Ono by to mozno nevadilo, ak by bol ten motor v lahkom osobaku, viac menej podla prevodov a d€bilneho radcu radenia rychlosti ma tato kombinacia zmysel len pri merani papierovej spotreby . Realny zivot kde mas po 1/3 dialnicu, medzimesto a mesto je to otravne auto s 5.sialene dlhy prevodovymi stupnami, 6tka je pouzitelna len na tej dialnici
Pri 8 stupnovej prevodovke by si sa ukvaltoval az do bezvedomia. Kombinacia motor plus prevodovka stoji za prd. Leda ze s tym jazdis fakt primarne po dialniciach dlhe cesty.
No pokud jsou kvalty moc dlouhé tak je jasné, že ta šestka moc používat nepůjde. Takže v reálu je z toho něco mezi čtyř až pětikvaltem. Podle tebe by to chtělo ještě víc stupňů ať jsou blíže u sebe, já myslím že by stačilo nechat šest ale zmenšit jejich rozestupy
Ja s ním jazdím do cca 100km/h na 5.Tragédia sa začína v meste, kedy pri 50-60km/h to na trojke reve, po zaradení štvorky rezonuje, vibruje a duní. To isté platí pri nižšiej rýchlosti a nižších rýchlostných stupňoch. O automatickom pridávaní plynu pri púštaní spojky je škoda hovoriť. To auto bolo evidentne robené na merací cyklus a každodenné používanie je tragédia
Já tomu moc nerozumím, tak na dálnici na 140 to stačí a jinde do 110 ne? Člověk nesmí být zblbnutý z čísla kvaltu, prostě tam tu 4ku necháš déle a šestka se ani moc používat nedá. 110 je hranice pro řazení 6ky
Možno na udržiavanie rýchlosti bude 5.stupeň, prvé 4 na rozbiehanie a zrýchlovanie. Už s menším tranzitom je to skrz šialene dlhé prevody čisté trápenie ;-\
Pokud při 90 kmh točí jen 1500 ot. tak plný výkon dosáhne až při 210 km/h.
Tj. naložené auto a nedejbože s přívěsem potáhne slušněji maximálně tak na čtyřku
Euro šestka je o emisích a ne spotřebě. 7,9 je na takovou obludu super. Jinak motor zabírá od 1500 ot, ale zátěž se mu v takových otáčkách nelíbí. Motor nejede hladce. Tím jak jsou kvalty dlouhé, tak se motor neumí posbírat v odbočeních na dvojku a musí se na jedna. A přeskoky z kvaltu na kvalt jsou dlouhé, takže motor se musí vytáčet, aby se chytl další kvalt. Co je hlavní, že ten motor nesmrdí, ani když parkuješ v garáži.
Čo si čakal? Snáď nie to, že tento miniautobus pôjde pri diaľničnom limite za papierovú spotrebu, ktorá nemá s jazdou na diaľnici nič spoločné...A vôbec, čo to má spoločné s EU VI?
Na dálnici jsme neškudlili naftu a jeli maximem povoleného rychlostního limitu. Výsledná průměrná žízeň 7,9 l/100 km sice výrazně překročila údaje výrobce.
Takže Euro šestka na co?! Na...........!!