Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Česku vznikla hodně divoká Škoda Octavia RS. Má 373 koní a 557 N.m!

Škoda Octavia RS třetí generace se u nás prodávala nanejvýš s výkonem 230 koní. Stačí ale trocha tuningu a dostane se na úroveň těch nejsilnějších hot-hatchů!
Zpět na článek
26. 1. 2017 17:23
26. 1. 2017 17:40
26. 1. 2017 17:35
26. 1. 2017 18:33
27. 1. 2017 07:32
30. 1. 2017 08:10
26. 1. 2017 17:42
26. 1. 2017 17:57
27. 1. 2017 14:59
26. 1. 2017 18:15
26. 1. 2017 18:22
26. 1. 2017 18:55
26. 1. 2017 19:05
26. 1. 2017 21:54
26. 1. 2017 22:28
27. 1. 2017 08:30
26. 1. 2017 19:05
26. 1. 2017 22:22
27. 1. 2017 12:08
27. 1. 2017 16:04
27. 1. 2017 16:26
27. 1. 2017 16:38
28. 1. 2017 07:45
28. 1. 2017 19:56
Avatar - Barry Lyndon
26. 1. 2017 16:50
zajímavý youngtimer,
ale čtyři oči jsou čtyři oči ...
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2017 17:18
Cupra, GTI Performance
Cupra je už v českém konfigurátoru, cena pěkně narostla, už se jde dostat na cenu s výbavou nad 1 mil., obzvláště ve variantě ST 4M DSG. Octavia RS 245, bude obdoba Golfu GTI Performance, co se týče výkonu - už je také v konfigurátoru.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Covenant
26. 1. 2017 18:50
Re: Cupra, GTI Performance
A ty první před faceliftem si dík tomu taky drží dost cenu...kdo vychytal ještě první ceny a slevy, tak na tříletém autě je pokles jen nějakých cca 60 tisíc co jsem se díval na tipcars
26. 1. 2017 19:25
Re: Cupra, GTI Performance
Cupra v konfigurátoru je,ale Octavia RS 245 ne.Jedině,že by ji měli už v portálu prodejci,ale v zákaznickém na webu škodovky není.
26. 1. 2017 19:38
Re: Cupra, GTI Performance
Octavia RS 245 tam není, jen píši, že bude obdobou GTI Performance :-)
Avatar - BIGPAPA
26. 1. 2017 17:23
Opravdu?
předokolku po úpravě tunera je možné srovnávat s Golfem R co ma pohon 4Motion??? 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2017 17:40
Re: Opravdu?
Co cakas od clanku kde porovnavaju tovarenske a nachipovane auto...
26. 1. 2017 17:35
rs
Pořád to je jen přiblblá, těžká předokolka s nesmyslně velkým kufrem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Sislik
27. 1. 2017 07:32
Re: rs
s tim kufrem nesouhlasim - u staryho sedanu mame kufr 490 l, ktery bez problemu naplnime vetsim nakupem a i prave proto jsme zvolili Octavku, jako nastupce, kde v liftbacku je o 100 l vic...
30. 1. 2017 08:10
Re: rs
1445kg je pro tebe těžké auto?? Hlavně, že primabalbulózní Focus RS a Subaru WRX STI mají 1600kg. Se musím smát co někteří tady vyplodí. Nejdřív se s Octou 3 nebo jinou variací na MQB svez a pak mudruj. A předokolky moc nepodceňuj, protože vy automudrlanti ostrou zadokolku na hraně ani nezvládnete.
Avatar - MDK
26. 1. 2017 17:42
....
Na masírování si ega před důchodcema po hospodách to celkem stačí, ne?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - defusiq
26. 1. 2017 17:57
Re: ....
Na to většinně stačí i TDI >:D >:D
Avatar - Covenant
26. 1. 2017 18:15
Černý Petr
Černého Petra bude mít bohužel druhý majitel.....tyhle motory jdou i přes 400 koní, Němci dost upravují Cupry, ale po nějakých 70-80 tiscích se můžou začít objevovat první problémy, pokud ten výkon takhle přešvihnu oproti serii...
Rozbalit vlákno
3
26. 1. 2017 18:24
Re: Černý Petr
Druhý majitel nemá být socka, co chce octu se skoro 400 koňma.
Avatar - Covenant
26. 1. 2017 18:29
Re: Černý Petr
Nemusí být socka....první majitel dá auto do původního stavu (nahraje sériový software), dá pryč polepy + napíše auto nejeté nikdy na okruhu a je vymalováno...
Avatar - CHerokee
26. 1. 2017 18:34
Re: Černý Petr
To je docela dobrá připomínka. Obecně platí pro všechny na sportování malé turbované motory.
Avatar - holden2
26. 1. 2017 18:22
tak z tohodle
si strikne akorat pubescentni autor
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MDK
26. 1. 2017 18:55
....
Uff to se mi ulevilo, já už se bál, že tu dnes nebude ani jeden článek o Octavii RS. Asi bych bez něj dnes ani neusnul.
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2017 19:01
RS Octavia
Pánové a vy jste majitelé kterých aut? Že tu dáváte rozumy...? ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - MDK
26. 1. 2017 19:05
Re: RS Octavia
Toho tvého přece, kde že parkuješ? :-!
Avatar - Emel
26. 1. 2017 21:54
Re: RS Octavia
Hned mi bylo jasné, že na vlastní auto to nevypadá :-)
27. 1. 2017 15:07
Re: RS Octavia
Já ani nevím. Ale v sérii to moje má ještě o necelých 60 koníků více. :-)
Avatar - MarekSTI
28. 1. 2017 09:25
Re: RS Octavia
No vidite a moje o 180.
Avatar - MDK
26. 1. 2017 19:05
.....
A ty zelené pruhy u předních kol, to je nějaká parodie na Corvettu Grand Sport?
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2017 19:19
RS Octavia
Závist nezná meze >:D
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2017 15:10
Re: RS Octavia
Ale no tak. Nejčastější výmluva je zavist. Z diskutujících bych to viděl maximálně na jednoho člověka z tisíce, který závidí. Ostatní píšou názory.
26. 1. 2017 19:30
A tento cheap-smradochod ...
si kľudne jazdí po cestách. Chcel by som vedieť, ako plní limity/normy?!
Rozbalit vlákno
7
27. 1. 2017 07:23
Re: A tento cheap-smradochod ...
Ne každý má na elektromobil, který dobíjí výhradně na svém superchargeru získávajícím elektřinu z obnovitelných zdrojů. Musíš být k nám, plebsu, shovívavější ;-)
27. 1. 2017 07:57
Re: A tento cheap-smradochod ...
Prolejzám diskuzi a říkám si jestli se najde aspoň jeden pitomec co začne nesmyslně řešit emise. Už jsem skoro na konci diskuze a chlácholím se že sem tolik blbů přeci jen nechodí a bác ho našel jsem tě >:D >:D
27. 1. 2017 08:12
Re: A tento cheap-smradochod ...
Keď tak miluješ vôňu benzínu, tak sa zatvor s tým Smraďochom do garáže, keď teda nejakú máš, a inhaluj pravidelne pred spánkom. Želám ti príjemné sny a dlhý život na JIP-ke :-)
27. 1. 2017 12:42
Re: A tento cheap-smradochod ...
Kdyby to byla čipovaná nafta, tak to beru, ale tohle je benzíňák, takže v tomhle případě se žádná čoudící ekologická katastrofa nekoná, takže nevím co tady vyšiluješ >:D
27. 1. 2017 13:47
Re: A tento cheap-smradochod ...
Táto našľahaná Octavia vydrží s plynom na podlahe 10-tisíc km a potom ...?!
Však šuhajkova natlačili do motora iba vzduch a palivo + nejakú karbónovú bižutériu.
Nikde ani slovo o piestoch, ojniciach, kľukovke, hlave valcov, vačkách, brzdách, podvozku, ...
U nás sa tomu hovorí "cigánska robota"!
;-) ;-) ;-)
Avatar - JDM
27. 1. 2017 14:10
Re: A tento cheap-smradochod ...
Kovaná klika, ojnice, písty, šrouby, to není vidět to nikomu neukážes ale karbonový vychytávky který ušetří celkově asi 1kg to už je frajerina a na srazu na louce budou všichni čučet, pak tomu párkrát na sprintu dá napít, ujede všem těm závoďákům postaveným ve stodolach za vrácení flašky od piva a každej bude chtít karbonový sání a vedení...
27. 1. 2017 15:12
Re: A tento cheap-smradochod ...
Ano to máš pravdu, a možná ani těch 10 tis ne, ale tahat sem u takovýho auta nějaký emise to je fakt úlet. Koho to asi zajímá.
Avatar - MarekSTI
26. 1. 2017 20:14
A zase je tu RS Supersport
Auto snu vsech zavodniku. Okruhovy special.... >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2017 22:22
vw v krizi
vlhký sen 18tiletého závodníka...
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2017 07:52
Ach ta česká národní povaha...
Když tady čtu některé odsuzující a rádoby výsměšné příspěvky pod články o Škodě Auto, je mi z toho smutno. Je prostě vidět, že tyto webové stánky navštěvuje i spousta zakomplexovaných čecháčků, kterým v hloubi duše hlavně vadí obrovské úspěchy a rozvoj, kterých Škoda Auto po převzetí Volkswagenem dosáhla a také to, že se na novou Octavii RS nikdy nezmůžou... Opravdu ubohé!
Jinak Octavia RS je skvělé auto a pokud někdo chce riskovat životnost pohonné jednotky takto brutálním tuningem, je to jen a jen jeho věc. Pokud ovšem takové úpravy před následným prodejem odstraní a vůz prodá jako běžné provedení, je to samozřejmě prasárna největšího kalibru. Každopádně je obdivuhodné, jaký výkon a točivý moment lze z dvoulitrového Té-Es-Ička "vyždímat". Skutečnost je taková, že Octavia RS je velmi úspěšný model, a to zdaleka nejen v ČR a nejen v Evropě! :-) :yes: A jestli ji budeme nazývat "sportovním modelem" nebo jen rychlým cesťákem, na tom pranic nezmění! :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - MarekSTI
27. 1. 2017 17:07
Re: Ach ta česká národní povaha...
Ja take neuznavam Octavii RS a verte neni to zavist. Oznaceni RS tomuto vozu proste nepatri a reklamu tomuto supersportu delaji hlavne jeho moviti majitele na cestach a zavodnich okruzich >:D >:D >:D
28. 1. 2017 19:10
Re: Ach ta česká národní povaha...
Aby ses nepokakal se svým hnusným Subaru, které ocení max podobní ***sové na Subaru srazu :-!
Avatar - MarekSTI
28. 1. 2017 20:22
Re: Ach ta česká národní povaha...
>:D >:D >:D
Avatar - white label
28. 1. 2017 22:58
Re: Ach ta česká národní povaha...
Máš pravdu, místo RS by jí mnohem víc slušelo třeba označení STi... :*) ;-)
Avatar - defusiq
29. 1. 2017 09:56
Re: Ach ta česká národní povaha...
Nechápu jak by někoho mohlo vůbec jenom napadnout srovnávání ORS a WRX STI, ty auta jsou tak odlišná, že víc už to snad ani nejde...
Avatar - Emel
29. 1. 2017 10:12
Re: Ach ta česká národní povaha...
[odkaz]
;-)
Avatar - defusiq
29. 1. 2017 11:01
Re: Ach ta česká národní povaha...
Tak tenhle test me nejak minul, ale i tak mi prijde ze je to spis takove neprime srovnani, kde srovnavaji auta jako takove a trochu vynechavaji jejich hlavni zamereni. U Subaru treba trat a u oktavky, co si budem povidat je proste prostor a kufr...Do oktavky si sednete a jezdite, do Subaru si sednete a ucite se, uz jenom ta spojka je tuha, tak to neni uplne do mesta. Takovy test mi trochu pripomina test Superb vs E-klasse nebo test u konkurence RS 230 vs BMW M3. Ale i tak jako jsou jina tato auta, tak i jejich majitele. Zakaznik ORS by o Subaru nejspis ani neuvazoval a naopak to plati dvojnasob...
Avatar - Emel
29. 1. 2017 13:49
Re: Ach ta česká národní povaha...
Samozřejmě že to nejsou přímo konkurenti, jen když jsi napsal, že by nikoho nenapadlo srovnávat, tak jsem si na to vzpomněl. Taky už to je staré STI.

U ORS to není jen prostor, je to slušný mix všeho - motor, prostor, výbava. Jistě ne na okruh, ale pro normální ježdění.

Co se zákazníků týče - často skončí ve výběru i více nesourodá směska.
29. 1. 2017 20:42
Re: Ach ta česká národní povaha...
No jo, Octávka má 5 kol, dva motory, řídítka atd >:D
27. 1. 2017 12:08
Výfuk atd.
Dle fotek je ale na voze seriový výfuk. Jinak cena je trochu přehnaná jako u všech úprav APR. Dá se to pořídit i za 1/3 této ceny ve stejné kvalitě.
Jinak problémy s turbem těchto motorů i v seriovém provedení jsou známy, natož v upraveném.
Leon Cupra i Golf R mají jiné ojnice, písty, vstřiky, turbo, spojku, převodovku, poloosy atd. takže ty ten výkon přežijí bez větších problémů, ale Ocavie RS bohužel ne... :-!

Převodovky DSG i manuální mají s Mk=550N.m velký problém, zejména co se týká životnosti spojek...

No myslím, že ministerstvo dopravy musí článek přivítat, protože úprava nemá homologaci a je na první pohled zjistitelná po zvednutí kapoty, takže STK :no:

O ztrátě záruky ani nemá smysl mluvit...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Covenant
27. 1. 2017 13:49
Re: Výfuk atd.
U takového výkonu to už dlouhodobě nedává ani dsg ani spojka u Cupry nebo G7R a málo který úpravce ti to řekne na rovinu. Na jednoho jsem narazil a ten mě upozorňoval, že při takové úpravě je potřeba počítat s výměnou přítlačáku u spojky za Sachs...investice cca 20 tisíc tuším.

Ideální hranice pokud chci mermomocí zvyšovat výkon je u zachováni sériových komponent tak 350 Koni a 450Nm
Avatar - Emel
27. 1. 2017 16:04
Re: Výfuk atd.
DSG u R a GTI je stejné, ne?
Avatar - white label
27. 1. 2017 16:17
Re: Výfuk atd.
Aktuálně teď po faceliftu má základní GTI ještě starší 6st. dsg, ale GTI Performance by už mělo mít 7st. dsg, stejně jako má GR 7st. dsg (taky po faceliftu).
Avatar - Emel
27. 1. 2017 16:26
Re: Výfuk atd.
A před fl. to byla všude ta stejná mokrá 6DSG, right?
Avatar - white label
27. 1. 2017 16:27
Re: Výfuk atd.
Ano, před face vše mokrá 6dsg. Ta novější 7dsg je samozřejmě taky mokrá.
Avatar - Emel
27. 1. 2017 16:38
Re: Výfuk atd.
BTW, tohle jsem někde našel... někde po 11. minutě jsou rozdíly 165kW vs. 221kW.
[odkaz]
Avatar - Covenant
27. 1. 2017 18:00
Re: Výfuk atd.
Německy se nechytám, ale jestli jsem to pochopil, ukazují tam všechny vylepšení toho 2.0 (ojnice ventily, turbo atd....oproti 1,8 Škoda, že není někde srovnání motorů v Octavce RS a pak Cupry, G7R nebo S3
Avatar - Covenant
27. 1. 2017 16:19
Re: Výfuk atd.
Netuším, ale WL v tom má přehled ;-)
Avatar - mustafa
27. 1. 2017 23:02
Re: Výfuk atd.
1) Jedniné, co je na výfuku seriové, tak jsou koncovky.
2) Dá se pořídit za 1/3 ceny ve STEJNÉ KVALITĚ. Dobrej fór
3) Problémy s turby měly jen vozy 2013/14, pak bylo turbo přepracováno a je ok
4) Nemáte pravdu, že to přežijí. Jejich maximální potenciál toho, co snesou, není od sebe tak daleko a běžně se upravuje na vyšší výkony bez nějakých problémů.
5) Když klouzne spojka, tak se dá jiná
6) Sání a chip mají třeba v Německu TÜV a je to plně legální. U nás to bude jistě brzo taky
7) Jojo, lepší počkat, až skončí záruka, kde tuplem nebude šance něco opravit na záruku. Ono ne za vším je úprava.
28. 1. 2017 19:13
Re: Výfuk atd.
Aby jste věděli, tak mustafa je členem firmy, zmíněné v článku, proto ho neberte vážně...smějí se mu všude, kde se snaží propagovat ty své srandovní úpravy.

2. Ano dá, ty jsi obyčejný nalévač SW, tedy upravované auto neprojde měřením na brzdě a individuální úpravou, můžeš se rovnou přejmenovat na Chip by Tesco

7. Ano, záruka padá, protože proběhl zásah do vozu. Nezbyde nic jiného, než se s automobilkou soudit.
28. 1. 2017 07:45
kW
Myslíte že to bude stačit ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
28. 1. 2017 12:55
Softwarová úprava skříně...
To znamená jako co?

Vezmou software a leští tím tu slitinu... nebo jak?
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2017 19:06
Hrozná reklama na hroznou firmu
Obyčejní nálevači software, kteří nemají o úpravě vozů ani páru...akorát za nálepkou APR.

Opravdový profi tuning vypadá jinak.
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2017 19:56
Cirkus
Nemôžem si pomôcť, ale Octavia s týmito kolesami vyzerá ako cirkus na kolesách. Do toho ešte tie polepy...
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku