Technika
Moje jméno není důležité
9
Viděl jsem takhle i Rapida, tohle je vážně dobrý
3_diamanty
1
ja som takto videl ohlodanu O2 u nas na VS na technike este niekedy pred 10 rokmi v r 2007 😉 .. aj som si ju tak nejak spolocne s vtedajsimi spoluziakmi tiez osahal ( sice nebola uplne oholena len jej cast myslim ze jedna cela bocna strana auta ) ale slo aj tak o vyborny "rontgenovy" pohlad nazivo v praxi... aj ked urcite nielen pre studentov je taketo nieco vyborna pomocka :yes:
Prosím redakci, aby doplnila článek v tom, kde je možno vidět předchozí řezy Škodovkami, které článek zmiňuje a kde pak budeme mít možno vidět i tento Kodiaq.
Nepatřím už mezi školní mládež a nejsem ani profík hasič. Televizní záběry jsou málo, záleží na tom, co kameraman nasnímá a co mu ukáže redaktor, aby zabral kamerou.
Chci to vidět osobně a moci si prohlédnout každý detail.
Nepatřím už mezi školní mládež a nejsem ani profík hasič. Televizní záběry jsou málo, záleží na tom, co kameraman nasnímá a co mu ukáže redaktor, aby zabral kamerou.
Chci to vidět osobně a moci si prohlédnout každý detail.
Opravdu nádherné řezy. To si pak teprve člověk uvědomí, jak neskutečně komplikovaná konstrukce moderního auta je. Skvělá práce! 😄 :yes: :yes: :yes:
...náhodou, kde najít něco podobného u Audi Q7 (ideálně SQ7)?
Já jsem našel jen takové drobky toho, co ukazuje Škoda u Kodiaqu.
[odkaz]
Já jsem našel jen takové drobky toho, co ukazuje Škoda u Kodiaqu.
[odkaz]
Na stánku Škoda auto pri príležitosti Barum rally som videl takto "odhalenú"
Fábiu, Superb. Osobne ma zaujíma to čo je pod obalom, riešenie namáhaných konštrukčných uzlov a pod.
Nedávne obdobie, keď karosérie aut boli tekmer z jedného typu ocele je preč.
Už na Octávii II podiel ocele s medzou klzu180 MPa bol znížený z 87 na 22 percent.
Na A, B stĺpik, prahy, bočné výstuhy atď. sa použíbajú už bežne vysokopevnostné ocele s pevnosťou až 1500 MPa legované bórom a lisované za vysokých teplot
S tým pribúdajú nároky na zvarovanie dielov.
Často tu prebiehajú búrlivé diskusie o vizážach áut,
ale o kvalite auta rozhoduje najma to čo neni vidieť.
Fábiu, Superb. Osobne ma zaujíma to čo je pod obalom, riešenie namáhaných konštrukčných uzlov a pod.
Nedávne obdobie, keď karosérie aut boli tekmer z jedného typu ocele je preč.
Už na Octávii II podiel ocele s medzou klzu180 MPa bol znížený z 87 na 22 percent.
Na A, B stĺpik, prahy, bočné výstuhy atď. sa použíbajú už bežne vysokopevnostné ocele s pevnosťou až 1500 MPa legované bórom a lisované za vysokých teplot
S tým pribúdajú nároky na zvarovanie dielov.
Často tu prebiehajú búrlivé diskusie o vizážach áut,
ale o kvalite auta rozhoduje najma to čo neni vidieť.
Nic nového pod sluncem. Takové prezentace/řezy včetně motorů jsem viděl v Austrálii už v roce 1970....... :-!
Namísto kravin by se Škoda měla soustředit na urychlené odstranění chyb, které tam Škodovka nadělala a které výrazně snižují prodejnost toho vozu😒br />
- hnusná přední maska se 4 světlomety
- manuální převodovku nelze objednat ke všem variantám
- chybějící ruční brzda
- chybějící pořádný otáčkoměr a rychloměr, s trapným pokusem je nahradit LCD televizí
- zábradlí okolo šaltpáky tlačí řidiče pod kolenem do pravé nohy
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná plocha, protože se nesklápí sedáky
- manuální převodovku nelze objednat ke všem variantám
- chybějící ruční brzda
- chybějící pořádný otáčkoměr a rychloměr, s trapným pokusem je nahradit LCD televizí
- zábradlí okolo šaltpáky tlačí řidiče pod kolenem do pravé nohy
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná plocha, protože se nesklápí sedáky