Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2017

Autosalon Ženeva 2017

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Rok 2017 je již 87. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo v Geneva Palaexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce byla naplánována od 9. do 19. března 2017. Obvykle je výstava otevřena od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi.

Kdy: od 9. - 19. 3. 2017

Kde: Ženeva, Švýcarsko, z Prahy 920 km

VSTUPENKY http://www.gims.swiss/en/page/entry-rates-online-tickets-8947

Zpět na článek

Toto je interiér Škody Kodiaq Scout. Má dřevěné dekory a větší infotainment

117 komentářů

Avatar - Machýrek
Machýrek
Drivi v aute moc nemusim, ale tady to vypada docela vkusne. Dokazu si predstavit s timhle zit.
alesvladik
Moc mi tam nesedí
Avatar - removed
removed
Made in korea v devadesatkach. V tomto pripade jsem asi zarputily nepritel dreveneho dekoru. Z prilozene fotogalerie ( citajici cele dve fotografie) jsem se neubranil ironickemu posklebku. Drevo patri do premie a ma vytvaret jemny detail. Tohle fakt pusobi az moc "prkenne", a to malem doslova...
Horst Fuchs
No, asi tak. Ono je použití pseudodřeva bez sladění celého interéru vždycky problém a toto je klasický příklad, jak se to nemá dělat, i když byl zvolen jakýsi vzor "prkno umazané od betonu". Snad budou ale v nabídce i jiné dekory,
Mimochodem sedačky vypadají velmi pěkně.
Avatar - removed
removed
sedáky jsou moc fajn, vlastně společně s velkým rozsahem nastavení volantu to nejpovedenější z celého interiéru.
XTad
Docela se mi to tam hodi. Evokuje to interier nejake luxusni horske chaty. K tomu ta alcantara na dverich pripomina kamen...
mrazik
Pamatujete na Mondeo Ghia, ve kterem vzdy bylo drevo nebo neco jako drevo ? Libilo se to snad nekomu ?
Avatar - removed
removed
Pamatuju, to byl téměř tragický omyl 😄 Vlastně nezapomenutelné 😄 Myslím, že tehdy to Ford schytal i od zarputilých fanoušků. A nebylo se čemu divit 😄
XTad
Mne docela jo. Rozhodne lepsi, nez vselijake pseudokarbony, nebo klavirni laky.
Avatar - Skipper
Skipper
Bylo to hrozný. Problém je, že se dřevem to nemělo nic spolećného.
XTad
Proc vadi, ze je to plast a ne drevo? Pokud se to nekomu nelibi, beru to, ale kdyz je to jenom kvuli tomu, ze to neni prave drevo, tak to uz nechapu. I to prave drevo je jenom tenounka vrstva nalepena na kusu plastu, navic je to tak opracovane, namorene, utopene v laku atd., ze to se drevem taky nema moc spolecneho. Navic proc zbytecne kacet strom, kdyz muzu stejneho, nebo lepsiho efektu docilit jinak?
Avatar - Skipper
Skipper
Měl jsem celkem tři auta s dřevéným dekorem, kde dřevo bylo opravdu dřevo. V garáži se mi ještě pár dekorů válí. A měl jsem jedno auto s plastovým dřevem. Ten rozdíl je obrovský. Plast nikdy nedokáže napodobit strukturu dřeva, ano, může to vypadat podobné, ale není to ono. A že je to opracované, namořené, zalakované - to je na tom právé to krásné. Pořád je to dřevo, jen si s tím někdo dal trochu práce a aspoň vzdáleně to připomíná časy, kdy výroba aut byla i řemeselnou prací. Nevidím smysl cpát do auta plast, aby se tvářil jako něco, čím není. Dřevěný plast nikdy neudělá ,,lepší efekt,,. A pokácený strom? Za svůj život jsem jich vysadil dost, tak si z dovolením za pár kousků z toho jednoho vykáceného rád zaplatím.
XTad
Poradne udelane plasto drevo od praveho nerozeznas.
andy2214
asi ne, ja v MB E mam dreveny dekor a ruku donohne za to, jestli je to drevo nebo jen imitace nedam, i kdyz se klonim vzhledem ke strukture na omak i pocitu k pravemu drevu.. ake zase ni neprijde, ze to neni nic, co by se pri trose snahy a sikovnosti nedalo naimitovat plastem.
Avatar - Skipper
Skipper
Možná dnes už ne, ale pro mně - originál je originál a náhražka je náhražka. Nevím jak Ty, ale já mám raději máslo, než margarín, raději si dám Merlota než fake doslazenou Pálavu, atd. Plastové dřevo je opět jen snaha automobilek oj...at zákazníka a co nejvíce ušetřit. Dovedu Tě pochopit, ale Ty pochop mně, že této snaze rozhodně tleskat nebudu.
Avatar - Emel
Emel
Těžko říct. Taky si nejsem jistý, co je třeba v nové A6, ale pokud je to plast, tak s tím problém nemám.
Avatar - Anonym
Anonym
Souhlasím, pravé dřevo je prostě pravé dřevo. Znam z Jaguaru a CTS 😄
Avatar - Emel
Emel
Strašný... částečně proto, že to jako dřevo fakt nevypadalo. Tohle ale vypadá líp..
Avatar - Anonym
Anonym
to dřevo se totiž absolutně nehodí ke zbytku palubky a ke dveřním výplním, proto to nikdy nemůže ladit >😁
Takže problém není ve dřevu, ale v palubce navíc ke dřevu má být i chrom, ten se tu nevyskytuje
Avatar - Emel
Emel
Dřevo a chrom, to je... no, prostě americký.
Avatar - Anonym
Anonym
Britové to maj taky....
Anonym
ale to snad né..nepřišel tak spolujezdec o šanci ovládat hlasitost? Ale nevím.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kéž by... 😄
Avatar - removed
removed
>😁 jo, kéž by 😄
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Já bych přivítal někdy jeden ovladač na regulaci hlasitosti spolujezdkyně.
Avatar - removed
removed
k tomu by lépe sloužilo tlačítko "katapult"
Avatar - Ozzman
Ozzman
Škodovka od modeloveho roku 2018 bude nabízet za symbolicky příplatek 3000 Kč roubík z alcantary s logem automobilky. Bude se nacházet ve schránce pod přední kojení operkou, aby byl řídiči vždy po ruce 😄
Avatar - removed
removed
>😁 no nazdar...jak bylo v hlavním městě EU?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nuda jako obvykle >😁 ale zase se mi tam libi, že tam vystavují auta jen tak v docela velké míře 😄 Hlavně jsem rád, že jsem se tentokráte vrátil letadlem >😁 Horší je, že tam asi do budoucna budu muset jezdit častěji 😐
Avatar - removed
removed
alespoň si odpočineš od místních reálií - ale zase moc tam nekolaboruj. Mimochodem, ta Honda je fakt takovej průser?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten hatchback je hodně nafoukly, nevím proč to tak museli do....t . Přitom předek až po první dveře jsou pěkne a působí dynamicky. Sedan je o hodně lepší 😄 Chtěl jsem se ještě ve čtvrtek podívat, ale už tam Hondy nebyly 😐 Stalo tam jen CRV
Avatar - removed
removed
tak to nerad slyším. Docela jsem se těšil, že to bude po letech podařenej Civic (po vzhledové stránce).
Avatar - removed
removed
Ted jsem dokoukal autozurnal sk... Docela zajimava recenze. Az mi ty tvary Hondy jsou najednou uplne jedno... 😉
Avatar - Beefcake
Beefcake
Tiez som dostal chut si s tym zajazdit, 133kW nie je zrovna malo na ten motor a s manualom a lahkym autom parada. Zvuk perfektny aj bez umeleho dofarbovania.
Mal som sa lepsie ucit, mohol som mat doma 4-5 aut, co by sa mi pacili jazdecky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak jsem řekl, ten sedan se mi líbil, takové sportovně střižené autíčko a k tomu doma ještě třeba starší kombík, když je potřeba. Tak bych s takovým sedanem uměl žít a nestyděl bych se 😄
Avatar - Skipper
Skipper
No nevím. Ta uslintaná alcantara - kdo to bude pak čistit? >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak ještě by to mohlo být z toho plastového dřevěného dekoru >😁 Ale to by se už spolujezdkyni asi moc nelíbilo tuplem >😁
Pleskot
Dobrý den,
mám návrh, přejmenujte Váš "plátek" na Auto-Škoda.cz
bulldog
Možná kdyby antiškodovkáři na ty články se Škodou pořád neklikali, tak by jich tu tolik nebylo, ale když jste tak hloupí a pořád jim na to klikate, ikdyž vás to přece nezajímá tak je jasný že budou přidávat další...
jarafara
Právě jsi takové články podpořil Pleskote >😁
kesumb
Dveřní výplň je pořád plastová a nebo už to "umí" nějak lepší?
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
A s tím IKEA dekorem se to bude dodávat i armádě místo JEEPů a Defenderů? Aby si měli čím zatopit až zůstanou viset v první louži.
Mr.Murphy
obávám se že by to nehořelo.... 😉
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Pak to auto nemá jediné plus
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
nepomůžou ani ty nejdražší materiály světa. Prostě hnus :no:
Avatar - Bubáq
Bubáq
... hardwarové ovladače jsou dobré, dotykové jen některé. Ale proboha, proč😒br />
1. jsou místa pro lahve s nápoji schovány pod loketní opěrkou???!
2. je prostřední loketní opěrka umístěna bizarně tak nízko???!

Tři opravdu VÁŽNÉ chyby v interiéru. Kam se na tohle hrabe čtyřoký facelift Octavie... Kvůli těmto hloupostem nemám důvod o Kodiaqu vůbec uvažovat. Jiné vozy těmito prohřešky netrpí.
Avatar - removed
removed
...protože je to šité horkou jehlou? Ten středovej tunel celkově působí jako bezradná rychlovka... hlavně ten nesmyslnej držák, o kterej si jeden klidně i vydře díru do kalhot...
bulldog
Tak ty asi a žádným autem nikdy spokojený nebudeš, pokud je kvůli nízké loketce celé auto špatně... Jinak v Kodiaqu jsem ještě neseděl, ale myslím že opěrka půjde přizvednout...
Avatar - holden2
holden2
podlozis si to prkynkem >😒]
Avatar - Bubáq
Bubáq
Hloupost. Jezdím už s 2. vozem stejné značky a modelu a jsem vysloveně spokojen. Auto je proto jakýchkoliv protivných kompromisů a nedokonalostí.
bulldog
A čím teda jezdíš? >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Už jsem zde několikrát uváděl: Insignia ST.
Naprosto skvělý vůz....
bulldog
Tak to je zajímavé, že ti nevadí třeba kvalita plastů, nebo vnitřní rozměry, když tě tak dovede vytočit opěrka, tohle je podle mě prostě jenom hate, nutnost kopnout si.. neříkám že Insignia je nejhorší, nebo Kodiaq nejlepší, žádný auto není dokonalý, kdyby ale každý přemýšlel jako ty, tak asi chodíme všichni pěšky...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Bože můj, opravdu nemám rád dvě věci: vydávat vlastní předpoklady za názor někoho jiného, a pak přihlouplé tykání. Insignia má v dané cenové kazegorii zdaleka nejlepší plasty mezi všemi konkurenty, to zaprvé. Za druhé, vnitřni rozměry Insignie mi z ela vyhovují: rozhodně nejde o nejmenší vůz v dané kategorii, BMW ii Audi mají vnitřní rozměry menší. To jsou fakta, nikoliv doměnky. A zpět k debatě: co je vlastně důvodem, aby Kodiaq nenabídl lepší ergonomii? Mám tak trochu tušení, že zvolená řešení maji původ v materiálových nákladech. To si ovšem kupci tohoto vozi nezaslouží.
bulldog
To, že má ale Insignia proti zevnějšku málo prostorný interiér a ne nejlepší plasty fakta jsou, ne žádné domněnky, jste asi první kdo řekl že má nejlepší plasty >😁 .. Tykání beru naprosto běžně, hlavně na tomhle webu si týkají skoro všichni... Ale když vám to vadí pane...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ano, vadí. A nestydím se za to. Je totiž pravda, že automaticky uplatněné tykání není slušné, a pak je také výrazem jisté obhroublosti, která je jaksi samozřejmou součástí pohrdání názorem osloveného (něco jako "takového * jsem ještě neviděl". Pokud po sobě přečtete své příspěvky a přistoupíte k tomu bez předsudku, zjistíte, že mám pravdu.
Ono totiž platí: pokud nemám osobní zkušenost s konkrétním problémem, uvítám názor ostatních, aniž bych ho rozporoval z webu vyčtenými informacemi. To platí i pro plasty v Insignii. Stačí se ovšem podívat na testy insignie z let, kdy byla uvedena na trhy (a nemám na mysli jen ACZ...), abyste zjistil, že její plasty byly vždy vysoce hodnoceny. Já sám má osobní (mnohakilometrové) zkušenosti jak s Mondeem, tak s Passatem, tak se Superbem a tak i s P508. A mohu zcela zodpovědně říci, že Insignia a P508 mají zdaleka nejlepší materiály přístrojové desky a dveřních výplní mezi všemi jmenovanými. Jsou vysoké kvality jak co do vzhledu, tak co do zpracování, pocitu na dotek a pod. A věřit mi můžete, pracuji v daném oboru a velmi často navštěvuji všechny výrobce přístrojových desek v celé Evropě.
A pokud se týká prostornosti interiéru: znovu opakuji, že Insignia má větší interiér jak co do délky, tak co do šířky, než BMW 5 a Audi A6 stejných ročníků uvedení na trh. Pokud máte data jiná, sem s nimi. To, že u verze HB má Insignia méně prostoru na výšku nad zadním sedadlem, je pouze jeden z parametrů, Pokud budete příslušné testy číst poctivě, zjistíte stejnou informaci. Pokud však máte osobní zkušenost jinou, nebo snad jste četl něco jiného, šup sem s tím.
Ale to jsme se dostali od problematiky středové konzole Kodiaqa poněkud daleko. Nějak mi chybí Vaše laskavá reakce na mojí poslední reakci na Váš příspěvek o tom, že konfigurátor Kodiaqa nabízí uložení nápojů ve středové konzole. A pokud se rozhodnete na toto reagovat, prosím přesvědčte se nejprve o realitě.
Hovnohlav
Ano. Ty mas pravdu ve vsem vzdycky. Laskava reakce je vzacna, ale ty to jiste umis. Jses fakt dobrej, bez ironie, vazne!
bulldog
Ale pokud jsou vrzajíci plasty značkou kvality >😁 ...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jezdím druhou Insignii po sobě. S první jsem najel 136 tis. km, s druhou mám nyní 96 tis. km. Mohu uvést jediné: vrzání plastů absolutně žádné, odhlučnění motoru na úrovni, odhlučnění podvozku vynikající. Aerodynamický hluk je nejnižší ve třídě. S výrobcem jsem při vhodné příležitosti probral, že by měli zlepšit utěsnění bočních dveří proti pronikání nečistot na prahy a rámy dveřních otvorů. Nová Insignie model 2017 má už dvojité těsnění po celém obvodu všech dveří, jako to mají Audi a BMW (ale pochopitelně nejde o výsledek mé "intervence"; Tyto skutečnosti uvádím jen proto, abych Vám dokumentoval, že opravdu vím, o čem mluvím).
Prosím můžete dodat něco adekvátního?
bulldog
Schválně jsem chvilku hledal a našel jsem fotky, kde je před loketní opěrk ou odkládací prostor i na nápoje , v konfigurátoru je to tak taky, takže pravděpodobně je to nějak vyřešeno. Snad už teď Kodiaq díky úložnému prostoru na nápoje před opěrkou, má konečně smysl...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Znovu jsem zkontrolooval fotografie. Je z nich zřejmé, že držák dvou lahví/kelímků je schov´an pod loketní opěrkou, pokud je vůz touto opěrkou bybaben. Volně přístupné jsou držáky jen u vozů bez loketní opěrky. Z mého pohledu se jedná o řešení, které očekávám u činských nebo brazilských aut, nikoliv u drahé škodovky. Neni v tom žádná nenávist (překlad "hate"), jen pouhé konstatování. Nečekal ksem, že tento prvek výbavy může designerůˇ způsobit obtíže u vozu představeného v listopadu 2016.
Je pozoruhodńe řidiči1, že jste si skutečnosti uváděné v mém diskuzním přispěvku nezkontroloval, a rovnou jsze přistoupil k jeho kritice. Z tohoto Vašeho postupu nemám ani trochu radost. Kdyby nebyla neděle večer, prostě by mi nestálo na Vaše příspěvky reagovat. Jsem ovšem toho názoru, že anonymita webové diskuze by neměla vést k plácání nesmyslů. Proto tato odpověď. Přeji Vám hezký zbytek večera.
bulldog
Já taky neříkal, že na těchto fotkách to tak je, říkám, že to tak je na některých fotkách z googlu a taky v konfigurátoru a s loketní opěrkou, tuším že za tu se ani připlatit nedá, je v základu... nekritizoval jsem nic "bez předchozího ověření faktů", jen jsem řekl, že je hloupost zazratit auto jen kvůli loketní opěrce a ještě říct, že to ohrožuje bezpečnost... A ve finále jezdit s autem, který má chyby taky.. tak jako každý jiný auto.
_MT_
Vysvětlení může být jednoduché - opěrka může být posuvná. Fotka auta bez loketní opěrky by nebyla?

PS: Doslova během několika vteřin jsem našel tuhle: [odkaz] Opěrka dole, držáky přístupné.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jezdím druhou Insignii po sobě. S první jsem najel 136 tis. km, s druhou mám nyní 96 tis. km. Mohu uvést jediné: vrzání plastů absolutně žádné, odhlučnění motoru na úrovni, odhlučnění podvozku vynikající. Aerodynamický hluk je nejnižší ve třídě. S výrobcem jsem při vhodné příležitosti probral, že by měli zlepšit utěsnění bočních dveří proti pronikání nečistot na prahy a rámy dveřních otvorů. Nová Insignie model 2017 má už dvojité těsnění po celém obvodu všech dveří, jako to mají Audi a BMW (ale pochopitelně nejde o výsledek mé "intervence"; Tyto skutečnosti uvádím jen proto, abych Vám dokumentoval, že opravdu vím, o čem mluvím).
Prosím můžete dodat něco adekvátního?
Hovnohlav
Hele ja taky jezdil mraky bab. Mohu uvest jedine: odpor pouzivat vsechny otvory absolutne zadny. S rodici jsem pri vhodne prilezitosti neco vypil a snedl. Devcata se pak vyrazne zlepsila (asi diky me "intervenci"). Kdybys mel doma adekvatni rezivo, tak dej vedet 😉 rad vypomuzu, sam na to evidentne nestacis 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Vysvětlení je na světě! Díky za něj.... Stejně mě pořád trápí to, že zobrazené řešení je hodno nanejvýš auta za 300 tis. Kč, ne auta za milion. Simply Clever by nemělo být tak laciné.... Nejde o žádný hate, jen názor na zobrazený díl.
Avatar - holden2
holden2
kozenka na sedadlech? a ten dekor je tak akorat do kamen. ale jako fasunk pro dobytek je to OK
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Evidentně patříš mezi ty, kdo rádi topí PET lahvemi. 😉
NoLimitBoy
Ze niektori si tu musia kopnut do Skody vzdy a vsade uz len z principu. Ja vobec nepatrim k fanusikom Skody a auto od koncernu by som si nikdy nekupil. Ale interier Kodiaqu sa mi naozaj paci, podla mna najkrajsi interier aky kedy Skoda urobila.
Avatar - removed
removed
někteří (třeba já) si rejpnou jenom proto, že jejich očekávání nebyla naplněna a interiér jim pokazil radost. Nemusí to být vyloženě "hate"...
bulldog
Všechno není vyloženě hate.. Ale když někdo řekne že kvůli nízké loketní opěrce nemá smysl o autu přemýšlet, tak to nic jinýho než hate není..
Avatar - removed
removed
znám člověka, který si nekoupil Kia Optimu jen proto, že je na palubní desce dekor, kterej imituje prošití nití. Každej to máme jinak. Někomu vadí dekor, někomu že si nemá kam opřít loket... mně to nepřijde divné, tady už nemluvíme o pár korunách, ale o statisících... a to už člověk opravdu přemýšlí o prkotinách, než v bance podepíše převod...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Díky za srozumitelný názor. Opravdu nechápu ta chybná rozhodnutí designérů a všech schvalovacích úrovní. Jsou požadavky, které by měl splnit každý moderní automobil. Např.
1. půllitrové láhve s vodou musí být v pohodlném dosahu a nikoliv ve výplni dveří. Uložení ve středové konzoli je nejšikovnější, nemusím nic kontrolovat pohledem. A pokud k uložení vody, kterou používám a konzumuji při každé jízdě, musí být středová loketní opěrka vztýčena, je to trapas!
2. Středová loketní opěrka má být umístěna ve stejné výšce, jako loketní opěrka ve dveřích. Jinak si řidič kroutí nepřirozeně páteř. Zkušenost z praxe. Kdo si myslí, že se jedná o nepodstatnou drobnost, je hlupák., Asi toho ještě moc nenajezdil.
Obě připomínky mají co dělat s bezpečným cestováním na delší vzdálenosti. A připomínka ohledně ovládání běžných funkcí přes dotykový displej jakbysmet! Myslel jsem si, že už je to konečně všem řidičům jasné.... ;-\
Hovnohlav
Diky. Ted teprve vim, jak se ma spravne ridit auto. Kdo te poslal? Jsi jedinecny.
Vsem ridicum uz to ted bude konecne jasne. Hlupaci toho moc nenajezdili. Ale ted jsi prisel a pises nam moudrost, jen tak, jsi dobry clovek. Diky.
dans91
Klasika... Takhle přesně vznikají ty polopravdy a hate... Ta loketní opěrka je výškově nastavitelná a posuvná... Takže nemusí být vyklopená, když tam mám lahve s vodou a mohu si ji nastavit klidně do výšky opěrky ve dveřích. Když už na něco prskáš a pomlouváš to, měl bys být alespoň kompetentní v tom, že si to na živo prohlédneš ty odobrníku...
NoLimitBoy
Zaujimalo by ma co si cakal od SUV od Skody... Uroven Mercedesu? Ani sa radsej nepytam co hovoris na interier Ateci ked toto nesplna tvoje ocakavania.
Avatar - removed
removed
hele, nejsem padlej na hlavu. Ale čekal jsem interiér víc blížící se třeba tiguanu nebo passatu. Ateca? K interiérům Seatu jsem se vyjádřil již v minulosti dostatečně. Nicméně, takovou novou Cupru mám zařazenou mezi top HH na trhu a protože moje srdcová značka nenabízí MPS, může se stát cokoliv 😉
Avatar - grifith
grifith
Je fakt divné, že se interiér blíží víc Škodovkám jak VW... >😒] :yes:
Avatar - removed
removed
naivní...vím to...beznadějně 😉
Avatar - grifith
grifith
Ale možnost volby je zde vždy 😉
Avatar - removed
removed
tak tak... proto zůstávám věrný JPN kraftu

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - grifith
grifith
Každému vyhovuje prostě něco jiného 😉
Avatar - Beefcake
Beefcake
Co ten tablet v palubovke - to je tam omylom, ci schvalne ? Da sa to reklamovat ? 😄
Avatar - removed
removed
myslíš ten tablet, co je v linii se zpětnými zrcátky a můžeš (za jízdy dokonce musíš) ho ovládat "kolečkem" ve středovém tunelu, aniž bys ztrácel oční kontakt s děním na silnici? V naší Ma6 mi právě tohle řešení maximálně vyhovuje. V Mondeu, které taktéž užívám, mi třeba to uhýbání pohledem od dění na silnici vyloženě leze na nervy, především ve městě.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Tak teraz neviem, ci mas spatne zrkadla vnutri v aute, alebo naopak mas tak uzke videnie, ze tych 15cm je taky rozdiel (si vezmi, kde su umiestnene tlacitka na volante, v akej vyske a ja tam teda pozerat musim casto, co stlacam).
Nebudem predsa manipulovat s displayom, ked sa okolo mna nieco deje, ono to rozptyluje tak ci tak. Preto je napriklada nezmysel sa zbavovat "analogovej" regulacie hlasitosti. Na ostatne v priebehu jazdy moc nie je dovod, pokial tam napr. nie su cez tablet dostupne zmeny rezimu jazdy/esp, atd.. Lebo uz aj taku ***inu som videl.
Mne to pride v prvom rade ako dizajnova pest na oko.
Avatar - removed
removed
v pohodě, ne každému to sedne. Kritiku na ten display jsem přehodnotil také až při jeho praktickém užívání.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Mozno by som aj ja prehodnotil, ale fakt po tom netuzim 😄 Mne to vadi este viac ako velke okruhle plastove prieduchy ventilacie na niektorych autach 😄
Avatar - removed
removed
hele...sednu, zařadím "D", opřu se o loketní opěrku a v podstatě když potřebuju něco na tom displayi změnit, jen tak žmoulám to kolečko na tunelu, občas poklepu ta tlačítka kolem a dokonce...mám tam i to volume 😄
bulldog
Mě osobně se zdá že obě řešení odvádí pozornost stejně.. Je jedno jestli máš ruku na nějakým ovladači na středovým tunelu, nobo před sebou na displeji, tak či tak se musíš dívat na displej 😄
Avatar - removed
removed
no jo, ale nedíváš se pod okraj palubky. V tom je ten rozdíl. Navíc to ovládání není nikterak složité. Po 100 km už to umíš zpaměti.
andy2214
souhlasim. ted mam v MB E displej nahore a otocny ovladac (+ touchpad, + ploska na volantu..). Co se tyce odvedeni pozornosti pri koukani na displej, je to prast jako uhod, neni sebemensi rozdil mezi timto a koncernovym resenim u "kolen". Co se ergonomie ovladani tyce, dotykovy displej ala koncern s displejem ruce dobre pristupnymmi vyhovuje daleko vice, neco zadat do Commandu za jizdy ci nastavit je oproti tomu martyrium. Osobne se celkove klonim ve vsech ohledech k dotykove obrazovce na stredovem panelu. Pozornost pri sledovani odvadi stejne ale ovladani je rukou ibtuitivnejsi a rychlejsi a pozornost odvadi mene.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Namísto palubních přístrojů obrazovka, čísla na tachometru a otáčkoměru v nesprávné poloze, chybí knoflíky, jejichž otáčením se dá u rádia regulovat hlasitost a kmitočet, rádio nemá možnost příjmu digitálního rozhlasu DRM a DRM+, chybí ruční brzda, zábradlí okolo šaltpáky tlačí pod kolenem do pravé nohy, nadměrné hrboly na volantu brání ženám držet volant ve správné poloze...
A to nemluvím o šíleném designu přední masky, která sama o sobě tím hmyzím ksichtem stačí k jednoznačnému rozhodnutí potenciálního zájemce si koupit raději pravý VW. Na druhé straně: mohlo to dapadnout i hůř - třeba jako u rendlíku.
Avatar - removed
removed
Ádo, víš jak ti kvůli tomu rendlíku říkáme s jedním mým kolegou? Papiňák...
Avatar - Skipper
Skipper
Moment, chápu to správné, že toužíš po ladění frekvence rádia otočným knoflíkem? Retro mám rád, ale to už raději ty obrazovky...
Avatar - Skipper
Skipper
Hmmm, co takhle klasický KdF Wagen? Ten sice taky nechytí digitální rozhlas, ale jinak myslím splňuje vše, co od auta požaduješ...
[odkaz]
adamzprahy
Nevíte někdo jakým způsobem se specifikují a vyrábí sedačky pro VW koncern? Přijde mi, že VW a Renault mají stejné dodavatele. V Renaultu Kadjar mám totiž totožný celkový tvar a provedení bočního vedení (vzhled, tvary, prošívání). Všimnul jsem si toho už nedávno když jsem sedl do Audi A5, že boční vedení je skoro stejné. Viz [odkaz] vs [odkaz] nebo [odkaz] (sry lepší fotky jsem narychlo nenašel) - i ta cedulka airbagu je naprosto ve stejném místě (zlomu).

Poslední dobou se mi zdá, že se blíží doba kdy se modely jednotlivých značek budou lišit v podstatě jenom marketingem jako třeba oblečení 😁
Avatar - removed
removed
V Automotive se tomu tak děje už léta... stačí začít třeba u autobaterií...jeden den z linky leze Varta, druhej den Bosch...
Mrkni Adame na nádržky na provozní tekutiny (e😜anzky chlazení nebo třeba nádržky do ostřikovačů - třeba Ford, Volvo, Mazda... všechno jeden výrobce...nebo mechanismy centrálního zamykání, či automatické převodovky...)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
První věta mi připomněla dilema, zda koupit originální sadu svíček (tuším NGK za hrozné peníze) nebo Brisky za zlomek ceny. Na fóru měl každý NGK nebo Bosch...Nakonec jsem zvolil levnější variantu a vida, od nova tam byly...Brisky. 😄 Překvapilo mě, kolik dodavatelů může výrobce střídat.
adamzprahy
Jojo vím, že se tak děje, jenom mě překvapuje, že by se to tak dělalo i u věcí co jsou až takhle vidět 😄
Avatar - removed
removed
No jo, je to uz prumyslovej a ekonomickej pavouk s milionem nozicek... Proto se behem financni krize mnohde zachranoval ze statnich penez...
Avatar - wakantanka
wakantanka
no ale u toho Fordu, Volva a Mazdy to asi bude zotrvačnosťou spojenou s nedávnou spoločnou históriou nie? >😁 Ale Renault vs. koncern? Subdodávateľ môže byť rovnaký, ale samotné sedadlá si navrhuje konkrétny výrobca ... teda donedávna to tak bolo. >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pokud chce rendlák přežít, musí kopírovat VW. Časem dojde na licenci. :-!
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Já teda fakt nevím kdo to pro Škodu dělá. nicméně tyhle z Kodiaku mi pohledově příjdou celkem použitelné. Pokud budou stejné jako má Megáne tak to budou první použitelné sedačky ve Škodě za posledních 5 let. Dosud to byla spíš parodie na dobré sedačky.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Titulok: "dřevěné dekory"
Clanok: "dekory připomínající dřevo"
Takze to drevo ani nemusi byt. Dufam...
Pretoze v "drsnejsej" scout verzii Skodjaku naozaj nema co robit, to si nechajte do kadejakych navonanych a predrazenych L&K edicii. Uz fakt nevedia, cim by ludom zalepili oci.

Odstranenie ovladaca hlasitosti ??? To uz ani to im nedalo pokoj ? Ak by tam malo byt jedine tlacitko, bolo by to prave toto. S prehladom najcastejsie pouzivana funkcionalita MM systemu. Hlavne, ze viac palcov, viac Adidas. Zrejme aj plati, ze menej gombikov - viac Adidas.
Mam sice tlacitkovy ovladac aj na volante, ale kolkokrat je rychlejsie otocit analogovym ovladacom, ako xkrat mackat tlacitko, ci nebodaj vyklikavat to v pohybujucom sa aute prstom na obrazovke.
Gvick2
V Kodiaqu se ovládá hlasitost levým analogovým kolečkem na volantu, takže se nic x-krát nemačká ani nevyklikává.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Mas pravdu, uplne som zabudol, ze skodovky tam maju "valcek" 😄
_MT_
Analogovým? Bude celkem jistě diskrétní.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Jasne, ze to bude posielat impulzy, ale lepsie sa to predstavi.
_MT_
Já tedy spíš používám ovládání hlasitosti na volantu. Většinou jde jen o menší změnu. Když chceš změnit hlasitost hodně a máš tlačítka, můžeš ho také zkusit podržet. Jen to nesmí přehnat s rychlostí, jinak pravděpodobně přestřelíš.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ked chcem na volante pridat vela, uz si to musim tak ci tak kontrolovat na displeji - cisla+bar.
Avatar - Skipper
Skipper
Celkem se mi to líbí, ale za jedné podmínky, že je to opravdu dřevéná dýha. Dřevo v autech mám rád a ano, vím, že jsem v menšině. Ale nesnáším, kdyź se něco na dřevo jen hraje - viz kdysi Ford.
Nedávno jsem Kodiaka konečné viděl i naživo a celkový dojem je pozitivní, teda až na jednu věc. Proč musí být kliky dveří tak nízko? Vypadá to příšerně, hlavně když je nad nimi ten ostrý zlom.
jindrous01
1.2.2017 Založeno česko - slovenské Kodiaq forum zde na Facebooku, kdo chce ať se přidá 😄 Vítáni jsou fanoušsci a budeme rádi za příspěvky, zkušenosti, rady, tipy a podobně.Prosíme o sdílení tohoto fóra, ať je nás tu co nejvíce. Děkujeme. Adresa skupiny [odkaz]
Karbonyl
všude vúkol, ale vypínač světel z jedničkové octy.
Avatar - wakantanka
wakantanka
... alebo z Golfa IV, prvej A3 a dalo by sa pokračovať ... ak je to funkčné načo to meniť.
Avatar - holden2
holden2
to je fakt jedna z mala veci co se jim nese*re
Karbonyl
No mě už zrovna v golfu odešel >😁
Varlamow25242
„Z těch bílejch budiku bych se zeblil" asi takhle bych to zhodnotil v hospodě u prvního piva