 245, bude obdoba Golfu GTI Performance, co se týče výkonu - už je také v konfigurátoru.
A ty první před faceliftem si dík tomu taky drží dost cenu...kdo vychytal ještě první ceny a slevy, tak na tříletém autě je pokles jen nějakých cca 60 tisíc co jsem se díval na tipcars
s tim kufrem nesouhlasim - u staryho sedanu mame kufr 490 l, ktery bez problemu naplnime vetsim nakupem a i prave proto jsme zvolili Octavku, jako nastupce, kde v liftbacku je o 100 l vic...
1445kg je pro tebe těžké auto?? Hlavně, že primabalbulózní Focus RS a Subaru WRX STI mají 1600kg. Se musím smát co někteří tady vyplodí. Nejdřív se s Octou 3 nebo jinou variací na MQB svez a pak mudruj. A předokolky moc nepodceňuj, protože vy automudrlanti ostrou zadokolku na hraně ani nezvládnete.
Černého Petra bude mít bohužel druhý majitel.....tyhle motory jdou i přes 400 koní, Němci dost upravují Cupry, ale po nějakých 70-80 tiscích se můžou začít objevovat první problémy, pokud ten výkon takhle přešvihnu oproti serii...
Nemusí být socka....první majitel dá auto do původního stavu (nahraje sériový software), dá pryč polepy + napíše auto nejeté nikdy na okruhu a je vymalováno...
Ne každý má na elektromobil, který dobíjí výhradně na svém superchargeru získávajícím elektřinu z obnovitelných zdrojů. Musíš být k nám, plebsu, shovívavější ;-)
Prolejzám diskuzi a říkám si jestli se najde aspoň jeden pitomec co začne nesmyslně řešit emise. Už jsem skoro na konci diskuze a chlácholím se že sem tolik blbů přeci jen nechodí a bác ho našel jsem tě >:D >:D
Keď tak miluješ vôňu benzínu, tak sa zatvor s tým Smraďochom do garáže, keď teda nejakú máš, a inhaluj pravidelne pred spánkom. Želám ti príjemné sny a dlhý život na JIP-ke :-)
Kdyby to byla čipovaná nafta, tak to beru, ale tohle je benzíňák, takže v tomhle případě se žádná čoudící ekologická katastrofa nekoná, takže nevím co tady vyšiluješ >:D
Táto našľahaná Octavia vydrží s plynom na podlahe 10-tisíc km a potom ...?!
Však šuhajkova natlačili do motora iba vzduch a palivo + nejakú karbónovú bižutériu.
Nikde ani slovo o piestoch, ojniciach, kľukovke, hlave valcov, vačkách, brzdách, podvozku, ...
U nás sa tomu hovorí "cigánska robota"! ;-);-);-)
Kovaná klika, ojnice, písty, šrouby, to není vidět to nikomu neukážes ale karbonový vychytávky který ušetří celkově asi 1kg to už je frajerina a na srazu na louce budou všichni čučet, pak tomu párkrát na sprintu dá napít, ujede všem těm závoďákům postaveným ve stodolach za vrácení flašky od piva a každej bude chtít karbonový sání a vedení...
Když tady čtu některé odsuzující a rádoby výsměšné příspěvky pod články o Škodě Auto, je mi z toho smutno. Je prostě vidět, že tyto webové stánky navštěvuje i spousta zakomplexovaných čecháčků, kterým v hloubi duše hlavně vadí obrovské úspěchy a rozvoj, kterých Škoda Auto po převzetí Volkswagenem dosáhla a také to, že se na novou Octavii RS nikdy nezmůžou... Opravdu ubohé!
Jinak Octavia RS je skvělé auto a pokud někdo chce riskovat životnost pohonné jednotky takto brutálním tuningem, je to jen a jen jeho věc. Pokud ovšem takové úpravy před následným prodejem odstraní a vůz prodá jako běžné provedení, je to samozřejmě prasárna největšího kalibru. Každopádně je obdivuhodné, jaký výkon a točivý moment lze z dvoulitrového Té-Es-Ička "vyždímat". Skutečnost je taková, že Octavia RS je velmi úspěšný model, a to zdaleka nejen v ČR a nejen v Evropě! :-):yes: A jestli ji budeme nazývat "sportovním modelem" nebo jen rychlým cesťákem, na tom pranic nezmění! :-)
Ja take neuznavam Octavii RS a verte neni to zavist. Oznaceni RS tomuto vozu proste nepatri a reklamu tomuto supersportu delaji hlavne jeho moviti majitele na cestach a zavodnich okruzich >:D >:D >:D
Tak tenhle test me nejak minul, ale i tak mi prijde ze je to spis takove neprime srovnani, kde srovnavaji auta jako takove a trochu vynechavaji jejich hlavni zamereni. U Subaru treba trat a u oktavky, co si budem povidat je proste prostor a kufr...Do oktavky si sednete a jezdite, do Subaru si sednete a ucite se, uz jenom ta spojka je tuha, tak to neni uplne do mesta. Takovy test mi trochu pripomina test Superb vs E-klasse nebo test u konkurence RS 230 vs BMW M3. Ale i tak jako jsou jina tato auta, tak i jejich majitele. Zakaznik ORS by o Subaru nejspis ani neuvazoval a naopak to plati dvojnasob...
Dle fotek je ale na voze seriový výfuk. Jinak cena je trochu přehnaná jako u všech úprav APR. Dá se to pořídit i za 1/3 této ceny ve stejné kvalitě.
Jinak problémy s turbem těchto motorů i v seriovém provedení jsou známy, natož v upraveném.
Leon Cupra i Golf R mají jiné ojnice, písty, vstřiky, turbo, spojku, převodovku, poloosy atd. takže ty ten výkon přežijí bez větších problémů, ale Ocavie RS bohužel ne... :-!
Převodovky DSG i manuální mají s Mk=550N.m velký problém, zejména co se týká životnosti spojek...
No myslím, že ministerstvo dopravy musí článek přivítat, protože úprava nemá homologaci a je na první pohled zjistitelná po zvednutí kapoty, takže STK :no:
U takového výkonu to už dlouhodobě nedává ani dsg ani spojka u Cupry nebo G7R a málo který úpravce ti to řekne na rovinu. Na jednoho jsem narazil a ten mě upozorňoval, že při takové úpravě je potřeba počítat s výměnou přítlačáku u spojky za Sachs...investice cca 20 tisíc tuším.
Ideální hranice pokud chci mermomocí zvyšovat výkon je u zachováni sériových komponent tak 350 Koni a 450Nm
Aktuálně teď po faceliftu má základní GTI ještě starší 6st. dsg, ale GTI Performance by už mělo mít 7st. dsg, stejně jako má GR 7st. dsg (taky po faceliftu).
Německy se nechytám, ale jestli jsem to pochopil, ukazují tam všechny vylepšení toho 2.0 (ojnice ventily, turbo atd....oproti 1,8 Škoda, že není někde srovnání motorů v Octavce RS a pak Cupry, G7R nebo S3
1) Jedniné, co je na výfuku seriové, tak jsou koncovky.
2) Dá se pořídit za 1/3 ceny ve STEJNÉ KVALITĚ. Dobrej fór
3) Problémy s turby měly jen vozy 2013/14, pak bylo turbo přepracováno a je ok
4) Nemáte pravdu, že to přežijí. Jejich maximální potenciál toho, co snesou, není od sebe tak daleko a běžně se upravuje na vyšší výkony bez nějakých problémů.
5) Když klouzne spojka, tak se dá jiná
6) Sání a chip mají třeba v Německu TÜV a je to plně legální. U nás to bude jistě brzo taky
7) Jojo, lepší počkat, až skončí záruka, kde tuplem nebude šance něco opravit na záruku. Ono ne za vším je úprava.
Aby jste věděli, tak mustafa je členem firmy, zmíněné v článku, proto ho neberte vážně...smějí se mu všude, kde se snaží propagovat ty své srandovní úpravy.
2. Ano dá, ty jsi obyčejný nalévač SW, tedy upravované auto neprojde měřením na brzdě a individuální úpravou, můžeš se rovnou přejmenovat na Chip by Tesco
7. Ano, záruka padá, protože proběhl zásah do vozu. Nezbyde nic jiného, než se s automobilkou soudit.