ja som takto videl ohlodanu O2 u nas na VS na technike este niekedy pred 10 rokmi v r 2007 ;-) .. aj som si ju tak nejak spolocne s vtedajsimi spoluziakmi tiez osahal ( sice nebola uplne oholena len jej cast myslim ze jedna cela bocna strana auta ) ale slo aj tak o vyborny "rontgenovy" pohlad nazivo v praxi... aj ked urcite nielen pre studentov je taketo nieco vyborna pomocka :yes:
Prosím redakci, aby doplnila článek v tom, kde je možno vidět předchozí řezy Škodovkami, které článek zmiňuje a kde pak budeme mít možno vidět i tento Kodiaq.
Nepatřím už mezi školní mládež a nejsem ani profík hasič. Televizní záběry jsou málo, záleží na tom, co kameraman nasnímá a co mu ukáže redaktor, aby zabral kamerou.
Chci to vidět osobně a moci si prohlédnout každý detail.
Je konference (EuroCarBody), kde se konstruktéři schází a pořádají i soutěž holých karoserií (tzv. body in white). Není to však zrovna něco pro veřejnost. Q7 tam byla v roce 2015. Možná najdeš nějaké doprovodné materiály.
Na stánku Škoda auto pri príležitosti Barum rally som videl takto "odhalenú"
Fábiu, Superb. Osobne ma zaujíma to čo je pod obalom, riešenie namáhaných konštrukčných uzlov a pod.
Nedávne obdobie, keď karosérie aut boli tekmer z jedného typu ocele je preč.
Už na Octávii II podiel ocele s medzou klzu180 MPa bol znížený z 87 na 22 percent.
Na A, B stĺpik, prahy, bočné výstuhy atď. sa použíbajú už bežne vysokopevnostné ocele s pevnosťou až 1500 MPa legované bórom a lisované za vysokých teplot
S tým pribúdajú nároky na zvarovanie dielov.
Často tu prebiehajú búrlivé diskusie o vizážach áut,
ale o kvalite auta rozhoduje najma to čo neni vidieť.
Namísto kravin by se Škoda měla soustředit na urychlené odstranění chyb, které tam Škodovka nadělala a které výrazně snižují prodejnost toho vozu:
- hnusná přední maska se 4 světlomety
- manuální převodovku nelze objednat ke všem variantám
- chybějící ruční brzda
- chybějící pořádný otáčkoměr a rychloměr, s trapným pokusem je nahradit LCD televizí
- zábradlí okolo šaltpáky tlačí řidiče pod kolenem do pravé nohy
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná plocha, protože se nesklápí sedáky