Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi svolává půl milionu aut. Teče do nich, nebo hoří

67 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
jojo, marketing a reklamu uměj, auta ovšem nee >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
kocern mátěch závad a problémů suverénně nejvíc, tam je failů že je to na hodinu vypisování >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Však to smysl má. Májky se prodá v ČR 150x víc, jak nějaké francouzské paštiky či terriny. Chceš nám tvrdit, že ta májka je lepší? >😁 >😁 >😁

40% lidí těch 40-90 kč za tu francouzsko odmítaj dát, protože nemaj nebo je to moooc drahý mámo, 30% neví že to exsituje protože u nich v Lidlu a Albertu to nemaj >😁
Avatar - Anonym
Anonym
ale tak aspon maj samohasící systém, teda pokud bude náhodou pršet >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, jedničková a dvojková Oktávka TDI PD je držák, to vydrží vše dokud to neshnije. Ale tím to taky skončilo.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Pivo z Lidlu blemca taky vic lidi nez Heineken a jsou ty patoky proto lepsi? Pocet prodanych kusu vubec nic nevypovida o jejich kvalite, vime Fotzek?
Avatar - Anonym
Anonym
Cadillacu neodchází motory a převodovky a opravy nejstojí půl mega >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak bacha na spotřeu oleje, kompresi , Multitronic, chlazení, rozvodák, vstřiky a čerpadlo atd
Uberwagenům zdar >😒]
Anonym
akorát trošku nechápu ten poslední odstavec?
Nemůže si někdo pomoct? Dieselgate za každou cenu?
Jinak skandalizující nadpis podtrhuje bulvární snahu o maximum kliků.
Kdyby tam bylo "Audi svolává oůl milionu aut, může do nich zatékat a hrozí nebezpečí požáru" ale ne. Na ACZ už hoří všechny. A ty co nehoří, do těch teče. Jsou určite i desetitisíce takových, která hoří a zároveň do nich tečou hektolitry vody!!!! >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ono to není jen o Cadillacu, to samé platí i pro Jaguar, Maserati atd.

Citroen C3 má 464 HP? A zryhlení za 4 sekundy? To sou mi novinky >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Koncern prodává do Fleetů protože se k firmám vtipně vnutil a ty firmy už to odebíraj automaticky, jenom Hyundai se povedlo pár firem přetáhnout že místo Fábek a Oktávek firmy koupily I20 a I30, někde i pár I40.

No a zbytek to kupuje proto, že bud netuší že vůbec nějaká konkurence je, nebo trpí dávno neplatnými předsudky a halvně nechce vyčnívat z řady. Co by tomu kolegové řekli, přijet na golf místo v BMW v Lexusu nebo Cadillacu.

A ty chyby a závady jim nepřijdou divné, neb skoro nic jiného nepoznali.

No a zbytek už jezdí jen v olítaných kárách z fleetu, operáků a z ciziny. A tam už se dost brutálně provují ty profláklé faily
Avatar - Hadraplan
Hadraplan
Já jsem se svým émerickým křápem r.v.2000 najel bez závad 25.000.000km. Ani oleje jsem neměnil. Jen vodu do ostřikovačů. Tyhle kecy mám nejraději. Někdo napíše, že najel tolik a bla, bla, bla a myslí si, že to je hned pravda. Hlavně, že je to napsaní na internetu. Na internetu jsou všichni vším, všechno umí, znají, mají. >😁
Anonym
Obeslat těch pár lidí, co si koupilo Cadillac není naštěstí zas takovej problém >😁 >😁 >😁 sranda musí bejt Baryku >😁
st.paul
V prípade modelov Audi A4 a VW Passat ide na fleetové predaje 2/3 predajov. A prečo? Rozhodne nie kvôli kvalite, ale pre čistý patriotizmus. Brat pracuje v Nemeckej spoločnosti a aktuálne jazdí v služobnom Passate, pre objektivitu dodám, že cca 200 000 km bez vážnejšej poruchy. Aktuálne spoločnosť nakupuje náhrady a svete div sa, vo výbere je jediná možnosť, Passat. A4 je už drahá a Superb nedostatočne prestížny. Avensis, Insignia, Talisman, P 508, Mazda 6 atď.? Zabudnite. Automobilka musí mať nemecký kapitál. K tomu treba povedať ešte jednu fatálnu vec a to je cenová politika pre fleet. Podnik financuje auto čiastkou 24 990 € + zľava od VW na kus je 7 990 € (ide o nákup 23 ks. áut), takže konfigurácia auta môže byť 32 990 €. Takúto zľavu Vám jednoducho nedá nikto. Rovnako to je aj v prípade Octávie. Za týmto všetkým treba vidieť predaje, ak by niekto porovnal predaj Passatov pre súkromné osoby, skončil by v strednej triede na odhadujem 6 - 7 mieste.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže tak je to i s konkurencí D3.
30-40% lidí netuší, že nějakej Lexus, Cadillac, Infiniti atd existujou a že maj co nabídnout a zbytek na to nemá, nebo nechce stát mimo majoritu co jezdí v tomhle, aby nevyčnívali.

Což neznamená, že ty auta sou kvalitnější. Jen se líp prodávaj protože lidi nevědí, bojí se jít proti proudu a nebo na to nemaj. Někteří prachy a jiní koule >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ještě, že Cadillac v posledních letech s trochou štěstí nehoří, ale jen mu selhávají brzdy, airbagy, řízení a střešní okna. :yes😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Blatouch
Ja mit Audi tak jdu za tim, kdo mi ho prodal, a budu chtit opravu taky. Obe ty zavady mi nepripadaji jako vylozene prkotiny.
Avatar - simon_sez
simon_sez
...predpokladam, ze preto, aby si ju vratil - a dobre urobis - za chvilu ti Sakra nahodi 10 statistickych odkazov poruchovosti audi (hned tu bude 200+ 'kvalitnych' prispevkov).

Tak ju len vrat (ak este nastartujes) a Barik ti poradi nejaky super 'sedivy' nakup - ale neboj, nebude to ziadna sediva myska a este k tomu usetris kopec penazi.
Budes este potrebovat zahradu, aby si mal kde umiestnit kanistre benzinu a oleja + montaznu jamu - chapes, servis a rezia za facku (alebo na facku?) a potom to budes mat spravne - jedine univerzalne globalne spravne. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Nee, vony firmy přišly za koncernem a zeptaly se ho, jestli by jim milostivě něco dodal, že si ještě klidně připlatí, že žádnou slevu nechtěj, hlavně když to bude VW a Audi >😒] >😒] >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím kde byla kontrolka jako první a není to vůbec podstatné. Podstatné je to, že to že někde mírně uniká brzdovka včas poznáš. Opravu ti díky svolávačce zaplatí zdarma GM, zatímco u AUDI ti mimo USA a Britnáii zadřenej motor vinou masivní spotřeby oleje a neustálého dolévání ččím ojde k tomu že pístní kroužky....ale ty víš dobře vid.

Nebo slavné motory 2,5 V6 TDI co po ujetí 150 tis km už neměly kompresi >😁
starý_kluk
I když je to poněkud netechnický laický článek, jsou tu z něj opět vidět konstrukční a nikoli náhodně se objevující nedostatky. Jakoby chyběli technici, kteří jen nesimulují, ale mají normální zažité technické znalosti doplněné zkušenostmi. Vzpomeňme jen na nedávný článek p.Dusila o A4.
ryccardo
Tak ono do nich teče? No jo ale to není vada. To je vlastnost. Divím se že to někoho vůbec překvapuje >😁 >😁
JirkaX
Zkus najít lepší přirovnání než tuhle hovadinu. Aby to mělo nějaký smysl.
lowkick
Tak nám v diskusi místní sociolog amatér, který má celou populaci v malíčku, opět sdělil jasná a jednouchá moudra o německých a amerických produktech. Víc už neunesu. Sedám do audiny a jedu se odreagovat 😄
Anonym
A proto prodal v roce 2016 nejvíc aut a stal se největší automobilkou světa >😁 :-!
Avatar - Anonym
Anonym
V USA si nedovolí VW ani jiný německý koncern ty stahovačky neprovést nebo zaplatit zákazníkům odškodné, protože by je právníci totálně rozcupovali.

V Evropě si to dovolí.
Avatar - Anonym
Anonym
My u I40 máme, najeto 45 000 km, nebyl s tím jedinej problém. Jezdí OK.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Ono vozit bourane Cadillacy z Ameriky se nevyplati, zato koupit koncernovou totalku v Nemecku, trochu ji pobastlit a pak prodat poloopici z vychodni Evropy jako zanovni nehavarovane auto po sedmdesatilete ucitelce je dobrej a zcela beznej kseft pro jine poloopice. Tez z vychodni Evropy.
Avatar - Anonym
Anonym
Četl si to? Je tam may oil leak - caliper. Už můj Sebring 2001 měl kontrolku, kdy když ti kleskla hladina brzdovky v nádržce, rozsvítila se kontrolka "závada brzdového systému". Jen *** může jen s rozvícenou kontrolkou brzd a neověřit si co se děje.

Takže to selhání brzd je nebezpečné pouze pro lidi co ignorují kontrolky a vorávání na displeji palubního PC. Navíc XT5 se vyrábí od lonska, kolik pak aut se to asi týká >😁
Joab
No dobře, ale když jedeš v Maserati, lidi se ti nesmějou.. s tim Cadillacem je to horší. Ony to fakt nebudou špatný auta, to pomezí lowcostu a mainstreamu teď docela frčí.. no ale spousta lidí tu značku prostě nepřekousně, tak jako nepřekousne Ladu.
To já nevim, C3 asi tolik nemá, ne?
JirkaX
Raději kikslý motor než selhání brzd nebo řízení, když už bych si mohl vybrat.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale i tak si toho Jaguara či Maserati skoro nikdo nekoupí. A to už sou v anftě. Dřív byla výmluva že to není v naftě.

Takže pokud to není jak to píšu, jak to teda je? >😁

O Ladě neví 80% lidí tady (myslím čr) že mimo Nivu něco prodává.

Jo C3 nemá 464 HP. Tak netuším, proč to srovnáváš s C3 >😁 >😁 Ale jako trolling dobrý no >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Už sem pil i horší piva jak Heineken, jak ty euro, tak český. On taky není Heinken jako Heinken, to samý Carlsberg. Ten dánský chutná úplně jinak než ten srbskej aušus.
lowkick
V zemi Bé jsou všichni šťastní. Křižují ve svých velkých bourácích s V8, benzín tankují na poukázky zdarma a občas hodí láhev vody do zástupu zoufalců stojících u krajnice u svých nepojízdných audin. Jó, tam v zemi Bééé, vlastně Crrrrrrrr.... vstávat na šichtu pane B. 😉
Joab
Já ti nevim.. v roce 15 si koupilo novej Jaguar přes 39 tisíc Evropanů, Cadillac ani ne 600. To ti přijde jako stejná kategorie?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Musis zobrat statistiku celeho GM. Kedze na druhej strane sa tu hadze do vreca audi,vw,skoda a bohvieco este. Resp. kludne vsetky americke znacky, kedze oproti stoji "nemecka kvalita".
Mimochodom, Escalade som tiez videl v nejakom rebricku ako megafail.
Mozeme sa tu teraz ohadzovat odkazmi: [odkaz] "As soon as I can trade this junk, I will never purchase another GM product. "
Avatar - Bubáq
Bubáq
Zajímá mě, proč se svolávačky vztahují jen na vozy prodané v USA. S ohledem na to, že A5 a Q5 se vyrábí jen v jednom závodě (nepočítám Čínu), měly by se vztahovat na všechna vyrobená auta uvedených modelů. Předpokládám, že střešní okna ani čerpadla chladící kapaliny nejsou u verzí pro USA odlišná.

Rozesmálo mě, že text redakce ACZ dokáže odvést pozornost čtenářů od této jednoduché myšlenky směrem k daleko méně naléhavým problémům 😒 .

A novináři ACZ snad dokáží svou profesionalitu a záhadu, proč nejsou A5/Q5 svolávány k opravám také v Evropě, brzy objasní.
Marekx
Mě spíše překvapuje, že koncern chybu uznal a vozy svolává a ne jak má většinou ve zvyku problém tutlat a nebo v tichosti při pravidelné kontrole v servisu pak opravovat. V horším případě, dělá ze zákazníka vola a že si za závadu může sám >😒]
Avatar - white label
white label
Jenže VW prodává vozy (v rámci daných tříd) za ceny toho Heinekenu, a přesto jich prodá nejvíc, víme netcar.xx? 😉
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Je to o poctu prodanych kusu a jejich kvalite, cili naprosto presne. Jestli to tvoje tupa makovice nestaci pobrat, pozeptej se v rodine jestli tvi rodice nejsou zaroven i sourozenci.
lowkick
Odpádluj proti proudu někam hodně daleko...ale moc nevyčnívej, ať to nevezmeš hlavou o most...škoda mostu 😄
JirkaX
S jednou dvojkovou Octávkou 1,9 jsem až na jednu prasklou pružinu předního kola najel bez závad 300 tis. km. Nápravy, tlumiče, spojka, dvouhmota, výfuk atd. vše původní. Samozřejmě mimo pravidelně vyměňovaných dílů jako např. rozvody, brzdy a pod. Tuhle jsem si nechal o něco déle. Na ostatních cca 150 tis. a taky bez problémů. Nejraději mám kecy těch kteří v tom ani neseděli. A že se jich tady vyskytuje.
Avatar - pallas
pallas
to "vtipné vnútenie" sa nazýva aj korupcia a podplácanie..
Avatar - Anonym
Anonym
Cadillac není v naftě a má tak destinu dealerů v Evropě. Zas prodává trochu jiné počty jak Jaguar v USA a v Číně 😉
Blatouch
Ona to zas az takova vyjimka pri dnesni slozitosti aut neni. Akorat ze to je opet v USA, kde je situace hodne rozjitrena.

A to mne zaujalo - proc jen v USA. Jedna se nejspis o konstrukcni vadu, ta by se mela resit na vsech autech a vsech motorech, ktery se to tyka, a to vsude. Prece se pro USA nekonstruuji extra karoserie a extra motory.

Takze konspirace - nemeni se nahodou pri oprave take SW ridici jednotky - jaksi preventivne. U VW je uz mozne vse.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Koukám, žes byl rychlejší.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tohle tvoje hloupý přirovnání by mohlo sedět na Dacii. Koncern nedělá nijak levný auta, spíš dražší, a přesto prodává nejvíc.
lowkick
Snažil jsem se naznačit, že prodávat stejné objemy může každý, musí to JEN umět a mít dobrý produkt...pokud tomu říkáš "vtipně vnutit", pak jsme zajedno >😒]
JirkaX
OK, možná jsem byl rychlejší. Neměl jsem tuhle kontrolku už u Žigula? Mám takový dojem. Nebo u 127. Už nevím.
Avatar - white label
white label
Srovnávej srovnatelné, kolik stojí Májka a kolik francouzská paštika? VW ale ani zdaleka neprodává auta "za ceny Májky".
Avatar - Beefcake
Beefcake
Zly priklad, snad kazde pivo je lepsie ako Heineken - hnusne hotelove europivo - totalny sedivy priemer.
Mimochodom, dnes som si kupil v Lidli 6xPlzen.
Avatar - Anonym
Anonym
Zahradu ani kanystry potřebovat nebude, umím poradit dokonce i servis.

I takové vymoženosti už sem dorazily >😁
Avatar - Zappa
Zappa
u citroena alebo iného bežného auta clovek skor odpustí nejaky problem, ale v tej cenovej triede, kde je Audi ?
....a pri tej reklamnej masáži o naj kvalite a hyper-super interieroch a bla bla je takáto sprava dost neprijemná sprcha...
lowkick
"Koncern prodává do Fleetů protože se k firmám vtipně vnutil " Měl jsi jíst víc vtipné kaše >😁
Joab
No a pak jsou ti, kteří se za svý auto neradi stydí, tudíž pro ně třeba ten Cadillac, byť už může bejt třeba na úrovni Citroenu, prostě neni varianta.. já su proletář, takže bych třeba s ATS, pokud by se cena pohybovala kolem odpovídajícího Citroenu, tedy C3, asi problém neměl.. dražší to snad neni?
andy2214
Majka, Branik apod.. jo. proda. Protoze je levne. Kde je koncern levny a podbizi se cenou? Koncern je nejkvalitnejsi mainstream. Ono na jezdeni kolem komina staci Hyundai nebo Renault, pokud to s jezdenim myslis vazne a pohybujes se v mainstreamu, nic kvalitnejsiho neni, staci prvni dojem z auta. V premii, ze by si Audi melo co vycitat s BMW? Co do spolehlivosti a nebo snad zpracovani ? To asi ne 😄
JirkaX
Jo, francouzský paštiky, salámy nebo sýr, ok. Ale bacha, musíš si je koupit tam, nebo v Německu. Ne v Lidlu. Jenom tvrdím, že na to přirovnání by musel vzít nějakou prémiovější značku auta. Nic víc.
andy2214
myslim, ze kdybys v firme mel nafasovat i20,i30 nebo i40, radost by jsi nemel 😉 Viz MP Praha, PCR s IX30.. Jak radi by byli za Skodovky.. Jinak pri vetsim odberu da slevu kazdy, jenze on koncern ma nejvyssi zustatkovou cenu a tu treba pri operaku leasingovky dost resi a nakonec by nejakej francouz nebo korejec vysel jeste draz.. a asi preci jen uznas, ze do toho by sel jen magor. Oktavie, Superb nebo Passat preci jen i reprezentuji trochu lepe nez i30 nebo i40.. urcity zacarovany kruh to je, ale koncernu se proste dari a s kvalitou aut v zadnem ohledu nezaostava proti zadne konkurenci.
Avatar - simon_sez
simon_sez
ale tak ason tu trivialnu vymenu oleja si vari robis sam nie? naco vyhadzovat peniaze ako typicky audi vlastnik 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ne každej má tak vtíravej marketing
Avatar - white label
white label
Evidentně máš právě s logikou problémy. Kde v mé reakci vidíš cokoli o kvalitě???
Moje poznámka je jednoznačně k ceně.
lowkick
Náhodou, nějakej americkej včelín na zahradě jsem leta plánoval... >😒]
Joab
Proč?
Saab
A velikost prodeje nějak souvisí s kvalitou ?

Prodeje aut v Evropě za 1-6/2016
1. VW - 905.006
2. Renault - 594.968
3. Ford - 569.299
4. Opel - 539.500
5. Peugeot - 480.207
9. Fiat - 410.974
10. Škoda - 349.369
[odkaz]

Podle této logiky je Passat mnohem lepší než Superb a ve své podstatě je Škodovka děsnej krám, protože má mnohem horší prodeje než Renault nebo Fiat 😉
lowkick
Hezkých pár nových už jsem měl a pár set tisíc najel a nějak mě nic z toho nepotkalo...Asi to bude jedním klíčovým slůvkem v mé předchozí větě. Uhodneš?
RS
Tak já to pochopil tak, že nějaký neznačkový pivo z Lidlu bude stejná srágora jako Heineken, což v kontextu smysl nedává 😉
Avatar - Hittman
Hittman
To máš pravdu, auta jdou po nárazu do stěny či jinam rovnou do šrotu.. 😉