Pojišťovny se chlubí, jak rychle dokážou svým klientům vyplatit případnou škodu. Umožňují to moderní technologie, chytré telefony a přenosy dat on-line. Vypravili jsme se to zjistit.
Ha ha ha, to jsem se nasmál nadpisu článku. Vím že je hodně pojišťovacích podvodů, ale když Česká pojišťovna pošle svého agenta na kontrolu škody a nestačí ji email fotky a i poté se vymlouvá přestože jejich agent zjistil totálku. Tak i jejich slogan v reklamě do týdne je směšný.
Na tebou menovanú poisťovňu som si spravil názor pred pár rokmi. Keď boli pri drobnej škode obhliadnite obe auta a obhliadajúci technik nevyslovil žiadnu pochybnosť. Auto sa dalo opraviť a asi po troch mesiacoch miesto peňazí prišiel mail, kde s textom, že sa to nestalo ako bolo popísane. Na spätný mail nereagovali a v telefóne sa vyhýbali priamej odpovedi. Takže jasná taktika, že počkáme kým nebude dôkaz, ktorý by mohol preskúmať nezávislí znalec a potom si škrtneme poistnú udalosť.
Ten hraje do katet pouze pojišťovně. Vyjde jí to jednoduše levněji a vyplacené peníze postačí leda na starší nebo nejlevnejší dostupne díly a udělat si to pak sám svépomoci nebo u nějakého garážníka. Pak ten vozový park v čr vypadá jak vypadá a každé druhé auto v bazarech je taková slepenina. Osobně opravnu vybírám dle recenzí v okolí na doporučení a nespoléhám na nasměrování z linky pojišťovny. Ta to běžně taky posílá tam kde to má nasmlouvano levněji. Pochopitelně je ale ideální navštívit smluvní servis dané pojišťovny. Ten rozpočet mě fakt pobavil - a rozhodně jej z vlastních zkušeností nemůžu doporučit.