Meleš úplný nesmysly, pokud neslyšíš rozdíl mezi zpěvem víceválcového motoru a ječením kompresoru, které naopak devastuje zvuk jakéhokoliv motoru, tak se podobných diskusí raději zdrž, jen přidáváš další důvod, proč jsi pro smích. ;-)
Kolikrát je zvuk V12 lepší než V8 je na vkusu každého, pro mně třeba minimálně desetrát. A to říkám s vědomím, že zvuk V8 ferrari je naprosto jinde než zvuk V8 v mustangu třeba.
Jde o charakter zvuku, "zpívat" umí jen málo véosmiček, většinou bručí, védvanáctky zpívají všechny. Jestli je motor utlumený nebo ne, záleží na typu auta, jistě nechceš říct, že V8 v Bentley je slyšet stejně jako V8 v AMG GT nebo naopak, že V12 aventadoru je stejně tichá, jako V12 v 760i.
Tak hlavně pořád nemají nový R6 ingenium dýzl, a stávající V6 je příliš drahá na podlaďování pro následný prodej ve verzi již od.
Taky se mi to nelíbí. ;-)
Bez Vauxhallu psali tady = jinde Opel + Vauxhall = schválně kde napsal ptákovinu >:-[]
GM v Evropě ukončenim prodeje Chevroletu otočilo a radši nevědět proč ;-)
To byla ta chyba a škoda atd. Doprodat zbytek kterej se v tom plácá už minimálně od toho roku 2009 kdy ho málem prodali a kdyby to nebylo zčásti rusákum asi by byl Opel dávno prodanej
Jaguar pak v modelech F-Pace, XF a XE nově nabídne i dvoulitrový vznětový čtyřválec twin-turbo, který se představil již loni v modernizovaném Range Roveru Sport. Motor s obchodním označením 25d i v případě modelů Jaguar nabídne výkon 177 kW a točivý moment 500 N.m.
Popravdě z tohoto úplně nadšený nejsem. Proč proboha zase honí dieselový dvoulitr na hodnoty výkonu, který patří šestiválcům? Stejně se zase zjistí, že stejně výkonný šestiválec bude lepší a nejspíše i úspornější.
Koupě Opleu bez Vauxhallu, jak se píše? Komunismus ve Francii pohlcuje ekonomiku a styl podnikání typu, když jsi zadlužený, tak se zadluž ještě víc, však on někdo pomůže je imbecilní.
Doufám, že GM neprodá.
Nemyslím si = tenhle management prostě dělá co musí. Jaká bude DS se ukáže v příštích 5 letech možná 10. Uvidíme s čim přijdou po DS7 a jaký ta bude mít motory. 300 koní a 8 st. automat pro začátek nezní zle
Určitě V12 atmosféra je famozní motor, akorát má jednu vadu na kráse. Narozdíl od té americké V8 se nedostane do aut , která si člověk může běžně koupit a tak vychází 3-4 cenově dráž. A zas 3-4 větší výkon a zvuk to fakt nemá.
No, řekněme si narovinu, že atmosférická V12 s elektromotorem bude opravdu hvězdná kombinace. Zvuk atmosférický V12 je nepřekonatelný. Brumlavá americká V8 není špatná, ale ten zpívající zvuk krále všech motorů je silně návykovej.