Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq SportLine je na světě! Máme i další informace o RS

SportLine je v pořadí již druhý derivát nového SUV Kodiaq od Škodovky. Z našeho pohledu jde o zatím nejhezčí verzi celé nabídky.
Zpět na článek
27. 1. 2017 08:30
27. 1. 2017 08:46
27. 1. 2017 08:48
27. 1. 2017 09:21
27. 1. 2017 15:42
27. 1. 2017 10:40
27. 1. 2017 11:23
27. 1. 2017 11:37
27. 1. 2017 11:49
27. 1. 2017 12:12
27. 1. 2017 10:51
27. 1. 2017 11:31
27. 1. 2017 12:14
27. 1. 2017 15:43
27. 1. 2017 17:51
27. 1. 2017 11:40
27. 1. 2017 08:36
27. 1. 2017 09:06
27. 1. 2017 10:47
27. 1. 2017 11:28
27. 1. 2017 11:31
27. 1. 2017 11:44
27. 1. 2017 12:56
27. 1. 2017 11:39
27. 1. 2017 17:55
27. 1. 2017 18:45
27. 1. 2017 20:16
27. 1. 2017 20:42
27. 1. 2017 11:39
27. 1. 2017 11:54
27. 1. 2017 12:07
27. 1. 2017 13:14
27. 1. 2017 13:30
27. 1. 2017 14:14
27. 1. 2017 16:55
27. 1. 2017 17:17
27. 1. 2017 17:26
27. 1. 2017 11:48
27. 1. 2017 13:27
27. 1. 2017 15:48
27. 1. 2017 17:50
27. 1. 2017 18:17
27. 1. 2017 08:30
Konečně!
Co by to bylo za den bez dalšího objevného článku o Kaďáku a je škoda nepoužít ta samá slova i věty, které zazněly už včera.

Vy nás ale kaďákujete pane Karfík! ;-)
Rozbalit vlákno
19
27. 1. 2017 08:46
Re: Konečně!
:-) Ještě že se to stává maximálně jednou za deset let.
27. 1. 2017 09:21
Re: Konečně!
Díky bohu. Už jsem myslel, že snad ani nevyjde, ale je tady - uáááááá >:D

Budu denně aktualizovat a čekat, kdy se objeví RS nebo Heinlein.
27. 1. 2017 14:56
Re: Konečně!
Jako první bude PRDY přetvátřet v palivo.
Avatar - Emel
27. 1. 2017 15:42
Re: Konečně!
To by se nám tu v diskusi hodilo...
27. 1. 2017 10:32
Re: Konečně!
ach, čo by to bol za deň bez týchto ironických hejterských komentov pod každým jedným článkom o Škode :-O
27. 1. 2017 10:40
Re: Konečně!
Ironický ano, haterský určitě ne. Je to prostě otravné. Spousta novinek se přechází bez povšímnutí.

Kde je zmínka o nových světlech pro M3, chystaném novém Nissanu Z, novém malém crossoverru Cadillacu, nástupci McL 650, špionážní fotky Supry a BMW Z5...?
27. 1. 2017 11:23
Re: Konečně!
Bude to asi tym, ze za jednu M3 mozes mat 2-3 Kodiaqov :-) Z hladiska distribucie prijmov, tak dostupnost Kodiaqa je niekde inde ako pri M3. M3 je podla mna auto snov, ale musim priznat, ze penazenka mi bude stacit akurat na Kodiaqa. Takze ak si mam vybrat na aky clanok kliknem, tak je to jasne, preco tu mame kazdy druhy den clanok o Skodovkach.
Avatar - JDM
27. 1. 2017 11:37
Re: Konečně!
To čteš jen o tom na co tvoje peněženka stačí? Tak to já bych si asi moc nepočetl dělat to jak ty >:D
27. 1. 2017 11:49
Re: Konečně!
No, ked si citam o aute, o ktorom mozem zatial iba snivat, to je ako lizat zmrzlinu cez sklo :-)
27. 1. 2017 12:12
Re: Konečně!
To bysme měli dost omezený výběr, brát to takto.
Avatar - iudex
27. 1. 2017 10:51
Re: Konečně!
Odmysliac od spôsobu servírovania správ (k čomu mám rovnaké výhrady ako Ty), samotná verzia Sportline vyzerá prekvapivo dobre. Včera som pochválil Scouta, ale toto vyzerá ešte lepšie. Až sa vedľa týchto dvoch verzií obyčajný Kodiay javí ako zbytočný, nevýrazný, bezpohlavný; mali byť rovno tieto dve verzie: terénnejšia (alebo aby ma nik nechytil za slovo, tak outdoorovejšia) a športovejšia.
Inak obdobne to platí aj pre Superb, nedávno som prvýkrát videl naživo Sportline a celkom to autu dodalo šťavu.
27. 1. 2017 11:31
Re: Konečně!
V tomto absolutne suhlasim. Mali dat na vyber packet bud Scoutline alebo Sportline, v zaklade, alebo za prijatelnu cenu, nieco ako pri BMW. Lebo platit 2000-3000 EUR naviac za niekolko nalakovanych plastov, to si vela ludi nekupi.
27. 1. 2017 12:14
Re: Konečně!
Už jsem Kodiaka v běžných výbavách potkal několikrát a ano tyto dvě verze vypadají líp. To bezesporu, stejně tak souhlasím s tím, že obyč se dal v zásadě vypustit.
Avatar - Emel
27. 1. 2017 15:43
Re: Konečně!
Ono je taky rozdíl mezi prezentačními fotorendery a realitou... ale myslím, že ten Scout bude lepší.
Avatar - Jaros71
27. 1. 2017 17:51
Re: Konečně!
U SUV má teréní verze Scout logiku..a vypadá dobře.
Optický sportovní paket je kravina..ale asi si také pár kupců , co se chtějí odlišit , najde.
Avatar - O5kar
27. 1. 2017 11:40
Re: Konečně!
To tě a nás čeká tento rok sezóna. Změny budou - Citigo a Rapid čeká fejs. Přijde nový Yeti. Kodiaq očekává nástup 4 výbavových stupňů, včetně ostrého RS, no a nakonec ty pecky u toho Superba. To bude pane zase rok.
28. 1. 2017 07:33
Re: Konečně!
Mě se to moc líbí! Jenom ty koncovky budou asi jako u Suberbu SportLine, tedy naznak, ale výfuk klasicky dolů...
27. 1. 2017 08:36
Moc pěkné!
Tak běžné provedení Kodiaka je docela pěkné, ale tento červený Sportline s černými doplňky je fakt pecka! Nepochybuji o tom, že se bude velmi dobře prodávat. :-)
Rozbalit vlákno
3
27. 1. 2017 09:03
Re: Moc pěkné!
Tak na mě kombinace červené SUV působí asi podobně jako růžový supersport, ale v jiné barvě to může být vskutku zajímavá podívaná.
Avatar - deolator
27. 1. 2017 11:08
Re: Moc pěkné!
Bílá/černá nebo šedostříbrná/černá... :-)
Avatar - Jaros71
27. 1. 2017 17:52
Re: Moc pěkné!
SUV má mít teréní šmrnc...tohle se mě osobně moc nelíbí.
Je to o vkusu každého jedince.
Ale vypadá lépe než základ.
27. 1. 2017 09:06
Náš zdroj
OK. Snad to nebue tentýž "náš dobře informovaný zdroj" který dodal o víkendu vymyšlené ceny Golfu, přičemž ty skutečné byly od soboty od rána na VW stránkách v konfigurátoru. Ale ze servačnosti se v neděli objevil famózní článek-blábol o cenách bestií z Wolfsburgu.
A ano, Kodiaq RS bude BiTDI 240PS. Jen automat 4x4. Sedmikvalt nové generace, mnohem lepší než utahaná šestka v Supovi.
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2017 10:32
konečně hezký kodiak
Počkám si jak v reálu ale dle fotek se zdá, že má tato verze společně se scoutem konečně šťávu. Dosavadní varianty nic moc, a to co jsem viděl na silnic bylo vlastně ještě větší zklamání. Takové nijaké auto. Toto :yes: . A to suv nemám rád.
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2017 11:37
Re: konečně hezký kodiak
Jak muze byt Kodi hezky? Uz do kolebky dostal zadni dvere delsi, nez predni, a co ty dole umistene kliky? Dvojite svetlomety jsou take zvlastni, ale na nove Octa jsou jeste horsi.
27. 1. 2017 10:47
pekne
no je to pekne, podla mna vela robi cierny ram prednej masky. to sa mozno oplati kupit to ako nahradny diel, a rovno to nahodit na standardneho kodiaqa v ramci predpredajneho servisu. lebo cena bude o dost vyssia oproti standardu, a koncovky vyfuku bohuzial nie su funkcne podla obrazkov z premiery, takze pre mna radsej nemat na aute taketo "siditko" vyfukov, ale ten predok je pekny, aj bocne prahy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
27. 1. 2017 11:05
nelíbí - to ještě zlaté ty včerejší stříbrné plasty
Jakmile se na SUV nalakují prahy a spodní části nárazníků v barvě karoserie, stane se z něj komicky obézní obluda... (viz. třeba Audi Q7).
Základní provedení Kodiaqa vypadá daleko líp (protože působí odlehčeněji a má opticky větší světlou výšku)
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2017 11:17
Re: nelíbí - to ještě zlaté ty včerejší stříbrné plasty
Ja by som zobral standardneho kodiaqa, a ak by bol black packet (cierny ram masky a cierne kryty zrkadiel), alebo by som si tie 2 prvky kupil individualne a dal nahodit na auto hned pri kupe.

Inak vie niekto, ci koncovky vyfuku budu funkcne pri tejto verzii? Lebo podla fotiek z premiery, kde bol kodiaq v takej zlto-zelenej farbe, tak to je len namalovane. Pre mna je to dizajnovy fail, ak to je nefunkcne, toto sa bohuzial coraz viac rozmaha, este zostava BMW, Mazda, Audi, VW, a Seat, inak vsetci vyrobcovia robia zadky ako pre dochodcov :-)
Avatar - Barry Lyndon
27. 1. 2017 11:51
Re: nelíbí - to ještě zlaté ty včerejší stříbrné plasty
jj, vypadá to, že se z falešných výfuků stává jakýsi všeobecně přijímaný standard - holt Čína vládne světu a my v Evropě si asi máme jen zvyknout..
Avatar - praděda7
27. 1. 2017 11:12
Je to zkrátka další Jezevčiaq....
Všimněte si, žádné fotky z profilu...proč asi?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
27. 1. 2017 11:28
V téhle
červené barvě mi to ze všeho nejvíce připomíná nové Zetory...
Ne, Bože, chraň mě od Kodiaqů...
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2017 11:31
ScoutLine ?
Tak ja nevim - nemuze si vazeny pan redaktor po sobe precist co napise?

Tvrdit o SUV, ktere ma 1,4 lit. motor, vazi od 1,5 az pres 2,1 t a meri skoro 1,7 metru na vysku, ze je sportovni - trochu odvazne tvrzeni.

SUV - oproti konvencnim autum maji temer vzdy:
- vyssi spotrebu
- vyssi emise
- vyssi hmotnost, tedy i setrvacnost a horsi manevrovatelnost
- diky vyssimu tezisti tendenci se snadneji preklopit
- predstavuji vetsi nebezpeci pro ostatni ucastniky silnicniho provozu
- vice opotrebovavaji vozovku

... tedy "idealni" zaklad pro sportovni auto a to jeste nejlepe do mesta.
Rozbalit vlákno
6
27. 1. 2017 11:44
Re: ScoutLine ?
Aut na cestach je mnoho, lesna zver je premnozena, cesty rozbite. Takze vela ludi kupuje SUV kvoli bezpecnosti. Mam aktualne Yetiho a Leona FR, a ked porovnam subjektivnu bezpecnost s ohladom na vyssie uvedene, tak sa jednoznacne lepsie citim v 1.5 t Yetim, ako v nizkom 1.2 t Leone. Ale na druhej strane jazda v Leone je o 2 triedy zabavnejsia, a s tym istym motorom o 2 litre nizsia spotreba.
27. 1. 2017 11:56
Re: ScoutLine ?
Rozumim, jiste ze v SUV se clovek muze citit bezpecneji, protoze ma kolem sebe spoustu plechu a sedi vyvysene. Ja se tedy citil vice bezpecne v Mini, nez napr. pri rizeni Alhambry nebo VX 70, ktere sedi, jak pribite, a pres volant mi posila dost presne, co se s vozem deje.

Ja se ale snazim upozornit na absurditu delat z SUV sportovni auto. Skoda da na SUV agresivni barvu, cerne prvky a jina sedadla a uz tvrdi, ze je to sportovni auto. Jo - a zakaznici jim to sezerou a budou si za to priplacet.
27. 1. 2017 12:56
Re: ScoutLine ?
Mini vs. Alhambra, alebo Volvo XC70, tam je to jasne. Alhambra je uzitkove vozidlo, a na XC60 som mal moznost prejst par skoviek km, a bola to uplna nuda. Mini je super, mal som to ako nahradne vozidlo, a jazdu som si uplne uzival, to auto dovolilo ist do uplnych limitov a davalo krasny feedback. Podobne je to s Leonom FR, s nim je radost jazdit, aj ked to nie je take motokarove ako mini.

Ale ked riesime iba bezpecnost auta v situacii, ked to nezachranis bravurnou jazdou, tak tam ma SUV navrch. Ja som mal "totalku" v Citigo, v 150 km/h na dialnici zrazka s jelenom, ktory preskocil z protismeru. To bol uplny zazrak, ze sa mi nic nestalo, takze tam by vyssie a tazsie SUV malo viac sanci ochranit posadku. Policajt, ktory vtedy somnou spisoval spravu, tak hovoril, ze robi na havarkach 20 rokov, ale vzdy dopadli lepsie velke auta, bez ohladu na vysledok v NCAP.

Ono, ak SUV ma dost vykonu a da 0-100 za 6-7 sekund, ma adaptivny podvozok, tak moze mat sportovejsie naladenie, ako bezne auta. A pritom vyhody bezpecnosti vyplyvajuce z velkosti auta.
Avatar - _Karel_
27. 1. 2017 20:19
Re: ScoutLine ?
Ty jó, Kodiaq může vážit až 2,1tuny? A to bude s osmiválcem, nebo opancéřovaný?
28. 1. 2017 08:00
Re: ScoutLine ?
Kodi se zakladnim motorem 1,4 TSI ma celkovou min. hmotnost 2 126 kg, tudiz i s touto max. hodnotou vahy, kterou vyrobce pro dany model prpousti, se musi uvazovat pri hodnoceni, jake asi SUV bude mit dynamicke parametry. Je to preci SUV u ktereho se uvazuje prevoz 7 osob - tak je to alespon marketingove propagovano. Je absurdni delat z SUV sportvni model. Pokud by do SportLine dali alespon 4 lit. 8 valec, tak mozna ano.

Lide se nechaji zblbnout, ze kdyz si priplati nemale penize za plasty, barvu a sedacky, ale motor bude stejny, dostanou auto se sportovnimi parametry. Dostanou houby a jeste budou platit dieselgate.
Avatar - _Karel_
28. 1. 2017 13:12
Re: ScoutLine ?
Já ti nevím, jestli je problém u hloupých zákazníků nebo u tebe.
Když koupím BMW 318i 100kw s M-paketem, jaký v tom bude rozdíl?
Sportline je prostě optický paket, se kterým by auto mělo vypadat "sportovněji". Nemůžu vyloučit, že se najde taková lama, která si objedná Kodi s 1,4TSI Sportline a bude si myslet, že má sportovní auto. Taky je možný, že se najde někdo, kdo si koupí Fabii Scoutline a bude ji považovat za offroad, ale s tím se asi nedá nic dělat.
Každopádně mě nenapadá, proč by mi mělo vadit, že má SUV optický paket, který se mi může ale nemusí líbit, který si můžu ale nemusím koupit.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2017 11:39
krasavec
ja som vedel ze v cervenej bude dokonaly ... vizualna jednicka s hviezdickou za mna :yes:

jednoznacne proporcne aj vizualne najvydarenejsia skoda sucasnosti... :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
27. 1. 2017 17:55
Re: krasavec
Za pár let Tě to přejde..
SUV má mít teréní ambice..tohle je na prd. >:D
Za mne verze Scout , jednoznačně!
27. 1. 2017 18:45
Re: krasavec
Nevím, proč by mělo mít v dnešní době SUV terénní ambice... těch sportovních derivátů je už na trhu spousta a Kodiaqu ve sportovním to sluší. Myslím si dokonce, že se Sportline bude prodávat lépe než Scout.
Avatar - Sumi2000
27. 1. 2017 20:16
Re: krasavec
Možná sportovní kombík stylu Octavia RS má smysl.
SUV všichni v mém okolí používají na jízdy na chatu , hory , kešky a hříbky..
Tedy i po lesních cestách atd. takže verze SCOUT má smysl , někde nenechat kus podvozku.
Sportovní SUV je kravina..ale když to někdo chce , jeho věc.
27. 1. 2017 20:42
Re: krasavec
Jak to bývá, tak každý mé trochu jiné okolí. V tom mém je naopak lidí, kteří si koupí SUV kvůli cestám mimo silnici. Sportovní SUV si představím spíše BMW X5 M, Audi SQ7, MB-AMG GLE, RR Sport, Audi SQ5 RSQ3... A neprodávají se vůbec špatně. Kodiaq Sportline zůstane klasickým Kodiaqem, jen se sportovnějším vzhledem, který vypadá lépe než standardní.
27. 1. 2017 11:39
RS - 2.0 TSI
Inak skoda, ze nie je v plane aj RS verzia s 2.0 TSI 206 kW. Este mi napadla kacirska myslienka. Motor 2.0 TSI od Audi so 132 kW je podladeny, prevodovka DQ500 zvladne aj 600 NM, tak co poviete na to upravit vykon tohto motora na standardnych 180 kW? To by sme mohli mat RS aj tento rok :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2017 11:44
Re: RS - 2.0 TSI
presne tento motor napadol aj mna.. pripadne ten kusok slabsi z octavie RS.... ale na druhej strane uz ten 132kw benzin ktory ponuka bude delo... nic viac tu ani netreba .. a takyto sportline so 132kw by mi uplne ale uplne stacil a snad ani nejaky ten este vyssi vykon mi tu ani nedava zmysel na realne pouzite v takomto voze ... takze uz teraz s tym co kodiaq pod kapotou ponuka je do dokonalost a vyberie si doslova kazdy :yes:
27. 1. 2017 11:54
Re: RS - 2.0 TSI
Ak by tam bol adaptivny podvozok, vykon 180 kW, tak mas Q7 za polovicu :-)
27. 1. 2017 12:07
Re: RS - 2.0 TSI
Ak by si vychadzal z novej Q5 s tymto motorom a tou istou prevodovkou (Q5 je este o 100 kg tazsia), tak by si mal zrychlenie 0-100 za 6,3 s, co by bola parada :-)
Avatar - iudex
27. 1. 2017 13:14
Re: RS - 2.0 TSI
V zásade nevidím ako problém čipnúť podladené 180k TSI. Či ale až na 245 koní, to si nie som istý, lebo určite v rámci katovania kostov sú aj periférie nastavené na slabší motor, takže nárast výkonu o 65 koní by nemuseli zvládnuť. Ale takých 200-220 koní, prečo nie?
27. 1. 2017 13:30
Re: RS - 2.0 TSI
asi ano, zlata stredna cesta. staci jedna vec, ktora nie je dimenzovana na tak vysoky vykon a je problem.
Avatar - Emel
27. 1. 2017 14:14
Re: RS - 2.0 TSI
Tiguan má tu klasickou verzi 162kW, u té bych se toho nebál. Ta 140kW verze není jen podladěná, je to vůbec trošku jinak postavený motor... nevím kolik toho má společného s běžným 2.0TSI.
27. 1. 2017 16:55
Re: RS - 2.0 TSI
To by malo byt nove TSI s pseudo-millerovym cyklom, ale je pravda, ze rozdiel v cene u Tiguanu je 3000 eur, medzi 132 kW a 162 kW verziou, tak to asi nebude len iny SW.
Avatar - Emel
27. 1. 2017 17:17
Re: RS - 2.0 TSI
Jasně... ale co to znamená z pohledu dimenzování komponent a materiálů netuším. Miller by teoreticky neměl vadit, motor by měl být schopný běžet v millerově cyklu při nízkém zatížení a přepnout na normální při plném.

Ten rozdíl v ceně může být částečně marketing, a taky nevím, jaká se s kterým motorem pojí převodovka atd.
27. 1. 2017 17:26
Re: RS - 2.0 TSI
Také bych čekal alespoň verzi z OIII RS 162-169kW, aby se tomu mohlo říkat sportline a 206kW pro RS ;-)
Avatar - wladyk
27. 1. 2017 11:48
Kodiaq RS?
Sportovní autobus? To taty ještě nebylo >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2017 11:51
Re: Kodiaq RS?
ved aj tigi ponuka biturbo dizel ako bude mat aj kodiaq RS .... a pritom je este mensi ako kodiaq ... na druhej strane ale uznavam ze tych 140kw v dizli a 132kw v benzine je uplne dostatocnych ... tu je to fakt v pohode to musi stacit beznym zakaznikom bohate... RS verzia teda bude skor uz len taka ceresnicka na torte... ukazka techniky ale v reale ich zase nejako moc jazdit nebude to je jasne.... najpredavanejsi bude bez debaty 2.0 tdi 110kw a 1,4tsi 110kw... tu to kodiaq ma dobre omaknute :yes:
27. 1. 2017 13:27
Re: Kodiaq RS?
za mna RS 185 kW 2.0 TSI, sportovy zadny naraznik s realnymi vyfukmi, cierny obklad stropu a stlpikov, pritvrdeny podvozok so sportovym modom pre haldex a ESP. som zvedavy, ako to nakoniec bude vyzerat, lebo RS je uz podla vsetkeho hotove.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2017 17:26
Re: Kodiaq RS?
inak ten cerveny sportline by som kludne nazval aj ako monte carlo ;-) ...

ano suhlasim s tym tiez by som RS verziu videl radsej v benzine ale co spravime ...
Avatar - Emel
27. 1. 2017 15:48
Re: Kodiaq RS?
To se pleteš, to už tu bylo mockrát. Moje oblíbené je tohle...
[odkaz]

...ale relevantní k tomu jak jsi to myslel jsou spíš různá X5M a SQ7 apod.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2017 17:34
Re: Kodiaq RS?
nieco relevantne ku kodiaqu RS aj ked v benzine by mohol byt kludne aj nejaky ten silnejsi discovery sport .. s 2.0 turbo benzinom 177kw ;-) .. inak sranda ze takyto discovery sport nikto nenazyva sportovym autobusom pritom ponuka tiez treti rad sedaciek... niektorym tu proste skoda a jej uspechy asi nehraju do karat ... pripadne je to len zavist ... pritom skoda konecne spravila za mna poriadne a vydarene auto :yes:
Avatar - nalimer
27. 1. 2017 21:24
Re: žereme seno?
dnes som si kúsal do prstov, čo to dalo.
aby som nepísal nedajbože hejt.
tak budem len slušný
verzia RS = iná atraktívna farba + motor s vyšším výkonom + drahšie prvky z opcie priamo v packu
verzia Scout = plasty navôkol + vyššie pneumatiky + len 4x4 verzie s drahšími prvkami z opcie priamo v packu
summár - ako marketing zblbne národ...
Avatar - IbizaFR
27. 1. 2017 17:50
vždycky dostane "sportovnějsí SUV" a podobné ftákoviny >:-[]
I kdyby do SUV dali 16-ti vál nikdy sportovní nebude :no: od toho jsou tady jiný auta, bohužel móda je móda :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - holden2
27. 1. 2017 18:17
ruku na srdce
najde se tu nejakej de*bil co za tenhle hnuj vyhodi svoje zdaneny penize?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - IbizaFR
27. 1. 2017 18:25
Re: ruku na srdce
no nevim, jesli tady na komentech, ale v čr se obávám jich bude hafo ;-\
diktát velí jasně ŠKODA ŠKODA ŠKODA
Avatar - _Karel_
27. 1. 2017 20:25
Re: ruku na srdce
Kdybys to rozdělil na 2 otázky, tak minimálně na jednu bych ti dokázal kladně odpovědět.
27. 1. 2017 20:52
Re: ruku na srdce
proc tolik sebekritiky
Avatar - nalimer
27. 1. 2017 21:27
Re: ruku na srdce
:yes:
podstata vytúneného traktora mi príde komická.
predaje? 1% z celkového
28. 1. 2017 06:05
Re: ruku na srdce
Možná některý z klientů Volva. ;-)
Avatar - Dinar
27. 1. 2017 18:45
Zase stejný efekt,
stačí dát na kodiaka větší kola s menším ET a vypadá k světu. Jestli má na nárazníku černě lakovanou lištu nebo nějakou stříbrnou pseudomřížku, je jedno, jeho design má solidní základ, celkový dojem kazí divný postoj na silnici kvůli utopeným malým kolům v hranatých blatnících, což větší kola víceméně eliminují.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
27. 1. 2017 19:59
Stále stejné chyby
Outdoor verze bez manuální skříně? Bez ruční brzdy a bez dieselu? Někdo se tu zbláznil! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
27. 1. 2017 21:31
Škoda Kodiaq Junior
a verzia 4x2 so základnou farbou a "uspokojivým" benzínovým motorom nebude?
stačí manuálna klíma, jednoduché rádio, poctivé oceľové disky a švihadlá na zadných dverách.
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2017 07:25
krasny pohled
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
28. 1. 2017 11:58
Kardiaq skvěle využívá slapové vlny
Pokládám marketinkové postupy při uvedení kardiaqu za skvělé z těchto důvodů:
1. více sériově dodávaných a dobře vzhledově odlišených verzí osloví více kupců a přitom peníze za odlišené verze zůstanou doma;
2. jejich představení den po dni udrží pozornost obecenstva delší dobu;
3. obejde se bez trapných hlášek typu "nejlepší české auto..." a pod., tedy bez okatých primitivismů.
Tuto strategii musí každý nezaujatý pozorovatel ocenit, myslím si. RS by měla přijít na řadu příští pátek, by se taťkové mohli v klidu kochat představami, jak cestou v takovém šviháckém SUV nabírají dvě až tři krásné stopařky (jednu po druhé, samozřejmě že ne najednou).
Rozbalit vlákno
1
28. 1. 2017 13:23
Re: Kardiaq skvěle využívá slapové vlny
No jo, jenže těch krásných stopařek už teď je méně jak Kodiaqů.