získat pro indický trh motory TDI ;-\ Teď si je vychutná Toyota jak odpolední doutník. Za pár let po značce Suzuki nikdo nevzdechne. :no:
woody-alien
5
Hmm, vzhledem k tvým prognostickým schopnostem, jež si prokázal mnohokrát avizovaným koncem Renaultu do roka, maximálně dvou :😉 , se Suzuki zcela zřejmě nemá čeho bát.
Zato já se trochu bojím, aby Toyota se Suzuki nezačali spolupracovat také na poli designu. Kdyby se dal dohromady tým, který tvořil dejme tomu Mirai, Landcruiser, Yaris, Aygo nebo poslední facelift RAV4 s týmem co dělal Baleno, Celerio nebo face S-Crosse, to bych snad ani nechtěl vidět ty výsledky. ;-\ >😒]
šofér
3
U Suzuki mne fascinuje, jak dovede udělat hezkou novou Vitaru a to, co popisujete... asi mají dva desigenové týmy 😄
T.E.S.L.A už na ACZ serie
0
Aj Suzuki vie dokašlať dizajn, aj bez Toyoty, viď posledný model SX4. [odkaz]
N6600
1
Primarny dovod, preco sa do tohoto Toyota dala, je iny. Toyota chce zamedzit tomu, co sa stalo Nissanu. Preto ma podiely vo zvysnych JP automobilkach, prip. ma s nimi "exkluzivnu" spolupracu.
Toyota uz ma % v FHI/Subaru a podla poslednych sprav to vyzera, ze cosi podobne chce urobit aj v Mazde.
Zato já se trochu bojím, aby Toyota se Suzuki nezačali spolupracovat také na poli designu. Kdyby se dal dohromady tým, který tvořil dejme tomu Mirai, Landcruiser, Yaris, Aygo nebo poslední facelift RAV4 s týmem co dělal Baleno, Celerio nebo face S-Crosse, to bych snad ani nechtěl vidět ty výsledky. ;-\ >😒]
Toyota uz ma % v FHI/Subaru a podla poslednych sprav to vyzera, ze cosi podobne chce urobit aj v Mazde.