Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Barry Lyndon
zajímavý youngtimer,
| 26. 1. 2017 16:50
ale čtyři oči jsou čtyři oči ...
Cupra, GTI Performance
| 26. 1. 2017 17:18
Cupra je už v českém konfigurátoru, cena pěkně narostla, už se jde dostat na cenu s výbavou nad 1 mil., obzvláště ve variantě ST 4M DSG. Octavia RS 245, bude obdoba Golfu GTI Performance, co se týče výkonu - už je také v konfigurátoru.
Avatar - Covenant
Cupra, GTI Performance
| 26. 1. 2017 18:50
A ty první před faceliftem si dík tomu taky drží dost cenu...kdo vychytal ještě první ceny a slevy, tak na tříletém autě je pokles jen nějakých cca 60 tisíc co jsem se díval na tipcars
Cupra, GTI Performance
| 26. 1. 2017 19:25
Cupra v konfigurátoru je,ale Octavia RS 245 ne.Jedině,že by ji měli už v portálu prodejci,ale v zákaznickém na webu škodovky není.
Cupra, GTI Performance
| 26. 1. 2017 19:38
Octavia RS 245 tam není, jen píši, že bude obdobou GTI Performance :-)
Avatar - BIGPAPA
Opravdu?
| 26. 1. 2017 17:23
předokolku po úpravě tunera je možné srovnávat s Golfem R co ma pohon 4Motion??? 8-s 8-s
Opravdu?
| 26. 1. 2017 17:40
Co cakas od clanku kde porovnavaju tovarenske a nachipovane auto...
rs
| 26. 1. 2017 17:35
Pořád to je jen přiblblá, těžká předokolka s nesmyslně velkým kufrem.
Avatar - CHerokee
rs
| 26. 1. 2017 18:33
Navíc bez záruky.
Avatar - Sislik
rs
| 27. 1. 2017 07:32
s tim kufrem nesouhlasim - u staryho sedanu mame kufr 490 l, ktery bez problemu naplnime vetsim nakupem a i prave proto jsme zvolili Octavku, jako nastupce, kde v liftbacku je o 100 l vic...
rs
| 30. 1. 2017 08:10
1445kg je pro tebe těžké auto?? Hlavně, že primabalbulózní Focus RS a Subaru WRX STI mají 1600kg. Se musím smát co někteří tady vyplodí. Nejdřív se s Octou 3 nebo jinou variací na MQB svez a pak mudruj. A předokolky moc nepodceňuj, protože vy automudrlanti ostrou zadokolku na hraně ani nezvládnete.
Avatar - MDK
....
| 26. 1. 2017 17:42
Na masírování si ega před důchodcema po hospodách to celkem stačí, ne?
Avatar - d3ff
....
| 26. 1. 2017 17:57
Na to většinně stačí i TDI >:D >:D
....
| 27. 1. 2017 14:59
1.6TDI
Avatar - Covenant
Černý Petr
| 26. 1. 2017 18:15
Černého Petra bude mít bohužel druhý majitel.....tyhle motory jdou i přes 400 koní, Němci dost upravují Cupry, ale po nějakých 70-80 tiscích se můžou začít objevovat první problémy, pokud ten výkon takhle přešvihnu oproti serii...
Černý Petr
| 26. 1. 2017 18:24
Druhý majitel nemá být socka, co chce octu se skoro 400 koňma.
Avatar - Covenant
Černý Petr
| 26. 1. 2017 18:29
Nemusí být socka....první majitel dá auto do původního stavu (nahraje sériový software), dá pryč polepy + napíše auto nejeté nikdy na okruhu a je vymalováno...
Avatar - CHerokee
Černý Petr
| 26. 1. 2017 18:34
To je docela dobrá připomínka. Obecně platí pro všechny na sportování malé turbované motory.
Avatar - holden2
tak z tohodle
| 26. 1. 2017 18:22
si strikne akorat pubescentni autor
Avatar - MDK
....
| 26. 1. 2017 18:55
Uff to se mi ulevilo, já už se bál, že tu dnes nebude ani jeden článek o Octavii RS. Asi bych bez něj dnes ani neusnul.
RS Octavia
| 26. 1. 2017 19:01
Pánové a vy jste majitelé kterých aut? Že tu dáváte rozumy...? ;-)
Avatar - MDK
RS Octavia
| 26. 1. 2017 19:05
Toho tvého přece, kde že parkuješ? :-!
Avatar - MarekSTI
RS Octavia
| 26. 1. 2017 20:43
>:-[] :yes:
Avatar - Emel
RS Octavia
| 26. 1. 2017 21:54
Hned mi bylo jasné, že na vlastní auto to nevypadá :-)
RS Octavia
| 26. 1. 2017 22:28
fiat seicento!!
RS Octavia
| 27. 1. 2017 08:30
... ser-cento! ;-)
RS Octavia
| 27. 1. 2017 15:07
Já ani nevím. Ale v sérii to moje má ještě o necelých 60 koníků více. :-)
Avatar - MarekSTI
RS Octavia
| 28. 1. 2017 09:25
No vidite a moje o 180.
Avatar - MDK
.....
| 26. 1. 2017 19:05
A ty zelené pruhy u předních kol, to je nějaká parodie na Corvettu Grand Sport?
RS Octavia
| 26. 1. 2017 19:19
Závist nezná meze >:D
RS Octavia
| 27. 1. 2017 15:10
Ale no tak. Nejčastější výmluva je zavist. Z diskutujících bych to viděl maximálně na jednoho člověka z tisíce, který závidí. Ostatní píšou názory.
A tento cheap-smradochod ...
| 26. 1. 2017 19:30
si kľudne jazdí po cestách. Chcel by som vedieť, ako plní limity/normy?!
A tento cheap-smradochod ...
| 27. 1. 2017 07:23
Ne každý má na elektromobil, který dobíjí výhradně na svém superchargeru získávajícím elektřinu z obnovitelných zdrojů. Musíš být k nám, plebsu, shovívavější ;-)
A tento cheap-smradochod ...
| 27. 1. 2017 07:57
Prolejzám diskuzi a říkám si jestli se najde aspoň jeden pitomec co začne nesmyslně řešit emise. Už jsem skoro na konci diskuze a chlácholím se že sem tolik blbů přeci jen nechodí a bác ho našel jsem tě >:D >:D
A tento cheap-smradochod ...
| 27. 1. 2017 08:12
Keď tak miluješ vôňu benzínu, tak sa zatvor s tým Smraďochom do garáže, keď teda nejakú máš, a inhaluj pravidelne pred spánkom. Želám ti príjemné sny a dlhý život na JIP-ke :-)
A tento cheap-smradochod ...
| 27. 1. 2017 12:42
Kdyby to byla čipovaná nafta, tak to beru, ale tohle je benzíňák, takže v tomhle případě se žádná čoudící ekologická katastrofa nekoná, takže nevím co tady vyšiluješ >:D
A tento cheap-smradochod ...
| 27. 1. 2017 13:47
Táto našľahaná Octavia vydrží s plynom na podlahe 10-tisíc km a potom ...?!
Však šuhajkova natlačili do motora iba vzduch a palivo + nejakú karbónovú bižutériu.
Nikde ani slovo o piestoch, ojniciach, kľukovke, hlave valcov, vačkách, brzdách, podvozku, ...
U nás sa tomu hovorí "cigánska robota"!
;-) ;-) ;-)
Avatar - JDM
A tento cheap-smradochod ...
| 27. 1. 2017 14:10
Kovaná klika, ojnice, písty, šrouby, to není vidět to nikomu neukážes ale karbonový vychytávky který ušetří celkově asi 1kg to už je frajerina a na srazu na louce budou všichni čučet, pak tomu párkrát na sprintu dá napít, ujede všem těm závoďákům postaveným ve stodolach za vrácení flašky od piva a každej bude chtít karbonový sání a vedení...
A tento cheap-smradochod ...
| 27. 1. 2017 15:12
Ano to máš pravdu, a možná ani těch 10 tis ne, ale tahat sem u takovýho auta nějaký emise to je fakt úlet. Koho to asi zajímá.
Avatar - MarekSTI
A zase je tu RS Supersport
| 26. 1. 2017 20:14
Auto snu vsech zavodniku. Okruhovy special.... >:D
vw v krizi
| 26. 1. 2017 22:22
vlhký sen 18tiletého závodníka...
Ach ta česká národní povaha...
| 27. 1. 2017 07:52
Když tady čtu některé odsuzující a rádoby výsměšné příspěvky pod články o Škodě Auto, je mi z toho smutno. Je prostě vidět, že tyto webové stánky navštěvuje i spousta zakomplexovaných čecháčků, kterým v hloubi duše hlavně vadí obrovské úspěchy a rozvoj, kterých Škoda Auto po převzetí Volkswagenem dosáhla a také to, že se na novou Octavii RS nikdy nezmůžou... Opravdu ubohé!
Jinak Octavia RS je skvělé auto a pokud někdo chce riskovat životnost pohonné jednotky takto brutálním tuningem, je to jen a jen jeho věc. Pokud ovšem takové úpravy před následným prodejem odstraní a vůz prodá jako běžné provedení, je to samozřejmě prasárna největšího kalibru. Každopádně je obdivuhodné, jaký výkon a točivý moment lze z dvoulitrového Té-Es-Ička "vyždímat". Skutečnost je taková, že Octavia RS je velmi úspěšný model, a to zdaleka nejen v ČR a nejen v Evropě! :-) :yes: A jestli ji budeme nazývat "sportovním modelem" nebo jen rychlým cesťákem, na tom pranic nezmění! :-)
Avatar - MarekSTI
Ach ta česká národní povaha...
| 27. 1. 2017 17:07
Ja take neuznavam Octavii RS a verte neni to zavist. Oznaceni RS tomuto vozu proste nepatri a reklamu tomuto supersportu delaji hlavne jeho moviti majitele na cestach a zavodnich okruzich >:D >:D >:D
Ach ta česká národní povaha...
| 28. 1. 2017 19:10
Aby ses nepokakal se svým hnusným Subaru, které ocení max podobní ***sové na Subaru srazu :-!
Avatar - MarekSTI
Ach ta česká národní povaha...
| 28. 1. 2017 20:22
>:D >:D >:D
Avatar - white label
Ach ta česká národní povaha...
| 28. 1. 2017 22:58
Máš pravdu, místo RS by jí mnohem víc slušelo třeba označení STi... :*) ;-)
Avatar - d3ff
Ach ta česká národní povaha...
| 29. 1. 2017 09:56
Nechápu jak by někoho mohlo vůbec jenom napadnout srovnávání ORS a WRX STI, ty auta jsou tak odlišná, že víc už to snad ani nejde...
Avatar - Emel
Ach ta česká národní povaha...
| 29. 1. 2017 10:12
[odkaz]
;-)
Avatar - d3ff
Ach ta česká národní povaha...
| 29. 1. 2017 11:01
Tak tenhle test me nejak minul, ale i tak mi prijde ze je to spis takove neprime srovnani, kde srovnavaji auta jako takove a trochu vynechavaji jejich hlavni zamereni. U Subaru treba trat a u oktavky, co si budem povidat je proste prostor a kufr...Do oktavky si sednete a jezdite, do Subaru si sednete a ucite se, uz jenom ta spojka je tuha, tak to neni uplne do mesta. Takovy test mi trochu pripomina test Superb vs E-klasse nebo test u konkurence RS 230 vs BMW M3. Ale i tak jako jsou jina tato auta, tak i jejich majitele. Zakaznik ORS by o Subaru nejspis ani neuvazoval a naopak to plati dvojnasob...
Avatar - Emel
Ach ta česká národní povaha...
| 29. 1. 2017 13:49
Samozřejmě že to nejsou přímo konkurenti, jen když jsi napsal, že by nikoho nenapadlo srovnávat, tak jsem si na to vzpomněl. Taky už to je staré STI.

U ORS to není jen prostor, je to slušný mix všeho - motor, prostor, výbava. Jistě ne na okruh, ale pro normální ježdění.

Co se zákazníků týče - často skončí ve výběru i více nesourodá směska.
Ach ta česká národní povaha...
| 29. 1. 2017 20:42
No jo, Octávka má 5 kol, dva motory, řídítka atd >:D
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 12:08
Dle fotek je ale na voze seriový výfuk. Jinak cena je trochu přehnaná jako u všech úprav APR. Dá se to pořídit i za 1/3 této ceny ve stejné kvalitě.
Jinak problémy s turbem těchto motorů i v seriovém provedení jsou známy, natož v upraveném.
Leon Cupra i Golf R mají jiné ojnice, písty, vstřiky, turbo, spojku, převodovku, poloosy atd. takže ty ten výkon přežijí bez větších problémů, ale Ocavie RS bohužel ne... :-!

Převodovky DSG i manuální mají s Mk=550N.m velký problém, zejména co se týká životnosti spojek...

No myslím, že ministerstvo dopravy musí článek přivítat, protože úprava nemá homologaci a je na první pohled zjistitelná po zvednutí kapoty, takže STK :no:

O ztrátě záruky ani nemá smysl mluvit...
Avatar - Covenant
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 13:49
U takového výkonu to už dlouhodobě nedává ani dsg ani spojka u Cupry nebo G7R a málo který úpravce ti to řekne na rovinu. Na jednoho jsem narazil a ten mě upozorňoval, že při takové úpravě je potřeba počítat s výměnou přítlačáku u spojky za Sachs...investice cca 20 tisíc tuším.

Ideální hranice pokud chci mermomocí zvyšovat výkon je u zachováni sériových komponent tak 350 Koni a 450Nm
Avatar - Emel
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 16:04
DSG u R a GTI je stejné, ne?
Avatar - white label
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 16:17
Aktuálně teď po faceliftu má základní GTI ještě starší 6st. dsg, ale GTI Performance by už mělo mít 7st. dsg, stejně jako má GR 7st. dsg (taky po faceliftu).
Avatar - Emel
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 16:26
A před fl. to byla všude ta stejná mokrá 6DSG, right?
Avatar - white label
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 16:27
Ano, před face vše mokrá 6dsg. Ta novější 7dsg je samozřejmě taky mokrá.
Avatar - Emel
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 16:38
BTW, tohle jsem někde našel... někde po 11. minutě jsou rozdíly 165kW vs. 221kW.
[odkaz]
Avatar - Covenant
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 18:00
Německy se nechytám, ale jestli jsem to pochopil, ukazují tam všechny vylepšení toho 2.0 (ojnice ventily, turbo atd....oproti 1,8 Škoda, že není někde srovnání motorů v Octavce RS a pak Cupry, G7R nebo S3
Avatar - Covenant
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 16:19
Netuším, ale WL v tom má přehled ;-)
Avatar - mustafa
Výfuk atd.
| 27. 1. 2017 23:02
1) Jedniné, co je na výfuku seriové, tak jsou koncovky.
2) Dá se pořídit za 1/3 ceny ve STEJNÉ KVALITĚ. Dobrej fór
3) Problémy s turby měly jen vozy 2013/14, pak bylo turbo přepracováno a je ok
4) Nemáte pravdu, že to přežijí. Jejich maximální potenciál toho, co snesou, není od sebe tak daleko a běžně se upravuje na vyšší výkony bez nějakých problémů.
5) Když klouzne spojka, tak se dá jiná
6) Sání a chip mají třeba v Německu TÜV a je to plně legální. U nás to bude jistě brzo taky
7) Jojo, lepší počkat, až skončí záruka, kde tuplem nebude šance něco opravit na záruku. Ono ne za vším je úprava.
Výfuk atd.
| 28. 1. 2017 19:13
Aby jste věděli, tak mustafa je členem firmy, zmíněné v článku, proto ho neberte vážně...smějí se mu všude, kde se snaží propagovat ty své srandovní úpravy.

2. Ano dá, ty jsi obyčejný nalévač SW, tedy upravované auto neprojde měřením na brzdě a individuální úpravou, můžeš se rovnou přejmenovat na Chip by Tesco

7. Ano, záruka padá, protože proběhl zásah do vozu. Nezbyde nic jiného, než se s automobilkou soudit.
kW
| 28. 1. 2017 07:45
Myslíte že to bude stačit ?
Softwarová úprava skříně...
| 28. 1. 2017 12:55
To znamená jako co?

Vezmou software a leští tím tu slitinu... nebo jak?
Hrozná reklama na hroznou firmu
| 28. 1. 2017 19:06
Obyčejní nálevači software, kteří nemají o úpravě vozů ani páru...akorát za nálepkou APR.

Opravdový profi tuning vypadá jinak.
Cirkus
| 28. 1. 2017 19:56
Nemôžem si pomôcť, ale Octavia s týmito kolesami vyzerá ako cirkus na kolesách. Do toho ešte tie polepy...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku