Novinky
Tenhle diamant spolu s 3008 a 5008 oživí zanedlouho naše silnice. V koncernu se budou divit a konečně ořezávat ty jejich "ostré hrany". Těším se na cenu.
Trochu doufám, že je to jen autorův pohled- to "vyfoukávání" zákazníků D3.
Jinak nezbývá, než popřát hodně štěstí. Už ostatní modely DS toho hodně vyfoukly. Hotový uragán.
Jinak- zvenku pěkné, interiér (volant, budíky) dost úlet.
Jinak nezbývá, než popřát hodně štěstí. Už ostatní modely DS toho hodně vyfoukly. Hotový uragán.
Jinak- zvenku pěkné, interiér (volant, budíky) dost úlet.
Tak je fakt, že mluvit o prémii nelze... ikdyž se tak tváří a zpracování bude na velmi dobré úrovni, nicméně mi tahle DS7 dává větší smysl než DS4 a DS5 dobromady 😉
Jak píšeš zvenku paráda, zevnitř to prostě není ono, zvlášť ten volant mě děsí 😉
Jak píšeš zvenku paráda, zevnitř to prostě není ono, zvlášť ten volant mě děsí 😉
Jj, volant dělá interiér tak, jako kola dělají auto. A tady v mých očích volant ničí jinak vcelku slušný interiér. 😉
Souhlas, hlavně ten spodek volantu s těmi zakroucenými hokejkami ... brrr
Je to spravne Citroenovsky uchylny. Od dob BX je to asi poprve, co me vnitrek Citroenu znovu zaujal. Ty debi.lni vnitrky se mi prave vzdycky libily. Jenze pak je prestali delat. ZX, Xantia... uz se nijak nelisily od tehdejsiho mainstreamu. Takze za me palecek nahoru. A to je asi tak vsechno, nekoupil bych to ani nahodou. DS je jen nalestena bida. Citroen byla pro me velka znacka, 2CV, DS, CX, GSA, BX, AX, Visa jsou legendy. Vsechno potom je upadek.
ale na našeho medvěda Kodiaka a nebo Jeťáka to nemá ani náhodou, hlavně ve zpracování a detailech je to úplně ble 😒 , navíc s jednadvojkou to bude jasná brzda provozu :no:
Vyčistit zuby a spát. A zítra žádný internet.
Ale tak chlapi, pokusil jsem se o ironii a vy takhle? >😁
Ironie? Co to je za úchylku vyvolávat podobné diskuze?
Hlavně, jestli jsi se skvěle pobavil :yes:
Hlavně, jestli jsi se skvěle pobavil :yes:
Pájo, ironie je bezesporu výrazový prostředek😒br />
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho. (Zdroj: Wikipedia)
Žádnou diskusi jsem nevyvolával, jen jsem se s použitím předstírané nevědomosti doslovně vyjádřil. Na to mám dle LZPS plné právo. Je hloupostí toto mé právo jakkoli hodnotit, protože stejné má každý.
Pokud k diskusi nevybídnu sám, což jsem neučinil, vyvolává diskusi až ten, kdo zareaguje. Nikdo ho nenutil reagovat. Je tedy zbytečné označovat mé vyjádření názoru za úchylku, spíše to odpovídá tomu, že ničemu z toho o čem píšu nerozumíš. Tím vůbec nevyvolávám diskusi s tebou, jen chci říci, aby jsi se zamyslel.
Nepobavil jsem se vůbec, názor mne nebaví, ten zkrátka mám. Ahoj.
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho. (Zdroj: Wikipedia)
Žádnou diskusi jsem nevyvolával, jen jsem se s použitím předstírané nevědomosti doslovně vyjádřil. Na to mám dle LZPS plné právo. Je hloupostí toto mé právo jakkoli hodnotit, protože stejné má každý.
Pokud k diskusi nevybídnu sám, což jsem neučinil, vyvolává diskusi až ten, kdo zareaguje. Nikdo ho nenutil reagovat. Je tedy zbytečné označovat mé vyjádření názoru za úchylku, spíše to odpovídá tomu, že ničemu z toho o čem píšu nerozumíš. Tím vůbec nevyvolávám diskusi s tebou, jen chci říci, aby jsi se zamyslel.
Nepobavil jsem se vůbec, názor mne nebaví, ten zkrátka mám. Ahoj.
Taky předek, protiaerodynamická tlama a k ní šikmá světla jako má i Hyundai, Audi, ...
Uvnitř taky tablet.
tedy taky nuda.
Uvnitř taky tablet.
tedy taky nuda.
Q5/Q7 + RX450h + Edge + FX 35 = DS7 crossback
Citroen a DS především nikdy nemělo být o matematice, ale o pocitech. originalitě a e😜resivním vyjádření.
Za mě zklamání, tedy přinejmenším z prvních foto... :-!
Citroen a DS především nikdy nemělo být o matematice, ale o pocitech. originalitě a e😜resivním vyjádření.
Za mě zklamání, tedy přinejmenším z prvních foto... :-!
Venek mi nic neříká, ale ten interiér trefili. Zavolejte někdo do Mnichova a prozraďte jim to sladké tajemství, že tablety vypyčené z palubovky byly in v dřevních dobách roku 2015, dneska letí televize přilípnuté k palubovce zádama. :yes:
...no to je prémiové SUV. V základu i highendové verzi dvoukolka. Jistě, za dva roky prý bude pohon druhé nápravy, přes elektromotor. Jak fungují tahle šidítka vím.
Frantíku, co s těmi citrony děláš?
Frantíku, co s těmi citrony děláš?
Asi máme na sebe smůlu, ale tohle naopak zajímá mne😒br />
Můžeš mi prosím nebo možná nám všem co to tady čtou říci, jak fungují elektrická šidítka o výkonu 2*80kw a jakou konkrétní, zřejmě negativní, zkušenost máš s hybridem 4x4 o kombinovaném výkonu 221kw? Chtěl bych se poučit a nedělat stejné chyby, když už si tím někdo prošel, protože jinak se mi právě ta vrcholná hybridní verze zamlouvá moc a moc.
Díky za odpověď a dobrou radu!
Můžeš mi prosím nebo možná nám všem co to tady čtou říci, jak fungují elektrická šidítka o výkonu 2*80kw a jakou konkrétní, zřejmě negativní, zkušenost máš s hybridem 4x4 o kombinovaném výkonu 221kw? Chtěl bych se poučit a nedělat stejné chyby, když už si tím někdo prošel, protože jinak se mi právě ta vrcholná hybridní verze zamlouvá moc a moc.
Díky za odpověď a dobrou radu!
A jakou máš ty zkušenost s hybridem 4x4 o kombinovaném výkonu 221kw, který ještě nikdo neviděl. Proč se o něm píše už teď, když bude až za 2 roky?
Pogo, no právě že žádnou, proto jsem se zeptal odborníka, který soudě dle odpovědi asi zkušenost má.
Takže ti vůbec nerozumím, proč máš potřebu vážně míněný dotaz na vážnou poznámku znevažovat.
Proč se o něm píše se prosím zeptej autora, mně pak ponech právo se zeptat toho, kdo se sám projevil jako znalý věci. Díky, Pogo.
Takže ti vůbec nerozumím, proč máš potřebu vážně míněný dotaz na vážnou poznámku znevažovat.
Proč se o něm píše se prosím zeptej autora, mně pak ponech právo se zeptat toho, kdo se sám projevil jako znalý věci. Díky, Pogo.
PS - Cinania to urcite na vystave uslintaju, takze zameranie na cielovku chapeme.
A auta co mají takový brutální gril chladiče mi vždy působí pocitem, že musí mít obrovské problémy s chlazením. Proč by tam jinak konstruktéři takovou příšernost dávali, tohle se přece ani jim samotným nemůže líbit
Citroen si ale řadou DS na premii jen hraje.. 😉
Jestliže cena bude francouská a nikoli premiová , tak má šanci na úspěch.
Jinak jich v ČR moc neuvidíme.
4*4 hybrid nemusí být špatná volba..aspon že ta čtyřkolka tam je !
Narozdíl nesmyslně od nové 5008..
Silnejsi varianty thp jsou v pohode, mam ji ve slabsi variante 115 kw a i ta dokaaze jet..
Jinak auto nevypada spatne - designem dava najevo ze neni bezny mainstream a pritom nepusobi jako kopie nekoho z D3.
Design a materialy v kabine nezaostavaji..
Me tam chybi hydra,ale to uz je jina pisnicka...nakonec zbytek svetove produkce ji nema taky..
Je proste rovnake ako 3 valcove Mondeo, BMW 316d atd.
V UK je dost nechutna dan pre zamestnancov ak pouzivaju sluzobne auto na sukromne ucely. Ak je vsak nizkoemisne, tak ju nemusia platit. Clovek by neveril ake oblubene tam su rozne zdochliny ako Superb II 1.6d, len preto, ze sa dani vyhnu...
zdejší test Peugeotu 508 RXH [odkaz]
u té DS to nejspíš bude podobné
Mně osobně tam chybí ta hydropneumatika, to je něco co ostatní nemají a byla by to přidaná hodnota k tomu autu.
Co se dieselů týče, jak někdo psal, že chybí silnější než těch 132kW: to je pravda, ale platí to jen dnes. Do budoucna to mají diesely spočítané, takže vyvíjet něco silnějšího nemá v tuhle chvíli žádný význam ani perspektivu.
Predni kola bude totiz stale pohanet spalovaci motor a auto tedy pravdepodobne zustane ve funkcnim 4x4 rezimu i kdyz budes mit vybite baterie.....