Ekonomika
1 ŠKODA 6 328
2 VOLKSWAGEN 1 957
3 HYUNDAI 1 447
4 DACIA 839
5 MERCEDES-BENZ 695
6 TOYOTA 676
7 PEUGEOT 664
8 FORD 603
9 OPEL 552
10 KIA 523
11 BMW 509
12 RENAULT 397
13 AUDI 360
14 CITROËN 351
15 NISSAN 288
2 VOLKSWAGEN 1 957
3 HYUNDAI 1 447
4 DACIA 839
5 MERCEDES-BENZ 695
6 TOYOTA 676
7 PEUGEOT 664
8 FORD 603
9 OPEL 552
10 KIA 523
11 BMW 509
12 RENAULT 397
13 AUDI 360
14 CITROËN 351
15 NISSAN 288
Vypadá že C-HR je i u nás trefa do černého 82ks vs 16ks Ateca >😁
Z tabulky vyplývá, že tržní podíl počítate z počtu prodaných kusů, nikoli z obratu. Takže pokud například Mercedes-Benz prodá dva vozy třídy S v provedení Maybach a Škodovka prodá dvě Citigo v základní výbavě, tak jim stoupne tržní podíl o stejné procento.
Takhle se tržní podíl nepočítá v žádném oboru. To je, jako by stavební firma, která za rok postaví dva mrakodrapy, měla stejný podíl na trhu jako firma, která postavila za stejnou dobu dvě trafačky.
Jediné, k čemu takovéhle ohýbání statistiky může sloužit je to, že si taková Škodovka, která prodává relativně levná auta, opticky 'polepší'. Protože její podíl na trhu bude ve skutečnosti podstatně nižší..
No jo, chápu, že je to převzatá zpráva, ale stejně za ní odpovídá redakce Auto.cz, která se jí rozhodla beze změn zveřejnit. Bohužel jde o další důkaz nepřemýšlení a chybějící erudice místních redaktorů.
Takhle se tržní podíl nepočítá v žádném oboru. To je, jako by stavební firma, která za rok postaví dva mrakodrapy, měla stejný podíl na trhu jako firma, která postavila za stejnou dobu dvě trafačky.
Jediné, k čemu takovéhle ohýbání statistiky může sloužit je to, že si taková Škodovka, která prodává relativně levná auta, opticky 'polepší'. Protože její podíl na trhu bude ve skutečnosti podstatně nižší..
No jo, chápu, že je to převzatá zpráva, ale stejně za ní odpovídá redakce Auto.cz, která se jí rozhodla beze změn zveřejnit. Bohužel jde o další důkaz nepřemýšlení a chybějící erudice místních redaktorů.
Vecernicku, asi budes dobry na pohádky, ale autům fakt nerozumíš. Všude na světe se trh a podíl na něm počítá podle kusu vozu.
Prvni sedmicka tvořena pouze vozy VWAG. To je fakt masáž. Neříkám jestli je to dobre nebo spatne ale fakt je ze lidem asi vyhovují maximálně a produktové portfolio maji dokonale. :yes:
Chtěl si napsat, že vyhovují firmám ne?Nebo spíš fleetovým manažerům. Tabulka soukromých prodejů bude jiná, popř. více vyrovnaná.
Statistika reálných "soukromých" prodejů prakticky neexistuje. Ve firemních prodejích je totiž spousta nákupů (soukromých) podnikatelů/firem, převážně pro soukromé účely.
Samozřejmě že neexistuje dá se tam schovat vše. Ale nejen u nás, ale i v ostatních zemích jsou dvě statistiky. Jak moc je ta která přesná nikdo neví. Ale vždy v "soukromém" žebříčku je větší vyrovnanost a jsou tam zastoupeny více japonské značky a značky "za málo peněz dost muziky". Prostě se tam víc hledí na to aby auto více vydželo a né po čtyřech letech z baráku a jdeme do nového.
vymyslis blbosti. Premie se 99% proda na firmu. Myslis, ze v tom neni x aut ktera si ten co v tom bude jezdit vybral presne podle sve preference?
Soukrome prodeje jsou levnejsi auta dostupna rodinam, auta dobry pomer cena/uzitna hodnota jako i30, Ceed, Dacie.. Drazsi auta jsouvzdy na firmu, zamestnanec z platu si je tezko dovoli.
Proste ne..
Soukrome prodeje jsou levnejsi auta dostupna rodinam, auta dobry pomer cena/uzitna hodnota jako i30, Ceed, Dacie.. Drazsi auta jsouvzdy na firmu, zamestnanec z platu si je tezko dovoli.
Proste ne..
Podle místních "anarchistů" je to jistě jen projev neznalosti, stádnosti a extrémního masochismu... >😒] 😉
Top v Itálii😒br />
Fiat Panda
Fiat 500
Lancia Ypsilon
Renault Clio
Fiat Tipo
VW Golf
Ford Fiesta
Fiat 500L
Fiat Punto
Taky dokonalé produktové portfolio?
😄 😄 😄
Fiat 500
Lancia Ypsilon
Renault Clio
Fiat Tipo
VW Golf
Ford Fiesta
Fiat 500L
Fiat Punto
Taky dokonalé produktové portfolio?
😄 😄 😄
Ano, zcela jistě. Pro potřeby Italů má Fiat dokonalé produktové portfólio, kdyby jej měl dokonalé pro Eskymáky a ne pro Italy, bylo by to dost divné. 😄
Stejně tak jako dokonalé produktové portfólio Peugeot+Citroen+Renault+Dacia pro francouze, VW pro němce. Ale v ostatních zemích bez vlastních automobilek jsou produktová portfólia strašně nedokonalá >😁
Nevím co je tě překvapuje na skutečnosti, že domácí automobilky mají dokonalé produktové portfólio pro své domácí zákazníky.
Snad jen to, že jejich dokonalost spočívá hlavně v tom, že je domácí. Slova o dokonalém portfoliu už jsou trošku navíc.
To je samozřejmě nesmysl. Ta slova navíc nejsou, protože když Škoda převezme portfolio Fiatu a gró nabídky postaví na nejprodávanějším autě v Itálii (Panda) tak bude mít v ČR problém, o miniauta auta je zde docela minimální zájem bez ohledu na značku a naopak kdyby Fiat začal bouchat Octavie nebo Superby, tak je v Italii ve velkém také neprodá, protože tam naopak není zájem o větší auta.
Tak by tam přednosta stanice nafasoval místo Pandy Superba jako u nás.
Samozřejmě dokonalost portfolia je totální nesmysl. To jako ostatní automobilky prodávají trakaře, nebo auta o 15ti kolech? >😒] Nebo čím jsou tak dokonalé Škodovky oproti jiným?U nás hlavně tím, že je to domácí automobilka a tak to má být. Nic víc, nic míň.
Nikde netvrdím, že ostatní automobilky nabízejí trakaře, ale našemu trhu, notabene velmi malému, mají portfólio přizpůsobené jen částečně a to ještě jen některé (pro malý trh se jim nevyplatí takové šití nabídky na míru). A nepleť si dokonalost portfólia s dokonalostí výrobku, Dacia vyrábí velmi jednoduchá a levná auta, která jsou všechno jiné jen ne dokonalá a přesto je její portfólio dokonalé pro potřeby chudého Rumunska a Dacia tam dominuje.
1) Alfa Romeo: + 900%
2) Lada: +700%
3) Maserati: +700%
2) Lada: +700%
3) Maserati: +700%
Cadillac -4 ks
Dodge - 5 ks
GMC - 1 ks
Chevrolet - 16 ks
Jeep - 63 ks
Mustang - 31 ks
Tesla - 5 ks
Především Chevy velmi solidně zabodoval, zdá se že Camaro a Vette frčí.
Dodge - 5 ks
GMC - 1 ks
Chevrolet - 16 ks
Jeep - 63 ks
Mustang - 31 ks
Tesla - 5 ks
Především Chevy velmi solidně zabodoval, zdá se že Camaro a Vette frčí.
tak camaru by som to doprial.... uzasne auto.... teda nie zeby bol mustang horsi ale camaro by si fakt zasluzilo lepsie cisla ako ma... uz len vzhladom k mustangu... ale je to asi aj o predajcoch jasne.. mustang ich ma v CR iste viac ako chevy ....
inak mustang opat bezkonkurencne cislo... jak to u vas v CR dela? pritom u nas na SK ho nestretnem vobec... alebo maximalne tak raz za dva tri mesiace ... takze predpokadam ze u nas je to ozaj len kusovka...
inak mustang opat bezkonkurencne cislo... jak to u vas v CR dela? pritom u nas na SK ho nestretnem vobec... alebo maximalne tak raz za dva tri mesiace ... takze predpokadam ze u nas je to ozaj len kusovka...
Pro Chevrolet je 16 ks obří úspěch neb tu má jediného ofiko dealera a vše ostatní je šedý dovoz, zatímco Ford má spousty dealerů a je to ofiko dovoz.
Mustanga tu vídám pravidelně, tuhle sem z a jedním jel asi 5 km, udělali sme krásnou americkou mini kolonu >😁
Mustanga tu vídám pravidelně, tuhle sem z a jedním jel asi 5 km, udělali sme krásnou americkou mini kolonu >😁
Škoda, že už nemám Neona a není na trhu nic, co by ho umělo nahradit. Ten prcek měl své kouzlo...
chrysler neon nam kedysi stal na ulici.... posobil ako ufo ... v dobrom :yes: fakt velmi zuajimave auto.... 90 roky mali svoje caro... vtedy sme tu napriklad mali aj ford e😜lorer s benzinovym V6 a podobne americke kusky
E😜lorer se v Evropě vč ČR ofiko prodával v 90 letech po dodbu několika let, proto je jich tu tolik.
ano to aj u nas 😄 ... dokonca aj ten nam jeden parkoval svojho casu na ulici... taky akoby tmavomodry pamatam ... a viem ze som ho videl aj v nejakych casakoch testovany svojho casu. ... kedysi som kupoval fakt niekolko casakov.... Stop, MOT, cesky automobil revue ci auto TIP , auto 7.... dokonca aj speed.. ale to bol viacmenej len o sportovych vozoch .... ale s prichodom netu uz to skoncilo ... kedze poslednych 15 rokov vsetko co ma zaujima o autach si viem najst uz na nete
PS: a udajne sa ma do vyroby naspat vratit ford bronco
PS: a udajne sa ma do vyroby naspat vratit ford bronco
jo, taky sem kdysi kupoval Svět Motorů, pak sem přešel na Automobil Revue a tam sem taky skončil někdy v roce 2003, když už vše bylo na netu. Od tý doby sem si časák koupil asi jen 2x a několik Chrom a Plameny sem pak dostal zadáčo na srazech.
ja mam zadara teraz akysi lokalny vw magazin predajcu >😁 ... nie ale vazne... tiez uz nic nekupujem v tomto smere... len nejakych par cisel som si este kupil za posledne roky ... mam nejaky svet motoru so sportagom .... zo zvedavosti si clovek proste este sem tam nieco kupi aj v tejto tlacenej forme...
lenze vies... kedysi auto moto sport stal 39 korun.... dnes stoji tusim aj vyse 3 eura... takze to mas tak... boze moj ved dvojtyzdennik stop stal kedysi 9 korun ako chlapec pamatam.. kupoval som ho... dnes? uz radsej ani nehovorim
lenze vies... kedysi auto moto sport stal 39 korun.... dnes stoji tusim aj vyse 3 eura... takze to mas tak... boze moj ved dvojtyzdennik stop stal kedysi 9 korun ako chlapec pamatam.. kupoval som ho... dnes? uz radsej ani nehovorim
tak u vas za minuly rok predal mustang nejakych 300 kuskov co je vazne neskutocne cislo na takto orientovane auto na tak relativne malom trhu.... takze urcite u vas tie mustangy na cestach niekde musia byt vidiet .... ale u nas ich je mozno 20 v celej republike ... a bohvie ci sa u nas aj ofiko mustang da kupit .. este ten predosly obcas stretnem ale tu novu generaciu som videl ozaj len asi dvakrat doteraz ...
V nabídce je [odkaz]
Tý brďo, to je víc než jedno auto za měsíc... :yes:
To sou údaje za Leden, ne za lonský rok >😁
Mimochodem Chevrolet toho v Lednu prodal víc než za cleý lonský rok, naprosto špičkový výsledek.
Mimochodem Chevrolet toho v Lednu prodal víc než za cleý lonský rok, naprosto špičkový výsledek.
Je to mezi firemními prodeji? Protože to auto je vlastně registrované na leasingovku, pokud se nepletu. To samé operáky...