Ekonomika
chytrak1
6
Prvni sedmicka tvořena pouze vozy VWAG. To je fakt masáž. Neříkám jestli je to dobre nebo spatne ale fakt je ze lidem asi vyhovují maximálně a produktové portfolio maji dokonale. :yes:
Přejít do diskuze
Top v Itálii😒br />
Fiat Panda
Fiat 500
Lancia Ypsilon
Renault Clio
Fiat Tipo
VW Golf
Ford Fiesta
Fiat 500L
Fiat Punto
Taky dokonalé produktové portfolio?
😄 😄 😄
Fiat 500
Lancia Ypsilon
Renault Clio
Fiat Tipo
VW Golf
Ford Fiesta
Fiat 500L
Fiat Punto
Taky dokonalé produktové portfolio?
😄 😄 😄
Ve velkým techničáku je u normálního leasingu vlastník leasingová společnost a provozovatel je ten, kdo leasing platí (teda aspoň to tak pár let zpátky bylo) - tady se to bude zařazovat dle provozovatele. U operáku je jen leasingovka, takže k firemním .
Statistika reálných "soukromých" prodejů prakticky neexistuje. Ve firemních prodejích je totiž spousta nákupů (soukromých) podnikatelů/firem, převážně pro soukromé účely.
Vecernicku, asi budes dobry na pohádky, ale autům fakt nerozumíš. Všude na světe se trh a podíl na něm počítá podle kusu vozu.
vymyslis blbosti. Premie se 99% proda na firmu. Myslis, ze v tom neni x aut ktera si ten co v tom bude jezdit vybral presne podle sve preference?
Soukrome prodeje jsou levnejsi auta dostupna rodinam, auta dobry pomer cena/uzitna hodnota jako i30, Ceed, Dacie.. Drazsi auta jsouvzdy na firmu, zamestnanec z platu si je tezko dovoli.
Proste ne..
Soukrome prodeje jsou levnejsi auta dostupna rodinam, auta dobry pomer cena/uzitna hodnota jako i30, Ceed, Dacie.. Drazsi auta jsouvzdy na firmu, zamestnanec z platu si je tezko dovoli.
Proste ne..
Snad jen to, že jejich dokonalost spočívá hlavně v tom, že je domácí. Slova o dokonalém portfoliu už jsou trošku navíc.
Chtěl si napsat, že vyhovují firmám ne?Nebo spíš fleetovým manažerům. Tabulka soukromých prodejů bude jiná, popř. více vyrovnaná.
No a ten registrační poplatek tomu asi taky moc nepřidá. 😉 2.700 euro za Ecoboost, 3.900 euro za V8. 😲
[odkaz]
[odkaz]
Cadillac -4 ks
Dodge - 5 ks
GMC - 1 ks
Chevrolet - 16 ks
Jeep - 63 ks
Mustang - 31 ks
Tesla - 5 ks
Především Chevy velmi solidně zabodoval, zdá se že Camaro a Vette frčí.
Dodge - 5 ks
GMC - 1 ks
Chevrolet - 16 ks
Jeep - 63 ks
Mustang - 31 ks
Tesla - 5 ks
Především Chevy velmi solidně zabodoval, zdá se že Camaro a Vette frčí.
1 ŠKODA 6 328
2 VOLKSWAGEN 1 957
3 HYUNDAI 1 447
4 DACIA 839
5 MERCEDES-BENZ 695
6 TOYOTA 676
7 PEUGEOT 664
8 FORD 603
9 OPEL 552
10 KIA 523
11 BMW 509
12 RENAULT 397
13 AUDI 360
14 CITROËN 351
15 NISSAN 288
2 VOLKSWAGEN 1 957
3 HYUNDAI 1 447
4 DACIA 839
5 MERCEDES-BENZ 695
6 TOYOTA 676
7 PEUGEOT 664
8 FORD 603
9 OPEL 552
10 KIA 523
11 BMW 509
12 RENAULT 397
13 AUDI 360
14 CITROËN 351
15 NISSAN 288
Nedivím se, C-HR je imho jedna z nejzajímavějších stylovek na trhu. Ale Ateca měla problémy s výrobními kapacitami, třeba to s tím souvisí.
Jediné co jsi trefil je to, že v tom tzv. nefiremním žebříčku jsou převážně auta za relativně "málo peněz". 😉
Samozřejmě dokonalost portfolia je totální nesmysl. To jako ostatní automobilky prodávají trakaře, nebo auta o 15ti kolech? >😒] Nebo čím jsou tak dokonalé Škodovky oproti jiným?U nás hlavně tím, že je to domácí automobilka a tak to má být. Nic víc, nic míň.
Stejně tak jako dokonalé produktové portfólio Peugeot+Citroen+Renault+Dacia pro francouze, VW pro němce. Ale v ostatních zemích bez vlastních automobilek jsou produktová portfólia strašně nedokonalá >😁
Samozřejmě že neexistuje dá se tam schovat vše. Ale nejen u nás, ale i v ostatních zemích jsou dvě statistiky. Jak moc je ta která přesná nikdo neví. Ale vždy v "soukromém" žebříčku je větší vyrovnanost a jsou tam zastoupeny více japonské značky a značky "za málo peněz dost muziky". Prostě se tam víc hledí na to aby auto více vydželo a né po čtyřech letech z baráku a jdeme do nového.
Podle místních "anarchistů" je to jistě jen projev neznalosti, stádnosti a extrémního masochismu... >😒] 😉
Nevím co je tě překvapuje na skutečnosti, že domácí automobilky mají dokonalé produktové portfólio pro své domácí zákazníky.
Kam se vlastně počítá to, když si občan koupí auto na leasing?
Je to mezi firemními prodeji? Protože to auto je vlastně registrované na leasingovku, pokud se nepletu. To samé operáky...
Je to mezi firemními prodeji? Protože to auto je vlastně registrované na leasingovku, pokud se nepletu. To samé operáky...
Nikde netvrdím, že ostatní automobilky nabízejí trakaře, ale našemu trhu, notabene velmi malému, mají portfólio přizpůsobené jen částečně a to ještě jen některé (pro malý trh se jim nevyplatí takové šití nabídky na míru). A nepleť si dokonalost portfólia s dokonalostí výrobku, Dacia vyrábí velmi jednoduchá a levná auta, která jsou všechno jiné jen ne dokonalá a přesto je její portfólio dokonalé pro potřeby chudého Rumunska a Dacia tam dominuje.
Ano, zcela jistě. Pro potřeby Italů má Fiat dokonalé produktové portfólio, kdyby jej měl dokonalé pro Eskymáky a ne pro Italy, bylo by to dost divné. 😄
To je samozřejmě nesmysl. Ta slova navíc nejsou, protože když Škoda převezme portfolio Fiatu a gró nabídky postaví na nejprodávanějším autě v Itálii (Panda) tak bude mít v ČR problém, o miniauta auta je zde docela minimální zájem bez ohledu na značku a naopak kdyby Fiat začal bouchat Octavie nebo Superby, tak je v Italii ve velkém také neprodá, protože tam naopak není zájem o větší auta.
už to nemá smysl no, vše jde najít na netu vč videí z představení a testů. A co není česky si přeložím, nemam s tím problém.
ja mam zadara teraz akysi lokalny vw magazin predajcu >😁 ... nie ale vazne... tiez uz nic nekupujem v tomto smere... len nejakych par cisel som si este kupil za posledne roky ... mam nejaky svet motoru so sportagom .... zo zvedavosti si clovek proste este sem tam nieco kupi aj v tejto tlacenej forme...
lenze vies... kedysi auto moto sport stal 39 korun.... dnes stoji tusim aj vyse 3 eura... takze to mas tak... boze moj ved dvojtyzdennik stop stal kedysi 9 korun ako chlapec pamatam.. kupoval som ho... dnes? uz radsej ani nehovorim
lenze vies... kedysi auto moto sport stal 39 korun.... dnes stoji tusim aj vyse 3 eura... takze to mas tak... boze moj ved dvojtyzdennik stop stal kedysi 9 korun ako chlapec pamatam.. kupoval som ho... dnes? uz radsej ani nehovorim
super... len fakt ich u nas nevidim... proste nas trh je kusok inak orientovany... a na taketo auto prilis maly a slaby
jo, taky sem kdysi kupoval Svět Motorů, pak sem přešel na Automobil Revue a tam sem taky skončil někdy v roce 2003, když už vše bylo na netu. Od tý doby sem si časák koupil asi jen 2x a několik Chrom a Plameny sem pak dostal zadáčo na srazech.
ano to aj u nas 😄 ... dokonca aj ten nam jeden parkoval svojho casu na ulici... taky akoby tmavomodry pamatam ... a viem ze som ho videl aj v nejakych casakoch testovany svojho casu. ... kedysi som kupoval fakt niekolko casakov.... Stop, MOT, cesky automobil revue ci auto TIP , auto 7.... dokonca aj speed.. ale to bol viacmenej len o sportovych vozoch .... ale s prichodom netu uz to skoncilo ... kedze poslednych 15 rokov vsetko co ma zaujima o autach si viem najst uz na nete
PS: a udajne sa ma do vyroby naspat vratit ford bronco
PS: a udajne sa ma do vyroby naspat vratit ford bronco
E😜lorer se v Evropě vč ČR ofiko prodával v 90 letech po dodbu několika let, proto je jich tu tolik.
FCA malé osobáky totálně pohřbila a GM a Ford maj jako alternativu Focus a Cruze, takže bohužel malé ameriky už asi nebudou no.
chrysler neon nam kedysi stal na ulici.... posobil ako ufo ... v dobrom :yes: fakt velmi zuajimave auto.... 90 roky mali svoje caro... vtedy sme tu napriklad mali aj ford e😜lorer s benzinovym V6 a podobne americke kusky
tak u vas za minuly rok predal mustang nejakych 300 kuskov co je vazne neskutocne cislo na takto orientovane auto na tak relativne malom trhu.... takze urcite u vas tie mustangy na cestach niekde musia byt vidiet .... ale u nas ich je mozno 20 v celej republike ... a bohvie ci sa u nas aj ofiko mustang da kupit .. este ten predosly obcas stretnem ale tu novu generaciu som videl ozaj len asi dvakrat doteraz ...
Škoda, že už nemám Neona a není na trhu nic, co by ho umělo nahradit. Ten prcek měl své kouzlo...
Pro Chevrolet je 16 ks obří úspěch neb tu má jediného ofiko dealera a vše ostatní je šedý dovoz, zatímco Ford má spousty dealerů a je to ofiko dovoz.
Mustanga tu vídám pravidelně, tuhle sem z a jedním jel asi 5 km, udělali sme krásnou americkou mini kolonu >😁
Mustanga tu vídám pravidelně, tuhle sem z a jedním jel asi 5 km, udělali sme krásnou americkou mini kolonu >😁
tak camaru by som to doprial.... uzasne auto.... teda nie zeby bol mustang horsi ale camaro by si fakt zasluzilo lepsie cisla ako ma... uz len vzhladom k mustangu... ale je to asi aj o predajcoch jasne.. mustang ich ma v CR iste viac ako chevy ....
inak mustang opat bezkonkurencne cislo... jak to u vas v CR dela? pritom u nas na SK ho nestretnem vobec... alebo maximalne tak raz za dva tri mesiace ... takze predpokadam ze u nas je to ozaj len kusovka...
inak mustang opat bezkonkurencne cislo... jak to u vas v CR dela? pritom u nas na SK ho nestretnem vobec... alebo maximalne tak raz za dva tri mesiace ... takze predpokadam ze u nas je to ozaj len kusovka...
Dokonalý výrobek neexistuje 😄
Dacia=domácí výrobce=domanince na trhu
Pokud v dané zemi vyrábíš modely v nejprodávanějších kategoriích(a cenových segmentech) pak=dominance.
Přirozené.
Dacia=domácí výrobce=domanince na trhu
Pokud v dané zemi vyrábíš modely v nejprodávanějších kategoriích(a cenových segmentech) pak=dominance.
Přirozené.
Kupovat nové auto tak jdu do něj. V reálu je to neskutečný krasavec :yes:
Ateca a výrobní kapacity...to už se říká jak dlouho? >😁
Ateca a výrobní kapacity...to už se říká jak dlouho? >😁
Z tabulky vyplývá, že tržní podíl počítate z počtu prodaných kusů, nikoli z obratu. Takže pokud například Mercedes-Benz prodá dva vozy třídy S v provedení Maybach a Škodovka prodá dvě Citigo v základní výbavě, tak jim stoupne tržní podíl o stejné procento.
Takhle se tržní podíl nepočítá v žádném oboru. To je, jako by stavební firma, která za rok postaví dva mrakodrapy, měla stejný podíl na trhu jako firma, která postavila za stejnou dobu dvě trafačky.
Jediné, k čemu takovéhle ohýbání statistiky může sloužit je to, že si taková Škodovka, která prodává relativně levná auta, opticky 'polepší'. Protože její podíl na trhu bude ve skutečnosti podstatně nižší..
No jo, chápu, že je to převzatá zpráva, ale stejně za ní odpovídá redakce Auto.cz, která se jí rozhodla beze změn zveřejnit. Bohužel jde o další důkaz nepřemýšlení a chybějící erudice místních redaktorů.
Takhle se tržní podíl nepočítá v žádném oboru. To je, jako by stavební firma, která za rok postaví dva mrakodrapy, měla stejný podíl na trhu jako firma, která postavila za stejnou dobu dvě trafačky.
Jediné, k čemu takovéhle ohýbání statistiky může sloužit je to, že si taková Škodovka, která prodává relativně levná auta, opticky 'polepší'. Protože její podíl na trhu bude ve skutečnosti podstatně nižší..
No jo, chápu, že je to převzatá zpráva, ale stejně za ní odpovídá redakce Auto.cz, která se jí rozhodla beze změn zveřejnit. Bohužel jde o další důkaz nepřemýšlení a chybějící erudice místních redaktorů.
Aut je stále víc, tak i ojetiny se budou prodávat stále víc. Já teda kupuju taky ojeté..
Stejnak mě ten růst překvapil. Čekal bych, že v lednu auta moc nepůjdou. Docela by mě zajímalo i srovnání s ojetinama... tam byly v ackach koncem roku furt výprodeje
To sou údaje za Leden, ne za lonský rok >😁
Mimochodem Chevrolet toho v Lednu prodal víc než za cleý lonský rok, naprosto špičkový výsledek.
Mimochodem Chevrolet toho v Lednu prodal víc než za cleý lonský rok, naprosto špičkový výsledek.
Co vím tak určitě ne,vozidlo je normálně registrováno na majitele. Oni si akorát vezmou velký TP a ještě je tam zástavní právo na vozidlo. A slyšel sem že i firemní auta se registrují přímo na zaměstnance aby pak byla lépe prodejná 😄