Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ideální ojetina pro ženy? Červené SUV to fakt není...

Téměř tři čtvrtiny (73 procent) ojetých aut loni koupili muži a 27 procent ženy. Ty z téměř dvou třetiny přitom preferovaly benzínové motory, u mužů byl poměr benzinu a nafty vyrovnaný.
Zpět na článek
14. 2. 2017 09:18
14. 2. 2017 12:05
Avatar - _Karel_
14. 2. 2017 09:18
Kdo to píše?
"nejčastěji dvoulitry s výkonem kolem 84 kW"
Co takhle "nejčastěji má žena 1,6 dítěte"?
To by mi znělo podobně.
Rozbalit vlákno
74
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 09:24
Re: Kdo to píše?
To je krutá statistika >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 09:39
Re: Kdo to píše?
Oboje zní blbě obé je správně :-)
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 09:41
Re: Kdo to píše?
Guru statistiky a.k.a tabulkový znalec života je tu >:D Čekal jsem tě >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 09:43
Re: Kdo to píše?
Guru a umět chápat a dávat do souvislostí sou rozdílný věci = ale nechme to být ;-)

Vtipnej je docela velkej rozdíl v objemu a minimální ve výkonu :-)

Neoslňuj dedukcí proč = vim to = sem přece guru statistiky >:-[]

Znalec života se bere podle čeho? Podle holek? No mám kámoše co maj o dost vyšší číslo = ale nestěžuju si. Tak podle čeho? >:D
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 09:45
Re: Kdo to píše?
Já s výsledky nemám problém >:D Ale k interpretaci bych ocenil ještě doplnující informace. Třeba jestli kupec žena znamená to, že je auto na ni napsáno (tudíž výběr stejně provádí její muž, což je obvyklé a velmi časté), nebo se jedná opravdu o ženské kupující, které přijdou do bazaru, vyberou a odjedou :-)

Auto pro ženu a auto vybrané ženou se může dost lišit :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 09:56
Re: Kdo to píše?
A to víš jak? ;-)

Mě teda auta naučila teta = a doufám že jednou budu řídit jako ona >:D

No eště líp jako strejda >:-[]

Auto pro sebe si myslim představuju většina žen je schopná vybrat sama = je to drsný ale dle všeho si všichni vybíraj auto hlavně podle vzhledu >:D
Chlap může pomoct s výběrem motoru atp.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 10:12
Re: Kdo to píše?
To vím jak? To je ta zkušenost, kterou v tabulce nenajdeš a o co je bohatší statistické pozorování, které není pouze o číslech >:D

Tak tvoje teta to je jiná káva, ta se vyzná >:-[] >:D

Já si myslím, že ten vzhled je alfou a omegou každého kupce bez rozdílu věku. Je jistě malé procento, co to opravdu neřeší, ale drtivá většina nechce jezdit v ošklivém voze.

Spíše mne udivuje, že hodně žen netouží po SUV či Kupé, nebo nečem roztomilém :-) U motoru je to jasné....
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 10:16
Re: Kdo to píše?
Jj = teď si mě přesvědčil :yes: >:D

Jo je :-)

Jo je to podchycený i statisticky >:-[]
To jako vážně! >:D
Většina lidí vybírá podle vzhledu a barvy! :yes: >:D >:-[]

Kupé je totálně okrajová záležitost, počet SUV sice roste ale to že každá manželka milenka chce bílý SUV je asi spíš klišé :-)
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 10:24
Re: Kdo to píše?
Ta moje chce fokuse >:D A je jí jedno, že to neni prémie >:D Prostě, kdyby si měla vybrat ze všech aut, tak to bude tohle >:D

SUV je volba většinou z 3 důvodů (tohle není statistika, tohle jsou argumenty lidí z mého okolí, kteří si vybrali SUV).

1. Bezpečnost - sedíš výše - riziko zranění je menší při střetu s osobním autem ( to smysl samozřejmě dává ).

2. Univerzál - Je to jako kombi, ale na naše cesty se hodí, občas na hory, atd... (tady je to podle mě nesmysl, leckteré auto filtruje nerovnosti lépe, než prkenné SUV, záleží na konkrétním modelu)

3. Vyšší posaz a hlavně nastupování pro starší lidi ( takhle uvažují třeba moji rodiče)

Milence bych nikdy nic nekoupil, asi proto, že moje ego by neuneslo si za sex "platit" >:D Bud me chce, protože jsem úžasnej, nebo nechce, tak se najde jiná >:D
14. 2. 2017 15:52
Re: Kdo to píše?
Ty voe, tak to ještě asi nevíš, proč se manželka tituluje: "drahá". >:D
Avatar - Barrichello
14. 2. 2017 10:16
Re: Kdo to píše?
Kdo nemá BMW jako by nebyl, psolední dobou potkávám "úspěšněšjí ženy" pouze za volanty BMW 1xx; 3xx a X3 a X5
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 10:19
Re: Kdo to píše?
Místní nejúspěšnější žena [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 10:25
Re: Kdo to píše?
Jako myslíš ty šikovné v posteli jo? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 10:27
Re: Kdo to píše?
Jaká je Šmuclerka v postelí ví [odkaz] >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 10:32
Re: Kdo to píše?
Já to ale asi vědět nepotřebuju >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 10:36
Re: Kdo to píše?
Na svuj věk náhodou nevypadá zle >:D
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 10:42
Re: Kdo to píše?
Ale na můj jo >:D >:-[]
14. 2. 2017 14:13
Re: Kdo to píše?
Nebuď fajnový, aj stará knižka sa dobre číta :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 14:40
Re: Kdo to píše?
Nebuď blbej, nevíš o co přicházíš = povedená starší baba ti může dát že nechápeš >:D

Všechno starý škatule ale skvěle udržovaný [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] jedna lepší než druhá :yes: >:-[]
Avatar - white label
14. 2. 2017 14:51
Re: Kdo to píše?
Staré nejsou a škatule už vůbec ne, na druhou stranu, vidět je ráno naživo neupravené/nenalíčené..., to by byla většinou jiná káva...
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 14:53
Re: Kdo to píše?
Dyť sem psal potom vypadnout = nepřespávat :-)

Starší už sou = to se nedá nic dělat = ale obětoval bych se ve všech případech >:-[]

A rád! >:D
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:01
Re: Kdo to píše?
Starší ano, staré ne.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 15:05
Re: Kdo to píše?
Mě se líběj a je mi fuk jestli jim ty řikáš starší a Ozzy staré

Já řikam = sem s nima a víc takovejch :-)
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:10
Re: Kdo to píše?
Pokud Ozzman nemá ještě ani 30, tak pro něj! už staré jsou, ale obecně určitě ještě ne.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 15:11
Re: Kdo to píše?
Jestli se v necelejch 30 brání zkušenosti s povedenou 40+ = jeho chyba :-)
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:16
Re: Kdo to píše?
Já se mu moc nedivím, v jeho věku jsem to viděl podobně.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 15:25
Re: Kdo to píše?
Já jo = kdy jindy když ne v tomhle věku?

Až bude stejně starej? ;-)
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:35
Re: Kdo to píše?
Jo, až mu bude aspoň tolik, co je teď těm ženám...
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 18:21
Re: Kdo to píše?
Já se nebráním, já už takovou zkušenost párkrát zažil ;) Možná proto už to nyní nějaký čas nemusím zas zkoušet a užívám si přízně vrstevnic, co mají ještě pevné tělo :-) Neříkám však že taková "Milfka" je něco špatného, zkušenost je to dobrá, třeba se ti tvůj vlhký sen někdy splní :-) Ono to není o věku, i nactileta může být šikovná a zachovala panička zas poleno :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 18:41
Re: Kdo to píše?
Sakra co je můj mokrý sen? >:D

A jak ty to víš? >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 19:31
Re: Kdo to píše?
No básnis tady o zralý ženský, tak předpokládám, že to bude ono :-) Co jak vím? Jaké jsou ženský ?:) Možná proto, že nekoukám jen na internetovy porno a občas nějakou vyzkouším... to je jako s těma autama a rozdílem mezi tvou teorii a praxi :))))
14. 2. 2017 15:56
Re: Kdo to píše?
... nechybí Ti také ve slově "káva" písmenko??? ;-)
Avatar - Barrichello
14. 2. 2017 10:44
Re: Kdo to píše?
Proti gustu žádnej dišputát, jak říkával pradědeček >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 11:02
Re: Kdo to píše?
Myslel sem jen okusit a hned vypadnout = rozhodně nepřespat >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 11:33
Re: Kdo to píše?
Lákají tě zralé ženy? >:D To trochu vypadá na na nějaký komplex? Že by od tetičky? >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 12:13
Re: Kdo to píše?
To je ten rozdíl mezi mladym a starym = já eště všechno = na svuj věk atraktivní Šmuclerku [odkaz] bych klidně vyzkoušel + to klidně přiznám :-)
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 12:24
Re: Kdo to píše?
Já nepopírám, že jsem také vyzkoušel zralou ženskou, ale tahle už je docela přezrálá >:D A nevím, jestli to víš, ale já mam pořád ještě ve věku dvojčíslí začínající dvojkou, takže zas tak propastný věkový rozdíl mezi námi nebude, pokud teda nejsi ještě povinen základní školní docházkou, jak tu někteří občas naznačují >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 12:32
Re: Kdo to píše?
Uznávám že už je dost = proto sem napsal: vyzkoušet a vypadnout = nepřespávat! >:D

Tak ona je povinná? To bude asi průser >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 12:37
Re: Kdo to píše?
Základní? Ano, už od dob Marie Terezie ;)
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 12:38
Re: Kdo to píše?
Sakra tak to bude určitě průser >:D
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:00
Re: Kdo to píše?
Bez ohledu na věk, není to můj typ, pro mě nemá dostatečný sex-appeal.
Ale nikdy jsem nespal se starší ženou (myslím, starší, než jsem já). Dokonce jsem to i zkusil, ale v posteli to vůbec "nejiskřilo", prostě to nešlo. Některým věcem člověk neporučí.
A dnes (po mnoha a mnoha letech,) bych dal klidně přednost pěkné, charizmatické (zachovalé) čtyřícítce, před dvacítkou, která by byla celkově "o ničem".
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 15:10
Re: Kdo to píše?
Myslim že jiskření neni o věku = prostě je nebo neni

Neznám jí naživo = to by se teprve vidělo. Ale opečovaná je hodně nadprůměrně = takže jak sem napsal: Za pokus by to stálo ;-)

Nic proti teenkám [odkaz] [odkaz] ale někdy to stáří fakt krásný a požehnaný jest = jako na těch pár odkazech co sem dal >:-[]
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:15
Re: Kdo to píše?
Jiskření někdy může být i o věku a ne, že ne... ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 15:25
Re: Kdo to píše?
No dobře no = to myslíš svý jiskření k nějaký školačce a její k tvý portmonce? >:-[]
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:37
Re: Kdo to píše?
Ne, školačku jsem na mysli opravdu neměl, vidím, že ani v tomto ohledu nemáme společné "zájmy"...
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 17:26
Re: Kdo to píše?
Nojo to bylo asi moc tvrdý = jen mi to k tobě nějak pasovalo ;-)
Avatar - white label
14. 2. 2017 17:47
Re: Kdo to píše?
Chápu, jsi jasnovidec-amatér...
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 18:38
Re: Kdo to píše?
Hele že sem to trefil žejo >:D >:-[]
Avatar - white label
14. 2. 2017 23:30
Re: Kdo to píše?
A ještě k tomu jsi evidentně naivní a sebestředný...
14. 2. 2017 12:06
Re: Kdo to píše?
Neřekl bych, že je vzhled alfou a omegou. Ale souhlasím, že málokomu nebude vadit ošklivé auto.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 12:27
Re: Kdo to píše?
Když si chceš koupit auto, tak první věc je, že se podíváš na ta, která se ti líbí ne? :-) Takže já si stojím za tou alfo a omegou :-)
14. 2. 2017 15:53
Re: Kdo to píše?
No jo, ale v bazaru víc než kde jinde bereš podle cenovky a účelu.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 18:24
Re: Kdo to píše?
Ale pořád vybíráš to menší zlo >:D rozuměj, Multiplu si dobrovolně nekoupíš >:D
14. 2. 2017 19:30
Re: Kdo to píše?
Takže sis koupil kombík od Fordu, protože ti Ferrari nešmakují? Asi ne, že.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 19:35
Re: Kdo to píše?
Ferrari kombi neděla >:D Ale tak koupil sem si Ford, protože se mi docela líbil a ne třeba Hyundai, protože ta se mi fakt nelíbí >:D
14. 2. 2017 19:45
Re: Kdo to píše?
stejne to v bazaru nakonec rozhodne cena, protoze se proda vsechno a vsechno se to rekrutuje z ojetin, jejichz spektrum je dane, tim, co uz predchozi majitele nechteji, a nezalezi vubec na zakaznicke chuti. Ta se projevi prave na cene jednotlivych bazarovych kousku.
14. 2. 2017 19:48
Re: Kdo to píše?
No a co, že Ferrari kombi nedělá. Vzhled je přeci to první a poslední. ;-) To byla má pointa. Koupil by sis to Ferrari, kdyby všechna praktičtější auta byla ohyzdná?

Osobně jsem schopen vzhled do značné míry obětovat. Jak můj bývalý kolega říkal, sedím uvnitř, ne venku. Třeba poslední A8 nepovažuji zrovna za krásné auto a mám ji rád. První generace Panamery na tom byla ještě hůř. Předchozí generace Quattroporte mě pro změnu zkoušela v interiéru a na něj jsem citlivější. Výběr auta je pro mne kompromis a vzhled pro mne není tím prvním a posledním. Špatné je, když mě odpuzuje. Tedy špatný vzhled má větší váhu (v negativním smyslu) než dobrý vzhled. Samozřejmě s rostoucí cenou má ochota dělat kompromisy klesá.
Avatar - white label
14. 2. 2017 23:32
Re: Kdo to píše?
Souhlas, mám to velmi podobně.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2017 07:41
Re: Kdo to píše?
Tak to přeformuluji, je to první věc, která tě na autě zaujme a donutí tě chtít vědět víc, samozřejmě, že je to limitováno cenou, ale i v tvém rozpočtu se dá vždy najít auto, které se ti bude líbit. Žijeme ve světě, kde jsou auta docela rozmanitá a prvoplánově se né každému musí líbít zrovna to Ferrari.

Chápu jak to myslíš, každý hledáme kompromis úměrný potřebám a výši konta peněženky, jenže nad tohle vše se nám auto musí líbit. Pak je nejeden člověk ochoten ten rozpočet na auto i pozměnit, stejně jako své preference a místo kombiku vzít třeba ladný sedan, liftback a podobně ;) Sám jsem kdysi šel pro prvního Fokuse a učarovala mi Laguna kombi, která byla starší, s problémovou pověstí, ale sakra jí to seklo ! :-)
15. 2. 2017 13:47
Re: Kdo to píše?
Samozřejmě. Má to avšak své limity. Kdo vyrazí vybírat velké MPV pro rodinu, hodně těžko skončí u Caymanu. Účel a rozpočet jsou hodně velké faktory. I když můžeš něco obětovat pro hezčí auto, pořád se budeš muset podřídit peněžence a potřebám. A pak jsou tu další faktory jako jízdní vlastnosti, kde to mám podobně jako se vzhledem. Auta jsou celkem komplexní, takže najít opravdu pěkné, které nemá významný nedostatek, není tak snadné. Tedy mimo svět sportovních aut.
14. 2. 2017 15:47
Re: Kdo to píše?
...nechybí Ti ve slově "káva" jedno písmenko? ;-)
Avatar - Barrichello
14. 2. 2017 10:15
Re: Kdo to píše?
Jediná pravdivá statisitka je ta, kterou si sami zfalšujeme >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 10:17
Re: Kdo to píše?
To je hodně strarý klišé = ne že by bylo úplně nepravidivý >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 2. 2017 10:43
Re: Kdo to píše?
Myslím že to sedí hodně. Třeba zfalšovaná statisitka o průměrné mzdě, kdy ale pan Babiš ve svých drůbežárnách "Vodnanské kuře" zaměstnává c chladném prostředí lidičky za 12-15 000 kč....hrubého samozřejmě.

Realitou pak je, že 60-70% lidí na tu průměrnou mzdu 27 litránků hrubého vůbec nedosáhne, naopak mezi těmi 30% se ta výplata(měsíční zisk) pohybuje v řádech 40-500 000 Kč měsíčně.
Pak z toho statisticky vyjde, jak se má národ skvěle a ty zaměstanci montoven, drůbežáren, pokladní v COOpu, Albertech a spol se jen diví.
A když někdo na tu průměrnou mzdu opravdu dsoáhne, tak ne za standartní hodiny ale za 300-400 hodn měsíčně >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 11:05
Re: Kdo to píše?
Průměrnou mzdu nemusíš falšovat = z logiky věci je to problematickej údaj = já mám milion měsíčně a mejch 9 zaměstnanců 10 tisíc = ale průměr nemáme špatnej >:-[]

Od toho je medián mzdy = to je údaj kterej hodně lidí hledá v průměrný mzdě
Avatar - Barrichello
15. 2. 2017 08:58
Re: Kdo to píše?
Opravdu reálná statistika by byla ta kolik kdo má měsíční příjem zastandardní hodiny, bez příplatků, bez nočních a svátků atd.

To by pak v plné kráse ukázalo životní úroven národa >:D

Znam borce co má 40 čistýho.
Za 370 hodiny měsíčně. I dítě základní školy si spočte kolik by měl za 190 >:D
Avatar - dochtor
14. 2. 2017 11:47
Re: Kdo to píše?
Ak spriemerovali výkon všetkých aut kúpených mužmi, rozumej
suma kW / počet aut
celkom iste nevypočítali celočíselný údaj.
Uvedená formulácia navyše možno napovedá niečo o hodnote mediánu.
Avatar - _Karel_
14. 2. 2017 16:57
Re: Kdo to píše?
Ale jo, chápu, co je to za číslo. Jen mohli tu větu poskládat trochu normálně.
Určitě, zcela jistě nekupovali muži nejčastěji dvoulitry s výkonem kolem 84kw. Ale asi kupovali nejčastěji dvoulitry, a průměrný výkon muži kupovaných aut byl 84kw.
14. 2. 2017 11:57
Re: Kdo to píše?
Statistika věda je, dává správné údaje. Jen ta interpretace. :-)
9. 3. 2017 21:08
Re: Kdo to píše?
spíš mají uvádět medián. konkrétní výkon a typ vozu. Statistický vzorek má aaa dostatečnej
14. 2. 2017 10:46
Genderově nevyvážený nákup aut
Myslím si, že tato statistika ve skutečnosti ukazuje jak moc diskriminované ženy v česku jsou. Myslím, že by bylo třeba zavést kvóty, aby alespoň polovinu aut kupovaly svým mužům ( lidem mužského pohlaví ) jejich ženy ( nepohlížet na slovíčko ,,jejich,, jako vlastnictví, ale ve smyslu ,,partnerství,, ). Proto nyní, když se nachýlil můj čas na koupi nového auta, požádám ženu o financování. Tím zajistím, aby byla šťastná a necítila se diskriminována.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
14. 2. 2017 10:50
Re: Genderově nevyvážený nákup aut
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes:

Ano, tak je to správně. Genderově čistý model. Komisaři pro lidská práva budou jásat, vyžírkové z neziskovek taky, ženy konečně budou moc odhodit transparenty jak sou křivděné a ted už pnesou jen transparenty vítáme muslimy a islám, protože ten ženy neutiskuje.

Vítejte v novém světě >:D >:D >:D
14. 2. 2017 11:37
Re: Genderově nevyvážený nákup aut
Jakmile je ti to nařízeno tvou vírou - pak je to v pohodě :-)
Proto pojďmež a založme církev V8, která hlásá:
1) motor o osmi válcích vlastniti budeš
2) daně a emisní poplatky za zvýšený obsah nikdy nezaplatíš !
3) všechny kubatury nechť jsou si před pojištěním rovny
4) benzín zdarma si vezmeš
5) turbo či kompresor tě budou následovat v množstvím libovolném
6) coupé a kabriolet jsou jedinou správnou cestou
7) Povedeš svatou válku proti dieselům
8) třípísmené zkratky typu karoserie používati nebudeš, mečem tyto vymýtíš
9) jednou za život pouť z modeny do detroitu podnikneš
10) každý den v 10:00 bokem do 13 zátaček pojedeš.
11) automobil s náhonem na zadní a motorem uprostřed uctívati budeš. Neb jen on je tím pravým pastýřem, který tě vyvede do země zaslíbené ( itálie )
Avatar - dochtor
14. 2. 2017 11:48
Re: Genderově nevyvážený nákup aut
tak celkom nerozumiem, načo V8 potrebuješ przniť nejakým turbom :-)
14. 2. 2017 12:05
pr
Perlička, že ženy berú o 9 tisíc menej natočených, to sa pri priemernej stovke tisícok áčkom stočených stratí.
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2017 12:20
...a pro ženy - ojetiny
bude to červené SUV
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2017 13:36
Co to je za pitomost?
Muži nejčastěji kupují dvoulitrové motory s průměrným výkonem 85 kW, ženy motory
1,2 l s výkonem 77 kW... To tedxy jako vypadá, že muži nejčastěji volí nějaké staré osmiventilové motory bez turba (např. VW 2.0 MPI), zatímco ženy 1.2 TSI nebo tak něco... >:D >:D >:D Nebo se v té statistice míchají dohromady nafťáky a benziňáky... >:D V tom případě je ovšem vypovídající hodnota tohoto článku takřka nulová... :-O
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2017 14:02
Re: Co to je za pitomost?
Je to v článku = chlapi kupujou naftu ženský skoro výhradně benzín = proto ten malej rozdíl ve výkonech :-)
14. 2. 2017 15:04
Re: Co to je za pitomost?
Ten udaj je velmi pochybny. Motorov 1,2 s vykonom nad 77 kW je malo a neverim, ze ich predaje vyvazia vsetky tie atmosfericke jednadvojky s ovela nizsim vykonom.
Avatar - white label
14. 2. 2017 15:07
Re: Co to je za pitomost?
Jo, a hlavně z ojetých aut s věkovým průměrem 13 let bude mít takovou motorizaci poměrně vzácně.
14. 2. 2017 16:08
Re: Co to je za pitomost?
Jedno prodané auto je 23 let starý křáp, druhé 3 roky stará Fabka 1,2TSI ;-)... I tak to vypadá podivně, dost možná, že kávy (abych se slovníkem napasoval :-) ) kupujou jenom cca čtvrtinu aut z toho celku a jejich věkový průměr může být zase dost odlišný..
Avatar - Ozzman
14. 2. 2017 18:25
Re: Co to je za pitomost?
Z místního slovníku jsem dostal chuť na kávu >:D a preber si to jak chceš >:D
14. 2. 2017 20:15
Re: Co to je za pitomost?
... no tak az si to spolu vybavite, muzete si pak spolu udelat treba i to kafco :yes:
9. 3. 2017 21:05
to čumim
Já bych fakt tipoval ty SUV, kolegyně z práce má s tama yettinu
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2017 12:31
Asi vyšší inteligence
Musím říct, že u vašich komentářů jsem se skutečně pobavil více, než u článku. Vypadá to, že se zde na auto.cz nachází spousta uživatelů nadprůměrné inteligence, která mě vážně baví, jen tak dál >:D
A když hodím otázečku do ringu: Proč by AAA dělalo statistiku prodejů, když by potom zveřejňovali něco úplně jiného? Mě nic z toho článku tak nepochopitelné nepřijde :-!
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2017 15:01
Re: Asi vyšší inteligence
Jak řikáte, taky se rád bavím u odpoledního kafíčka těmito smysluplnými komentáři, je to tady samý všeználek:-D to my normálně smýšlejicí nemůžeme pochopit, takové chápení ,příjdu si trochu jako mimoň >:D