Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo připravuje novou verzi Giulie. Kombi, nebo kupé?

32 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
v Lednu prodali 70 ks Giulií.

obecně celé FCA tam míří do kopru,Chrysler meziroční ztráta 39% , Dodge ztráta 17% ; Jeep ztráta 7%, fiat 9% a celé to zas drží RAM >😁

A zde opěvované legendy typu obludný Cherokee u žasi 6 měsíců po sobě neustále meziroční pokles, ten lednový už čítal krásných 25%. Přesně jak sem říkal - trh se nasytil a obludy už nikdo nechce. Nechci se tu kasat, ale zas sem měl pravdu >😁

a FCA stále nic nedělá, sedí, čeká a prodává 8 let staré modely typu Charger a 300 a má tak bohaté modelové portfolio, že u značky Chrysler čítá 2 vyráběné modely, U Jeepu 4 a u Dodge 5 a z toho jeden má brzy končit.

Teeda, bohatší nabídku má snad i Lincoln co prodá měsíčně 8 tisíc aut >😁 >😁
RS
Boom se nedostavuje, ale nelze popřít, že celé FCA stále roste. Všude produkují zisk, umořují dluhy, akcie rostou... situace je nejlepší za mnoho mnoho let. [odkaz]

Jinak místo tlachání o ničem, k tématu.
Kupé je super, ale v počtu prodejnosti "jen" prestižní model. Bez kombíku díru do světa neudělají. Vzhledem k tomu jak přidávají motory a verze postupně, tak prodeje jsou zatím jen průměrné. Tahounem Giulie je a bude Evropa, a tady to jinak zkrátka nejde. Nevím nad čím pořád přemýšlí :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Rostou tak možná díky Ferrari, Maserati a dodávkám a rembrandovaným věcem jako Mazda MX-5 a pikapy 😄
webpaja
MX-5 a F124 si zrovna podobná nejsou. Rebrand je přelepení znaků...
milic
Ale on má vopravdu asi na mysli Rembrandta >😁
webpaja
:yes: >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
To auto je celý MX-5 jen s trochu upravenou kastlí. Nebudem si tu hrát na detailisty >😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
Ten Tvůj Cadillac by byl bez Obamy a pomoci vlády USA už dávno po smrti.
Mrkni na město duchů Detroit... 8-s tam se lidi bojí jít ven na ulici.. >😒]
FIAT zachránil Chrysler před krachem..oni nějak ti amíci jsou celkem automobilově v háji.
GM nic moc , a Ford se taky sotva klepe..
Danové polplatníky v USA to stálo majlant..a výsledky nikde.
Avatar - Anonym
Anonym
GM nemá u žádné značky pokles 39% a nemá žádnou značku co má modelové portfolio čítající 2 modely 😉

Trošku soudnosti. Chevrolet prodá skoro 3x tolik co Dodge.
Avatar - Jaros71
Jaros71
No ještě aby neprodali , když to USA poplatníci platí z daní.. >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Danové poplatníky by stálo 3x tolik kdyby o práci přišlo 500 000 lidí vč subdodavatelů.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
OPEL pod GM zrovna nekvete...
A prodeje v USA sem netahej ..je to každému v Evropě šumák.
Avatar - speedfred
speedfred
no dobre si si kopnul do FCA a teraz niečo k Žúlii máš?
Je to krajšie v sedanoch a kupé je vyslovene krásne.
webpaja
Bez Fiatu by dnes žádný Chrysler nebyl 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Vono by to vyšlo na stejno, jedna Pacifica a 8 let staré 300C vyvinuté Cerberusem >😁 >😁
webpaja
Cerberusem? Nebav se o FL, je to vývoj pod M-B.
Avatar - Anonym
Anonym
Cerberus dotahoval tu druhou generaci prodávanou doted, v roce 2009 to bylo připravené k výrobě, akorát krize a nástup Fiatu to odsunuli o rok. Ale to auto bylo hotové. Takže ve výrobě je aktuálně věc z roku 2009 - tedy 8 let stará. Původní 300C se dělalo POUZE 6 let - 04-010. Tohle už 2 roky přetahuje neb FCA nemá děngy.
fangio
"Jenže v Turíně se nyní opravdu snaží... " jinak Alfa má centrálu v Miláně, vy odborníci >😁 >😁
zlysoused
Ale o tom, co bude vyrábět, se rozhoduje v Turíně.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Každopádně obě italská automobilová města jen kvetou..narozdíl od vylidněného Detroitu.
zlysoused
No to sice jo, ale určitě ne díky místním automobilkám.
Avatar - Anonym
Anonym
Esli to nebude tím, že v centru Detroitu není žádná továrna, ty továrny sou kolem Detroitu v rámci Michiganu a pokud je mi známo poslední zavřelo právě FCA a to Sterling Heights Assembly plant kde se vyráběl Chrysler 200.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Alfa na to snad přijde , prodeje by šly o 100% nahoru.
zlysoused
Taky doufám, že budou mít dost rozumu.
Xylo
Ty kombíky, to je takový český (a možná ještě německý) fetiš ...
Avatar - Anonym
Anonym
kterej postupně opadá a místo toho se kupují crossovery a SUV. Poslední novej kombík kterej nekupovala firma si ze soukromých lidí koupil akorát loni jeden soused - I40 kombi.

Jinak je to všechno Kuga, Edge, Tiguan, ASX, Tuscon, Grandčíro, Yeti + pak sedany a hathbacky.
Xylo
To asi jo ... Ono to bude asi fakt tím, že se asi do 2008 musely kupovat auta s přepážkama (takže nabídka ojetin) a možná taky taková ta mánie, mít co největší auto. Až se přestěhuju na jih, tak si koupím Smarta v kábriu 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
SUV nekupují kupci kombíků.

Jak je vidět u BMW , MERCEDESU i AUDI.. 😉

Je logické prodávat jak kombi tak SUV.
briza
Pokud mohu mluvit za sebe, tak jsem jako alternativu ke kombi ochoten připustit liftback, v případě větší rodiny MPV, ale rozhodně ne kočkopsa (SUV), předstírajícího něco čím není. ;-\
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
V EVROPĚ se kombíky těší tradičně slušné oblibě..Alfa by na to slyšet měla.
ericn
Kombík na 100%, pokud to teda Alfa myslí s prodejem aut vážně. Kupé by v číslech moc slávy neudělalo 😉
Avatar - MANDALORIAN 66
MANDALORIAN 66
Nové GTV! 😄 😄 😄