Novinky
Tady se o tom píše jako o extravagantních pokusech. No a dnes rveme dva více motorů do celé řady aut, jeden spalovací a zbytek elektrický, k tomu kopec baterek a tváříme se, že jde o vývoj. Teda podsouvají nám to ekofašisté.
Tak zaradiť pod tento bulvárny titulok auto ako 2CV Sahara, to je už... no, radšej to nenapíšem, lebo aj jedna hviezdička by bola na ten výraz málo...
Když byl u nás autokros ještě v plenkách tak to bylo celkem běžné, že buggy měly dva motory. Nejčastěji Wartburg.
Jen bych upozornil, že v případě dvou nezávislých motorů (tj. pokud nemají své hřídele nijak spojeny) jejich točivé momenty nelze sčítat a je potřeba je uvádět zvlášť. Takže například součtová hodnota 359 Nm uvedená u Mercedes-Benz A 38 AMG W168 je zcela irelevantní
Je to podobný nesmysl jako kdybychom chtěli třeba tvrdit že když je jedno kolo nafoukané na 2 bary a druhé na 2,5 barů tak že dohromady je v nich tlak 4,5 bar.
Je to podobný nesmysl jako kdybychom chtěli třeba tvrdit že když je jedno kolo nafoukané na 2 bary a druhé na 2,5 barů tak že dohromady je v nich tlak 4,5 bar.
pri dvojmotorovych monstrach napadol najprv hadam najznamejsi kamion DAF pre DeRoya na Pariz-Dakar, s ktorym na rovinatej pusti nalozil aj Vattanenovi. 😄 ale ak mal byt clanok len o osobnych autach, tak uz mlcim 😄
Údajně vážil 900kg, dohromady, tedy v součtu, měl 220 koní (162kW) a motory byly osazeny českými karburátory Jikov.