Novinky
MGRR
3
Jestli stále VW, nebo přešli k jiné _ _ _ _ _ _ _ a jaké značce. To je dost podstatná, nesdělená a důležitá informace, pokud jsem někde něco nepřehlédl.
Karlll
0
Určitě to mají promyšlené. Buď nikam nepřešli, protože mají smlouvu a o to větší prodělky vyčíslí a nebo přešli, protože jim vw kazil to jejich jméno odvolávající se na udržitelný rozvoj. Myslím, že si PR oddělení a právníci Deutsche See určitě poradí 😉
ryccardo
0
Já tomu popravdě moc nerozumím. Kde jim vznikla ta škoda, kterou teď chtějí vysoudit?
Docela by mě zajímalo jak moc rozhodujícím faktorem byly emise při pronájmu těchto vozidel. Vůbec bych se nedivil kdyby se na ně vůbec nehledělo. Nicméně jak je cítit peníze tak jsou najednou všichni největší ekologové.
Předpokládám, že se tímto neohánějí až teď, ale už při výběru vozového parku. Pokud se chtějí soudit, tak asi někde nějaké zmínky o vztahu k životnímu prostředí budou, kor kdyz zduraznuji to " ... jenom kvůli ..." Pochybuji, že by si toto komplet jen tak najednou vycucali z prstu.
"Deutsche See vstoupila do partnerství s VW jenom kvůli tomu, že VW jí slíbil koncept mobility trvale udržitelný a nejvíce přátelský k životnímu prostředí,"
Pokud se firma dlouhodobě prezentuje, že jí záleží na životním prostředí, atd. může jí tento problém s dehtem, ikdyž je pronajatý, v očích veřejnosti poškodit. Je to přeci jen její vozový park a je vidět. Jak moc je to poškození firmy velké je lepší nechat na soudu.
"Deutsche See vstoupila do partnerství s VW jenom kvůli tomu, že VW jí slíbil koncept mobility trvale udržitelný a nejvíce přátelský k životnímu prostředí,"
Pokud se firma dlouhodobě prezentuje, že jí záleží na životním prostředí, atd. může jí tento problém s dehtem, ikdyž je pronajatý, v očích veřejnosti poškodit. Je to přeci jen její vozový park a je vidět. Jak moc je to poškození firmy velké je lepší nechat na soudu.
Pak je otázkou, co přesně slíbili. K čemu se smluvně zavázali. Spalovací motor z principu životní prostředí zatěžuje. Takže je to třeba nějak kvantifikovat - jaké hodnoty znečištění jsou ještě přijatelné. I to nejvíce přátelský je diskutabilní, protože motory vypouští celou řadu látek. Navíc bych do toho v tomto kontextu počítal všechno, celý životní cyklus (od získání materiálů po likvidaci). Také by mě zajímalo, jaké palivo používali, když píší o trvale udržitelné mobilitě.
kteří dál používají nelegálně homologované motory bez tovární úpravy.
Tak nějak to mělo vypadat. Občané obecně jsou ohrožovány podvodnými emisemi. Měla být automobilka žalována za větší emisní zátěž občanů a atd. a peníze měli dostat všichni občané, resp. státy kde byly tyto auta provozovány a ne jen majitelé a to ještě jen v USA. Automobilka měla být exemplárně potrestaná a ne to co předvedli v EU. Sice to poškodí evropský průmysl, ale byla to pro vw výhoda a vzniká tak nerovné hospodářské soutěžení, kdy vw ušetřil za vývoj a tudíž mohl za ty léta na těch motorech dost vydělat. Problém v EU je ten, že je tady vše tak nějak divně pokřivené, takže spravedlnosti se člověk nedočká.
V první řadě měla být všechna auta povinně a za plnou cenu vykoupena a sešrotována.
Tomu říkám ekologie.A emise vzniklé šrotací a výrobou nových aut zabalit a vystřelit do vesmíru.
O ekologii nejde ani v nejmenším. Jde přece o to, že rádoby renomovaný výrobce bezostyšně a vědomě podváděl obrovské množství svých klientů.
To už je jiná škatulka. Tady ti zelení mozci řeší jen provoz auta. Ekologičnost jeho likvidace je jiná věc a tou se nezabývají. Co na tom, že veškerý plasty a obložení proženou komínem. Hlavně, že se sešrotuje desetitisíce nových aut a další desetitisíce se budou muset vyrobit tj. suroviny na ně zase vytáhnout neekologicky ze Zeměkoule. To je aplikovaná ekologie v praxi >😁
Je vůbec nějaká dodávka typu VW T6 na benzín s nepřímým vstřikováním, vhodná pro LPG?
Ty nové VW T5 vážně strašně smrdí - máme to ráno v Německu 3km do prudkého kopce na plný plyn... jak jede první nové VW TDi, to je smrad, že to větrám další 2km. Ostatní auta se drží vždy taky dál, takže evidentně nejsem sám komu to vadí.
Jak vidím kopec a T4/T5/T6, zapínám vnitřní cirkulaci předem, nebo na chvíli zastavím... než podřadí a naloží tomu...
Ty nové VW T5 vážně strašně smrdí - máme to ráno v Německu 3km do prudkého kopce na plný plyn... jak jede první nové VW TDi, to je smrad, že to větrám další 2km. Ostatní auta se drží vždy taky dál, takže evidentně nejsem sám komu to vadí.
Jak vidím kopec a T4/T5/T6, zapínám vnitřní cirkulaci předem, nebo na chvíli zastavím... než podřadí a naloží tomu...
A zaluju ich o co ? Predpokladam, ze tu utrpenu skodu maju nejako vycislenu a podlozenu, kedze to musi byt sucast "zaloby".
Inak lode Greenpeace chodia na etanol, ci vodik a vonaju po pecenej klobaske ?
Inak lode Greenpeace chodia na etanol, ci vodik a vonaju po pecenej klobaske ?
Co to tady placas?
Tohle neni Greanpeace... ale normalni rybari.
A vybrali si drazsi VW, protoze uverili na "clean diesel"... kdyby si pronajali 500 Fiatu Doblo na LPG, tak usetrili asi i vic...
😉
Takze se docela cistokrevne stali obeti podvodu.
A nalezi jim nahrada skod.
Majetkovych i nemajetkovych...
Tohle neni Greanpeace... ale normalni rybari.
A vybrali si drazsi VW, protoze uverili na "clean diesel"... kdyby si pronajali 500 Fiatu Doblo na LPG, tak usetrili asi i vic...
😉
Takze se docela cistokrevne stali obeti podvodu.
A nalezi jim nahrada skod.
Majetkovych i nemajetkovych...
Greenpeace som spomenul nie kvoli tymto rybarom, to mi ani nenapadlo. Ale ako symbol boja proti bordelu vsade a ze ani oni sa zrejme nevyhli "oblubenym" palivam.
Ano, keby im islo o emisie, tak jazdia od zaciatku na plyn a nekupuju si dizel. Takze je to od zaciatku saskaren. Alebo si fakt myslis, ze VW uverili, ze ich motory su cistejsie ako plyn, ci benzin ? O prachy a spotrebu im islo az v prvom rade.
Ano, keby im islo o emisie, tak jazdia od zaciatku na plyn a nekupuju si dizel. Takze je to od zaciatku saskaren. Alebo si fakt myslis, ze VW uverili, ze ich motory su cistejsie ako plyn, ci benzin ? O prachy a spotrebu im islo az v prvom rade.