Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Moderní technika z Británie. Nové motory představují Aston Martin, Jaguar i McLaren

30 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
Ty nové motory, to je něco z čeho člověku radostí poskočí srdce vzhledem k jaké zku.vené ekoteristické době žijeme :yes: :yes😒br />
PSA by si z toho mělo vzít příklad a ne furt výmluvama zakrývat vlastní neschopnost. Ta jejich DS "prémie" to s tou foukanou 1,6THP nevytrhne 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tebe to nějak trápí 😉

To je ekonomická realita = nezaplatil by se. Nevrátilo by se to. PSA asi zkusí něco jako Volvo s T8
Avatar - del42sa
del42sa
ani ne, tohle není moje cílová skupna 😉

PS: postup Volva má alespoň nějakou hlavu a patu, to co předvádějí fracouzi je čistej chaos
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemyslím si = tenhle management prostě dělá co musí. Jaká bude DS se ukáže v příštích 5 letech možná 10. Uvidíme s čim přijdou po DS7 a jaký ta bude mít motory. 300 koní a 8 st. automat pro začátek nezní zle

Ekonomicky zajímavá by mohla bejt koupě Opelu
webpaja
Koupě Opleu bez Vauxhallu, jak se píše? Komunismus ve Francii pohlcuje ekonomiku a styl podnikání typu, když jsi zadlužený, tak se zadluž ještě víc, však on někdo pomůže je imbecilní.
Doufám, že GM neprodá.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bez Vauxhallu psali tady = jinde Opel + Vauxhall = schválně kde napsal ptákovinu >😒]

GM v Evropě ukončenim prodeje Chevroletu otočilo a radši nevědět proč 😉

To byla ta chyba a škoda atd. Doprodat zbytek kterej se v tom plácá už minimálně od toho roku 2009 kdy ho málem prodali a kdyby to nebylo zčásti rusákum asi by byl Opel dávno prodanej
webpaja
Autocar včera 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Před 3 dnama psali něco jinýho 😉

Ale s Brexitem to vlastně dává smysl 😐
Blatouch
Konecne se vraceji zpet motory s velkym M, zadne prefoukane sekacky na travu.
kesumb
No, řekněme si narovinu, že atmosférická V12 s elektromotorem bude opravdu hvězdná kombinace. Zvuk atmosférický V12 je nepřekonatelný. Brumlavá americká V8 není špatná, ale ten zpívající zvuk krále všech motorů je silně návykovej.
Avatar - Anonym
Anonym
Určitě V12 atmosféra je famozní motor, akorát má jednu vadu na kráse. Narozdíl od té americké V8 se nedostane do aut , která si člověk může běžně koupit a tak vychází 3-4 cenově dráž. A zas 3-4 větší výkon a zvuk to fakt nemá.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A i v tom že to hned tak někdo nemá je plus. Pro někoho i velkej 😄

Každej ultrašpičkovej produkt = chlast, motor, oblečení hodinky dovolená je násobně dražší a vlastně se nevyplatí

Ale většinou za to stojí 😉
webpaja
Zvuk to nemá? Bariku, ty se mi zdáš. Ano, exkluzivita něco stojí. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Tak určitěěě, V12 fakt nemá zvuk. >😒] >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
jistě že to má zvuk, ale ne 3x lepší jak V8. Navíc většina V12 je obecně tižší a utlumená - aspon z fabriky s továrnímy laufy.
Avatar - Dinar
Dinar
Kolikrát je zvuk V12 lepší než V8 je na vkusu každého, pro mně třeba minimálně desetrát. A to říkám s vědomím, že zvuk V8 ferrari je naprosto jinde než zvuk V8 v mustangu třeba.
Jde o charakter zvuku, "zpívat" umí jen málo véosmiček, většinou bručí, védvanáctky zpívají všechny. Jestli je motor utlumený nebo ne, záleží na typu auta, jistě nechceš říct, že V8 v Bentley je slyšet stejně jako V8 v AMG GT nebo naopak, že V12 aventadoru je stejně tichá, jako V12 v 760i.
Avatar - Anonym
Anonym
Když chceš ječení, kup si kompresorovou V8, ty umí ječet hezky >😁
webpaja
Pleteš si ječení kompresoru s motorem. Myslím, že jsi sportovnější V12 neslyšel, ale odkážu tě na tvůj oblíbený YT.

A u V8 mám radši italský ječák než nízkootáčkové bublání 😉 Moc hezky ale zní třeba V8 v CTS-V
Avatar - Anonym
Anonym
Nepletu, hlavní je že něco ječí ne, když máte rádi ječení.

Já mam radši bublání.

Jinak tuhle sem drandil Camarem po krásné rovince 50 a točilo to asi 950 otáček. Posadit do toho průměrného uberwagenistu, myslí že jede na volnoběh.

No a proto to taky nežere 15 na sto když to jede na 1000 otáček 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Meleš úplný nesmysly, pokud neslyšíš rozdíl mezi zpěvem víceválcového motoru a ječením kompresoru, které naopak devastuje zvuk jakéhokoliv motoru, tak se podobných diskusí raději zdrž, jen přidáváš další důvod, proč jsi pro smích. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Kde melu nesmysly? Vysokooáčkový motory mě obecně až tolik neberou, ale u závodních aut nebo sportáků to má určité kouzlo.

Jinak já mam kompresorový motory rád.
Avatar - Skipper
Skipper
Mluvíš mi ze srdce! 😄
webpaja
Zbrusu nový motor pro nástupce McL 650, nová jednotka pro AM. Tři nové motory JLR a modelové změny u Jagu.

Tato témata jsou pro ACZ plebs, který si nezaslouží každý vlastní článek, ale bezcenné hovadiny s bulvárními nadpisy se objevují v desítkách.

PÁNOVÉ, BUDÍČEK!!! Evidentně vás práce nebaví, protože takhle zbagatelizovat zajímavé téma je ostudný projev ignorace! :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :-!
webpaja
Jsem rád, že to tak necítím sám a i oponent z opačného názorového spektra se přidal! :yes: 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jaguar pak v modelech F-Pace, XF a XE nově nabídne i dvoulitrový vznětový čtyřválec twin-turbo, který se představil již loni v modernizovaném Range Roveru Sport. Motor s obchodním označením 25d i v případě modelů Jaguar nabídne výkon 177 kW a točivý moment 500 N.m.

Popravdě z tohoto úplně nadšený nejsem. Proč proboha zase honí dieselový dvoulitr na hodnoty výkonu, který patří šestiválcům? Stejně se zase zjistí, že stejně výkonný šestiválec bude lepší a nejspíše i úspornější.
webpaja
Ještě doběh downsizingového šílenství. Samozřejmě, že šestiválec bude úspornější.

Jako by slušel XE, ale neočekávám ho tam.
Avatar - Dinar
Dinar
Hlavně, kde je kurnik nový R6 benzín?
webpaja
Jestli nebude v menším RRS teď v Ženevě, tak to vidím na FL RR.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak hlavně pořád nemají nový R6 ingenium dýzl, a stávající V6 je příliš drahá na podlaďování pro následný prodej ve verzi již od.
Taky se mi to nelíbí. 😉