Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takto vypadá Škoda Citigo po faceliftu. Velké změny ani tříválec 1.0 TSI nečekejte

Po více než pěti letech na trhu se nejmenší Škoda dočkala modernizace. Je kosmetického rázu, nabízené motory zůstávají beze změn.
Zpět na článek
9. 2. 2017 11:08
9. 2. 2017 15:29
9. 2. 2017 17:10
9. 2. 2017 11:18
9. 2. 2017 11:37
9. 2. 2017 11:45
9. 2. 2017 11:53
9. 2. 2017 11:50
9. 2. 2017 11:40
9. 2. 2017 11:18
9. 2. 2017 11:49
9. 2. 2017 13:32
9. 2. 2017 17:29
9. 2. 2017 11:30
9. 2. 2017 11:33
9. 2. 2017 19:57
9. 2. 2017 11:44
9. 2. 2017 13:34
9. 2. 2017 14:53
10. 2. 2017 00:09
9. 2. 2017 11:59
9. 2. 2017 12:07
9. 2. 2017 12:24
9. 2. 2017 20:00
9. 2. 2017 12:37
9. 2. 2017 12:52
9. 2. 2017 13:59
9. 2. 2017 14:55
9. 2. 2017 20:01
13. 2. 2017 14:08
9. 2. 2017 11:08
zbytečné
facelift ??? kde ??? je ještě hnusnější než předtím >:D
Rozbalit vlákno
4
9. 2. 2017 11:19
Re: zbytečné
Upřímně, moje stará 106 byla hezčí, hlavně interiér.
Avatar - Barry Lyndon
9. 2. 2017 11:34
Re: zbytečné
Hnusnější není, ale je fakt, že z těch tří aut dává designově smysl jenom Up.
9. 2. 2017 15:29
Re: zbytečné
naprosto souhlasim. kaban nezvladl ani upravu Upu na citygo. ale zaplatbanbuh za tohle.
a to si myslim, ze u tohoto auta si mohli dovolit divocit daleko vic nez u octavie...
9. 2. 2017 17:10
Re: zbytečné
Tam sa nedalo robit vela ineho, je to spolocna platforma pre NSF, takmer vsetko je spolocne s Up-om vratane karosarskych dielov, a VW musi z toho vyjst najlepsie. A aj to tak dopadlo. Up po facelifte vyzera fakt dobre, to sa podarilo. A pre Citigo ani Mii je uz rozhodnute, ze pokracovat nebudu (nemusi sa budovat zakaznicka zakladna), takze tam sa urobil len akoze facelift, aby sa mohla pouzit nova verzia infotainmentu, a LED DRL.
Avatar - Emel
9. 2. 2017 11:18
Ok
Jo, prokouklo to. Prolisy na kapotě, širší spodní maska... to auto vypadá hned víc propracovaně a méně "užitkově".

Výraz vyděšeného morčete je nahrazen výrazem naštvaného morčete, navázání masky na světla pořád není úplně super, ale dá se to. Uvidíme co základ, v tom byl vždycky ten hlavní problém.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
9. 2. 2017 11:37
Re: Ok
Facelift drobátko pomohol, široký otvor v prednom nárazníku auto mierne opticky rozšíril. Inak sa ale na danom základe veľmi pracovať nedá, je to príliš stavané na úžitok, rozumej maximalizáciu priestoru na malom pôdoryse, čo je funkčne super (ten priestor tam naozaj je), ale vizuálne to moc nefunguje. Netvrdím, že každé malé auto má vyzerať ako detská hračka, to nie, ale určitá miera hravosti, roztomilosti by v mestskom mini, kde budú jazdiť prevažne ženy, byť mala. A tu je len hranatá krabička, ktorú moc ani veselé farby nevytrhnú.
Avatar - Emel
9. 2. 2017 11:45
Re: Ok
S tím úplně nesouhlasím. To auto má zajímavé proporce, kraťoučké převisy... stačí se podívat na Up!, který se mi líbí čím dál víc... a klidně i v bílé na plecháčích.

Citigo má u mě největší problém v té masce, zbytek by byl asi ok... i když jsou i další detaily, jako třeba přechod těsnění okna u 3dv, to je u Citigo odfláknuté a u Up! je to udělané pořádně. Ty černé zadní dveře bych si asi klidně i odpustil.
Avatar - iudex
9. 2. 2017 11:53
Re: Ok
Lenže pri súčasnom dizajne Škody ani nič iné než ostrú hranatú tvár auto mať nemôže, čo nie je principiálne moc vhodné na mini. Ten Up je o triedu lepší, v tom sa zhodneme.
Avatar - pumpkin
9. 2. 2017 11:50
Re: Ok
Súhlas, toto je taký kyslý ksicht.
9. 2. 2017 11:40
Re: Ok
Otázka co architektura přídě vůbec umožňuje. Výrazně jiná světla se tam zřejmě nevejdou, maska pro nasávání vzduchu také nemůže změnit pozici, takže zbývá jen nárazník a nějaké drobné tvarové retuše.
Nevypadá to špatně, ale v zásadě je to zklamání, jelikož jediné Citigo vůbec nepasuje do Kabaňovského stylu posledních let. Je fakt, že mohli zkusit ta světla alespoň trochu zhranatit.
Avatar - twistedTSD
9. 2. 2017 11:18
FL
Vzhledem k tomu, že už v rámci modelové péče dostalo před rokem např. přepracované světlomety, se nedalo čekat, že přijde nějaký výrazný FL. Za mě dobré, nový nárazník a další detaily jej sblížily s posledními modely a více změn nebylo třeba. Škoda, že Škoda nevolí obdobný přístup i u ostatních faceliftů. :-)

Ale absence TSI zamrzí.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
9. 2. 2017 11:49
Re: FL
Tiež som si to pôvodne povedal, že TSI by malo byť, ale potom si človek uvedomí tie ceny a minimálne odstupy od Fabie a akosi výkonné (rozumej drahé) Citigo stráca zmysel. V základe je medzi nimi rozdiel len 700 eur (bez dorovnania výbavy), takže je otázne, či by si niekto kúpil mini za odhadom 11-12000 eur (keďže top motorizácia by asi nebola v základnej výbave).
To je principiálne ale problém celého Citiga, ktoré mi v daných cenách vedľa Fabie proste nedáva zmysel. O vizuálnej superiorite Fabie ani nehovoriac. Zmysel Citiga vidím jednak v nižších výbavách a motorizáciách (a tiež prítomnosti 3dv verzie), príp. bez ohľadu na cenu jeho miesto vidím v európskych veľkomestách, kde sa žiadajú minimálne rozmery.
Avatar - twistedTSD
9. 2. 2017 13:32
Re: FL
Fabia TSI jde sehnat nejméně za nějakých 280 tis., v rozumné specifikaci od 300-310 tis. Up TSI stojí 274 tis., takže Citigo TSI by zřejmě stálo kolem 260 tis. ve střední výbavě. A to už při koupi městského auta stojí za zvážení...Na Slovenskou jsou nicméně ceny Citigo vyšší.
9. 2. 2017 17:29
Re: FL
Je to tak, na značku Skoda je uplne iny pohlad ako na značku VW. Pri VW nie je problem dat za mini 12.000 EUR, lebo sa podobne vybavene Polo, hlavne na zapadnych trhoch je potrebne vydat 17.000-18.000 EUR. A vnutri su obidve auta rovnako velke, takisto male auta mali na zapade vzdy vacsiu popularitu, a niekde je to aj uplna nutnost.

Pri Skode by to nikto nedal, lebo to radsej kazdy zoberie Fabiu, ktora pre nase trhy dava vacsi zmysel za takmer rovnake peniaze. Realne, u nas rozdiel 1000 eur pri kupe noveho auta nerozhoduje. U nas je historicky najmensie akceptovatelne auto vo velkosti Favorita, preto Citigo nemalo nikdy u nas uspech (aj ked ja som sa to znazil zlepsit, a kupil som pred par rokmi 2ks :-) ) Ja som potreboval auto s automatom do 10.500 eur, takze mne vtedy z toho vyslo Citigo. Up, ktory bol aj vtedy krajsi, stal o 1.000 eur viac, a to by sa uz oplatilo riesit Polo DSG, alebo este prihodit trochu penazi, a zobrat Leona... ved to poznate :-)
Avatar - Floyd
9. 2. 2017 11:25
Je to hnus, Velebnosti
jdu blejt 8-s
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2017 11:30
A
4 oči jsou jako kde? 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
9. 2. 2017 11:33
Re: A
4 oči budou jen od Octavie výše. Teda spíš měly být - myslím že na dvouočním faceliftu čtyřočního faceliftu Superbu se teď horečně pracuje
Avatar - Floyd
9. 2. 2017 19:57
Re: A
Ty přijdou v rámci další modelové péče >:D >:D >:D
Avatar - netcar.xx
9. 2. 2017 11:44
Jak si
takovej potrat muze nekdo dobrovolne koupit?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
9. 2. 2017 13:34
Re: Jak si
Který potrat bys za 200-250 tis. koupil ty?
Avatar - netcar.xx
9. 2. 2017 14:53
Re: Jak si
Asi bych jeste cca 2-3 mesice setril a za pul mega je vyber uz o trochu lepsi >:D
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2017 00:09
Re: Jak si
Velmi užitečná rada pro typického zájemce o Škodu Citigo.
9. 2. 2017 11:58
Kruhy pod ocima - jako po flamu.
Teda to jsem netusil, jaka monstra na odchod z VW Kabanos vymysli:

1. CityGo s kruhy pod ocima
2. Octa se ctyrma krivyma ocima
3. Kodi rozriznuty horizontalne a vertikalne

Co dalsiho nas jeste ceka - Ctyroky nebo snad sestioky Superb?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - netcar.xx
9. 2. 2017 14:52
Re: Kruhy pod ocima - jako po flamu.
Octa neni nejhorsi
Avatar - Well-being
9. 2. 2017 11:59
To auto
na půdorysu který zabírá poskytuje hodně užitku a bude ještě dlouho prodejné bez větších úprav. :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2017 12:02
To nemá žádnou logiku...
Tak u Octavie III, jejíž příď stále působila velmi dobře, ji totálně překopali (bohužel s katastrofálními následky) a v případě Citiga, které by opravdu razantní facelift potřebovalo jako sůl, se jedná v podstatě jen o kosmetiku... :-O ;-\ :'-(
P.S: Jsou už zadní podběhy v kufru konečně kryté koberci a nákladová hrana plastem? 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
9. 2. 2017 19:59
Re: To nemá žádnou logiku...
Těžko, to není na první pohled vidět >:D >:D >:D
Avatar - sargis
9. 2. 2017 12:07
hm...
Trio rodiny New Small Family z dílny koncernu VW Group je s námi už od roku 2011, a tak nastává příhodná doba na jeho modernizaci.....a človek by čakal po takej dobe už generačnú výmenu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
9. 2. 2017 12:24
Re: hm...
A načo? Up môžu retušovať aj 10 rokov a stále bude vyzerať dobre.
Avatar - Floyd
9. 2. 2017 20:00
Re: hm...
Up ano, ale tobě se snad toto FL Citigo líbí? Mě teda ani trochu.
9. 2. 2017 12:15
SORRY JAKO ...
ale má tohle auto s motorem ze sekačky za ty peníze vůbec nějaký smysl ???
Rozbalit vlákno
9
9. 2. 2017 12:30
Re: SORRY JAKO ...
a co má smysl, pověz?! motor se sekačky :-) :-) ...a co by tam mělo jako být? 3.0 V6 ? 1.0 Mpi je dle mého tvrzení výborný motor, do auta važícího 850 kg plně dostačující (avšak je pravda, že absence 1.0 TSi je pro mě překvapením).
hoši, číst si tady ty vaše moudra je k pobavení, všechno od Š. je hnusné, Kabáň byl taky marnej....atd.
Jinak můj názor, auto má smysl větší než ty "modní" pseudo krabice SUV, které brázdí ulice našich měst a makretových parkovišť. Kolik z Vás jezdí poměrově více mimo město (pominuli firemní flotilu)?
Avatar - Blue Sun
9. 2. 2017 12:34
Re: SORRY JAKO ...
Ale s takovou V6 vzadu (á la Clio Williams) by to byl slušný raketoplán.
Avatar - pumpkin
9. 2. 2017 12:59
Re: SORRY JAKO ...
Clio Williams nemalo motor vzadu, jedine po úprave Dimma.
Avatar - iudex
9. 2. 2017 13:13
Re: SORRY JAKO ...
Myslel zjavne Clio V6 (Renault Sport Clio V6): [odkaz]
Avatar - Blue Sun
9. 2. 2017 15:13
Re: SORRY JAKO ...
Díky za upřesnění, mně se tyhle verze vždycky pletou. :-( Už je to moc dávno.
9. 2. 2017 19:05
Re: SORRY JAKO ...
To je tá raketa, ktorá mala polomer zatáčania ako autobus? >:D
Avatar - netcar.xx
9. 2. 2017 14:56
Re: SORRY JAKO ...
A co treba nejakej ctyrvalec jako umi Mazda? Vy jste z toho posr@nyho Volswagenu a jejich atrap motoru uz vsichni jak zfetovany.
Avatar - Emel
9. 2. 2017 17:02
Re: SORRY JAKO ...
V téhle třídě Mazda žádné auto nevyrábí... Mazda 2 je o třídu výš a její evropské prodeje nejsou příklad, který by někdo chtěl následovat.
9. 2. 2017 17:40
Re: SORRY JAKO ...
Ked 3-valec, tak jedine do tohto segmentu, tam je to uplne v poriadku. Ved za chvilu bude 3-valec aj v 3er BMW.

Male auta celkovo nejdu v Europe, preto sa nedari ani Twingu, New Small Family boli auta vymyslene do krizy po 2008, cakalo sa, ze sa budu kupovat viac male auta, ale realita bola uplne ina, nestihali sa vyrabat Q7 a Cayenny :-)
9. 2. 2017 12:21
Teď je v pohodě
Mě se drobný facelift CitiGo celkem líbí, ale stále nemá použitelný motor. Sem se 3hrnek TSI 66kW hodí a hlavně dává smysl. Proč ho tam zase nedali? Pořád Škodovka skučí, že prodeje Šítíčka nejsou, co by si představovali, ale nic proto neudělají... 66kW je už dostatečný výkon na tohle mini ;-)
Rozbalit vlákno
2
9. 2. 2017 12:33
Re: Teď je v pohodě
daj tam to, co helmut v centrále koncernu dovolí, o tom se snad netřeba bavit...
9. 2. 2017 12:35
Uspořádání přístrojů
- vkusně připomíná přístroje dávné Škody 440 - Spartak.

PS:
Jinak mi připadá celý facelift zcela zbytečný - za každou cenu! Některé věci jsou povedené a hrabat do nich je škoda.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2017 12:37
hnusné
pořád stejně hnusné
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
9. 2. 2017 12:38
Na rozvoz pizze dobré
Citigo je pre mňa po dizajnovej stránke najnudnejšie auto v danom segmente. Od faceliftu som nemal veľké očakávania, takže ho vnímam vlastne pozitívne. Stále mi tam žalostne chýbajú nejaké možnosti individualizácie. Tie sú len pre Up! a tak Citigo aj Mii zámerne ostávajú také šedé myšky, vhodné hlavne na rozvoz jedla.
Rozbalit vlákno
5
9. 2. 2017 13:53
Re: Na rozvoz pizze dobré
Pak se nesmí divit, že prodeje tohoto tria pokulhávají a kdo by chtěl dávat v týhle kategorii víc než musí a UP! je prostě z nich nejdražši ...
Avatar - twistedTSD
9. 2. 2017 14:00
Re: Na rozvoz pizze dobré
No pokulhávají...pořád pokulhávají méně než u Twinga, což mi na koncern s minimální tradicí v segmentu nepřijde úplně špatné.
9. 2. 2017 14:26
Re: Na rozvoz pizze dobré
Zcela jistě je zaostávají za očekáváním a ani se nedivím, u Škodovky a Seatu díky malé individualizaci a absenci TSI ;-)
9. 2. 2017 17:34
Re: Na rozvoz pizze dobré
Ono buducnost Citigo a Mii je uz jasna, "tudy cesta nevede". Ak tak, zostane iba Up. Lebo s vyrobnymi kapacitami v Bratislave ma VW ine plany.
Avatar - sendador
9. 2. 2017 22:21
Re: Na rozvoz pizze dobré
Na rozvoz pizzy to chce stylově Pandu nebo 500 :-)
Avatar - zaplosak
9. 2. 2017 12:52
nebojte
nečekáme... :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2017 13:59
Vyzera to
ako Kija. Nebyt tej spodnej listy v narazniku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
9. 2. 2017 14:55
Re: Vyzera to
Co tím chceš říct?

Už po představení se tu říkalo, že to vypadá jako Daewoo Tacuma, díky té masce. Vypadat jako Kia se tu občas používá jako nadávka, ale málokterá mainstreamová automobilka má dneska tak povedený designový jazyk, který dobře snáší i základní verze.
Avatar - Floyd
9. 2. 2017 20:01
Re: Vyzera to
Kija? Nechápu :-O
Edit: Aha, z kontextu dalšího příspěvku vyplývá, že pán chtěl být zřejmě ftipný a myslej Kia. Pokud ano, tak 100 palců dolů za komolení názvu automobilky.
13. 2. 2017 14:08
Re: Vyzera to
Mas to iste, ako Hjonde, tak sa nevzrusuj.
100palcu dolu za dlhe vedenie.

Ano, je to mackopes.
Avatar - beibej
9. 2. 2017 22:38
Nalijme si čistého vína
to není facelift ale přímo druhá generace! :no:
Rozbalit vlákno
0