Téměř tři čtvrtiny (73 procent) ojetých aut loni koupili muži a 27 procent ženy. Ty z téměř dvou třetiny přitom preferovaly benzínové motory, u mužů byl poměr benzinu a nafty vyrovnaný.
Jak řikáte, taky se rád bavím u odpoledního kafíčka těmito smysluplnými komentáři, je to tady samý všeználek:-D to my normálně smýšlejicí nemůžeme pochopit, takové chápení ,příjdu si trochu jako mimoň >:D
Musím říct, že u vašich komentářů jsem se skutečně pobavil více, než u článku. Vypadá to, že se zde na auto.cz nachází spousta uživatelů nadprůměrné inteligence, která mě vážně baví, jen tak dál >:D
A když hodím otázečku do ringu: Proč by AAA dělalo statistiku prodejů, když by potom zveřejňovali něco úplně jiného? Mě nic z toho článku tak nepochopitelné nepřijde :-!
Samozřejmě. Má to avšak své limity. Kdo vyrazí vybírat velké MPV pro rodinu, hodně těžko skončí u Caymanu. Účel a rozpočet jsou hodně velké faktory. I když můžeš něco obětovat pro hezčí auto, pořád se budeš muset podřídit peněžence a potřebám. A pak jsou tu další faktory jako jízdní vlastnosti, kde to mám podobně jako se vzhledem. Auta jsou celkem komplexní, takže najít opravdu pěkné, které nemá významný nedostatek, není tak snadné. Tedy mimo svět sportovních aut.
Tak to přeformuluji, je to první věc, která tě na autě zaujme a donutí tě chtít vědět víc, samozřejmě, že je to limitováno cenou, ale i v tvém rozpočtu se dá vždy najít auto, které se ti bude líbit. Žijeme ve světě, kde jsou auta docela rozmanitá a prvoplánově se né každému musí líbít zrovna to Ferrari.
Chápu jak to myslíš, každý hledáme kompromis úměrný potřebám a výši konta peněženky, jenže nad tohle vše se nám auto musí líbit. Pak je nejeden člověk ochoten ten rozpočet na auto i pozměnit, stejně jako své preference a místo kombiku vzít třeba ladný sedan, liftback a podobně ;) Sám jsem kdysi šel pro prvního Fokuse a učarovala mi Laguna kombi, která byla starší, s problémovou pověstí, ale sakra jí to seklo ! :-)
No a co, že Ferrari kombi nedělá. Vzhled je přeci to první a poslední. ;-) To byla má pointa. Koupil by sis to Ferrari, kdyby všechna praktičtější auta byla ohyzdná?
Osobně jsem schopen vzhled do značné míry obětovat. Jak můj bývalý kolega říkal, sedím uvnitř, ne venku. Třeba poslední A8 nepovažuji zrovna za krásné auto a mám ji rád. První generace Panamery na tom byla ještě hůř. Předchozí generace Quattroporte mě pro změnu zkoušela v interiéru a na něj jsem citlivější. Výběr auta je pro mne kompromis a vzhled pro mne není tím prvním a posledním. Špatné je, když mě odpuzuje. Tedy špatný vzhled má větší váhu (v negativním smyslu) než dobrý vzhled. Samozřejmě s rostoucí cenou má ochota dělat kompromisy klesá.
stejne to v bazaru nakonec rozhodne cena, protoze se proda vsechno a vsechno se to rekrutuje z ojetin, jejichz spektrum je dane, tim, co uz predchozi majitele nechteji, a nezalezi vubec na zakaznicke chuti. Ta se projevi prave na cene jednotlivych bazarovych kousku.
No básnis tady o zralý ženský, tak předpokládám, že to bude ono :-) Co jak vím? Jaké jsou ženský ?:) Možná proto, že nekoukám jen na internetovy porno a občas nějakou vyzkouším... to je jako s těma autama a rozdílem mezi tvou teorii a praxi :))))
Já se nebráním, já už takovou zkušenost párkrát zažil ;) Možná proto už to nyní nějaký čas nemusím zas zkoušet a užívám si přízně vrstevnic, co mají ještě pevné tělo :-) Neříkám však že taková "Milfka" je něco špatného, zkušenost je to dobrá, třeba se ti tvůj vlhký sen někdy splní :-) Ono to není o věku, i nactileta může být šikovná a zachovala panička zas poleno :-)
Ale jo, chápu, co je to za číslo. Jen mohli tu větu poskládat trochu normálně.
Určitě, zcela jistě nekupovali muži nejčastěji dvoulitry s výkonem kolem 84kw. Ale asi kupovali nejčastěji dvoulitry, a průměrný výkon muži kupovaných aut byl 84kw.
Jedno prodané auto je 23 let starý křáp, druhé 3 roky stará Fabka 1,2TSI ;-)... I tak to vypadá podivně, dost možná, že kávy (abych se slovníkem napasoval :-) ) kupujou jenom cca čtvrtinu aut z toho celku a jejich věkový průměr může být zase dost odlišný..
Ten udaj je velmi pochybny. Motorov 1,2 s vykonom nad 77 kW je malo a neverim, ze ich predaje vyvazia vsetky tie atmosfericke jednadvojky s ovela nizsim vykonom.
Bez ohledu na věk, není to můj typ, pro mě nemá dostatečný sex-appeal.
Ale nikdy jsem nespal se starší ženou (myslím, starší, než jsem já). Dokonce jsem to i zkusil, ale v posteli to vůbec "nejiskřilo", prostě to nešlo. Některým věcem člověk neporučí.
A dnes (po mnoha a mnoha letech,) bych dal klidně přednost pěkné, charizmatické (zachovalé) čtyřícítce, před dvacítkou, která by byla celkově "o ničem".
Muži nejčastěji kupují dvoulitrové motory s průměrným výkonem 85 kW, ženy motory
1,2 l s výkonem 77 kW... To tedxy jako vypadá, že muži nejčastěji volí nějaké staré osmiventilové motory bez turba (např. VW 2.0 MPI), zatímco ženy 1.2 TSI nebo tak něco... >:D >:D >:D Nebo se v té statistice míchají dohromady nafťáky a benziňáky... >:D V tom případě je ovšem vypovídající hodnota tohoto článku takřka nulová... :-O
Já nepopírám, že jsem také vyzkoušel zralou ženskou, ale tahle už je docela přezrálá >:D A nevím, jestli to víš, ale já mam pořád ještě ve věku dvojčíslí začínající dvojkou, takže zas tak propastný věkový rozdíl mezi námi nebude, pokud teda nejsi ještě povinen základní školní docházkou, jak tu někteří občas naznačují >:D
Ak spriemerovali výkon všetkých aut kúpených mužmi, rozumej
suma kW / počet aut
celkom iste nevypočítali celočíselný údaj.
Uvedená formulácia navyše možno napovedá niečo o hodnote mediánu.
Jakmile je ti to nařízeno tvou vírou - pak je to v pohodě :-)
Proto pojďmež a založme církev V8, která hlásá:
1) motor o osmi válcích vlastniti budeš
2) daně a emisní poplatky za zvýšený obsah nikdy nezaplatíš !
3) všechny kubatury nechť jsou si před pojištěním rovny
4) benzín zdarma si vezmeš
5) turbo či kompresor tě budou následovat v množstvím libovolném
6) coupé a kabriolet jsou jedinou správnou cestou
7) Povedeš svatou válku proti dieselům
8) třípísmené zkratky typu karoserie používati nebudeš, mečem tyto vymýtíš
9) jednou za život pouť z modeny do detroitu podnikneš
10) každý den v 10:00 bokem do 13 zátaček pojedeš.
11) automobil s náhonem na zadní a motorem uprostřed uctívati budeš. Neb jen on je tím pravým pastýřem, který tě vyvede do země zaslíbené ( itálie )
Průměrnou mzdu nemusíš falšovat = z logiky věci je to problematickej údaj = já mám milion měsíčně a mejch 9 zaměstnanců 10 tisíc = ale průměr nemáme špatnej >:-[]
Od toho je medián mzdy = to je údaj kterej hodně lidí hledá v průměrný mzdě
Ano, tak je to správně. Genderově čistý model. Komisaři pro lidská práva budou jásat, vyžírkové z neziskovek taky, ženy konečně budou moc odhodit transparenty jak sou křivděné a ted už pnesou jen transparenty vítáme muslimy a islám, protože ten ženy neutiskuje.
Myslím si, že tato statistika ve skutečnosti ukazuje jak moc diskriminované ženy v česku jsou. Myslím, že by bylo třeba zavést kvóty, aby alespoň polovinu aut kupovaly svým mužům ( lidem mužského pohlaví ) jejich ženy ( nepohlížet na slovíčko ,,jejich,, jako vlastnictví, ale ve smyslu ,,partnerství,, ). Proto nyní, když se nachýlil můj čas na koupi nového auta, požádám ženu o financování. Tím zajistím, aby byla šťastná a necítila se diskriminována.
Myslím že to sedí hodně. Třeba zfalšovaná statisitka o průměrné mzdě, kdy ale pan Babiš ve svých drůbežárnách "Vodnanské kuře" zaměstnává c chladném prostředí lidičky za 12-15 000 kč....hrubého samozřejmě.
Realitou pak je, že 60-70% lidí na tu průměrnou mzdu 27 litránků hrubého vůbec nedosáhne, naopak mezi těmi 30% se ta výplata(měsíční zisk) pohybuje v řádech 40-500 000 Kč měsíčně.
Pak z toho statisticky vyjde, jak se má národ skvěle a ty zaměstanci montoven, drůbežáren, pokladní v COOpu, Albertech a spol se jen diví.
A když někdo na tu průměrnou mzdu opravdu dsoáhne, tak ne za standartní hodiny ale za 300-400 hodn měsíčně >:D >:D
Ta moje chce fokuse >:D A je jí jedno, že to neni prémie >:D Prostě, kdyby si měla vybrat ze všech aut, tak to bude tohle >:D
SUV je volba většinou z 3 důvodů (tohle není statistika, tohle jsou argumenty lidí z mého okolí, kteří si vybrali SUV).
1. Bezpečnost - sedíš výše - riziko zranění je menší při střetu s osobním autem ( to smysl samozřejmě dává ).
2. Univerzál - Je to jako kombi, ale na naše cesty se hodí, občas na hory, atd... (tady je to podle mě nesmysl, leckteré auto filtruje nerovnosti lépe, než prkenné SUV, záleží na konkrétním modelu)
3. Vyšší posaz a hlavně nastupování pro starší lidi ( takhle uvažují třeba moji rodiče)
Milence bych nikdy nic nekoupil, asi proto, že moje ego by neuneslo si za sex "platit" >:D Bud me chce, protože jsem úžasnej, nebo nechce, tak se najde jiná >:D
To vím jak? To je ta zkušenost, kterou v tabulce nenajdeš a o co je bohatší statistické pozorování, které není pouze o číslech >:D
Tak tvoje teta to je jiná káva, ta se vyzná >:-[] >:D
Já si myslím, že ten vzhled je alfou a omegou každého kupce bez rozdílu věku. Je jistě malé procento, co to opravdu neřeší, ale drtivá většina nechce jezdit v ošklivém voze.
Spíše mne udivuje, že hodně žen netouží po SUV či Kupé, nebo nečem roztomilém :-) U motoru je to jasné....
Mě teda auta naučila teta = a doufám že jednou budu řídit jako ona >:D
No eště líp jako strejda >:-[]
Auto pro sebe si myslim představuju většina žen je schopná vybrat sama = je to drsný ale dle všeho si všichni vybíraj auto hlavně podle vzhledu >:D
Chlap může pomoct s výběrem motoru atp.
Já s výsledky nemám problém >:D Ale k interpretaci bych ocenil ještě doplnující informace. Třeba jestli kupec žena znamená to, že je auto na ni napsáno (tudíž výběr stejně provádí její muž, což je obvyklé a velmi časté), nebo se jedná opravdu o ženské kupující, které přijdou do bazaru, vyberou a odjedou :-)
Auto pro ženu a auto vybrané ženou se může dost lišit :-)