Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModerní technika z Británie. Nové motory představují Aston Martin, Jaguar i McLaren
30 komentářů
kesumb
No, řekněme si narovinu, že atmosférická V12 s elektromotorem bude opravdu hvězdná kombinace. Zvuk atmosférický V12 je nepřekonatelný. Brumlavá americká V8 není špatná, ale ten zpívající zvuk krále všech motorů je silně návykovej.
Určitě V12 atmosféra je famozní motor, akorát má jednu vadu na kráse. Narozdíl od té americké V8 se nedostane do aut , která si člověk může běžně koupit a tak vychází 3-4 cenově dráž. A zas 3-4 větší výkon a zvuk to fakt nemá.
A i v tom že to hned tak někdo nemá je plus. Pro někoho i velkej 😄
Každej ultrašpičkovej produkt = chlast, motor, oblečení hodinky dovolená je násobně dražší a vlastně se nevyplatí
Ale většinou za to stojí 😉
Každej ultrašpičkovej produkt = chlast, motor, oblečení hodinky dovolená je násobně dražší a vlastně se nevyplatí
Ale většinou za to stojí 😉
Tak určitěěě, V12 fakt nemá zvuk. >😒] >😒]
jistě že to má zvuk, ale ne 3x lepší jak V8. Navíc většina V12 je obecně tižší a utlumená - aspon z fabriky s továrnímy laufy.
Kolikrát je zvuk V12 lepší než V8 je na vkusu každého, pro mně třeba minimálně desetrát. A to říkám s vědomím, že zvuk V8 ferrari je naprosto jinde než zvuk V8 v mustangu třeba.
Jde o charakter zvuku, "zpívat" umí jen málo véosmiček, většinou bručí, védvanáctky zpívají všechny. Jestli je motor utlumený nebo ne, záleží na typu auta, jistě nechceš říct, že V8 v Bentley je slyšet stejně jako V8 v AMG GT nebo naopak, že V12 aventadoru je stejně tichá, jako V12 v 760i.
Jde o charakter zvuku, "zpívat" umí jen málo véosmiček, většinou bručí, védvanáctky zpívají všechny. Jestli je motor utlumený nebo ne, záleží na typu auta, jistě nechceš říct, že V8 v Bentley je slyšet stejně jako V8 v AMG GT nebo naopak, že V12 aventadoru je stejně tichá, jako V12 v 760i.
Když chceš ječení, kup si kompresorovou V8, ty umí ječet hezky >😁
Pleteš si ječení kompresoru s motorem. Myslím, že jsi sportovnější V12 neslyšel, ale odkážu tě na tvůj oblíbený YT.
A u V8 mám radši italský ječák než nízkootáčkové bublání 😉 Moc hezky ale zní třeba V8 v CTS-V
A u V8 mám radši italský ječák než nízkootáčkové bublání 😉 Moc hezky ale zní třeba V8 v CTS-V
Nepletu, hlavní je že něco ječí ne, když máte rádi ječení.
Já mam radši bublání.
Jinak tuhle sem drandil Camarem po krásné rovince 50 a točilo to asi 950 otáček. Posadit do toho průměrného uberwagenistu, myslí že jede na volnoběh.
No a proto to taky nežere 15 na sto když to jede na 1000 otáček 😉
Já mam radši bublání.
Jinak tuhle sem drandil Camarem po krásné rovince 50 a točilo to asi 950 otáček. Posadit do toho průměrného uberwagenistu, myslí že jede na volnoběh.
No a proto to taky nežere 15 na sto když to jede na 1000 otáček 😉
Meleš úplný nesmysly, pokud neslyšíš rozdíl mezi zpěvem víceválcového motoru a ječením kompresoru, které naopak devastuje zvuk jakéhokoliv motoru, tak se podobných diskusí raději zdrž, jen přidáváš další důvod, proč jsi pro smích. 😉
Kde melu nesmysly? Vysokooáčkový motory mě obecně až tolik neberou, ale u závodních aut nebo sportáků to má určité kouzlo.
Jinak já mam kompresorový motory rád.
Jinak já mam kompresorový motory rád.
webpaja
Zbrusu nový motor pro nástupce McL 650, nová jednotka pro AM. Tři nové motory JLR a modelové změny u Jagu.
Tato témata jsou pro ACZ plebs, který si nezaslouží každý vlastní článek, ale bezcenné hovadiny s bulvárními nadpisy se objevují v desítkách.
PÁNOVÉ, BUDÍČEK!!! Evidentně vás práce nebaví, protože takhle zbagatelizovat zajímavé téma je ostudný projev ignorace! :no:
Tato témata jsou pro ACZ plebs, který si nezaslouží každý vlastní článek, ale bezcenné hovadiny s bulvárními nadpisy se objevují v desítkách.
PÁNOVÉ, BUDÍČEK!!! Evidentně vás práce nebaví, protože takhle zbagatelizovat zajímavé téma je ostudný projev ignorace! :no:
kari.laz
Jaguar pak v modelech F-Pace, XF a XE nově nabídne i dvoulitrový vznětový čtyřválec twin-turbo, který se představil již loni v modernizovaném Range Roveru Sport. Motor s obchodním označením 25d i v případě modelů Jaguar nabídne výkon 177 kW a točivý moment 500 N.m.
Popravdě z tohoto úplně nadšený nejsem. Proč proboha zase honí dieselový dvoulitr na hodnoty výkonu, který patří šestiválcům? Stejně se zase zjistí, že stejně výkonný šestiválec bude lepší a nejspíše i úspornější.
Popravdě z tohoto úplně nadšený nejsem. Proč proboha zase honí dieselový dvoulitr na hodnoty výkonu, který patří šestiválcům? Stejně se zase zjistí, že stejně výkonný šestiválec bude lepší a nejspíše i úspornější.
Ještě doběh downsizingového šílenství. Samozřejmě, že šestiválec bude úspornější.
Jako by slušel XE, ale neočekávám ho tam.
Jako by slušel XE, ale neočekávám ho tam.
Tak hlavně pořád nemají nový R6 ingenium dýzl, a stávající V6 je příliš drahá na podlaďování pro následný prodej ve verzi již od.
Taky se mi to nelíbí. 😉
Taky se mi to nelíbí. 😉
PSA by si z toho mělo vzít příklad a ne furt výmluvama zakrývat vlastní neschopnost. Ta jejich DS "prémie" to s tou foukanou 1,6THP nevytrhne 8-s
To je ekonomická realita = nezaplatil by se. Nevrátilo by se to. PSA asi zkusí něco jako Volvo s T8
PS: postup Volva má alespoň nějakou hlavu a patu, to co předvádějí fracouzi je čistej chaos
Ekonomicky zajímavá by mohla bejt koupě Opelu
Doufám, že GM neprodá.
GM v Evropě ukončenim prodeje Chevroletu otočilo a radši nevědět proč 😉
To byla ta chyba a škoda atd. Doprodat zbytek kterej se v tom plácá už minimálně od toho roku 2009 kdy ho málem prodali a kdyby to nebylo zčásti rusákum asi by byl Opel dávno prodanej
Ale s Brexitem to vlastně dává smysl 😐