Novinky
comper
2
V us je to vlastne Special european import. Ale aj tak verim, ze v cene je zahrnuta aj rocna permanentka k cvokarovi.
Anonym
0
Lada se ofiko prodávala v Kanadě, takže většina Lad co jsou v USA pochází odtamtud.
comper
1
Akoze Lada made in usa? Cant believe it man. Je to pre amikov import, lenze si to hosi bazarovi splietli s medom alebo lambom pri stanovovani ceny.
Když už sme u těch Lad v zemích kde byste je nečekaly, tak malý přehled
Austrálie
v letech 84-96 cca 15-20 tis kusů, převážně Nivy a Samary
Brazlíile
v letech 90-97 bylo prodáno přes 30 000 ks Lad. nejvíc 2105; 2104, Samara a Niva
Británie
v letech 1974-97 prodáno přes 350 000 ks
Kanada
Od roku 1979 do roku 1998 prodávala Lada v Kanadě cca 12 tis aut ročně. Takže jen pro vaši představu se tam prodalo cca 250 tis aut
Turecko - cca 170 tis ks prodáno od 80.let
Další země
Německo, Francie, Kolumbie, Costa rica, Kuba, Chile, Ekvádor, Finsko, Jamajka, Portugalsko 86-2002; Švédsko, Trinidad a Tobago, Egypt
Austrálie
v letech 84-96 cca 15-20 tis kusů, převážně Nivy a Samary
Brazlíile
v letech 90-97 bylo prodáno přes 30 000 ks Lad. nejvíc 2105; 2104, Samara a Niva
Británie
v letech 1974-97 prodáno přes 350 000 ks
Kanada
Od roku 1979 do roku 1998 prodávala Lada v Kanadě cca 12 tis aut ročně. Takže jen pro vaši představu se tam prodalo cca 250 tis aut
Turecko - cca 170 tis ks prodáno od 80.let
Další země
Německo, Francie, Kolumbie, Costa rica, Kuba, Chile, Ekvádor, Finsko, Jamajka, Portugalsko 86-2002; Švédsko, Trinidad a Tobago, Egypt
přátelství a míru. Na špičkový soutěžní vůz té doby tato srágora ztrácela 400 koní.
Ten 500 konový špičkový speciál stál hádám asi tak 10x tolik. Tady v Metalexu vzali sériovej žigul, sundali s z toho nárazníky, vyházeli vnitřek, dali tam klec a nutné vybavení pro závod, rozšířily blatníky, převrtali motor, dali jinou převodovku, zavšení a brzdy a hurá.
Kolik to asi mohlo stát >😁
Kolik to asi mohlo stát >😁
100 000,- Kčs bez daně pro jezdce I. výkonnostní třídy a pro ZO AMK Svazarmu, když dostali povolení. Jinak nebyla na prodej.
Někdy kolem roku 1980, Lada 1600 MTX A2-1600. Postavena podle homologace 21015. Karoserie 21011 + motor 2106.
Jo a nic se nepřevrtávalo, jiná převodovka je také nesmysl. Ta homologace ze SSSR byla závazná. U okruhových vozů Lada docházelo pří otáčkách nad 8000 k roztržení litinového setrvačníku, ale homologace neumožňovala použití jiného materiálu.
Někdy kolem roku 1980, Lada 1600 MTX A2-1600. Postavena podle homologace 21015. Karoserie 21011 + motor 2106.
Jo a nic se nepřevrtávalo, jiná převodovka je také nesmysl. Ta homologace ze SSSR byla závazná. U okruhových vozů Lada docházelo pří otáčkách nad 8000 k roztržení litinového setrvačníku, ale homologace neumožňovala použití jiného materiálu.
kde by se v Zemích míru a přátelství vzal soutěžní vůz světového formátu, když po silnících jezdilo to co jezdilo? Žigul byl v podstatě vrchol všeho snažení, ale ani jeho úprava nebyla bez problémů. Na spoustu dílů byly potřeba valuty/devizy a s těmi byl problém.
Navíc v ČSSR se veškeré dění na okruzích odehrávalo ve třídách od 1000 do 1600. V soutěžích od 600. To na žádné výkony nebylo.
Navíc v ČSSR se veškeré dění na okruzích odehrávalo ve třídách od 1000 do 1600. V soutěžích od 600. To na žádné výkony nebylo.