bože zase další SUV.Derivát koudijaku.Jak jinak.Mám pocit,že když budu chtít prodat své auto a napíšu že je to SUV,tak se prodá samo.Ted Koudijaka vystavují tady v nákupním centru a typičtí komunističtí padesátníci,co nepoznali nic než škodofku krouží okolo jak vosy u bonbonu
Ti tví "typičtí komunističtí padesátníci" měli v době revoluce 23 let. Pokud můžu předpokládat, že těch 73 ve tvém nicku je rok narození, pak nebyli o moc starší, než ty. Taky jsi typický komanč?
Jako že lidé ve věku +- 50 let si prohlíží Kodiaqy, protože měli rodiče komunisty a nepoznali proto nic jiného, než škodovku? Doufám, že jsi to jen tak plácl, a nemyslel to nijak vážně....
Maji jine starosti nez si kupovat nové auto? Ja si první nove kupoval po te co uz jde mel bydlení atd, ca. V 33 letech. Proste do te doby jine priority, tak proc ztracet cas ocumovanim veci co si stejně nekoupim.
Kvůli takovým lidem jako jsi ty Gilgite-Holdene, bylo Česko na mezinárodním seznamu oficiálně poníženo mezi rozvojové země. Že ty jsi i volil prezidenta podle toho, že si dokáže pořádně prdnout a umí poblejt klenoty? A že věříš i Burešovi? ... SUV je to zcela normální, nic víc, nic míň. Tak jsem rád, že to muselo zaměstnat až trolla jako jsi ty. Jen dál, aspoň se skvěle pobavíme a ty máš aspoň hůř placenou práci než by jsi mohl mít.
Tak kam s tímto výtvorem? Na silnici je to krabice s vysokýn těžištěm a laciným podvozkem (aby se to vůbec prodávalo) a mimo silnici hádám maximálně po trávníku u bytovky a ještě si dát pozor, aby mi ztracená gumová kachnička neprorazila vanu.
Summa summarum dizajnovka pro ty co nemaj na Koudijaka, ale chtěj sousedovi z Nošovic ukázat, že na to maj.
A přitom to měla škodovka s Yetim tak pěkně rozjeté. Rovná střecha (žádnej příšernej oblouk), takřka kolmý zadek (žádnej převis), trošku vyšší posez. Toho se měla držet, aby to nebyla jen další koncernová tuctovka!
Jen něco hodně udělat s tím kufrem vzadu, protože by to chtělo občas i něco převážet. Takové české Berlingo - a vida hned tu máme dvě verze, dvě místa + náklad nebo pět míst + alespoň nějaký prostor na boxy s náředím pro dělníky. >:D
Už si jenom postesknout nad košem na střechu pro materiál za lidovou cenu ...
Situace SEATu se dlouhodobě příliš nemění. Pokud se podíváš třeba na tržní podíl v Evropě, tak byl na 2,32% v roce 1990 a je na 2,32% za 2016. Své maximum 2,90% dal v roce 2000 a dno 2,08% v roce 2012. Pokud bys čekal, že tam bude éra nafouknutých modelů čnít jako memento, tak neční:
[odkaz]
Mít menší a větší SUV s nějakou vzájemnou podobností nevidím jako velký problém... ať už je to Xtrail a QQ, SantaFe a Tuscon nebo BMW.
Škodovka ide na to z opačnej strany ako Volkswagen. Ten najskôr predstavil krátkeho Tiguana a až potom jeho predĺženu verziu.
Škodovka najskôr predstavila Kodiaqa a až v Ženeve predstaví jeho XS - teda skrátenú - verziu - Yetiho.
Yeti vyzerá naozaj pekne. Som však veľmi zvedavý, akú bude mať palubku - či z Atecy alebo z Kodiaqa. Nepredpokladám, že by v Škodovke vyvíjali ešte niečo tretie.
Drsný, co? Nenapsals vůbec, ale vůbec nic kontroverzního, a hned 3 :no: .
Tak jak klesá úroveň redakce, klesá i úroveň diskutujících (nebo jen palcujících?)
Mas pravdu ale Naštěstí mě nějaký palce fakt nezajímají. Proč by pro mě proboha mělo byt důležité ze mi nějaký anonym dá minus? Az jich bude milion , začnu přemýšlet jestli jsem neřekl něco špatně. :-)
Odlišnosti od Atecy je dost, víc nez jsem čekal. Takze to ma vlastni identitu. proporce jsou fajn, na prvni pohled hezčí nez kaďák. bezva.
Mimochodem, představení bude asi brzo. Pokud by to chtěli tajit, nebude asi problem na maskovat auto jako atecu. A neudělali to.
Já tam tedy tu vlastní identitu moc nevidím. Vlastní identitu má Yeti 1, Citroen C4 Cactus a obecně spíše starší zástupci téhle kategorie, než se to všechno dopracovalo do víceméně unifikovaného vajíčkovitého vzhledu. Yeti 1 poznám na první pohled. Tohle je tuctové SUV, kde je nutné zkoumat detaily a podobnost s Atecou ho v mých očích deklasuje ještě víc.
Yeti 1 má i základní motorizaci docela použitelnou. Že jsou tříválce v základu aut typu Citigo či Fabia už jsem nějak rozdýchal, ale u takového auta mi to dost vadí.
Neříkám, že to auto je škaredé, ale prostě mě na rozdíl od končící předchozí varianty neoslovuje a to je škoda.
A jaký odlišnosti tam vidíš? Nechápu, proč má koncern v Evropě 2 značky se stejným designem. Jediné vysvětlení asi bude, že VW se rozhodl, že bude mít 2 levnější značky. Pro sever Škodovku a pro jih Seat. Zákazníkům je to asi jedno,
Yeti se mění v Devianta. Je to typické auto do lehkého terénu ve městě. Jako ryba ve vodě se cítí v okolí městských parků, lehce zdolá parkové obrubníky a bláto v záhonech,s vhodnou barvou laku a tmavými skly se dá úspěšně využít k číhání v křoví. Dalo by se pokračovat vnitřní výbavou nového Devianta.Takhle nějak a slovně obratněji by mohla vypadat prodejní charakteristika nového modelu. Mně to moc písemně nejde, jde o tu myšlenku, pan Čtvrtníček a spol. by mohl zase něco vymyslet. Už s těmi náhodnými objevy dejte pokoj, ta soustavná masírka je pěkně otravná, Škodovku jsem oproti jasnému plánu nakonec nekoupil, to samé nabízejí i jinde. To aby se mnou někdo v dohledné době nepočítal, přesto jistě někoho "vaše názory nás zajímají".
Dobrý den, Vašeho názoru si, voso, velice vážíme. Představuje pro nás hodnotnou orientaci na trhu, zejména co se názorů potenciálních nekupců týče. Vašim návrhům ohledně připravované mediální kampaně na nový vůz Snowman Outdoor Scout Super Trouper Yeti přikládáme velkou důležitost a naší marketingoví pracovníci jej zahrnou do množiny názorů ostatní nekupců. Hodně zdaru s vozy jiných značek!
Je to takový humus, že ani není poznat co je maskování a co ne, tak to je opravdu majstrštyk škodováckých designerů. Ale jistojistě to bude v ČR prodejní trhák, ani nebudu psát, že kdo si to koupí je bezradný a bezduchý kekut, to už stejně každý ví.
Já alespoň píši své názory a ne jak ty, který jen chodí do diskusí napadat lidi s odlišným názorem. Tvůj mozek je jen ekvivalent průtokového ohřívače exkrementů.
Mozek? Nepoužívej slova, jejichž význam neznáš.
Připadne ti tvůj avatar vtipný? Jsem si jistej, že mongoloidní nejseš, ale silně dementní rozhodně ano.
Mě může urazit jen inteligent, což ty rozhodně nejsi, marně se snažíš, pokolikáté už? Stále ti stejní mongoloidové pořád dokola, mám prostě jiný názor, tak se s tím smiř. Já vím, xenofobní asociálové jako ty s tím mají problém, ale alespoň to zkus, mamka na tebe bude hrdá.
Kdopak ty ses? Myslim si, ze tvoje evidentni problemy by lepe resil vynikajici psycholog, nez poflakovani se na internetovejch diskusich. Do Karla se nenavazej. Nemas na neho. Jdi radeji vydelat nejaky prachy. Tady jenom marnis cas a zbytecne vsem ukazujes, jak (predevsim) sam sebe nenavidis. Tak zvedni zadek a zacni se sebou neco delat... Nebo nedelej nic a zestarni jako ubozak.
Vy dva by jste byli zajímavý případ pro Mudr. Chocholouška. Pro intenzivnější léčbu bych doporučoval vytapetovat nemocniční pokoj plakáty čtyřoké OIII.
Petr Slavíček fotograf Škodovky,alebo sa volá inak?A škoda,že ju nevyfotil aj z predu!Dôvod je zjavne popísaný v článku!
A automobilka nechce ukázať viac,hahaha!To platilo aj o druhej generácii Superbu,či?
Hm, že by Škoda něco takového měla? Ani bych neřekl.
A když už identitu, pak měli vzít aspoň z designově povedeného auta, ale to mají jen jedno, Superb.
Ja si byl téz Atecu prohlédnout, abych vedel, co me jednou priblizne ceka v Yetine II. Je super, ze je vetsi, ale plasty v dolni casti pristrojovky docela bída.
Já dneska poprvé naživo uviděl Kodiaq, v tý smutný tmavošedozelený barvě. A nic, vůbec nic to se mnou neudělalo, prostě jsem v klidu projel kolem ve svý čtyřkolce a pokračoval nevzrušeně dál.
Jako obvykle, nezávislý kreslíř namaloval něco mnohem atraktivnějšího, než co dokáží vytvořit profesionální designéři automobilek. Nad nimi totiž stojí složitý schvalovací aparát lidí s velmi různorodým kulturním původem a zejména profesními zkušenostmi. Uschinův Yeti by byl býval mnohem atraktivnější, Kabaňův Yeti ale taky nevypadá špatně. (Až jsem se lekl vlastního názoru ;-\ )
na fotce toho hnoje je jasne videt ze ten hnus kolem svetel je dolepenej. takze je jasny je zo bude jeste horsi. konecne je jasne ze ten slovenskej vandrak umel ho/vno
že Yeti se bude od Atecy lišit asi tak jako Rapid od Toleda, tzn. skoro vůbec. Jakési rozdíly simuluje maskování (např. D sloupek), ale jinak bude rozdíl akorát v přední masce, nárazníku a optice zadních světel (a možná teda i ve stopce zrcátek).
Po chvíli namáhání vlastni mozkovny, mi taky došlo ze toto neni foto náhodné ale zcela cílené. Tedy ze jej fotila přímo skoda. Proto chybi předek, ten jeste ukázat nechtějí. Ale je vidět na krajích kapoty maskovaní, zřejmě je jeste co tajit. Takze stejny čumák jako kaďák to asi nebude.
Co je taky zajimavy je maskovaní bočního okna nahoře. Tomu nerozumím.
Naopak je jasne, ze prolis kufru a světla jsou skrytá, finále čekám víc kubistické.
Shrnutí - to co je na fotkách, je urcite hezčí nez ta grafika nezávislého designera o které se diskutuje výše. Uz se na nej těším. Yeti :yes:
Pokud po odkrytí ne vyplyne na povrch nějaký blby detail, bude to slušný kladivo na korejce a qashqaie. :yes: roční produkce 150 -200 tis nemusí byt utopii.
Ono na obrázku vypadá hezky skoro všechno, ale realita je mnohdy jiná. Když představili nového Superba a měl řemenama přitaženou karoserii dolů a podložky pod velkejma kolama, v plné výbavě a hezké barvě, taky se mi líbil. Pak to vidíš v šedé metalíze na malých kolech která jsou půl metru v karosérii, rovnou nijakou palubovku a hned v tom vidíš velkou Fabii. S Kokodákem to bude stejné a o tomhle přicmrndovi do party si taky iluze nedělám. Ano, jsou Škodovky lepší než Dacie, ale jinak nic. Ona i taková Mazda 2 vypadá vevnitř prémiověji než Superb L&K.
No každy ma svého favorita. Ale ta premiovost Mazdy 2 je už trošičku, ale opravdu jen trošičku úlet. :-) vnější design Superbu limo je podle mne nejlepší ve své třídě, uvidíme co nova insignia naživo. A v interiéru je to takový třídní standard (lepší třeba než Mondeo, či talisman ). Ale nic proti fandovství Mazdě. Auta děla docela zajímavá. Určitě lepší než všichni frantici dohromady.
Kazde auto v te tride vypada minimalne o fous lip. A to nijake rovne prkno nazyvas palubovkou? Kudrlinky ala Korea nemusim, ale ani strohost se nema prehanet. A kdyz se podivas na Mazdu 6 a Superba, CX9 a Kokodaka, atd, tak neni co resit. Ale bez nejakych vytacek priznam, ze jsou asi nejlepsi z byvaleho Ostbloku.
Další bezpohlavní, bezduchá plechová krabice. Čistý spotřebák, kde není nic, co by mohlo v majiteli nebo i jen divákovi vyvolat pocit (řeknu to možná nepřesně) lásky a úcty k této věci.
huh,........
kazdy pise o nude, bezduchej krabici,
Čistý spotřebák, kde není nic....
ale ked Mercedes sa pohra s detailom, kazdu malickost v vymakaju na nadherny a prepracovany interier, tak tu nadavate a nariekate, ze je to barokove, a same kudrlinky a kopec chromu a drevo a kozene doplnky - tak kua co vlastne by bolo fajn?
Pozriet sa na vlastny znak, co mate pred nosom na volante a zamysliet sa?! ;-)
Tak predpokladam, ze se vyrobni linka bude muset upravit pro Yeti II, takze vyroba nebude bezet asi az do 26KT. Ale prehlidl sem, ze 9-10KT se tyka ukonceni objednavek, ne ukonceni vyroby, moje chyba. Diky
Troufnu si rict, ze tech 80% dilu bude sdilenych s Atecou, maji se vyrabet spolecne v Kvasinach. Mne osobne zajima interier, jestli to bude obdoba vetsiho bratra nebo derivat Superbu/Octavie. Ateca je slusne jezdici SUV, cili to same ocekavam i u Yetiho, spis bych si pral o trosku kvalitnejsi interier nez ma Ateca, hlavne v oblasti dveri...
Cetl jsem, ze od 1/2017 se levnejsi verze Yetiho dovazi do Evropy z Ruska - bude i u techto verzi konec objednavek uz v Breznu, kdyz jiste vyroba Yetiho I v Rusku pobezi o neco dele nez v CR ?
Vše je pouze nastrčené od Škody MB + Auto.cz a jedná se pouze o reklamu na novou krabici pro lidi, kteří nerozumí autům.
Divím se sám sobě, že na takovou HOVADINU vůbec reaguji....
Chceš sabotovat podplacenou novinařinu a nic víc než průměrné auto?!
Nereaguj na ni!!!!
Stává se ze mě pomalu, ale jistě věřící díky koncernu VW a děkuji Pánu Bohu, že jsou na světě takové skvosty jako Alfa Romeo, Mazda, Honda a pár dalších značek, která dělají pěkná, zajímavá a zábavná auta.
Je třeba to vyzkoušet a něco s tím najet. Po dvaceti letech s Octávkama a jejich velkým kufrem jsem si taky menší neuměl představit. Ale jde to, pozitiva převažují. Už vůbec, pokud jsi jak píšeš starší.
To já mám vyzkoušené, vyšší sezení, lepší nastupování a to je asi vše pak negativa jak píšu, ale dokud budu moct chodit, tak raději auto které je pohodlné a za stejnou cenu mnohem prostornější.
Nechci nic překonávat, chci pohodlné auto a né poskakující předražené auto, které je zrovna v kurzu, četl jsem že brzy budou mít suv stejně konec vzestupu, protože už ho bude mít většina a dnešní doba si přece žádá originalitu, tak se zase vrátíme k autům které si užijeme při řízení.
Oni se vyrábějí, ale jen je menší zájem, protože dnes je skoro v každé rodině tolik aut, kolik je řidičů, tak na co vhodné auto pro rodinu a proto se kupují suv, není potřeba velký kufr, každý má přece auto, není potřeba aby auto sedělo v zatáčkách, protože silnice stojí za prd a nebo ve městě se stojí v kolonach atd., tak si vysvětlují že je potom zájem o atrapy aut typu suv.,samozřejmě výjimka jsou starší lidé kteří mají problém s nastupováním, to je asi jediné kde to chápu.
Já jen píšu názor, nikomu nic neberu ,kdo si chce koupit předražený typ auta jako je suv,ok, jen to nechápu. V cenovým srovnání např .Octavia a tohle Jety bude cena Jety dražší a přitom co nabídne lepšího?
Nejsem závodník, jen si užiji svezení s autem které je víc u země, nic víc.
Yeti vs. Octavia můžeme spekulovat, ale Kodiaq vs. Superb vidíš už dneska. Cenově je to srovnatelné - Kodiaq od 680 a Superb od 630, ale u Kodiaqu s 4x4 nebo DSG v ceně. Kodiaq je uvnitř větší, umí i 7 míst... a pak je to prostě věc vkusu.
Fajn, já jsem za Superb... ale chápu i opačný názor (a mám k němu respekt).
Superb s Kodiakem těžko zatím srovnávat, protoze s Kodiakem ještě nikdo nejezdil,tedy krom novinářů a to je málo, jinak si myslím že prostorově Superb v combi bude větší a na zavazadla tuplem . Superba můžeš také mít s DSG a nebo 4x4,tak možná jediná výhoda Kodiaka 7míst a přívěs na zavazadla. :-) Né, jak píšeš, každý ať si koupí co chce, ale já bych šel také do superba.
Z podstaty věci:
Výhoda: vyšší posaz, vzdušnější interiér, možnost 7 míst, offroad schopnosti
Nevýhoda: vyšší posaz, vyšší spotřeba a horší dynamika se stejným motorem, horší stabilita
Konkrétně Kodiaq vs. Superb:
Výhoda: novější technika (např. světla). Zřejmě pohodlnější. Nový úsporný motor 2.0TSI místo 1.8TSI. Lepší převodovka DQ500 (ale tímhle si nejsem 100% jistý).
Nevýhoda: chybí silnější benzíny 2.0TSI 162 a 207kW. Z mého pohledu ošklivější.
To všechno beru, ale mělo by se to cenou podobat oktavce a né aby to bylo dražší než Superb který je o třídu výš,proto nechápu že dnešní doba tomu tolik nahrává, i bezpečnost bude u Superba lepší, prostě nechápu, jen to nastupování pro nemocné bych pochopil a offroad schopnosti jsi asi myslel bátíčko u baráku. ;-)
Jasně, ale Yeti je Fabie, tak zase o třídu jinde a cena bude jak píšeš, a proč ne když to lidé kupují. Bezpečnost bych vsadil na Superb, je to prostě o třídu výš, to nafouknutá oktavka nedožene. Nevím, zatím jsem v Kodiaku neseděl, ale díky najezdovym úhlum si myslím že o moc víc než Superb ve 4x4 nezvládne.
Vím, že se to složitě hodnotí, když je všechno MQB, ale:
Superb a Kodiaq: víceprvek ve všech motorizacích, základ 1.4TSI.
Octavia a Yeti: víceprvek u lepších verzí, základ 1.0TSI
To s tím terénem je takové platonické... jaké nájezdové úhly má ten Superb? Je to dlouhé a nízké auto a je tam riziko, že prostě zůstane viset na břiše v nějakých vyjetých kolejích nebo při příjezdu k horské chatě apod.
Já myslím že u nás dvou je to jasné, přednost má Superb před Kodiakem kdyby byla možnost koupit auto ve stejné cenové kategoriji, tak potom je zbytečné řešit vyjeté koleje, nebo ano? Jsi perfektní znalec,to ti musím nechat. ;-)
Jasně. Bydlím v nížině, rád řídím, rád jezdím rychleji, nemám chalupu mimo zpevněnou komunikaci, netahám přívěs ani loď, rád sedím nízko, sedm míst bych využil jen výjimečně - nejsem cílovka. A navíc se mi Superb fakt líbí, Kodiaq tolik ne.
Z mého pohledu... kdybych chtěl univerzála, tak by se mi líbil nějaký Allroad.
To bych asi také bral, akorát cenový rozdíl je velký, myslím tvůj allroad oplastovaný kombi s trochu vyšším podvozkem, tak bych se asi stejně vrátil k Superbu, ale realita je taková že potřebuji druhé auto pro rodinu malinko menší, tím myslím nižší střední třídu,pro práci mám Rangera,tak bud oktavku kombi, nebo focus kombi a nebo golf kombi, nic jiného asi nepřipadá v úvahu.
Vždyť ti taky nikdo nevnucuje SUV. Někomu vyhovuje, jinému ne. A tak by to mělo být. Alespoň ale nepiš ty hlouposti, jako že nesedí v zatáčkách, malý kufr atd. Praxe může být úplně jiná. Mohl by jsi napsat, čím jezdíš?
To co píši jsou fakta, ve stejné cenové relaci suv nemají prostor pro zavazadla, nesedí v zatáčkách, to je fyzika, žádné hlouposti. Praxe je přece jasná, ale já nikomu neberu že chtějí suv, jen to nechápu,to je vše. Já jezdím v Ranger, protože mě to živí, ale pro sebe vždy kombika, díky rodině a cenové dostupnosti, protože když budu chtít suv, tak musí být vždy o třídu víš a to si zase raději koupím kombi.
To se nechci s tebou přít, ale myslím že v zatáčce budu mít lepší pocit ve focusu, a hlavně v cenovém srovnání bych mohl mít už fokus st a to si myslím Tiguan nezvládne.
To jsem samozřejmě viděl, ale to je prudká změna směru jízdy při plně naložené verzi, tady jde o zatáčení a to fokus je dobrý,ale ja dal jen příklad, že auta která má nižší těžiště, tak díky fyzice prostě nejde zatáčku projet stejně ve verzi suv a nebo např.kombi a pak ten rozdíl v ceně, kdy použijí stejný podvozek a naúčtují si nehorazny příplatek.Nechci ti hanit Tiguana, je to krásné auto, jen já prostě uvažuji že za ty prachy budu mít Superba v kombi a ne žádného chudáka a přeci jenom si myslím že odvezu rodinu a mraky zavazadel, proto možná mé příspěvky vypadají zle, ale asi kdybych měl prachy na víc, tak neřeším tolik okolností. ;-)
To se mylis, s kodiakem jezdilo mnoho milionu lidi podle diskuzi snad 99% diskutujicich a dlohodobe.Novinari s kodiakem najezdili statisice za ty roky co o nem pisi. A taky se dostalo mezi nejlepsi auta, sice nevim jak(asi podvodem)kdyz se teprve TED zacne prodavat a jak s nim kdo mohl najezdit pravety ty statisice KM na silnicich a nekoli let. desetisice lidi rika nebo pise jak je ten klon oktavky a superbu uzasny, musi jich jezdit stovky tisic ale NIKDE jsem to auto nevidel, tak kde pak asi jezdi??? ve snech???
Ok, třeba to prehodnotiš při svezení, když budeš mít např.hatchback-kombi a ve stejné cenové relaci suv a svezeš se na delší cestu než okolo autosalonu. ;-)
Opat raz tam vidim mensi Kodiaque a Ateku.
Aky ma vyznam tolko sablonovitych aut, aj ked v ramci koncernu, nechapem.
To uz mozeme rovno chodit v uniforme.
Kodiaq, Tiguan a Ateca jsou podobná auta, ale přece jen každé jiné.
Ateca a Yeti budou kopie, to je od začátku pravděpodobné... jiná maska, případně detaily typu negativně zalomené zadní okénko... ale jinak stejné rozměry i technika. Jako Rapid a Toledo. Jestli není kompaktní SUV příliš důležitý model než aby byl takhle naklonovaný nevím... ale jak SUV moc nemusím, tak mě to moc netrápí.
Nejvíce mi právě teď chybí: projev pana Kabaně o tom, že nový Yeti bude velké překvapení, že to bude vůz překypující emocemi, opravdový mix tradičního škodováckého důrazu na funkčnost a mnoha opravdu simply clever řešení. Rovněž mi chybí ujištění, že Yeti bude představovat špičku ve své třídě co se do vnitřní prostornosti týče, a to včetně velikosti zavazadlového prostoru; můžeme se těšit na emočně vyčnívající použití tradičního českého řemeslného zpracování skla a křišťálu, jež nachází odraz v kubistickém pojetí předních, ale hlavně pak zadních svítilen. Rovněž mi bude chybě upozornění na boční výraznou tornádo- linku, která svým dvojitým profilem podtrhuje dojem solidnosti celé konstrukce....
Tak tohle mi bude dost chybět. A ne aby si někdo tady dělal legraci ze škrabky na led ve víčku nádrže, paraplete ve dveřních výplních a z příruční svítilny průběžně se dobíjející v prohlubni v obložení zavazadlového prostoru.
A bez legrace: doufám, že Yeti bude konečně důstojně odhlučněn od motoru i kol.
Mi to je teda celkem jedno. Škoda zatím nevyrobila model o kterém bych reálně uvažoval, takže její produkty tak detajlně nesleduji, spíš jen ze zvědavosti. Ale minulý týden dovezli k nám do dealerství 2x Kodiaq. Takový hnědý-bordo na 18" kolech, ten se mi z venku docela líbil. Pak šapaňský na 19" a ten mě zas pro změnu vůbec nebral. Ale co chci říct je to, že toto na fotce vypadá úplně stejně.
Tak buď ty auta nemám zažité a necítím ten rozdíl nebo nás tu někdo opíjí rohlíkem. Každopádně Atecu vidím každý den na našem firemním parkovišti a nemůžu říct, že mi na ní něco vizuálně vadí. Navíc si myslím, že automobilky dělají modely vizuálně stejné, viz w222-w213-w205 nebo Octavia 3-Rapid, tak je úplně zbytečné řešit vzhled Yetiho 2, protože to bude jen hubenější Kodiaq. Uvidíme jak to bude jezdit, SUV od Škodovky jsou totiž spíš z té lepší poloviny spektra.
Pro redakci : kolik casu zabere ban uzivatele? Dve minuty? Je takovy problem zabanovat dozivotne Holdena a vsechny jeho dalsi alterega a vydrzet to delat pripadne par dni, tydnu, nez ho to prestane bavit? Dtto MDK. Ja ty blitky nectu, ale presto me otravuje uz jen preletat to ocima. Co je smutnejsi, nekterym diskuterum stoji za to na ty zamindrakovane chcipaky reagovat. A to je pak nutne preletat ocima cela vlakna.
Vezmi to z druhé stránky: redakci tento stav vyhovuje. I blbý příspěvek od Holdena a jeho derivátů se počítá. A reakce na jeho příspěvek, ať jsou jakékoliv, rovnež. Takže tady jde hlavně o čtenost a kliky, obsah jde stranou. Bravo, pane Machala & Co. :no::no::no:
Pokud si dobře vzpomínám, tak tenhle příspěvek o banu měl včera večer cca 15 palců nahoru. A žádný dolů. Teď v 7,30 jenom 7. Může mi to někdo vysvětlit? Nejlépe z redakce.
Máš naprostou pravdu, bylo to tak. Což jen dokazuje to, že zdejší hlasování je čistší než nejčistší křišťál >:D >:D >:D Redakce si to může upravovat dle libosti a v minulosti se tak i již několikrát stalo. Holt šikovný kluci, co na to jinak říct :no::no::no: Hrabat se v palcování na to mají koule, ale na odpověď už ne :no::no::no:
Schválně, Jirko, o kolik se vsadíš že se odpovědi nedočkáš? >:D >:D >:D
hele vosle ja se do zadneho diskutujiciho jako prvni nenavazim. toto je specifikum vwxindlu kdyz se jim kopne do jejich modly. dej si mne na blacklist a nebudes to cist. jinak si vys*er voko >:-[]
Proč vadí řadě diskutujících vzájemné podoby Kodiaqa, Ateci a nového Yetiho? Když u automobilek, které takovéto bratrstvo vyrábí, to je totéž. Viz třeba BMW X1, X3, X5, Potom VW a AUDI.
Proč? No asi protože prodávájí ten stejnej chleba akorát pod jiným názvem a ještě kvůli tomu nadělají divadla (rozumněj debilní reklamy). Všechno se šidí ale přesto se někdo chce napakovat na prodeji a přitom se ani nesnaží! Je to jak s těma placatejma telefonama, všechny vypadají stejně ale prodejce ti stejnak bude cpát do huby, že ta jeho placka je lepší >:-[]
To je fakt, o tom se dosud docela mlžilo, např. "Za tvary vozu stojí šefdesignér seatu Alejandro Mesonero a jeho tým, ostrou linii táhnoucí se po celé délce karoserie a strmé zakončení linie oken jako by však modeloval Josef Kabaň ze škodovky."