Novinky
Zakladni problem dieselagte je v tom, ze SW ridici jednotky rozeznaval, kdy probiha mereni a pak nastavoval jine parametry, nez bezne. V tom bylo jadro podovdu.
Pravděpodobně v menší či větší míře ano...
Nesmyslné limity EU k tomu automobilky nutí.
Nebo cpát strašné peníze do dalšího vývoje..a zavádět hybridy.
A lidi to mají platit? Drahá auta koupí málokdo. :-!
Nesmyslné limity EU k tomu automobilky nutí.
Nebo cpát strašné peníze do dalšího vývoje..a zavádět hybridy.
A lidi to mají platit? Drahá auta koupí málokdo. :-!
"Jsme tím rozhodnutím velmi překvapeni, až v šoku," uvedla automobilka.
Protoze PSA vzorne plni emise, prvni DPF, dokonce prvni zacala zverejnovat realnou spotrebu, ale prave Fiat a Renaul/Nissan dosahuji nejvyssi NOx v EU6
Protoze PSA vzorne plni emise, prvni DPF, dokonce prvni zacala zverejnovat realnou spotrebu, ale prave Fiat a Renaul/Nissan dosahuji nejvyssi NOx v EU6
"Jsme tím rozhodnutím velmi překvapeni, až v šoku," uvedla automobilka. Dodala, že pravidla měření emisí ve všech zemích dodržuje a své automobily nikdy nevybavovala softwarem, který by umožňoval s měřením emisí manipulovat."