Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toto je interiér Škody Kodiaq Scout. Má dřevěné dekory a větší infotainment

Škoda zatím ukázala pouze snímky exteriéru modelu Kodiaq Scout. Nyní už ale také víme, jak to vypadá v interiéru.
Zpět na článek
5. 3. 2017 11:23
5. 3. 2017 11:38
5. 3. 2017 12:43
5. 3. 2017 16:39
5. 3. 2017 14:29
5. 3. 2017 14:32
5. 3. 2017 16:41
5. 3. 2017 16:46
5. 3. 2017 16:49
5. 3. 2017 17:25
5. 3. 2017 18:09
5. 3. 2017 18:59
6. 3. 2017 06:45
6. 3. 2017 08:50
6. 3. 2017 08:48
6. 3. 2017 08:50
5. 3. 2017 11:42
5. 3. 2017 13:18
5. 3. 2017 13:21
5. 3. 2017 13:32
5. 3. 2017 13:38
5. 3. 2017 14:54
6. 3. 2017 12:01
5. 3. 2017 13:41
5. 3. 2017 13:57
5. 3. 2017 14:00
5. 3. 2017 14:07
5. 3. 2017 14:13
5. 3. 2017 14:50
5. 3. 2017 16:26
5. 3. 2017 16:38
5. 3. 2017 16:44
5. 3. 2017 16:48
5. 3. 2017 16:49
5. 3. 2017 14:56
5. 3. 2017 15:16
5. 3. 2017 17:19
5. 3. 2017 16:10
5. 3. 2017 16:40
5. 3. 2017 17:03
5. 3. 2017 22:23
5. 3. 2017 23:01
5. 3. 2017 22:34
5. 3. 2017 23:02
5. 3. 2017 16:59
6. 3. 2017 10:35
Avatar - Machýrek
5. 3. 2017 11:10
Vypada skvele
Drivi v aute moc nemusim, ale tady to vypada docela vkusne. Dokazu si predstavit s timhle zit.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2017 11:23
Dřevo
Moc mi tam nesedí
Rozbalit vlákno
19
Avatar - removed
5. 3. 2017 11:38
Re: Dřevo
Made in korea v devadesatkach. V tomto pripade jsem asi zarputily nepritel dreveneho dekoru. Z prilozene fotogalerie ( citajici cele dve fotografie) jsem se neubranil ironickemu posklebku. Drevo patri do premie a ma vytvaret jemny detail. Tohle fakt pusobi az moc "prkenne", a to malem doslova...
5. 3. 2017 12:38
Re: Dřevo
No, asi tak. Ono je použití pseudodřeva bez sladění celého interéru vždycky problém a toto je klasický příklad, jak se to nemá dělat, i když byl zvolen jakýsi vzor "prkno umazané od betonu". Snad budou ale v nabídce i jiné dekory,
Mimochodem sedačky vypadají velmi pěkně.
Avatar - removed
5. 3. 2017 12:43
Re: Dřevo
sedáky jsou moc fajn, vlastně společně s velkým rozsahem nastavení volantu to nejpovedenější z celého interiéru.
5. 3. 2017 16:39
Re: Dřevo
Docela se mi to tam hodi. Evokuje to interier nejake luxusni horske chaty. K tomu ta alcantara na dverich pripomina kamen...
5. 3. 2017 14:29
Re: Dřevo
Pamatujete na Mondeo Ghia, ve kterem vzdy bylo drevo nebo neco jako drevo ? Libilo se to snad nekomu ?
Avatar - removed
5. 3. 2017 14:32
Re: Dřevo
Pamatuju, to byl téměř tragický omyl :-) Vlastně nezapomenutelné :-) Myslím, že tehdy to Ford schytal i od zarputilých fanoušků. A nebylo se čemu divit :-)
5. 3. 2017 16:41
Re: Dřevo
Mne docela jo. Rozhodne lepsi, nez vselijake pseudokarbony, nebo klavirni laky.
Avatar - Skipper
5. 3. 2017 16:46
Re: Dřevo
Bylo to hrozný. Problém je, že se dřevem to nemělo nic spolećného.
5. 3. 2017 16:49
Re: Dřevo
Proc vadi, ze je to plast a ne drevo? Pokud se to nekomu nelibi, beru to, ale kdyz je to jenom kvuli tomu, ze to neni prave drevo, tak to uz nechapu. I to prave drevo je jenom tenounka vrstva nalepena na kusu plastu, navic je to tak opracovane, namorene, utopene v laku atd., ze to se drevem taky nema moc spolecneho. Navic proc zbytecne kacet strom, kdyz muzu stejneho, nebo lepsiho efektu docilit jinak?
Avatar - Skipper
5. 3. 2017 17:25
Re: Dřevo
Měl jsem celkem tři auta s dřevéným dekorem, kde dřevo bylo opravdu dřevo. V garáži se mi ještě pár dekorů válí. A měl jsem jedno auto s plastovým dřevem. Ten rozdíl je obrovský. Plast nikdy nedokáže napodobit strukturu dřeva, ano, může to vypadat podobné, ale není to ono. A že je to opracované, namořené, zalakované - to je na tom právé to krásné. Pořád je to dřevo, jen si s tím někdo dal trochu práce a aspoň vzdáleně to připomíná časy, kdy výroba aut byla i řemeselnou prací. Nevidím smysl cpát do auta plast, aby se tvářil jako něco, čím není. Dřevěný plast nikdy neudělá ,,lepší efekt,,. A pokácený strom? Za svůj život jsem jich vysadil dost, tak si z dovolením za pár kousků z toho jednoho vykáceného rád zaplatím.
5. 3. 2017 18:09
Re: Dřevo
Poradne udelane plasto drevo od praveho nerozeznas.
5. 3. 2017 18:59
Re: Dřevo
asi ne, ja v MB E mam dreveny dekor a ruku donohne za to, jestli je to drevo nebo jen imitace nedam, i kdyz se klonim vzhledem ke strukture na omak i pocitu k pravemu drevu.. ake zase ni neprijde, ze to neni nic, co by se pri trose snahy a sikovnosti nedalo naimitovat plastem.
Avatar - Skipper
6. 3. 2017 06:45
Re: Dřevo
Možná dnes už ne, ale pro mně - originál je originál a náhražka je náhražka. Nevím jak Ty, ale já mám raději máslo, než margarín, raději si dám Merlota než fake doslazenou Pálavu, atd. Plastové dřevo je opět jen snaha automobilek oj...at zákazníka a co nejvíce ušetřit. Dovedu Tě pochopit, ale Ty pochop mně, že této snaze rozhodně tleskat nebudu.
Avatar - Emel
6. 3. 2017 08:50
Re: Dřevo
Těžko říct. Taky si nejsem jistý, co je třeba v nové A6, ale pokud je to plast, tak s tím problém nemám.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2017 18:10
Re: Dřevo
Souhlasím, pravé dřevo je prostě pravé dřevo. Znam z Jaguaru a CTS :-)
Avatar - Emel
6. 3. 2017 08:48
Re: Dřevo
Strašný... částečně proto, že to jako dřevo fakt nevypadalo. Tohle ale vypadá líp..
Avatar - Barrichello
5. 3. 2017 18:09
Re: Dřevo
to dřevo se totiž absolutně nehodí ke zbytku palubky a ke dveřním výplním, proto to nikdy nemůže ladit >:D
Takže problém není ve dřevu, ale v palubce navíc ke dřevu má být i chrom, ten se tu nevyskytuje
Avatar - Emel
6. 3. 2017 08:50
Re: Dřevo
Dřevo a chrom, to je... no, prostě americký.
Avatar - Barrichello
6. 3. 2017 10:08
Re: Dřevo
Britové to maj taky....
5. 3. 2017 11:34
Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
ale to snad né..nepřišel tak spolujezdec o šanci ovládat hlasitost? Ale nevím.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2017 12:15
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Kéž by... :-)
Avatar - removed
5. 3. 2017 12:28
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
>:D jo, kéž by :-)
Avatar - netcar.xx
5. 3. 2017 12:27
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Já bych přivítal někdy jeden ovladač na regulaci hlasitosti spolujezdkyně.
Avatar - removed
5. 3. 2017 12:32
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
k tomu by lépe sloužilo tlačítko "katapult"
Avatar - Ozzman
5. 3. 2017 13:49
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Škodovka od modeloveho roku 2018 bude nabízet za symbolicky příplatek 3000 Kč roubík z alcantary s logem automobilky. Bude se nacházet ve schránce pod přední kojení operkou, aby byl řídiči vždy po ruce :-)
Avatar - removed
5. 3. 2017 13:53
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
>:D no nazdar...jak bylo v hlavním městě EU?
Avatar - Ozzman
5. 3. 2017 13:58
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Nuda jako obvykle >:D ale zase se mi tam libi, že tam vystavují auta jen tak v docela velké míře :-) Hlavně jsem rád, že jsem se tentokráte vrátil letadlem >:D Horší je, že tam asi do budoucna budu muset jezdit častěji :/
Avatar - removed
5. 3. 2017 14:02
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
alespoň si odpočineš od místních reálií - ale zase moc tam nekolaboruj. Mimochodem, ta Honda je fakt takovej průser?
Avatar - Ozzman
5. 3. 2017 14:42
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Ten hatchback je hodně nafoukly, nevím proč to tak museli do....t . Přitom předek až po první dveře jsou pěkne a působí dynamicky. Sedan je o hodně lepší :-) Chtěl jsem se ještě ve čtvrtek podívat, ale už tam Hondy nebyly :/ Stalo tam jen CRV
Avatar - removed
5. 3. 2017 14:45
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
tak to nerad slyším. Docela jsem se těšil, že to bude po letech podařenej Civic (po vzhledové stránce).
Avatar - removed
5. 3. 2017 19:51
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Ted jsem dokoukal autozurnal sk... Docela zajimava recenze. Az mi ty tvary Hondy jsou najednou uplne jedno... ;-)
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 22:58
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Tiez som dostal chut si s tym zajazdit, 133kW nie je zrovna malo na ten motor a s manualom a lahkym autom parada. Zvuk perfektny aj bez umeleho dofarbovania.
Mal som sa lepsie ucit, mohol som mat doma 4-5 aut, co by sa mi pacili jazdecky.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2017 07:50
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Jak jsem řekl, ten sedan se mi líbil, takové sportovně střižené autíčko a k tomu doma ještě třeba starší kombík, když je potřeba. Tak bych s takovým sedanem uměl žít a nestyděl bych se :-)
Avatar - Skipper
5. 3. 2017 16:47
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
No nevím. Ta uslintaná alcantara - kdo to bude pak čistit? >:D
Avatar - Ozzman
6. 3. 2017 07:50
Re: Zmizely poslední dva hardwarové ovladače
Tak ještě by to mohlo být z toho plastového dřevěného dekoru >:D Ale to by se už spolujezdkyni asi moc nelíbilo tuplem >:D
5. 3. 2017 11:42
Přejmenovat
Dobrý den,
mám návrh, přejmenujte Váš "plátek" na Auto-Škoda.cz
Rozbalit vlákno
2
5. 3. 2017 12:58
Re: Přejmenovat
Možná kdyby antiškodovkáři na ty články se Škodou pořád neklikali, tak by jich tu tolik nebylo, ale když jste tak hloupí a pořád jim na to klikate, ikdyž vás to přece nezajímá tak je jasný že budou přidávat další...
6. 3. 2017 13:13
Re: Přejmenovat
Právě jsi takové články podpořil Pleskote >:D
5. 3. 2017 12:17
výplň dveří
Dveřní výplň je pořád plastová a nebo už to "umí" nějak lepší?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - netcar.xx
5. 3. 2017 12:23
No nádhera.
A s tím IKEA dekorem se to bude dodávat i armádě místo JEEPů a Defenderů? Aby si měli čím zatopit až zůstanou viset v první louži.
Rozbalit vlákno
2
5. 3. 2017 12:59
Re: No nádhera.
obávám se že by to nehořelo.... ;-)
Avatar - netcar.xx
5. 3. 2017 13:13
Re: No nádhera.
Pak to auto nemá jediné plus
Avatar - Wolfsteen
5. 3. 2017 12:37
Tomuto interiéru
nepomůžou ani ty nejdražší materiály světa. Prostě hnus :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 12:40
Tak dobře, shodneme se, že...
... hardwarové ovladače jsou dobré, dotykové jen některé. Ale proboha, proč:

1. jsou místa pro lahve s nápoji schovány pod loketní opěrkou???!
2. je prostřední loketní opěrka umístěna bizarně tak nízko???!

Tři opravdu VÁŽNÉ chyby v interiéru. Kam se na tohle hrabe čtyřoký facelift Octavie... Kvůli těmto hloupostem nemám důvod o Kodiaqu vůbec uvažovat. Jiné vozy těmito prohřešky netrpí.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - removed
5. 3. 2017 12:46
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
...protože je to šité horkou jehlou? Ten středovej tunel celkově působí jako bezradná rychlovka... hlavně ten nesmyslnej držák, o kterej si jeden klidně i vydře díru do kalhot...
5. 3. 2017 12:53
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Tak ty asi a žádným autem nikdy spokojený nebudeš, pokud je kvůli nízké loketce celé auto špatně... Jinak v Kodiaqu jsem ještě neseděl, ale myslím že opěrka půjde přizvednout...
Avatar - holden2
5. 3. 2017 13:02
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
podlozis si to prkynkem >:-[]
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 14:48
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Hloupost. Jezdím už s 2. vozem stejné značky a modelu a jsem vysloveně spokojen. Auto je proto jakýchkoliv protivných kompromisů a nedokonalostí.
5. 3. 2017 15:08
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
A čím teda jezdíš? >:D
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 16:51
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Už jsem zde několikrát uváděl: Insignia ST.
Naprosto skvělý vůz....
5. 3. 2017 17:38
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Tak to je zajímavé, že ti nevadí třeba kvalita plastů, nebo vnitřní rozměry, když tě tak dovede vytočit opěrka, tohle je podle mě prostě jenom hate, nutnost kopnout si.. neříkám že Insignia je nejhorší, nebo Kodiaq nejlepší, žádný auto není dokonalý, kdyby ale každý přemýšlel jako ty, tak asi chodíme všichni pěšky...
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 20:10
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Bože můj, opravdu nemám rád dvě věci: vydávat vlastní předpoklady za názor někoho jiného, a pak přihlouplé tykání. Insignia má v dané cenové kazegorii zdaleka nejlepší plasty mezi všemi konkurenty, to zaprvé. Za druhé, vnitřni rozměry Insignie mi z ela vyhovují: rozhodně nejde o nejmenší vůz v dané kategorii, BMW ii Audi mají vnitřní rozměry menší. To jsou fakta, nikoliv doměnky. A zpět k debatě: co je vlastně důvodem, aby Kodiaq nenabídl lepší ergonomii? Mám tak trochu tušení, že zvolená řešení maji původ v materiálových nákladech. To si ovšem kupci tohoto vozi nezaslouží.
5. 3. 2017 21:15
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
To, že má ale Insignia proti zevnějšku málo prostorný interiér a ne nejlepší plasty fakta jsou, ne žádné domněnky, jste asi první kdo řekl že má nejlepší plasty >:D .. Tykání beru naprosto běžně, hlavně na tomhle webu si týkají skoro všichni... Ale když vám to vadí pane...
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 23:09
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Ano, vadí. A nestydím se za to. Je totiž pravda, že automaticky uplatněné tykání není slušné, a pak je také výrazem jisté obhroublosti, která je jaksi samozřejmou součástí pohrdání názorem osloveného (něco jako "takového * jsem ještě neviděl". Pokud po sobě přečtete své příspěvky a přistoupíte k tomu bez předsudku, zjistíte, že mám pravdu.
Ono totiž platí: pokud nemám osobní zkušenost s konkrétním problémem, uvítám názor ostatních, aniž bych ho rozporoval z webu vyčtenými informacemi. To platí i pro plasty v Insignii. Stačí se ovšem podívat na testy insignie z let, kdy byla uvedena na trhy (a nemám na mysli jen ACZ...), abyste zjistil, že její plasty byly vždy vysoce hodnoceny. Já sám má osobní (mnohakilometrové) zkušenosti jak s Mondeem, tak s Passatem, tak se Superbem a tak i s P508. A mohu zcela zodpovědně říci, že Insignia a P508 mají zdaleka nejlepší materiály přístrojové desky a dveřních výplní mezi všemi jmenovanými. Jsou vysoké kvality jak co do vzhledu, tak co do zpracování, pocitu na dotek a pod. A věřit mi můžete, pracuji v daném oboru a velmi často navštěvuji všechny výrobce přístrojových desek v celé Evropě.
A pokud se týká prostornosti interiéru: znovu opakuji, že Insignia má větší interiér jak co do délky, tak co do šířky, než BMW 5 a Audi A6 stejných ročníků uvedení na trh. Pokud máte data jiná, sem s nimi. To, že u verze HB má Insignia méně prostoru na výšku nad zadním sedadlem, je pouze jeden z parametrů, Pokud budete příslušné testy číst poctivě, zjistíte stejnou informaci. Pokud však máte osobní zkušenost jinou, nebo snad jste četl něco jiného, šup sem s tím.
Ale to jsme se dostali od problematiky středové konzole Kodiaqa poněkud daleko. Nějak mi chybí Vaše laskavá reakce na mojí poslední reakci na Váš příspěvek o tom, že konfigurátor Kodiaqa nabízí uložení nápojů ve středové konzole. A pokud se rozhodnete na toto reagovat, prosím přesvědčte se nejprve o realitě.
6. 3. 2017 02:35
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Ano. Ty mas pravdu ve vsem vzdycky. Laskava reakce je vzacna, ale ty to jiste umis. Jses fakt dobrej, bez ironie, vazne!
5. 3. 2017 21:18
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Ale pokud jsou vrzajíci plasty značkou kvality >:D ...
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 23:20
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Jezdím druhou Insignii po sobě. S první jsem najel 136 tis. km, s druhou mám nyní 96 tis. km. Mohu uvést jediné: vrzání plastů absolutně žádné, odhlučnění motoru na úrovni, odhlučnění podvozku vynikající. Aerodynamický hluk je nejnižší ve třídě. S výrobcem jsem při vhodné příležitosti probral, že by měli zlepšit utěsnění bočních dveří proti pronikání nečistot na prahy a rámy dveřních otvorů. Nová Insignie model 2017 má už dvojité těsnění po celém obvodu všech dveří, jako to mají Audi a BMW (ale pochopitelně nejde o výsledek mé "intervence"; Tyto skutečnosti uvádím jen proto, abych Vám dokumentoval, že opravdu vím, o čem mluvím).
Prosím můžete dodat něco adekvátního?
5. 3. 2017 15:32
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Schválně jsem chvilku hledal a našel jsem fotky, kde je před loketní opěrk ou odkládací prostor i na nápoje , v konfigurátoru je to tak taky, takže pravděpodobně je to nějak vyřešeno. Snad už teď Kodiaq díky úložnému prostoru na nápoje před opěrkou, má konečně smysl...
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 20:29
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Znovu jsem zkontrolooval fotografie. Je z nich zřejmé, že držák dvou lahví/kelímků je schov´an pod loketní opěrkou, pokud je vůz touto opěrkou bybaben. Volně přístupné jsou držáky jen u vozů bez loketní opěrky. Z mého pohledu se jedná o řešení, které očekávám u činských nebo brazilských aut, nikoliv u drahé škodovky. Neni v tom žádná nenávist (překlad "hate"), jen pouhé konstatování. Nečekal ksem, že tento prvek výbavy může designerůˇ způsobit obtíže u vozu představeného v listopadu 2016.
Je pozoruhodńe řidiči1, že jste si skutečnosti uváděné v mém diskuzním přispěvku nezkontroloval, a rovnou jsze přistoupil k jeho kritice. Z tohoto Vašeho postupu nemám ani trochu radost. Kdyby nebyla neděle večer, prostě by mi nestálo na Vaše příspěvky reagovat. Jsem ovšem toho názoru, že anonymita webové diskuze by neměla vést k plácání nesmyslů. Proto tato odpověď. Přeji Vám hezký zbytek večera.
5. 3. 2017 20:53
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Já taky neříkal, že na těchto fotkách to tak je, říkám, že to tak je na některých fotkách z googlu a taky v konfigurátoru a s loketní opěrkou, tuším že za tu se ani připlatit nedá, je v základu... nekritizoval jsem nic "bez předchozího ověření faktů", jen jsem řekl, že je hloupost zazratit auto jen kvůli loketní opěrce a ještě říct, že to ohrožuje bezpečnost... A ve finále jezdit s autem, který má chyby taky.. tak jako každý jiný auto.
5. 3. 2017 21:07
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Vysvětlení může být jednoduché - opěrka může být posuvná. Fotka auta bez loketní opěrky by nebyla?

PS: Doslova během několika vteřin jsem našel tuhle: [odkaz] Opěrka dole, držáky přístupné.
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 23:19
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Jezdím druhou Insignii po sobě. S první jsem najel 136 tis. km, s druhou mám nyní 96 tis. km. Mohu uvést jediné: vrzání plastů absolutně žádné, odhlučnění motoru na úrovni, odhlučnění podvozku vynikající. Aerodynamický hluk je nejnižší ve třídě. S výrobcem jsem při vhodné příležitosti probral, že by měli zlepšit utěsnění bočních dveří proti pronikání nečistot na prahy a rámy dveřních otvorů. Nová Insignie model 2017 má už dvojité těsnění po celém obvodu všech dveří, jako to mají Audi a BMW (ale pochopitelně nejde o výsledek mé "intervence"; Tyto skutečnosti uvádím jen proto, abych Vám dokumentoval, že opravdu vím, o čem mluvím).
Prosím můžete dodat něco adekvátního?
6. 3. 2017 02:20
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Hele ja taky jezdil mraky bab. Mohu uvest jedine: odpor pouzivat vsechny otvory absolutne zadny. S rodici jsem pri vhodne prilezitosti neco vypil a snedl. Devcata se pak vyrazne zlepsila (asi diky me "intervenci"). Kdybys mel doma adekvatni rezivo, tak dej vedet ;) rad vypomuzu, sam na to evidentne nestacis ;)
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 23:21
Re: Tak dobře, shodneme se, že...
Vysvětlení je na světě! Díky za něj.... Stejně mě pořád trápí to, že zobrazené řešení je hodno nanejvýš auta za 300 tis. Kč, ne auta za milion. Simply Clever by nemělo být tak laciné.... Nejde o žádný hate, jen názor na zobrazený díl.
Avatar - holden2
5. 3. 2017 12:54
co ta priserna
kozenka na sedadlech? a ten dekor je tak akorat do kamen. ale jako fasunk pro dobytek je to OK
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2017 12:58
Re: co ta priserna
Evidentně patříš mezi ty, kdo rádi topí PET lahvemi. ;-)
5. 3. 2017 13:18
Mam pocit
Ze niektori si tu musia kopnut do Skody vzdy a vsade uz len z principu. Ja vobec nepatrim k fanusikom Skody a auto od koncernu by som si nikdy nekupil. Ale interier Kodiaqu sa mi naozaj paci, podla mna najkrajsi interier aky kedy Skoda urobila.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - removed
5. 3. 2017 13:21
Re: Mam pocit
někteří (třeba já) si rejpnou jenom proto, že jejich očekávání nebyla naplněna a interiér jim pokazil radost. Nemusí to být vyloženě "hate"...
5. 3. 2017 13:32
Re: Mam pocit
Všechno není vyloženě hate.. Ale když někdo řekne že kvůli nízké loketní opěrce nemá smysl o autu přemýšlet, tak to nic jinýho než hate není..
Avatar - removed
5. 3. 2017 13:38
Re: Mam pocit
znám člověka, který si nekoupil Kia Optimu jen proto, že je na palubní desce dekor, kterej imituje prošití nití. Každej to máme jinak. Někomu vadí dekor, někomu že si nemá kam opřít loket... mně to nepřijde divné, tady už nemluvíme o pár korunách, ale o statisících... a to už člověk opravdu přemýšlí o prkotinách, než v bance podepíše převod...
Avatar - Bubáq
5. 3. 2017 14:54
Re: Mam pocit
Díky za srozumitelný názor. Opravdu nechápu ta chybná rozhodnutí designérů a všech schvalovacích úrovní. Jsou požadavky, které by měl splnit každý moderní automobil. Např.
1. půllitrové láhve s vodou musí být v pohodlném dosahu a nikoliv ve výplni dveří. Uložení ve středové konzoli je nejšikovnější, nemusím nic kontrolovat pohledem. A pokud k uložení vody, kterou používám a konzumuji při každé jízdě, musí být středová loketní opěrka vztýčena, je to trapas!
2. Středová loketní opěrka má být umístěna ve stejné výšce, jako loketní opěrka ve dveřích. Jinak si řidič kroutí nepřirozeně páteř. Zkušenost z praxe. Kdo si myslí, že se jedná o nepodstatnou drobnost, je hlupák., Asi toho ještě moc nenajezdil.
Obě připomínky mají co dělat s bezpečným cestováním na delší vzdálenosti. A připomínka ohledně ovládání běžných funkcí přes dotykový displej jakbysmet! Myslel jsem si, že už je to konečně všem řidičům jasné.... ;-\
6. 3. 2017 02:31
Re: Mam pocit
Diky. Ted teprve vim, jak se ma spravne ridit auto. Kdo te poslal? Jsi jedinecny.
Vsem ridicum uz to ted bude konecne jasne. Hlupaci toho moc nenajezdili. Ale ted jsi prisel a pises nam moudrost, jen tak, jsi dobry clovek. Diky.
6. 3. 2017 12:01
Re: Mam pocit
Klasika... Takhle přesně vznikají ty polopravdy a hate... Ta loketní opěrka je výškově nastavitelná a posuvná... Takže nemusí být vyklopená, když tam mám lahve s vodou a mohu si ji nastavit klidně do výšky opěrky ve dveřích. Když už na něco prskáš a pomlouváš to, měl bys být alespoň kompetentní v tom, že si to na živo prohlédneš ty odobrníku...
5. 3. 2017 13:35
Re: Mam pocit
Zaujimalo by ma co si cakal od SUV od Skody... Uroven Mercedesu? Ani sa radsej nepytam co hovoris na interier Ateci ked toto nesplna tvoje ocakavania.
Avatar - removed
5. 3. 2017 13:41
Re: Mam pocit
hele, nejsem padlej na hlavu. Ale čekal jsem interiér víc blížící se třeba tiguanu nebo passatu. Ateca? K interiérům Seatu jsem se vyjádřil již v minulosti dostatečně. Nicméně, takovou novou Cupru mám zařazenou mezi top HH na trhu a protože moje srdcová značka nenabízí MPS, může se stát cokoliv ;-)
Avatar - grifith
5. 3. 2017 13:57
Re: Mam pocit
Je fakt divné, že se interiér blíží víc Škodovkám jak VW... >:-[] :yes:
Avatar - removed
5. 3. 2017 14:00
Re: Mam pocit
naivní...vím to...beznadějně ;-)
Avatar - grifith
5. 3. 2017 14:07
Re: Mam pocit
Ale možnost volby je zde vždy ;-)
Avatar - removed
5. 3. 2017 14:13
Re: Mam pocit
tak tak... proto zůstávám věrný JPN kraftu

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - grifith
5. 3. 2017 14:50
Re: Mam pocit
Každému vyhovuje prostě něco jiného ;-)
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 16:12
Re: Mam pocit
Co ten tablet v palubovke - to je tam omylom, ci schvalne ? Da sa to reklamovat ? :-)
Avatar - removed
5. 3. 2017 16:26
Re: Mam pocit
myslíš ten tablet, co je v linii se zpětnými zrcátky a můžeš (za jízdy dokonce musíš) ho ovládat "kolečkem" ve středovém tunelu, aniž bys ztrácel oční kontakt s děním na silnici? V naší Ma6 mi právě tohle řešení maximálně vyhovuje. V Mondeu, které taktéž užívám, mi třeba to uhýbání pohledem od dění na silnici vyloženě leze na nervy, především ve městě.
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 16:35
Re: Mam pocit
Tak teraz neviem, ci mas spatne zrkadla vnutri v aute, alebo naopak mas tak uzke videnie, ze tych 15cm je taky rozdiel (si vezmi, kde su umiestnene tlacitka na volante, v akej vyske a ja tam teda pozerat musim casto, co stlacam).
Nebudem predsa manipulovat s displayom, ked sa okolo mna nieco deje, ono to rozptyluje tak ci tak. Preto je napriklada nezmysel sa zbavovat "analogovej" regulacie hlasitosti. Na ostatne v priebehu jazdy moc nie je dovod, pokial tam napr. nie su cez tablet dostupne zmeny rezimu jazdy/esp, atd.. Lebo uz aj taku idiotinu som videl.
Mne to pride v prvom rade ako dizajnova pest na oko.
Avatar - removed
5. 3. 2017 16:38
Re: Mam pocit
v pohodě, ne každému to sedne. Kritiku na ten display jsem přehodnotil také až při jeho praktickém užívání.
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 16:40
Re: Mam pocit
Mozno by som aj ja prehodnotil, ale fakt po tom netuzim :-) Mne to vadi este viac ako velke okruhle plastove prieduchy ventilacie na niektorych autach :-)
Avatar - removed
5. 3. 2017 16:44
Re: Mam pocit
hele...sednu, zařadím "D", opřu se o loketní opěrku a v podstatě když potřebuju něco na tom displayi změnit, jen tak žmoulám to kolečko na tunelu, občas poklepu ta tlačítka kolem a dokonce...mám tam i to volume :-)
5. 3. 2017 16:48
Re: Mam pocit
Mě osobně se zdá že obě řešení odvádí pozornost stejně.. Je jedno jestli máš ruku na nějakým ovladači na středovým tunelu, nobo před sebou na displeji, tak či tak se musíš dívat na displej :-)
Avatar - removed
5. 3. 2017 16:49
Re: Mam pocit
no jo, ale nedíváš se pod okraj palubky. V tom je ten rozdíl. Navíc to ovládání není nikterak složité. Po 100 km už to umíš zpaměti.
5. 3. 2017 19:07
Re: Mam pocit
souhlasim. ted mam v MB E displej nahore a otocny ovladac (+ touchpad, + ploska na volantu..). Co se tyce odvedeni pozornosti pri koukani na displej, je to prast jako uhod, neni sebemensi rozdil mezi timto a koncernovym resenim u "kolen". Co se ergonomie ovladani tyce, dotykovy displej ala koncern s displejem ruce dobre pristupnymmi vyhovuje daleko vice, neco zadat do Commandu za jizdy ci nastavit je oproti tomu martyrium. Osobne se celkove klonim ve vsech ohledech k dotykove obrazovce na stredovem panelu. Pozornost pri sledovani odvadi stejne ale ovladani je rukou ibtuitivnejsi a rychlejsi a pozornost odvadi mene.
Avatar - Ada je zase tady
5. 3. 2017 13:58
Stále stejné chyby
Namísto palubních přístrojů obrazovka, čísla na tachometru a otáčkoměru v nesprávné poloze, chybí knoflíky, jejichž otáčením se dá u rádia regulovat hlasitost a kmitočet, rádio nemá možnost příjmu digitálního rozhlasu DRM a DRM+, chybí ruční brzda, zábradlí okolo šaltpáky tlačí pod kolenem do pravé nohy, nadměrné hrboly na volantu brání ženám držet volant ve správné poloze...
A to nemluvím o šíleném designu přední masky, která sama o sobě tím hmyzím ksichtem stačí k jednoznačnému rozhodnutí potenciálního zájemce si koupit raději pravý VW. Na druhé straně: mohlo to dapadnout i hůř - třeba jako u rendlíku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - removed
5. 3. 2017 14:20
Re: Stále stejné chyby
Ádo, víš jak ti kvůli tomu rendlíku říkáme s jedním mým kolegou? Papiňák...
Avatar - Skipper
5. 3. 2017 16:53
Re: Stále stejné chyby
Moment, chápu to správné, že toužíš po ladění frekvence rádia otočným knoflíkem? Retro mám rád, ale to už raději ty obrazovky...
Avatar - Skipper
5. 3. 2017 17:32
Re: Stále stejné chyby
Hmmm, co takhle klasický KdF Wagen? Ten sice taky nechytí digitální rozhlas, ale jinak myslím splňuje vše, co od auta požaduješ...
[odkaz]
5. 3. 2017 14:56
Sedačky
Nevíte někdo jakým způsobem se specifikují a vyrábí sedačky pro VW koncern? Přijde mi, že VW a Renault mají stejné dodavatele. V Renaultu Kadjar mám totiž totožný celkový tvar a provedení bočního vedení (vzhled, tvary, prošívání). Všimnul jsem si toho už nedávno když jsem sedl do Audi A5, že boční vedení je skoro stejné. Viz [odkaz] vs [odkaz] nebo [odkaz] (sry lepší fotky jsem narychlo nenašel) - i ta cedulka airbagu je naprosto ve stejném místě (zlomu).

Poslední dobou se mi zdá, že se blíží doba kdy se modely jednotlivých značek budou lišit v podstatě jenom marketingem jako třeba oblečení :D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - removed
5. 3. 2017 15:16
Re: Sedačky
V Automotive se tomu tak děje už léta... stačí začít třeba u autobaterií...jeden den z linky leze Varta, druhej den Bosch...
Mrkni Adame na nádržky na provozní tekutiny (expanzky chlazení nebo třeba nádržky do ostřikovačů - třeba Ford, Volvo, Mazda... všechno jeden výrobce...nebo mechanismy centrálního zamykání, či automatické převodovky...)
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2017 15:47
Re: Sedačky
První věta mi připomněla dilema, zda koupit originální sadu svíček (tuším NGK za hrozné peníze) nebo Brisky za zlomek ceny. Na fóru měl každý NGK nebo Bosch...Nakonec jsem zvolil levnější variantu a vida, od nova tam byly...Brisky. :-) Překvapilo mě, kolik dodavatelů může výrobce střídat.
5. 3. 2017 17:11
Re: Sedačky
Jojo vím, že se tak děje, jenom mě překvapuje, že by se to tak dělalo i u věcí co jsou až takhle vidět :-)
Avatar - removed
5. 3. 2017 17:19
Re: Sedačky
No jo, je to uz prumyslovej a ekonomickej pavouk s milionem nozicek... Proto se behem financni krize mnohde zachranoval ze statnich penez...
Avatar - wakantanka
5. 3. 2017 20:57
Re: Sedačky
no ale u toho Fordu, Volva a Mazdy to asi bude zotrvačnosťou spojenou s nedávnou spoločnou históriou nie? >:D Ale Renault vs. koncern? Subdodávateľ môže byť rovnaký, ale samotné sedadlá si navrhuje konkrétny výrobca ... teda donedávna to tak bolo. >:D
Avatar - Ada je zase tady
11. 3. 2017 21:21
Re: Sedačky
Pokud chce rendlák přežít, musí kopírovat VW. Časem dojde na licenci. :-!
Avatar - Verny_2013
5. 3. 2017 19:12
Re: Sedačky
Já teda fakt nevím kdo to pro Škodu dělá. nicméně tyhle z Kodiaku mi pohledově příjdou celkem použitelné. Pokud budou stejné jako má Megáne tak to budou první použitelné sedačky ve Škodě za posledních 5 let. Dosud to byla spíš parodie na dobré sedačky.
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 16:10
Oi
Titulok: "dřevěné dekory"
Clanok: "dekory připomínající dřevo"
Takze to drevo ani nemusi byt. Dufam...
Pretoze v "drsnejsej" scout verzii Skodjaku naozaj nema co robit, to si nechajte do kadejakych navonanych a predrazenych L&K edicii. Uz fakt nevedia, cim by ludom zalepili oci.

Odstranenie ovladaca hlasitosti ??? To uz ani to im nedalo pokoj ? Ak by tam malo byt jedine tlacitko, bolo by to prave toto. S prehladom najcastejsie pouzivana funkcionalita MM systemu. Hlavne, ze viac palcov, viac Adidas. Zrejme aj plati, ze menej gombikov - viac Adidas.
Mam sice tlacitkovy ovladac aj na volante, ale kolkokrat je rychlejsie otocit analogovym ovladacom, ako xkrat mackat tlacitko, ci nebodaj vyklikavat to v pohybujucom sa aute prstom na obrazovke.
Rozbalit vlákno
6
5. 3. 2017 16:40
Re: Oi
V Kodiaqu se ovládá hlasitost levým analogovým kolečkem na volantu, takže se nic x-krát nemačká ani nevyklikává.
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 17:03
Re: Oi
Mas pravdu, uplne som zabudol, ze skodovky tam maju "valcek" :-)
5. 3. 2017 22:23
Re: Oi
Analogovým? Bude celkem jistě diskrétní.
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 23:01
Re: Oi
Jasne, ze to bude posielat impulzy, ale lepsie sa to predstavi.
5. 3. 2017 22:34
Re: Oi
Já tedy spíš používám ovládání hlasitosti na volantu. Většinou jde jen o menší změnu. Když chceš změnit hlasitost hodně a máš tlačítka, můžeš ho také zkusit podržet. Jen to nesmí přehnat s rychlostí, jinak pravděpodobně přestřelíš.
Avatar - Beefcake
5. 3. 2017 23:02
Re: Oi
Ked chcem na volante pridat vela, uz si to musim tak ci tak kontrolovat na displeji - cisla+bar.
Avatar - Skipper
5. 3. 2017 16:59
Jde to
Celkem se mi to líbí, ale za jedné podmínky, že je to opravdu dřevéná dýha. Dřevo v autech mám rád a ano, vím, že jsem v menšině. Ale nesnáším, kdyź se něco na dřevo jen hraje - viz kdysi Ford.
Nedávno jsem Kodiaka konečné viděl i naživo a celkový dojem je pozitivní, teda až na jednu věc. Proč musí být kliky dveří tak nízko? Vypadá to příšerně, hlavně když je nad nimi ten ostrý zlom.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2017 20:03
Kodiaq Club CZ&SK
1.2.2017 Založeno česko - slovenské Kodiaq forum zde na Facebooku, kdo chce ať se přidá :-) Vítáni jsou fanoušsci a budeme rádi za příspěvky, zkušenosti, rady, tipy a podobně.Prosíme o sdílení tohoto fóra, ať je nás tu co nejvíce. Děkujeme. Adresa skupiny [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2017 20:22
Hogo fogo serepetičky
všude vúkol, ale vypínač světel z jedničkové octy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
5. 3. 2017 21:00
Re: Hogo fogo serepetičky
... alebo z Golfa IV, prvej A3 a dalo by sa pokračovať ... ak je to funkčné načo to meniť.
Avatar - holden2
6. 3. 2017 03:02
Re: Hogo fogo serepetičky
to je fakt jedna z mala veci co se jim nese*re
8. 3. 2017 14:40
Re: Hogo fogo serepetičky
No mě už zrovna v golfu odešel >:D
6. 3. 2017 10:35
Budíky
„Z těch bílejch budiku bych se zeblil" asi takhle bych to zhodnotil v hospodě u prvního piva
Rozbalit vlákno
0