Ojetiny
DEVIL
0
>😁 no samozřejmě, při nákupu v autoesa do něj bude člověk investovat v jednom kuse... nic jinyho než nablejskaná šroťárna >😁 Apoš těn přední nárazník mohli napasovat trochu lépe a ne tak, že vypadá jak když tam nepatří 😁
na ten stály svého času orgio rozvody 30 tisíc Kč >😁
190 HP z třílitru taky nic zajímavýho na Evropu....
190 HP z třílitru taky nic zajímavýho na Evropu....
Hele, v tý době měly i US auta podobný výkon i z větších motorů, tak zchladni 😄
P 406 coupé je zaslouženou legendou a nikdy to nebyl trhač asfaltu, ani závodní auto. Byl a je to pořád elegán a takové coupé v Evropě v mainstreamu snad od té doby nenapodobil, aby bylo tak ladné i po tolika letech, s parádním interiérem.. 😄
Já bych bral i dvoulitr, na víkendy a projíždky 😄
P 406 coupé je zaslouženou legendou a nikdy to nebyl trhač asfaltu, ani závodní auto. Byl a je to pořád elegán a takové coupé v Evropě v mainstreamu snad od té doby nenapodobil, aby bylo tak ladné i po tolika letech, s parádním interiérem.. 😄
Já bych bral i dvoulitr, na víkendy a projíždky 😄
No tak třeba 00 2,7 V6 od Chryslera měla 203 HP. Ale o to ani tak nejde.....
Zrovna jedna od Chryslera....... to je takové to tvé posmívání pro nic.... nechápu moc, proč 😄
Kdybych se chtěl posmívat tak napíšu spíš tohle - je zajímavé, že ty auta nějak nedrží cenu.....
98 3,0 V6 za 50? 😉
03 2,2 za 80?
Docela drsný.
98 3,0 V6 za 50? 😉
03 2,2 za 80?
Docela drsný.
Podívej, kolik stojí 20 let staré auto střední třídy mainstreamu... v tomhle světle si celkem cenu drží 😄 Obyčejnou 406 koupíš za 15 tisíc
Jenže kupé vždy stojí trošku jiné peníze než sedany či kombíky, tady to nějak neplatí. Asi špatná pověst....
O posmívaných amerikách nepíšu vůbec, Firebrid, Camaro či Mustang z let 95-00 stojí tak 80-110 táců a levneji to neseženeš ani omylem.
O posmívaných amerikách nepíšu vůbec, Firebrid, Camaro či Mustang z let 95-00 stojí tak 80-110 táců a levneji to neseženeš ani omylem.
Jo, ale třeba dvoulitrový Sebring cabrio 2003 stojí 59 tisíc..... trochu pleteš páté přes deváté. Je jasné, že auta, která se sem dováží individuálně a jsou raritní, se prodávají za jiné ceny ( a také většinou to nebývá utrápená chudinka po vesnickém borci), než defakto mainstreamové evropské coupé..
Ono je celkem fuk jak se to sem dostalo, jde o to jestli je to za to někdo ochoten dát a je to zájem. Dost velká řada Youngtimerů je sem dotažena taky indivudálně akorát že ze západní Evropy a některé modely se tu nikdy ofiko neprodávaly (částečně že sou starší roku 1990) a částečně, že to tu neměl dovozce v nabídce nebo tu značka ani neměla zastoupení. A něco z toho ceny nedrží.
Tak vidíš, sám si to vysvětluješ, tak proč řešíš, že mainstreamový Peugeot coupé, když tu 406 je plné vrakoviště, nedrží tolik cenu? >😁
Zdravím.
K ceně rozvodů. Také jsem slyšel, že to stálo nějak takhle. Ale muselo to být hodně dávno (v 90. letech?), jelikož jsem od roku cca 2004 několik let dělal v dealerské síti Citroenu a spolehlivě vím, že to tehdy tolik nebylo. Jezdilo k nám pár C5 s tímhle motorem. Jedno Xm to úplně poslední v Exclusive výbavě a dokonce i Xantia Activa V6 😄 Myslím, že to tam stálo kolem 20 000 celá sada. Ten samý motor mají také Renaulty. Tam to možná bylo za víc, to nevím. Ale tu částku co uvádím v článku to v druhošce stojí už léta.
K ceně rozvodů. Také jsem slyšel, že to stálo nějak takhle. Ale muselo to být hodně dávno (v 90. letech?), jelikož jsem od roku cca 2004 několik let dělal v dealerské síti Citroenu a spolehlivě vím, že to tehdy tolik nebylo. Jezdilo k nám pár C5 s tímhle motorem. Jedno Xm to úplně poslední v Exclusive výbavě a dokonce i Xantia Activa V6 😄 Myslím, že to tam stálo kolem 20 000 celá sada. Ten samý motor mají také Renaulty. Tam to možná bylo za víc, to nevím. Ale tu částku co uvádím v článku to v druhošce stojí už léta.
Je to už hodně dlouho, ale u mého Avantime 3,0 V6 byly rozvody tuším 22.000 Kč i s prací...(?)
A to se vyplatí, mě stály na Stratuse v roce 2004 tehdá 6500 i s prací, Gates. Originál Mitsubishi vyšly s prací asi na 9600 >😁
Tak si zatleskej, jaká jsi liška podšitá, jak si na nás všechny zas vyzrál a koupil to nejlepší >😒]
To víš. Na dalších 5 autech mě rozvody stály přesně 0 kč >😁 Řetěz rulezz.
A za 13 let sem ušetřil cca 100 tis za gumy a tak 10 táců za přezutí a to sem ještě staré letnáky z 300C a staré zimáky z CTS prodal dohromady za 7,5 litru >😁
Za 13 let sem ani jednom autě neměnil vejfuk, tlumčie sem měnil akorát na Stratusu, jinak na ničem dalším, díly podvozku akorát pravý čep řízení (Stratus a Sebring) a spodní ramena a tyčky (300C) jinak taky nic. Na Sebringu sem za 3 roky ani neměnil svíčky, neb se maj měnit až ve 160 tis a tolik to nemělo najeto, a v motoru mimo oleje, filtry, pcv ventily, antifreeze a svíčky sem za 13 let vyměnil dva domečky termostatů a 1 termostat a 1 výpustní šroub chaldiče a to ten starý domeček a starý termostat sem ještě prodal.
To se to jezdí >😁
A za 13 let sem ušetřil cca 100 tis za gumy a tak 10 táců za přezutí a to sem ještě staré letnáky z 300C a staré zimáky z CTS prodal dohromady za 7,5 litru >😁
Za 13 let sem ani jednom autě neměnil vejfuk, tlumčie sem měnil akorát na Stratusu, jinak na ničem dalším, díly podvozku akorát pravý čep řízení (Stratus a Sebring) a spodní ramena a tyčky (300C) jinak taky nic. Na Sebringu sem za 3 roky ani neměnil svíčky, neb se maj měnit až ve 160 tis a tolik to nemělo najeto, a v motoru mimo oleje, filtry, pcv ventily, antifreeze a svíčky sem za 13 let vyměnil dva domečky termostatů a 1 termostat a 1 výpustní šroub chaldiče a to ten starý domeček a starý termostat sem ještě prodal.
To se to jezdí >😁
Za gumy? >😁 No, to věřím, když jezdíš na sjetejch zimákách, to je panečku pak přilnavosti >😁 Nic z těch věcí až na rozvody (to se musí, když se jezdí více..) jsem nedělal ani na naftových mainstreamových autech z Evropy >😁 A to jsem najezdil daleko více km na jednom, než ty na všech pěti >😁
Kdepak. Já měl nový zimáky na Sebringu(Continetal) , 300C(Hankook), Jaguaru(Nokian) a ted mam na CTS(Vredestein). Původní od minulého majitele sem měl akorát na Stratusu (při prodeji mnou dál ještě 5,5 mm vzorku) na na BMW (5 mm). Ale ušetřil sem na letních + přezutí.
Na Aleru sem naopak celých 3,5 roku jezdil na nových letních Barumkách, které sem koupil z výprodeje 2 roky starý (nejetý) za 750 Kč/ks >😁
Za 13 let sem dělal 5 přezutí v pneuservisu >😁
No tak to si lucky guy, já znam příběhy lidí, co za 13 let utopily v naftákách dost slušný money na servisu.
Já je utopil akorát se slavných prémiovkách Jaguar a BMW a to na servise věcí jako topení, klimatizace, videosystém, nětěsnící křivé vany ZF z výroby a ulítlé stěrače, podle webpajy a spol zanedbaná údržba minulými majiteli.
Má to jeden malinkej problém, že v 1500 stránkovém servisním manuálu na Jaguara není ani stránka o údržbě systému topení >😁 >😁 a obdobně tlustém servisním manuálu BMW není ani čárka o předepsané údržbě ramen stěračů ani o tom, že slavné ZF vyrábí křivé vany automatu ani o děravém výparníku klimy a jeho údržbě. >😁
A když to není v servisním manuálu, žádný ofiko servis to nikdy provádět nebude. Takže nemohla být zanedbaná údržba u něčeho, co se neudržuje.
Na Aleru sem naopak celých 3,5 roku jezdil na nových letních Barumkách, které sem koupil z výprodeje 2 roky starý (nejetý) za 750 Kč/ks >😁
Za 13 let sem dělal 5 přezutí v pneuservisu >😁
No tak to si lucky guy, já znam příběhy lidí, co za 13 let utopily v naftákách dost slušný money na servisu.
Já je utopil akorát se slavných prémiovkách Jaguar a BMW a to na servise věcí jako topení, klimatizace, videosystém, nětěsnící křivé vany ZF z výroby a ulítlé stěrače, podle webpajy a spol zanedbaná údržba minulými majiteli.
Má to jeden malinkej problém, že v 1500 stránkovém servisním manuálu na Jaguara není ani stránka o údržbě systému topení >😁 >😁 a obdobně tlustém servisním manuálu BMW není ani čárka o předepsané údržbě ramen stěračů ani o tom, že slavné ZF vyrábí křivé vany automatu ani o děravém výparníku klimy a jeho údržbě. >😁
A když to není v servisním manuálu, žádný ofiko servis to nikdy provádět nebude. Takže nemohla být zanedbaná údržba u něčeho, co se neudržuje.
Ty krivá vaňa od ZF, možno pri výmene v autorizovanom servise by ti na ňu záruku uznali, však že....
Predpokladám, že tá práca bola v autorizovanom servise s dielmi z neho, nie kúpenými z ibeju a vymenené u kamaráta na konci ulice, či ?
olej + vana s filtrem od Kaps Kojetín, měněno tam kde servisuju všechna svoje auta.
Zajímavé, že ta samá vana taky od ZF na Jaguara (shodná převodovka) netekla a měnil to stejný servis a stejný člověk.
Zajímavé, že ta samá vana taky od ZF na Jaguara (shodná převodovka) netekla a měnil to stejný servis a stejný člověk.
Takže to nebylo v autorizivaném servisu a opět srovnáváš jabka a ježky >😁
Opravdu bych chtěl vědět, za kolik by byly americké rozvody u oficiálního servisu 😁
Opravdu bych chtěl vědět, za kolik by byly americké rozvody u oficiálního servisu 😁
Oficiální servis tehdá na Chryslery byl DaimlerChrysler Automotive Bohemia na Chodově. Hodinová sazba cca 800 Kč hodina, můžu ti zjistit kolik měli normovaný čas na výměnu rozvodů. 22 nebo 30 táců by to určitě nestálo.
Za druhé - Nikde není povinnost servisovat dokonce ani nové auto u ofiko dealera který má jiné hodinové sazby i jinou cenu ND. Můžeš si jet kam chceš a pokud serivs má technologické postupy a vybavení prodávět opravy, tak ti musí uznat i záruku. A bud té jistoty že tady tryhle neofiko umí líp jak ofiko. Vono je rozdíl, jestli ti dělá rozvody člověk, co dělá na amerikách 2 roky po vyučení nebo předtím dělal škodovky nebo člověk, co dělá ameriky 15 let. Trošku jiné znalosti a zkušenosti >😁
Za druhé - Nikde není povinnost servisovat dokonce ani nové auto u ofiko dealera který má jiné hodinové sazby i jinou cenu ND. Můžeš si jet kam chceš a pokud serivs má technologické postupy a vybavení prodávět opravy, tak ti musí uznat i záruku. A bud té jistoty že tady tryhle neofiko umí líp jak ofiko. Vono je rozdíl, jestli ti dělá rozvody člověk, co dělá na amerikách 2 roky po vyučení nebo předtím dělal škodovky nebo člověk, co dělá ameriky 15 let. Trošku jiné znalosti a zkušenosti >😁
A čo tým chcel autor povedať? Daj nám cenu rozvodov v autorizovanom servise na nejakú dobovú americkú káru a potom poďme porovnávať
Před 20 lety to bylo ok a pak měl i o něco víc = párkrát sem byl vezenej jak pažoutem tak C5 s timhle motorem a tehdy mi to přišlo super 😄
30 t. to myslíš v autorizáku i s prací ne? Jedno stále jezdící mám v příbuzenstvu a ty rozvody v 240 t. měnili = až tam budu musim se zeptat kolik to stálo 😉
A tenhle motor nehaň = Vaculík motorum maličko rozumí a tomuhle řiká nejlepší francouzskej motor všech dob 😄
30 t. to myslíš v autorizáku i s prací ne? Jedno stále jezdící mám v příbuzenstvu a ty rozvody v 240 t. měnili = až tam budu musim se zeptat kolik to stálo 😉
A tenhle motor nehaň = Vaculík motorum maličko rozumí a tomuhle řiká nejlepší francouzskej motor všech dob 😄
Nejen Vaculík, ale hlavně lidé co auta od PSA opravují říkají, že je to nejlepší motor co měli. Ještě mi na něj doma zbylo technické školení. Na tu původní verzi. V češtině! Je to fakt super, byť spotřeba už asi není dnešní. I tak bych to bral. Před asi 9 lety jsem jezdil se 406 Coupé. Stejnou stříbrnou jako v testu. Akorát V6 z roku 1997. Tedy tou úplně první. V plné výbavě. Chyběl snad jen adaptivní podvozek. Auto mělo najeto asi 180 000 km a bylo a jezdilo jako nové. Krása.
Je to nádherné auto. Kdyby někdo chtěl tak prodávám svého mazla. [odkaz]
...ZA 80 KLACKU TAKOVOU VYBLEDLOU KAŠI PŘED SMRTÍ JO ZA TU CENU SE DÁ KOUPIT HAFO LEPŠÍCH AUT S LEPŠÍM MOTOREM
Neblbni voe ... ještě je to dobrá cena ... píše to dole. Není to TOP stav, proto ta cena>😒] Ale já to chápu ... už samotná koupě pežotu nutně potřebuje velký nedostatek soudnosti.
v TOP Stavu by byl za kolik? 120? 130?
Hustý.
Já koupil za 100 Camaro co je teda o rok starší, zato má nalítáno méně jak půlku, ale hlavně jako bonus 7 let nejezdilo, takže je to uloženka ze stodoly >😁 Když nepočítám výměnu rádia, což není proto že by původní nehrálo, ale že sem chtěl moderní tak sem na tom vyměnil za 4 měsíce akorát 1 zárovku za 10 Kč a dolil servo a ostřikovače >😁
Hustý.
Já koupil za 100 Camaro co je teda o rok starší, zato má nalítáno méně jak půlku, ale hlavně jako bonus 7 let nejezdilo, takže je to uloženka ze stodoly >😁 Když nepočítám výměnu rádia, což není proto že by původní nehrálo, ale že sem chtěl moderní tak sem na tom vyměnil za 4 měsíce akorát 1 zárovku za 10 Kč a dolil servo a ostřikovače >😁
to byla dobrá koupě, kdyby měl ještě jedno dej vědět. Žena by měla radost a rozvážení dětí do školy by jí konečně začalo bavit >😁
To je bonus? >😁 Aha.... Já bych řekl, že bys měl vyměnit víc věcí, když 7 let stálo ve stodole >😁
To už udělal ten co to koupil od té paní ze stodoly a oživil to a od kterého sem to koupil já. Ten tam vyměnil všechny náplně a filtry a pneu. I olej tam byl ještě krásně medovej a ne černej, takže sem ho ani neměnil, chystám se na něj až příští měsíc.
Tak až na něm najedeš svých 5 tisíc km za 2 roky, tak ho od tebe za 50 tisíc vemu jo? >😁
Kvůli tobě najedu jenom 100 km radši >😁 Aby se to moc nevošoupalo.
Mě to nevadí, klidně snesu i 10 tisíc >😁 My co máme evropské nafťáky, se nebojíme jezdit více, než pár tisíc ročně, chápu, že u takových rarit z USA si musíš dávat na vysoký nájezd pozor, protože by tě to pak zruinovalo >😒] >😁
Dneska sem ujel krásných 14 km Camarem. Do práce. >😁
Jako fakt nevím kam bych tím ty tisíce najel a jak říkám do Itálie si radši zaletím a e😜edice do Vladivostoku autem taky nepořádám >😁
Navíc občas jezdím s kamarády na výlety i jejich autem, hlavně tady po čr a německu sem byl několikrát s kámošem jeho autem.
Ale třeba s CTS sem jezdil já osobně v Německu, Polsku i Slovensku. Dál nemam potřebu autem jezdit. Historicky nejvíc sem toho nalítal se Sebringem v letech 07-10 a halvně po čr. Muzea, hrady a zámky, příbuzní a kamarádi, výstavy atd
Jako druhý pak Stratus 04-07 defakto to samé a pak paradoxně jako třetí s Alerem, kde sem toho ale nalítal nejvíc kolem komína a cca 40% toho co sem s tím najel bylo po Praze. Takže vidíš že nejsem škrt, když sem jezdil po Praglu ekologickým vozítkem 2,4 benzín >😁 Odvozil sem s tím tak 500 kg věcí při rekonstrukci předsíně, kuchyně a ložnice.
Jako fakt nevím kam bych tím ty tisíce najel a jak říkám do Itálie si radši zaletím a e😜edice do Vladivostoku autem taky nepořádám >😁
Navíc občas jezdím s kamarády na výlety i jejich autem, hlavně tady po čr a německu sem byl několikrát s kámošem jeho autem.
Ale třeba s CTS sem jezdil já osobně v Německu, Polsku i Slovensku. Dál nemam potřebu autem jezdit. Historicky nejvíc sem toho nalítal se Sebringem v letech 07-10 a halvně po čr. Muzea, hrady a zámky, příbuzní a kamarádi, výstavy atd
Jako druhý pak Stratus 04-07 defakto to samé a pak paradoxně jako třetí s Alerem, kde sem toho ale nalítal nejvíc kolem komína a cca 40% toho co sem s tím najel bylo po Praze. Takže vidíš že nejsem škrt, když sem jezdil po Praglu ekologickým vozítkem 2,4 benzín >😁 Odvozil sem s tím tak 500 kg věcí při rekonstrukci předsíně, kuchyně a ložnice.
To byl vtip co jsem psal >😁 Ale já taky nejezdím extra dálky, ale 20 000 ročně soukromým najezdím. A to nejezdím do práce. 1x dovolená u moře (3-5 tisíc km, dle toho jak dělám výlety), pak hory, po ČR, nákupy, výlety... párkrát ještě do roka za hranice na nákupy a podobně. 😄 Do práce většinou autobusem, od léta ještě v závislosti na počasí na motorce (to je nejlevnější) a autem tak 1x týdně a někdy ani to ne, nedá se tu parkovat >😁
Vážně to chceš srovnávat s tímhle camarem? Ameriky mám opravdu rád, jednou si určitě nějakou koupím ale zrovna tahle generace je hnusná jak zvenku tak zevnitř, sorry. Coupe je co se týče designu a zpracování interiéru jiná liga. To že by chtělo péči, to by chtělo. Ideálně garáž a někoho šikovnýho, pak to bude pecka. Nemám ani garáž ani čas a nejsem mechanik proto ho nabízím. Kdyby byl v top stavu, tak ho neprodávám ale jen udržuju.
Chci proč bych nechtěl.
výkon stejný (190 HP 3,0 V6 vs 203 HP 3,8 V6), automat se taky do Pažouta dával a hádám že tehdá taky 4stupnový. Ten Peugeot má dle katalogu 1560 Kg, to to moje očesané Camaro váží dokonce i méně.
Kombinovaná spotřeba dle katalogu je 10 litrů u 406 Coupe 3,0 V6, to má Camaro taky.
Tak akorát že ten Peugoet má větší maximálku a o chlup lepší zrychlení. Jinak je to dost podobný.
výkon stejný (190 HP 3,0 V6 vs 203 HP 3,8 V6), automat se taky do Pažouta dával a hádám že tehdá taky 4stupnový. Ten Peugeot má dle katalogu 1560 Kg, to to moje očesané Camaro váží dokonce i méně.
Kombinovaná spotřeba dle katalogu je 10 litrů u 406 Coupe 3,0 V6, to má Camaro taky.
Tak akorát že ten Peugoet má větší maximálku a o chlup lepší zrychlení. Jinak je to dost podobný.
Já jen, že si výše psal, jak je 3.0V6 naladěno na 190 koníků nic moc a o 1/3 větší objem ti u Camara přidal sotva 13 amerických poníků >😒] >😁 Nevim nevim, kdo neumí, nebo bych alespon taktně mlčel >😁
Tehdá to amíci nehnali do výkonu, zvlášt když nad tím byl V8 z Corvetty.
Jinak existuje i kompresorová verze téhle 3,8 V6. Ta má výkon 243 HP. dávala se hlavně do Buicků (Regal, Riviera, Park Avenue Ultra atd)
[odkaz]
[odkaz]
Zas jiný kafe
Mimochodem si všimi ceny jaký mají US kupé a jaké US sedany. rozdíl co 😄
Jinak existuje i kompresorová verze téhle 3,8 V6. Ta má výkon 243 HP. dávala se hlavně do Buicků (Regal, Riviera, Park Avenue Ultra atd)
[odkaz]
[odkaz]
Zas jiný kafe
Mimochodem si všimi ceny jaký mají US kupé a jaké US sedany. rozdíl co 😄
Pokud vim, tak Peugeot dával ten třílitr i do jiných variant, než do kupé 😉 A nad 406 ještě stála 607 v té době 😄 Zajímavé, že si to u Camara oddůvodníš, ale u Peugeotu je to špatně >😁 >😁 Myslíš, že by v té době neuměli udělat výkonější? Jen by to třeba stálo dost a nikdo by už za to prachy nedával... co?
Když neženou do výkonu motor Amíci, je to znak koncepce a spolehlivosti. Když neženou do výkonu motor Evropani, je to tnak technologického úpadku >😁 >😒]
Tady se všichni kasali jak sou přeci staré US motory zaostalé a maj mizerný litrový výkon.
Že teda ta Evropa má 300 koní z dtoho dobového třílitru.
Zatím je to tak, že Evropa má 200 koní ze třílitru a amerika ze 4litru ale ve výsledku to žere oběma stejně, sazba povinnýho je taky stejná takže je úplně jedno, jaký to má objem.
No a moderní us motory maj stejný výkon jako evropa nebo i vyšší. Takže asi tak.
Že teda ta Evropa má 300 koní z dtoho dobového třílitru.
Zatím je to tak, že Evropa má 200 koní ze třílitru a amerika ze 4litru ale ve výsledku to žere oběma stejně, sazba povinnýho je taky stejná takže je úplně jedno, jaký to má objem.
No a moderní us motory maj stejný výkon jako evropa nebo i vyšší. Takže asi tak.
Prakticky je to 2.9 a má 209 koníků. Už v té době měla konkurence víc, nebylo to žádný dělo. Ale o tý 3.8 s 203 poníkama bych taktně mlčel. To samý udělat z kompresorový 3.8 243 koní je opravdu něco, klobouk dolů. :-! Coupé je stylovka s příjemným svezením, ne žadná raketa. Někdo to ocenil, neboj. Víc jak 100000 v evropě prodaných kusů není úplně málo. Mimoto jsem mluvil o designu. 😉 Ale nic proti amerikám, mrkni co mám jako snový auto. I když díky tobě to možná přehodnotím. >😁
někdo si kupuje auta na koukání, jako ty a někdo na ježdění. Pak nemusíš měnit ani gumy, a dost možná i když to koupíš s plnou nádrží, tak to prodáváš s původním palivem >😁
Nevím, nemám asi dost velký plat, abych si mohl dovolit vytahovat tuhle žabožroutskou šunku každý druhý měsíc z klinické smrti.
Kamarád to měl. Byl jsem něco nakupovat zatímco on čekal v autě, když přiběhl do prodejny a ptal se jestli mají hasičák, nenapadlo mě proč. V moderní době si prostě člověk zvykne, že až na nějaká exotická ferrari auta tak nějak samy nezačnou hořet ... tedy asi až na peugeot. Ten to totiž zřejmě dodává jako jakousi nadstandartní fičuru...
[odkaz]
>😁
[odkaz]
>😁
ono je to obecne problem vsetkych starych xy rocnych aut... tu uz fakt nevies co kde kedy ti odide a nasledne kupovat nove diely do 20 rocnych kuskov je ozaj neekonomicke.... ale zrovna 406 coupe je skor ako auto na vikend... auto na zabavku.. nie nejaky rodinny tahun s ktorym budes robit 1000km tyzdenne... takze ak si to jeho zaujemca uvedomi tak preco nie.. ak bude v dobrom stave tak na nejake to vikendove jazdenie to este moze byt velmi zaujimave auto... a na rozne zrazy a podobne 😉
Youngtimer.
Dneska každý vydává svoji plečku za youngtimera a chce za ni minimálně 100k, protože je stará. Jenže definice youngtimeru je úplně někde jinde. Jde o auto, které je hlavně v perfektním stavu, má dobré jízdní vlastnosti, je zajímavé a hezké. Přitáhne pohledy lidí, či otočí hlavu petrolheada o 180.
Peugeot 406 coupe tohle prostě nesplňuje. Není nijak zvlášť hezký, jízdní vlastnosti jsou průměrné, zajímavý není ničím a svou krásou přitáhne pohled maximálně policajta, který hledá nějakého zajíce s kšiltovkou na šťáru.
Jestli chcete investici a peugeot za ceny okolo 100k co za tuto plečku momentálně chtějí prodejci se dá koupit opravdové auto - 205 GTI nebo 405 MI16. Nechytejte mě teď za slovo, že se pod 150 nedají tyhle auta sehnat. Dají - sumy v inzercích jsou totiž jenom velmi teoretick a většinou řádně nadhodnocené. Aneb každý to chce, ale málokdo to nakonec koupí. Reálné ceny jsou fakt jinde.
Dneska každý vydává svoji plečku za youngtimera a chce za ni minimálně 100k, protože je stará. Jenže definice youngtimeru je úplně někde jinde. Jde o auto, které je hlavně v perfektním stavu, má dobré jízdní vlastnosti, je zajímavé a hezké. Přitáhne pohledy lidí, či otočí hlavu petrolheada o 180.
Peugeot 406 coupe tohle prostě nesplňuje. Není nijak zvlášť hezký, jízdní vlastnosti jsou průměrné, zajímavý není ničím a svou krásou přitáhne pohled maximálně policajta, který hledá nějakého zajíce s kšiltovkou na šťáru.
Jestli chcete investici a peugeot za ceny okolo 100k co za tuto plečku momentálně chtějí prodejci se dá koupit opravdové auto - 205 GTI nebo 405 MI16. Nechytejte mě teď za slovo, že se pod 150 nedají tyhle auta sehnat. Dají - sumy v inzercích jsou totiž jenom velmi teoretick a většinou řádně nadhodnocené. Aneb každý to chce, ale málokdo to nakonec koupí. Reálné ceny jsou fakt jinde.
406 asi ještě nebude Youngtimer v tom pravém slova smyslu,není to ještě tak staré auto ,ale rozhodně nesouhlasím, že není hezké. Mne tohle coupé přijde jako jedno z nejhezčích aut 90. let.
Veterán je dneska dle předpisů auto starší 30 let, rep. auto starší 30 let nevysktující se v dané zemi masově může, pokud splnuje dobový stav (čti není zbastleno) a je v dobrém technickém stavu na veteránské značky.
Takže řečnická otázka je, co je youngtimer. Jestli teda je veterán z 80 let zároven youngtimer i veterán nebo jestli je youngtimer něco, co ještě nemůže na vetenoty, ale zároven už je to dost staré (15-20, 25 let)???
Každý to asi vidí jinak.
Takže řečnická otázka je, co je youngtimer. Jestli teda je veterán z 80 let zároven youngtimer i veterán nebo jestli je youngtimer něco, co ještě nemůže na vetenoty, ale zároven už je to dost staré (15-20, 25 let)???
Každý to asi vidí jinak.
S tímhle souhlasím... Já mám zažité Youngtimery z přelomu 80-90 let.... s hrůzou si vlastně uvědomuji, že je to už hranice veterána >😁
JJ, letí to. 1987 už letos může na vetenoty. A jestli se nepletu, kdysi dávno bývalo 25 let, to už by na vetenoty mohl rok 1992
Hm. 406 asi zatím youngtimer není, ale má dobré předpoklady se jím stát... už dneska těch aut moc není, má jedinečný design a s třílitrem je to i celkem zajímavé auto.
Zrejme máš pod pojmom youngtimer mylne zafixované autá v dobrom stave vyrobené pred 89., ale roky bežia a už aj Octavie majú 20 rokov. Prečo by nemohlo byť 406 Coupé alebo 306 Cabrio youngtimerom? Lebo tebe sa akurát nepáči?
Když jsem si za první pořádnou brigádu koupil své první auto - 205 GTI - byla to nezajímavá stará plečka, neměla nijak exkluzivní jízdní vlastnosti na poměry doby, nebyla ve výborném stavu, nepřitahoval pohledy lidí, jen policajtů, kteří hledali nějakého mladého hoonera na šťáru. Prostě takové auto do šrotu. A různí esenbe říkali, že to je stará vrána, která přece nikdy nebude zajímavý youngtimer jako stará Giulia... Aha...
ale kolko ich dnes uz ozaj jazdi to by som rad vedel... neskutocne ako tieto krasne vozy vymizli z nasich ciest... rovnako fiat coupe.. opel calibra.... vek nezastavime... dnes uz popravde 406 coupe pomaly ani nestretnem .. mozno tak 2 krat za polrok .. 4-5 krat za rok... ach jo....ten cas neskutocne leti... auta neskutocne rychlo starnu... este si pritom velmi dobre pamatam ako som na neho cumel ako na novinku... a porovnaval som si ho na papieri s nejakym tym C70 od volva svojho casu ... a dnes? je to uz automobilovy dedusko. ... este par rokov ( 9? ) a bude aj ofiko veteren... ten cas je neuprosny
kazdopadne 406 coupe je jedna velka automobilova legenda ... a krajsi a stylovejsi peugeot dodnes nepoznam 😉
kazdopadne 406 coupe je jedna velka automobilova legenda ... a krajsi a stylovejsi peugeot dodnes nepoznam 😉
V Brandýse/Labem (a Staré Boleslavi) jsou asi 4 ... Poslední je v té vyblité žluté, co prodává výše pan Dandý. Musím ocenit, že ho pan majitel nevybavil hromovýfuken ze své předchozí lahvově zelené 406 sedan a tůruje ho pouze na semaforech a nikoli mně pod oknama .
hromovýfuk >😁 >😁
Jo kde zvuk neudělá motor, musí se to dohnat Laufy. A nejlepší je když Laufy svaří Venca Hromádko co má vedle tunning dílnu.
To pak má 3 možnosti
1) má to super zvuk, ale má to tak o 15 koní méně
2) má to super zvuk, stejně výkon ale žere to o 2 litry na sto víc
3) má to úplně blbej zvuk a stejnej výkon a spotřebu
Na Borlu, Magnaflow atd to nikdy mít nebude, protože velký firmy to maj odladěný přímo na auto a vyzkoušený na brzdě atd.
Jo kde zvuk neudělá motor, musí se to dohnat Laufy. A nejlepší je když Laufy svaří Venca Hromádko co má vedle tunning dílnu.
To pak má 3 možnosti
1) má to super zvuk, ale má to tak o 15 koní méně
2) má to super zvuk, stejně výkon ale žere to o 2 litry na sto víc
3) má to úplně blbej zvuk a stejnej výkon a spotřebu
Na Borlu, Magnaflow atd to nikdy mít nebude, protože velký firmy to maj odladěný přímo na auto a vyzkoušený na brzdě atd.
Značkový výfuk je prostě značkový. Na autě jsem ho nikdy neměl a na motorce jen jeden. U KTM 640 LC4 se mi zdálo, že se to nějak pomalu "sbírá odspoda", a tak jsem v Podolí zakoupil laďák od fy SuperTrapp. Pak už to pod plynem chodilo na zadní a mělo to výhodu i pro sousedy, protože když jim začaly padat ze střechy tašky, tak bylo jasné, že je potřeba volat pokrývače, protože zanedbali řádnou péči o střešní krytinu 😄
406 Coupe 2.0 PSA(Peugeot & Citroën)AL4
406 Coupe 2.2 HDI PSA(Peugeot & Citroën)AL4
406 Coupe V6 2.9 ZF 4HP20
406 Coupe 2.2 HDI PSA(Peugeot & Citroën)AL4
406 Coupe V6 2.9 ZF 4HP20
ve videu se dozvime ze se jich vyrobilo necelich 100 tisic kusu, a v clanku nakonci pak "2004 Ukončení produkce. Vyrobeno 107.631 kusů." 8-s
dozvedeli, že najlepšie je kúpiť vylietanú ameriku >😒] :-! , Prečo? Lebo nepotrebuje žiaden servis a keď nič nenajazdíš, tak sa možno ani nepokazí
se tu psalo, že ač je coupé do jisté míry opticky shodné s limuzínou, nesedí na něj jediný náhradní díl, a na coupé je vše 2x tak dražší. Tak nevím, jestli je tohle dobrý kauf pro mladého kluka. 😉
Tak jen s benzinem 2.2 16V, pohoda a celkem spolehlivost. Jinak na svou dobu perfektní design od Pininfariny, snad jen originální Alu nic moc a pouze 2 druhy 16" 😉
Francuzske auta fakt nemusim, ale P607 je vynimka. Taka FR 613ka s uzasnym dizajnom.
Vedel by som si to predstavit, ale kto by to zivil - hlavne servisne.
Vedel by som si to predstavit, ale kto by to zivil - hlavne servisne.
Mám tu čest prodávat Infinity FX50 a nic se nevyrovná atmosférickému 5 litru. Tyhle auta jsou strašně měkký! Koukněte se kdyby, byl zájem : [odkaz]