Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

V Česku vznikla hodně divoká Škoda Octavia RS. Má 373 koní a 557 N.m!

66 komentářů

Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ale čtyři oči jsou čtyři oči ...
cupra
Cupra je už v českém konfigurátoru, cena pěkně narostla, už se jde dostat na cenu s výbavou nad 1 mil., obzvláště ve variantě ST 4M DSG. Octavia RS 245, bude obdoba Golfu GTI Performance, co se týče výkonu - už je také v konfigurátoru.
Avatar - Covenant
Covenant
A ty první před faceliftem si dík tomu taky drží dost cenu...kdo vychytal ještě první ceny a slevy, tak na tříletém autě je pokles jen nějakých cca 60 tisíc co jsem se díval na tipcars
Dixik2
Cupra v konfigurátoru je,ale Octavia RS 245 ne.Jedině,že by ji měli už v portálu prodejci,ale v zákaznickém na webu škodovky není.
cupra
Octavia RS 245 tam není, jen píši, že bude obdobou GTI Performance 😄
Avatar - BIGPAPA
BIGPAPA
předokolku po úpravě tunera je možné srovnávat s Golfem R co ma pohon 4Motion??? 8-s 8-s
comper
Co cakas od clanku kde porovnavaju tovarenske a nachipovane auto...
CerVus
Pořád to je jen přiblblá, těžká předokolka s nesmyslně velkým kufrem.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Navíc bez záruky.
Avatar - Sislik
Sislik
s tim kufrem nesouhlasim - u staryho sedanu mame kufr 490 l, ktery bez problemu naplnime vetsim nakupem a i prave proto jsme zvolili Octavku, jako nastupce, kde v liftbacku je o 100 l vic...
Mojža
1445kg je pro tebe těžké auto?? Hlavně, že primabalbulózní Focus RS a Subaru WRX STI mají 1600kg. Se musím smát co někteří tady vyplodí. Nejdřív se s Octou 3 nebo jinou variací na MQB svez a pak mudruj. A předokolky moc nepodceňuj, protože vy automudrlanti ostrou zadokolku na hraně ani nezvládnete.
Avatar - MDK
MDK
Na masírování si ega před důchodcema po hospodách to celkem stačí, ne?
Avatar - defusiq
defusiq
Na to většinně stačí i TDI >😁 >😁
V6last imil
1.6TDI
Avatar - Covenant
Covenant
Černého Petra bude mít bohužel druhý majitel.....tyhle motory jdou i přes 400 koní, Němci dost upravují Cupry, ale po nějakých 70-80 tiscích se můžou začít objevovat první problémy, pokud ten výkon takhle přešvihnu oproti serii...
Tymkoo
Druhý majitel nemá být socka, co chce octu se skoro 400 koňma.
Avatar - Covenant
Covenant
Nemusí být socka....první majitel dá auto do původního stavu (nahraje sériový software), dá pryč polepy + napíše auto nejeté nikdy na okruhu a je vymalováno...
Avatar - CHerokee
CHerokee
To je docela dobrá připomínka. Obecně platí pro všechny na sportování malé turbované motory.
Avatar - holden2
holden2
si strikne akorat pubescentni autor
Avatar - MDK
MDK
Uff to se mi ulevilo, já už se bál, že tu dnes nebude ani jeden článek o Octavii RS. Asi bych bez něj dnes ani neusnul.
petracestuje
Pánové a vy jste majitelé kterých aut? Že tu dáváte rozumy...? 😉
Avatar - MDK
MDK
Toho tvého přece, kde že parkuješ? :-!
Avatar - MarekSTI
MarekSTI
>😒] :yes:
Avatar - Emel
Emel
Hned mi bylo jasné, že na vlastní auto to nevypadá 😄
pandora
fiat seicento!!
jam2015
... ser-cento! 😉
stealth01
Já ani nevím. Ale v sérii to moje má ještě o necelých 60 koníků více. 😄
Avatar - MarekSTI
MarekSTI
No vidite a moje o 180.
Avatar - MDK
MDK
A ty zelené pruhy u předních kol, to je nějaká parodie na Corvettu Grand Sport?
petracestuje
Závist nezná meze >😁
stealth01
Ale no tak. Nejčastější výmluva je zavist. Z diskutujících bych to viděl maximálně na jednoho člověka z tisíce, který závidí. Ostatní píšou názory.
jam2015
si kľudne jazdí po cestách. Chcel by som vedieť, ako plní limity/normy?!
webpaja
Ne každý má na elektromobil, který dobíjí výhradně na svém superchargeru získávajícím elektřinu z obnovitelných zdrojů. Musíš být k nám, plebsu, shovívavější 😉
ryccardo
Prolejzám diskuzi a říkám si jestli se najde aspoň jeden pitomec co začne nesmyslně řešit emise. Už jsem skoro na konci diskuze a chlácholím se že sem tolik blbů přeci jen nechodí a bác ho našel jsem tě >😁 >😁
jam2015
Keď tak miluješ vôňu benzínu, tak sa zatvor s tým Smraďochom do garáže, keď teda nejakú máš, a inhaluj pravidelne pred spánkom. Želám ti príjemné sny a dlhý život na JIP-ke 😄
ryccardo
Kdyby to byla čipovaná nafta, tak to beru, ale tohle je benzíňák, takže v tomhle případě se žádná čoudící ekologická katastrofa nekoná, takže nevím co tady vyšiluješ >😁
jam2015
Táto našľahaná Octavia vydrží s plynom na podlahe 10-tisíc km a potom ...?!
Však šuhajkova natlačili do motora iba vzduch a palivo + nejakú karbónovú bižutériu.
Nikde ani slovo o piestoch, ojniciach, kľukovke, hlave valcov, vačkách, brzdách, podvozku, ...
U nás sa tomu hovorí "cigánska robota"!
😉 😉 😉
Avatar - JDM
JDM
Kovaná klika, ojnice, písty, šrouby, to není vidět to nikomu neukážes ale karbonový vychytávky který ušetří celkově asi 1kg to už je frajerina a na srazu na louce budou všichni čučet, pak tomu párkrát na sprintu dá napít, ujede všem těm závoďákům postaveným ve stodolach za vrácení flašky od piva a každej bude chtít karbonový sání a vedení...
ryccardo
Ano to máš pravdu, a možná ani těch 10 tis ne, ale tahat sem u takovýho auta nějaký emise to je fakt úlet. Koho to asi zajímá.
Avatar - MarekSTI
MarekSTI
Auto snu vsech zavodniku. Okruhovy special.... >😁
pandora
vlhký sen 18tiletého závodníka...
Arese
Když tady čtu některé odsuzující a rádoby výsměšné příspěvky pod články o Škodě Auto, je mi z toho smutno. Je prostě vidět, že tyto webové stánky navštěvuje i spousta zakomplexovaných čecháčků, kterým v hloubi duše hlavně vadí obrovské úspěchy a rozvoj, kterých Škoda Auto po převzetí Volkswagenem dosáhla a také to, že se na novou Octavii RS nikdy nezmůžou... Opravdu ubohé!
Jinak Octavia RS je skvělé auto a pokud někdo chce riskovat životnost pohonné jednotky takto brutálním tuningem, je to jen a jen jeho věc. Pokud ovšem takové úpravy před následným prodejem odstraní a vůz prodá jako běžné provedení, je to samozřejmě prasárna největšího kalibru. Každopádně je obdivuhodné, jaký výkon a točivý moment lze z dvoulitrového Té-Es-Ička "vyždímat". Skutečnost je taková, že Octavia RS je velmi úspěšný model, a to zdaleka nejen v ČR a nejen v Evropě! 😄 :yes: A jestli ji budeme nazývat "sportovním modelem" nebo jen rychlým cesťákem, na tom pranic nezmění! 😄
Avatar - MarekSTI
MarekSTI
Ja take neuznavam Octavii RS a verte neni to zavist. Oznaceni RS tomuto vozu proste nepatri a reklamu tomuto supersportu delaji hlavne jeho moviti majitele na cestach a zavodnich okruzich >😁 >😁 >😁
orgasmic
Aby ses nepokakal se svým hnusným Subaru, které ocení max podobní ***sové na Subaru srazu :-!
Avatar - MarekSTI
MarekSTI
>😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Máš pravdu, místo RS by jí mnohem víc slušelo třeba označení STi... :😉 😉
Avatar - defusiq
defusiq
Nechápu jak by někoho mohlo vůbec jenom napadnout srovnávání ORS a WRX STI, ty auta jsou tak odlišná, že víc už to snad ani nejde...
Avatar - Emel
Emel
[odkaz]
😉
Avatar - defusiq
defusiq
Tak tenhle test me nejak minul, ale i tak mi prijde ze je to spis takove neprime srovnani, kde srovnavaji auta jako takove a trochu vynechavaji jejich hlavni zamereni. U Subaru treba trat a u oktavky, co si budem povidat je proste prostor a kufr...Do oktavky si sednete a jezdite, do Subaru si sednete a ucite se, uz jenom ta spojka je tuha, tak to neni uplne do mesta. Takovy test mi trochu pripomina test Superb vs E-klasse nebo test u konkurence RS 230 vs BMW M3. Ale i tak jako jsou jina tato auta, tak i jejich majitele. Zakaznik ORS by o Subaru nejspis ani neuvazoval a naopak to plati dvojnasob...
Avatar - Emel
Emel
Samozřejmě že to nejsou přímo konkurenti, jen když jsi napsal, že by nikoho nenapadlo srovnávat, tak jsem si na to vzpomněl. Taky už to je staré STI.

U ORS to není jen prostor, je to slušný mix všeho - motor, prostor, výbava. Jistě ne na okruh, ale pro normální ježdění.

Co se zákazníků týče - často skončí ve výběru i více nesourodá směska.
orgasmic
No jo, Octávka má 5 kol, dva motory, řídítka atd >😁
A7
Dle fotek je ale na voze seriový výfuk. Jinak cena je trochu přehnaná jako u všech úprav APR. Dá se to pořídit i za 1/3 této ceny ve stejné kvalitě.
Jinak problémy s turbem těchto motorů i v seriovém provedení jsou známy, natož v upraveném.
Leon Cupra i Golf R mají jiné ojnice, písty, vstřiky, turbo, spojku, převodovku, poloosy atd. takže ty ten výkon přežijí bez větších problémů, ale Ocavie RS bohužel ne... :-!

Převodovky DSG i manuální mají s Mk=550N.m velký problém, zejména co se týká životnosti spojek...

No myslím, že ministerstvo dopravy musí článek přivítat, protože úprava nemá homologaci a je na první pohled zjistitelná po zvednutí kapoty, takže STK :no😒br />
O ztrátě záruky ani nemá smysl mluvit...
Avatar - Covenant
Covenant
U takového výkonu to už dlouhodobě nedává ani dsg ani spojka u Cupry nebo G7R a málo který úpravce ti to řekne na rovinu. Na jednoho jsem narazil a ten mě upozorňoval, že při takové úpravě je potřeba počítat s výměnou přítlačáku u spojky za Sachs...investice cca 20 tisíc tuším.

Ideální hranice pokud chci mermomocí zvyšovat výkon je u zachováni sériových komponent tak 350 Koni a 450Nm
Avatar - Emel
Emel
DSG u R a GTI je stejné, ne?
Avatar - white label
white label
Aktuálně teď po faceliftu má základní GTI ještě starší 6st. dsg, ale GTI Performance by už mělo mít 7st. dsg, stejně jako má GR 7st. dsg (taky po faceliftu).
Avatar - Emel
Emel
A před fl. to byla všude ta stejná mokrá 6DSG, right?
Avatar - white label
white label
Ano, před face vše mokrá 6dsg. Ta novější 7dsg je samozřejmě taky mokrá.
Avatar - Emel
Emel
BTW, tohle jsem někde našel... někde po 11. minutě jsou rozdíly 165kW vs. 221kW.
[odkaz]
Avatar - Covenant
Covenant
Německy se nechytám, ale jestli jsem to pochopil, ukazují tam všechny vylepšení toho 2.0 (ojnice ventily, turbo atd....oproti 1,8 Škoda, že není někde srovnání motorů v Octavce RS a pak Cupry, G7R nebo S3
Avatar - Covenant
Covenant
Netuším, ale WL v tom má přehled 😉
Avatar - mustafa
mustafa
1) Jedniné, co je na výfuku seriové, tak jsou koncovky.
2) Dá se pořídit za 1/3 ceny ve STEJNÉ KVALITĚ. Dobrej fór
3) Problémy s turby měly jen vozy 2013/14, pak bylo turbo přepracováno a je ok
4) Nemáte pravdu, že to přežijí. Jejich maximální potenciál toho, co snesou, není od sebe tak daleko a běžně se upravuje na vyšší výkony bez nějakých problémů.
5) Když klouzne spojka, tak se dá jiná
6) Sání a chip mají třeba v Německu TÜV a je to plně legální. U nás to bude jistě brzo taky
7) Jojo, lepší počkat, až skončí záruka, kde tuplem nebude šance něco opravit na záruku. Ono ne za vším je úprava.
orgasmic
Aby jste věděli, tak mustafa je členem firmy, zmíněné v článku, proto ho neberte vážně...smějí se mu všude, kde se snaží propagovat ty své srandovní úpravy.

2. Ano dá, ty jsi obyčejný nalévač SW, tedy upravované auto neprojde měřením na brzdě a individuální úpravou, můžeš se rovnou přejmenovat na Chip by Tesco

7. Ano, záruka padá, protože proběhl zásah do vozu. Nezbyde nic jiného, než se s automobilkou soudit.
renda4
Myslíte že to bude stačit ?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To znamená jako co?

Vezmou software a leští tím tu slitinu... nebo jak?
orgasmic
Obyčejní nálevači software, kteří nemají o úpravě vozů ani páru...akorát za nálepkou APR.

Opravdový profi tuning vypadá jinak.
megamega
Nemôžem si pomôcť, ale Octavia s týmito kolesami vyzerá ako cirkus na kolesách. Do toho ešte tie polepy...