Novinky
praděda7
1
Go Yaris go........ :yes:
Přejít do diskuze
Když nemá rozum FIA, tak měli mít rozum pořadatelé. Prznit prostředí není třeba, stačí zvolit jinou trasu RZ...
Pořadatelé jistě věděli, nejsou to žádní joudové. Ale především měla vědět FIA a když povolila vyšší výkon, tak měla povolit větší průměry a ne hrát alibistickou hru a na jedné straně povolit rychlejší auta a na druhé nutit pořadatel prznit přirozené prostředí typické švédské okresky nějakými umělými opatřeními. Proč?
Na bednu mohou jet, což už dokázali, ale na titul je hned nevidím. Ještě jedna automobilka by se hodila, ale víc už asi těžko. Každej chce jet alespoň na bednu a při více týmech jich hodně zůstatne mimo a nikdo dlouhodobě nebude podporovat tým, kterej se bude motat od 5. místa níž. Také je nedostatek top jezdců, kteří by na špičku nějakou značku mohli dotáhnout.
No já, jako starý toyoťák zase Toyotě věřím. Možná letos WRC nevyhrají, ale v každém případě se kolem špičky budou motat. A to je dobře, protože víc automobilek WRC potřebuje jako máku. Snad i Mitsubishi, Mazda, Subaru a Renault/Nissan se za čas přidají, když uvidí jak se WRC stává zajímavějším bez jasné převahy jedné továrny. :yes:
Na druhou stranu o tom limitu pořadatelé dopředu věděli a při profilu 9, resp. 12 RZ to mohli očekávat..
Kloubouk dolů, že nejel PS na jistotu (jak bývá u vedoucích jezdců pravidlem) a vyhrál i poslední RZ. Myslím, že to Ogierovi ale moc nevadilo, protože nebude muset v Mexiku v první etapě zase čistit trať, pokud vyjde počasí.
Jinak Meeke a Neuville (ten tu reklamu na i30 bere nějak vážně 😄 ) zatím dost usnadňují Ogierovi cestu k titulu. Toyotě pořád moc nevěřím, první dvě rally toho moc o autech neřeknou...
Jinak Meeke a Neuville (ten tu reklamu na i30 bere nějak vážně 😄 ) zatím dost usnadňují Ogierovi cestu k titulu. Toyotě pořád moc nevěřím, první dvě rally toho moc o autech neřeknou...
Je to tak, je to jako povolit těžkou váhu v boxu, ale zároveň nainstalovat boxerům do rukavic měřiče rychlosti a povolit, že maximální síla úderu během zápasu nesmí přesáhnout nějakou hranici odvozenou z weltera.
Souhlas. To samé platí o a maximální spotřebě paliva v F-1. Co je to proboha za závody, když mám omezenou spotřebu? OK, velikost nádrže beru, ale závody jsou o závodění a ne o tom kolik to komu žere. Když to někomu moc žere, tak bude muset častěji zastavovat na tankování. Já vím, všemocné ekofašistické loby podlehly i jiní páni...... ;-\
No nevím, nevím. Spíš to vidím na 1.2T a to jen na nějaké sportovní verzi... 😉 Ale s tou maskou chladiče by také konečně měli něco udělat. Máme model 2012 a ten je v cajku.
Nerozumím, proč FIA ponechala pravidlo o max. průměru 130 a následně ruší druhé průjezdy při překročení. Proboha když povolím citelné zvýšení výkonu, tak musím počítat, že se zvednou dosahované průměry a pokud nechám limit, který už dokázala překročit slabší auta tak to celé znehodnocuji. Na sněhu to ještě nebude tak výrazné, protože výkon nehraje takovou roli, ale na suchých soutěžích to bude buď masakr zrušených zkoušek nebo budou muset předělat spoustu zkoušek dalšími a dalšími zpomalovacími retardéry a pak zase uniká smysl navýšení výkonu, protože na techničtější trati zase výkon pozbývá na důležitosti. Trochu schíza.
Jinak Neuville je docela plašan, suverénně nejrychlejší, komfortní náskok tady i na RMC a pak zcela primitivní chyby.
Jinak Neuville je docela plašan, suverénně nejrychlejší, komfortní náskok tady i na RMC a pak zcela primitivní chyby.
Zdá sa, že pripravený sú celkom dobre. Čo je v rozpore s tvrdeniami, ktoré sa množili v tunajšej diskusii potom ako si Ogier vybral Ford.