Novinky
10 tajemství modernizované Škody Octavia. Jak je to se světly? A proč se rozšířil rozchod?
102 komentářů
traveldrive
12
Už sa teším, neviem, či budem do rána spať...
IbizaFR
4
já určitě ne >😁 >😁
V6last imil
7
Zítra bude další dávka pro Schadefans nebojte, 10 tajemství Chosého Kabaňose a 5 zákoutí pánských toalet ve fabrice v MB
Ja jsem velice rád za tyto články, protože jsem veliký fanda Škodovek, mohli byste sem dát fotku bez předního nárazníku?
Děkuji
Děkuji
co je to za kecy, z článku o světlech vyplývá, že vlastně takto ten tvar světel nechtěli, ale výrobní technologové zaveleli vnitřní světla ostře zkosit, protože by to nelícovalo. 😄 😄 😄 To jako v dnešní době, kdy jde udělat skoro jakýkoliv tvar, máme této pohádce věřit??? Dobrý joke. >😁
Ano - to jsou skutecne strasne zvasty o tolernacich ve vyrobe. To snad nemuze soudny clovek napsat.
Preci duvodem takto nesmyslnych prednich svetel neni to, ze se nejake tolarance "spatne" potkaji.
Tohle zduvodneni je tak bizarne obskurni, ze se na nej neda reagovat - je to jako dostat palici mezi oci.
Preci duvodem takto nesmyslnych prednich svetel neni to, ze se nejake tolarance "spatne" potkaji.
Tohle zduvodneni je tak bizarne obskurni, ze se na nej neda reagovat - je to jako dostat palici mezi oci.
K tým toleranciám - pred rokmi sa u nás vo vtedajšej mojej práci robili lisovacie nástroje na plechy zadnej podlahy pre nejakú škodovku. Vplyvom lisovania sa jeden predvystrihnutý otvor s priemerom asi 30 mm trochu pretiahol, priemer bol asi 0,3 mm mimo toleranciu. Už to nešlo spraviť, tak sme sa snažili získať na to výnimku. Ale škodováci ani bohovi, ani som z nich nemohol dostať, na čo ten otvor vlastne má slúžiť. Už to pomaly vyzeralo na zošrotovanie celého lisováku a výrobu odznova, keď asi po mesiaci naťahovania a dohadovania sa šéf konštrukcie napriek protestom dotyčného konštruktéra toho dielu žiadanú výnimku povolil. Keď som sa dozvedel, čo do toho otvoru ide, myslel som, že toho uhrovitého zasraného konštruktérika, čo ten plech navrhoval a tvrdohlavo odmietal sa o akomkoľvek uvoľnení tolerancie vôbec baviť, roztrhám na kúsky. Šiel tade asi 15 mm hrubý zväzok káblov cez gumenú prechodku s lemom širokým skoro centimeter po celom obvode... Ak toto dotyčný exot číta, nech vezme na vedomie, že som na to aj po tých rokoch nezabudol a pri prvom stretnutí s ním spravím krátky proces!
Podobná zkušenost s dodávkou komponent pro Škoda. Požadují tolerance, které nelze dosáhnout za daných podmínek. Toleranční výpočty co lze dosáhnout je nezajímají, protože design a konstrukce si něco vymyslela. Když jim nabídneme změny, jak by toho šlo dosáhnout, při úpravě jejich designu, pak nechtějí. Pak lpí na přesnosti prvku, který nepřinese žádný efekt. Takže tvůj příspěvek naprosto chápu. Zlatý VW, tam se dá s konstrukcí i designem domluvit.
no ja som priniesol na miting so skodovakmi dverovu vypln z BMW 3, hlavne kvoli pochromovanej plastovej klucke otvarania dveri. Zobrali to do ruky, hodili vazny pohlad a zahlasili, ze toto nikdy cez kvalitu v Skodovke neprejde! Na kvalite v Skodovke pracovala pani, ktora sa nechavala zavriet do kufra, aby hodnotila kvalitu spracovania priamo z vnutra. Alebo dalsia vec. Strop dodavany do Porsche prechadzal oddelenim kvality v Porsche bez problemov, ale v Skodovke podobny material a kvalita boli nedostatocne.
Nemam nic proti Skodovke, dokonca som skoda pozitiv, ale co je vela je vela. Prilis prisne tolerancie vobec nezlepsuju kvalitu, ale zato dokazu neskutocne zvysit ceny.
Nemam nic proti Skodovke, dokonca som skoda pozitiv, ale co je vela je vela. Prilis prisne tolerancie vobec nezlepsuju kvalitu, ale zato dokazu neskutocne zvysit ceny.
No však, BMW 3 nemá ani stavitelné pásy, a ty základní sedačky by neprošli ani v Ropidu, natož Rapidu 😄
Ano, mohu potvrdit, ze pristup skodovaku k nekterym dodavatelum byva znacne arogantni. Jake ja vidim duvody😒br />
1. M.B. = Skoda po vice nez po 5 generaci a vznikly tam tudiz rodinne i osobni vztahy, ve kterych se vyznaji jen mistni. Takze "cizaci" maji velmi ztizeny zivot, mistni je mezi sebe nepousteji.
2. Germansky management (cca. 150 lidi) vychovava a vede i lokalni lidi k projevum sve nadrazenosti vuci jinym. A mnozi cesi zblbnou a to zejmena pokud ziskaji "konzernovou" zkusenost. A pak jsou enmectejsi nez sami Nemci.
Takze se nedivim, ze nejaky usmoudlany konstrukter ztratil soudnost a chtel dat externimu cizakovi najevo, kdo je tu panem a ze bude po jehp at to stoji, co to stoji.
1. M.B. = Skoda po vice nez po 5 generaci a vznikly tam tudiz rodinne i osobni vztahy, ve kterych se vyznaji jen mistni. Takze "cizaci" maji velmi ztizeny zivot, mistni je mezi sebe nepousteji.
2. Germansky management (cca. 150 lidi) vychovava a vede i lokalni lidi k projevum sve nadrazenosti vuci jinym. A mnozi cesi zblbnou a to zejmena pokud ziskaji "konzernovou" zkusenost. A pak jsou enmectejsi nez sami Nemci.
Takze se nedivim, ze nejaky usmoudlany konstrukter ztratil soudnost a chtel dat externimu cizakovi najevo, kdo je tu panem a ze bude po jehp at to stoji, co to stoji.
Touto nedodrženou toletancí mohla vzniknout vůle, která by v tomto případě mohla způsobit netěsnost, hluk, apod, což jsou docela nepříjemné věci.
Než tedy budete vyškolovat toho zasraného uhrovitého konstruktéra, raději to ještě promyslete. Na tom výkrese toho dílu je totiž podepsán on a stejně tak on nese zodpovědnost za tu schválenou výjimku. Nese tedy zodpovědnost za chybu, která byla způsobena technologií výroby ve Vaší firmě a měl byste být spíše rád, že vám ušetřil docela dost peněz.
Než tedy budete vyškolovat toho zasraného uhrovitého konstruktéra, raději to ještě promyslete. Na tom výkrese toho dílu je totiž podepsán on a stejně tak on nese zodpovědnost za tu schválenou výjimku. Nese tedy zodpovědnost za chybu, která byla způsobena technologií výroby ve Vaší firmě a měl byste být spíše rád, že vám ušetřil docela dost peněz.
Tak on je v tom chudák Kabaň nevinně. On chtěl celou dobu udělat pěkná rovná světla, ale škodovka je neumí udělat. Tak se rozhodli pro ten hnus. Na ten je škodovka machr.
tím vysvětlením z toho vyšli jako ještě větší ***i, než jsme doufali. Takovou kravinu (neumíme to vyrobit přesně) by snad nemohli vypustit z úst, i kdyby to byla pravda.
vyzkouseli jsme topeni v nove octavii - FUNGUJE!
nebo
infotainment v nove Octavii se ovlada gesty!
nebo
jak vlastne funguje ostrik couvaci kamery v nove octavii? (ackoli stacilo implementovat vysouvaci po vzoru VW a bylo by to levnejsi...)
TESIME SE, NEZKLAMTE NAS!
nebo
infotainment v nove Octavii se ovlada gesty!
nebo
jak vlastne funguje ostrik couvaci kamery v nove octavii? (ackoli stacilo implementovat vysouvaci po vzoru VW a bylo by to levnejsi...)
TESIME SE, NEZKLAMTE NAS!
mne osobne sa tento facelift páči viac ako ostatné nudné škodovky kde napr. fabia mi pripadá len ako facelift už dosluhujúceho pola. Čo však naozaj nechápem a kritizuje to každý je použitie čisto dotykového ovládania stredovej obrazovky, rádia a navigácie. Ale zvyšok interiéru je stále rovnako nudný. A aj tak by som to nechcel >😁
Tak změnil se rozvor nebo rozchod ?
Jen bláboly... hlavně ten o těch světlech, to je opravdu haluz... >😁
... přiznat, že s největší slabinou (mizerným odhlučněním podvozku) neudělali vůbec nic.
V jednej časti článku sa píše o tom ako sa nedá zvládnuť technológia výroby svetiel,a preto ten pásik a v druhej časti sa píše o tom ako sa má Octa líšiť od iných Škodováckych modelov,tak preto ten pásik!?Autor je jasný moták! ;-\
Hele nevím, jak je to možné, ale toto žhavé zboží je už na prodej na sauto.cz a tipuju, že Poláci už nárazníky mají tak 2-3 měsíce
Redakce má zase špatné informace. >😁 >😁 >😁
Jinak u dálkovek jsou i směrovky, u social verze za "jen" půl míče.
[odkaz]
Redakce má zase špatné informace. >😁 >😁 >😁
Jinak u dálkovek jsou i směrovky, u social verze za "jen" půl míče.
[odkaz]
to je takový designovy hnus, že to v dnesni dobe snad ani nesnese srovnani
No tak tedy ze druhé strany : mě se to velice líbí. Neotřelé, nevšední, prostě hezké.
Len pridám informácie, ktoré sa ku mne dostali - čo sa benzín+CNG nádrží týka, napriek "zaručeným informáciám", že dostanú väčší objem, tak zostalo po starom a nič sa nezmenilo, teda platí pôvodných 50 l + 15 kg. Škoda, 15 kg dosť limituje použiteľnosť pri väčších denných nábehoch 😡
To mi povídej, CNG tankuju skoro denně. Při delších cestách Morava, Slovensko i 2x denně. Těch 15kg CNG je zhruba na 300-340 km...
Kup si auto s dieselem. Z Prahy na Slovensko a zpět na jedno tankování. :-!
Kdo to chtěl, aby se Octavia přestala dobře prodávat? Bylo to vždy auto zaměřené na pragmatiky. Solidní a trvanlivé auto s konzervativním designem bez zbytečných fíčurek za dobrou cenu. A dnes? Auto vybavené zbytečným tabletem, LCD televizí namísto tachometru a otáčkoměru, drzou extravagantní přídí, průměrnou kvalitou a sebevědomou cenou. Proč by si ten potenciální kupec neměl koupit raději něco jiného? Něco, co vzhledem neurazí a nabídne solidní auto, co se prvních 200 tis km nesype, za slušnou cenu? Aby se za pár let tuzemští dodavatelé neprobudili s rukou v nočníku...
"Přestože dnešní moderní továrny umí pracovat velice přesně, stále konstruktéři musí počítat s jistými tolerancemi. A pokud by se tolerance nárazníku, blatníku a kapoty u některého z vyrobených aut sešly nevhodně, nemusely by výlisky s přesně navazujícími partiemi světel přesně pasovat. Proto bylo jednodušší záměrně udělat části světel nesouladně, protože v takovém případě by jistá odchylka v toleranci nebyla tolik vidět."
To už fakt niekto nevie čo má vymyslieť aby sa vyhovoril z toho, že je to totálna chyba a nesprávny krok vedľa, ktorý dobabral a naozaj že dobabral pôvodný dizajn Octavie, ktorý bol veľmi dobre nasmerovaný? Fakt by nebolo jednoduchšie si priznať chybu?
Nie! Škodovka je bezchybná! :-!
To už fakt niekto nevie čo má vymyslieť aby sa vyhovoril z toho, že je to totálna chyba a nesprávny krok vedľa, ktorý dobabral a naozaj že dobabral pôvodný dizajn Octavie, ktorý bol veľmi dobre nasmerovaný? Fakt by nebolo jednoduchšie si priznať chybu?
Nie! Škodovka je bezchybná! :-!
Toto mohol vymyslieť jedine úplný bezmozog, ktorý nemá ani len šajn o tom, čo je konštrukcia a výroba automobilov.
Tak když už poodhalujeme roušku tajemství, tak bych si dovolil pár doplňujících dotazů😒br />
1) Jak je to s těmi světly: jaké tolerance, světlo je pořád jeden výlisek, nárazník taky, stačí na sebe napasovat tyto dva výlisky, ne?
2) Opravdu jsou ve vnitřních světlech dálkovky? U halogenů i LED?
3) Motory: můžete potvrdit, že slabší jednotky mizí z nabídky natrvalo a nebudou následovat třeba během roku (1.6TDI a 1.0TSI 66kW)?
4) 1.5TSI - jen tak na okraj, vy jste nás informovali, že ho Octavia dostane jako první, ještě před Golfem - ok, tohle není dotaz, škrtám 😄
5) Rozcho😜 můžete se případně zeptat, co je vedlo k tomu udělat ten zadní rozchod původně užší? Jestli aerodynamika nebo něco jiného? A jak je to případně s aplikací upravených dílů na původní Octavii? Které díly to konkrétně jsou?
6) Proč mluvíte u 2.0TDI 4x4 o DSG7 (zřejmě DQ381), když to je zatím jen u RS245 a i 2.0TDI 135kW 4x4 má jen 6DSG?
Předem děkuji 😄
1) Jak je to s těmi světly: jaké tolerance, světlo je pořád jeden výlisek, nárazník taky, stačí na sebe napasovat tyto dva výlisky, ne?
2) Opravdu jsou ve vnitřních světlech dálkovky? U halogenů i LED?
3) Motory: můžete potvrdit, že slabší jednotky mizí z nabídky natrvalo a nebudou následovat třeba během roku (1.6TDI a 1.0TSI 66kW)?
4) 1.5TSI - jen tak na okraj, vy jste nás informovali, že ho Octavia dostane jako první, ještě před Golfem - ok, tohle není dotaz, škrtám 😄
5) Rozcho😜 můžete se případně zeptat, co je vedlo k tomu udělat ten zadní rozchod původně užší? Jestli aerodynamika nebo něco jiného? A jak je to případně s aplikací upravených dílů na původní Octavii? Které díly to konkrétně jsou?
6) Proč mluvíte u 2.0TDI 4x4 o DSG7 (zřejmě DQ381), když to je zatím jen u RS245 a i 2.0TDI 135kW 4x4 má jen 6DSG?
Předem děkuji 😄
ad 6) Možná ve vztahu ke Golfu. Ten už má DSG7 jak ve spojení s 2.0 TDI 135kW (GTD, Alltrack), tak s 2.0 TDI 110kW. Alltrack k tomu má samozřejmě i 4Motion, kterej je pro běžnýho Golfa (i Variant) pouze s manuálem a 110 kW. Btw: Příplatek za DSG7 zůstal stejnej jako za DSG6, čili s tou nezaplatitelnou cenou bych to viděl jako takovou tu marketingovou omáčku.
autoforum.c z/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-20 17-jaky-je-kabanuv-pohrobek/obrazek/40
Tady to vypadá, že jsou vnitřní světla "v akci." (v odkazu jsou vloženy mezery, protože cenzura).
Tady to vypadá, že jsou vnitřní světla "v akci." (v odkazu jsou vloženy mezery, protože cenzura).
Myslim, ze Rastovi sa aj da verit😒br />
[odkaz]
Radost pozerat.
[odkaz]
Radost pozerat.
Zajímavý detail - kapota má izolaci. To před fl u benzínů nebylo. Schválně jestli to je jen u novinářského kusu, nebo jen u litru, nebo to tak bude všude.
Alebo podla vybavy.
Izolace podle výbavy? Kam sme to došli 😉
To už je snad lepší ať je to klasická levárna a izolaci má jen novinářskej kus >😒]
To už je snad lepší ať je to klasická levárna a izolaci má jen novinářskej kus >😒]
Dle videa je infotainment brutálně, ale brutálně pomalý.
No neblbni. Si ten clanek dej znova a pokud nedojdes k jinemu zaveru tak jeste jednou a az pak muzes pokracovat na dalsi. Tys nepochopil, ze Sadevwerk nemuze mit zadnou chybu??? A ze je to TOP car na svete podobne jako jeho odnoze vw a Seat???
Páni redaktoři, doporučím Vám, zajděte někdy na Rally - třeba do Mladé Boleslavy. Prohoďte pár slov s námi co mají zalepené čočky na mobilech a třeba se dozvíte jak to opravdu je. Ale ujišťuji Vás, že design světla nemá nic co do činění s tolerancí výroby. Jó trochu bych Vám věřil, kdyby jste napsaly, že to je kvůli paletové skladbě, kdy některé díly mají opravdu tvar takový, aby se jich více dostalo do kamionu neboť při vývoji se řeší opravdu každá kravina. Zmínil se Vám vůbec ten Váš zdroj, že pro VW je nejdůležitější tolerance spasování vnějších dílů a na vnitřek se už tak nekouká? A že kvůli ceně nám lezou dodavatelské díly s větší tolerancí, než je pak celková na montáži?
Mají Vás pěkně omotaný kolem prstu...
Mají Vás pěkně omotaný kolem prstu...
než 9 z 10 lidí před Tescem. Aby automobilky eliminovaly zvrácené nápady designérů, tak by měli zvolit 3 varianty a nechat hlasovat lidi v showroomech. Ale pozot jen kupující by měli hlas. Jak je tady vidět, kecalům se líbí C6, ale kupující mají jiný názor.
Aby ses nedivil. V CZ jsou Škodovky především fleet, takže prodeje to neovlivní. V západní evropě nejsou ty ohlasy tak negativní jako u nás, kde jsou všichni strašné konzervy a bojí se vyčnívat. A v "šikmooké" Asii se hodně cení asymetrie. Třeba v Japonsku jsou považovány za nejhezčí ženský ty, co mají asymetrický obličej. Takže v Číně by to mohlo mít úspěch a do dvou let očekávám nějakou designou kopii. Ve výsledku pak můžou prodeje proti předfaceliftu v klidu růst.
Jestli maj ťongové rádi asymetrii, tak by jim mohli dát levou půlku z čtyřoký a pravou z dvouoky. Bylo by z toho tříoko, ale nikoliv symetrický jako tatra 603, ale jedno vpravo a dvě vlevo 😄
Všude se opakují 4 světla, ale teprve ve skutečnosti na ulici je vidět celkově tvarově dotvořená urovnanější příď. Zejména boční okraje předních světel nyní tvoří křivku dobře kresponující s "obočími" předních kol. Není tu už ona téměř sviská rovná úsečka končící nahoře "drsným" rohem, jako dřív. Vše tvoří teď dohromady jednotný kompaktní styl. Víc se to přiblížilo pojetí, které jakoby pan Kabaň dělal sám od začátku.
Rozumím tomu dobře, že jste jezdili na tak skvělých silnicích, že nešlo poznat zlepšení/nezlepšení odhlučnění, ale jasně jste poznali, že se zlepšil komfort?
Možná se neshodneme, ale Octavia by mohla vypadat lákavě, nebýt designových fragmentů, které narušují tvarovou celistvost. Prostě to vypadá, jakoby to auto nebylo navrženo jako jeden celek, ale po částech. Boční profil má měkce decentní ladění, jeho dynamika obvykle tvořená klínem je zde uklidněna klesající křivkou zádě, na níž ale nelogicky navazují ostře řezané rohy hranatých koncových světel, která neladí s vyzněním celku. Nepůsobí organicky jako součást jedné vize. To nabourává celistvost designu a ničí výsledný dojem.
Dalším podstatným prvkem, který obvykle sjednocuje design vozu je důraz na vzájemně se doplňující úhly, například koncová světla liftbacku svou horní částí nekopírují boční linku karoserie, ale ustřelují v nelogickém úhlu nahoru. To opět narušuje a rozbíjí jednotu celku. Tohle jsou jen malé příklady chyb, které ničí stylistickou čistotu karoserie. Designér by měl mít jednotnou vizi a té podřídit detaily s cílem stvořit harmonii. V té je totiž ukrytá krása a přitažlivost.
Současná Octavia trpí nevyváženým designem, protože výrobce odmítá přijít s radikální proměnou, ale stále dokola se pokouší „vylepšovat“ tvary Octavie první. Je to jako když si šedesátiletá herečka plácá na obličej vrstvy make-upu a myslí si, že bude vypadat jako ve dvaceti. Už nikdy nebude atraktivní, ale nechce si to přiznat. Podobně jako si management Škodovky nechce přiznat, že jejich miláček Octavia je stará bába. Můžou jí donekonečna ordinovat plastické operace a výměny orgánů, ovšem šik dvacítku z ní neudělají, ani kdyby se rozkrájeli. Přitom příklady, jak se to dělá, existují. Viz třeba nový opel Insignia. Postavte vedle něj „novou“ Octavii a bude vám to jasné…
P.S. No a ty brejle, co teď nasadili bábě na nos, mimoděk přiznávají, že je s ní konec 😄
Dalším podstatným prvkem, který obvykle sjednocuje design vozu je důraz na vzájemně se doplňující úhly, například koncová světla liftbacku svou horní částí nekopírují boční linku karoserie, ale ustřelují v nelogickém úhlu nahoru. To opět narušuje a rozbíjí jednotu celku. Tohle jsou jen malé příklady chyb, které ničí stylistickou čistotu karoserie. Designér by měl mít jednotnou vizi a té podřídit detaily s cílem stvořit harmonii. V té je totiž ukrytá krása a přitažlivost.
Současná Octavia trpí nevyváženým designem, protože výrobce odmítá přijít s radikální proměnou, ale stále dokola se pokouší „vylepšovat“ tvary Octavie první. Je to jako když si šedesátiletá herečka plácá na obličej vrstvy make-upu a myslí si, že bude vypadat jako ve dvaceti. Už nikdy nebude atraktivní, ale nechce si to přiznat. Podobně jako si management Škodovky nechce přiznat, že jejich miláček Octavia je stará bába. Můžou jí donekonečna ordinovat plastické operace a výměny orgánů, ovšem šik dvacítku z ní neudělají, ani kdyby se rozkrájeli. Přitom příklady, jak se to dělá, existují. Viz třeba nový opel Insignia. Postavte vedle něj „novou“ Octavii a bude vám to jasné…
P.S. No a ty brejle, co teď nasadili bábě na nos, mimoděk přiznávají, že je s ní konec 😄
Tie detaily, co spominas, to si fakt myslis, ze o tom nevedia ludia, spickovi dizajneri, co sa tym dlhe roky zivia ? Asi to spravili s nejakym zamerom.
..jsou takové divné a švidravé... :-!
Takto zmršit pěkné auto a odlišit ho od Rapidu může jen nekompetentní blb 8-s
Že je to průser , je vidět ve všech diskuzích na netu..
Argument , že si auta lidi pletli?
No a co..také hned nerozenáme všechny ty Audiny zepředu.
A v Audi to řešit takhle blbě nebudou.
Takto zmršit pěkné auto a odlišit ho od Rapidu může jen nekompetentní blb 8-s
Že je to průser , je vidět ve všech diskuzích na netu..
Argument , že si auta lidi pletli?
No a co..také hned nerozenáme všechny ty Audiny zepředu.
A v Audi to řešit takhle blbě nebudou.
Reálně je výsledek mnohem stravitelnější než ukazují fotky.
S led svetly to vypada vylozene dobre, na RSu paradne. Na zapade i v Rusku a Cine si myslim, ze to Octe na prodejich dost prida. Tam mindraky z uspechu Skody a Kabane nemaji, stejne jako nemaji duvod kritizovat Skodu za to, ze stoji na kazdem rohu.
Ty vykriky jaky je to hnus.. to jsou klasicti diskuzni Skoda haters.. jak tu nekdo trefne poznamenal.. Dle diskuzi byl zatim kazdy model Skody obrovsky nekonkurenceschopny propadak, ktery jupuji jen hloupi cechacci. Realita: prodeje cim dal vetsi, Octa a Sup zari i v Evrope, mimo CR se proda 80% Skodovek. Je to naopak.. vim vic tu kvili a hateri.. tim vetsi je jistota, ze se to povedlo 😄
Ty vykriky jaky je to hnus.. to jsou klasicti diskuzni Skoda haters.. jak tu nekdo trefne poznamenal.. Dle diskuzi byl zatim kazdy model Skody obrovsky nekonkurenceschopny propadak, ktery jupuji jen hloupi cechacci. Realita: prodeje cim dal vetsi, Octa a Sup zari i v Evrope, mimo CR se proda 80% Skodovek. Je to naopak.. vim vic tu kvili a hateri.. tim vetsi je jistota, ze se to povedlo 😄
Super takze nejprodavanejsi skodovka je ted stravitelnejsi v realu, protoze na fotkach to tezko nekdo stravi? A to je dobre?
Netvrdím, že se musí facelift líbí každému, jen vím, že v reálu to působí mnohem lépe než na fotce. Čemu na tom nerozumíš?
Věřím, že auto bude mít stejný úspěch jako dosavadní provedení. Rozhodně jde o povedenější facelift jako u druhé generace a že by ta nebyla prodejně úspěšná bych netvrdil...
Věřím, že auto bude mít stejný úspěch jako dosavadní provedení. Rozhodně jde o povedenější facelift jako u druhé generace a že by ta nebyla prodejně úspěšná bych netvrdil...
fl se da udelat na exterieru i decentni, jen pak k nicemu moc neni. Staci kouknout na O2,S2 ktere po FL, kdy doslo hlave k vyraznejsim zmenam na svetlech, vypadaji aktualne i moderne jeste dnes, oproti pred fl verzim, ktere jsou jednoznacne zastarale. nebo bych pripomenul e46, kde radikalni zmena predni casti a svetel udelala take obrovsky kus prace a z auta, ktere vypadalo zastarale uz par let po zacatku vyroby udelala uplne jine auto, ktere moderne vyoadalo jeste za dalsich 10 let. u e90 e60 si skoro nevybavim, ze by nejaky fl byl. byl jen decentni a dnes uz to vypada stare vsechno stejne 😉
Vazne si neber do huby e46.
Jestli ta vypadala uz po par letech zastarale a honda podle tebe neumi motory, jsi bud placenej trol nebo totalni pako.
Jestli ta vypadala uz po par letech zastarale a honda podle tebe neumi motory, jsi bud placenej trol nebo totalni pako.
U E90 samozřejmě facelift byl... a je na první pohled poznat podle ledvinek - ta původní varianta byla něco, co zase trošku uteklo BMW.
Pokud automobilka musi vysvetlovat design po predchozim vlaznem a misty az spatnem ohlasu, je to dukazem spatneho rozhodnuti.
A jak sama automobilka vysvětluje design?
Treba v tomto clanku, kde se o to snazi az amatersky spatne. Chapu, ze chteli odlisnost, ale toto osobne povazuji za spatne rozhodnuti. Nasledna snaha je pouze haseni pozaru. Zajimave, jak se vsichni novinari co testuji ctyrokou Octavii shoduji, ze za chvili se jim to zacalo libit - uz to je pro me dukaz toho, jak se automobilka snazi.
....... kolem nové Škodověnky je rozprašován omamný aerosol gutentlaxu..... Jakmile jí uvidíš, tvá zácpa bude ta tam..........ani nestihneš stáhnout gatě..........
Odlišení od Rapidu?? Udělat z Octavie střední třídu delší kastlí prostě nejde. A to i přes to, že to tak většina uživatelů i automobilka prezentuje. Je ale opravdu s podivem, na co si člověk zvykne. Jezdil jsem Octavií v nejvyšší výbavě asi rok. Ale ten strašnej podvozek a odskakování zadních kol na nerovnostech i v přímém směru jsem cítil snad jen 1000km. Vrzání interiéru jsem slyšel maximálně měsíc. Krátké sedáky mi vadily do pátého nastoupení a hlučný motor mi vadil do první rychlé jízdy po dálnici. Spotřeba 4.6 a krásný LCD displej rádia mě těšily pořád, stejně jako super xenony, tři spotřeby na PP a dostatečný kufr.
Přesednutí do předchozího SMAXe byl šok - jak jsem mohl takhle klesnout? A to si myslím, že S-MAX není příkladem ticha a komfortu, ale i tak je světelný rok od Octavie a podle mě je i před novým Supem, který zaznamenal stejný sestup od předchůdce jako Octavia.
Přesednutí do předchozího SMAXe byl šok - jak jsem mohl takhle klesnout? A to si myslím, že S-MAX není příkladem ticha a komfortu, ale i tak je světelný rok od Octavie a podle mě je i před novým Supem, který zaznamenal stejný sestup od předchůdce jako Octavia.