Klasika... Takhle přesně vznikají ty polopravdy a hate... Ta loketní opěrka je výškově nastavitelná a posuvná... Takže nemusí být vyklopená, když tam mám lahve s vodou a mohu si ji nastavit klidně do výšky opěrky ve dveřích. Když už na něco prskáš a pomlouváš to, měl bys být alespoň kompetentní v tom, že si to na živo prohlédneš ty odobrníku...
Jak jsem řekl, ten sedan se mi líbil, takové sportovně střižené autíčko a k tomu doma ještě třeba starší kombík, když je potřeba. Tak bych s takovým sedanem uměl žít a nestyděl bych se :-)
Možná dnes už ne, ale pro mně - originál je originál a náhražka je náhražka. Nevím jak Ty, ale já mám raději máslo, než margarín, raději si dám Merlota než fake doslazenou Pálavu, atd. Plastové dřevo je opět jen snaha automobilek oj...at zákazníka a co nejvíce ušetřit. Dovedu Tě pochopit, ale Ty pochop mně, že této snaze rozhodně tleskat nebudu.
Diky. Ted teprve vim, jak se ma spravne ridit auto. Kdo te poslal? Jsi jedinecny.
Vsem ridicum uz to ted bude konecne jasne. Hlupaci toho moc nenajezdili. Ale ted jsi prisel a pises nam moudrost, jen tak, jsi dobry clovek. Diky.
Hele ja taky jezdil mraky bab. Mohu uvest jedine: odpor pouzivat vsechny otvory absolutne zadny. S rodici jsem pri vhodne prilezitosti neco vypil a snedl. Devcata se pak vyrazne zlepsila (asi diky me "intervenci"). Kdybys mel doma adekvatni rezivo, tak dej vedet ;) rad vypomuzu, sam na to evidentne nestacis ;)
Vysvětlení je na světě! Díky za něj.... Stejně mě pořád trápí to, že zobrazené řešení je hodno nanejvýš auta za 300 tis. Kč, ne auta za milion. Simply Clever by nemělo být tak laciné.... Nejde o žádný hate, jen názor na zobrazený díl.
Jezdím druhou Insignii po sobě. S první jsem najel 136 tis. km, s druhou mám nyní 96 tis. km. Mohu uvést jediné: vrzání plastů absolutně žádné, odhlučnění motoru na úrovni, odhlučnění podvozku vynikající. Aerodynamický hluk je nejnižší ve třídě. S výrobcem jsem při vhodné příležitosti probral, že by měli zlepšit utěsnění bočních dveří proti pronikání nečistot na prahy a rámy dveřních otvorů. Nová Insignie model 2017 má už dvojité těsnění po celém obvodu všech dveří, jako to mají Audi a BMW (ale pochopitelně nejde o výsledek mé "intervence"; Tyto skutečnosti uvádím jen proto, abych Vám dokumentoval, že opravdu vím, o čem mluvím).
Prosím můžete dodat něco adekvátního?
Jezdím druhou Insignii po sobě. S první jsem najel 136 tis. km, s druhou mám nyní 96 tis. km. Mohu uvést jediné: vrzání plastů absolutně žádné, odhlučnění motoru na úrovni, odhlučnění podvozku vynikající. Aerodynamický hluk je nejnižší ve třídě. S výrobcem jsem při vhodné příležitosti probral, že by měli zlepšit utěsnění bočních dveří proti pronikání nečistot na prahy a rámy dveřních otvorů. Nová Insignie model 2017 má už dvojité těsnění po celém obvodu všech dveří, jako to mají Audi a BMW (ale pochopitelně nejde o výsledek mé "intervence"; Tyto skutečnosti uvádím jen proto, abych Vám dokumentoval, že opravdu vím, o čem mluvím).
Prosím můžete dodat něco adekvátního?
Ano, vadí. A nestydím se za to. Je totiž pravda, že automaticky uplatněné tykání není slušné, a pak je také výrazem jisté obhroublosti, která je jaksi samozřejmou součástí pohrdání názorem osloveného (něco jako "takového * jsem ještě neviděl". Pokud po sobě přečtete své příspěvky a přistoupíte k tomu bez předsudku, zjistíte, že mám pravdu.
Ono totiž platí: pokud nemám osobní zkušenost s konkrétním problémem, uvítám názor ostatních, aniž bych ho rozporoval z webu vyčtenými informacemi. To platí i pro plasty v Insignii. Stačí se ovšem podívat na testy insignie z let, kdy byla uvedena na trhy (a nemám na mysli jen ACZ...), abyste zjistil, že její plasty byly vždy vysoce hodnoceny. Já sám má osobní (mnohakilometrové) zkušenosti jak s Mondeem, tak s Passatem, tak se Superbem a tak i s P508. A mohu zcela zodpovědně říci, že Insignia a P508 mají zdaleka nejlepší materiály přístrojové desky a dveřních výplní mezi všemi jmenovanými. Jsou vysoké kvality jak co do vzhledu, tak co do zpracování, pocitu na dotek a pod. A věřit mi můžete, pracuji v daném oboru a velmi často navštěvuji všechny výrobce přístrojových desek v celé Evropě.
A pokud se týká prostornosti interiéru: znovu opakuji, že Insignia má větší interiér jak co do délky, tak co do šířky, než BMW 5 a Audi A6 stejných ročníků uvedení na trh. Pokud máte data jiná, sem s nimi. To, že u verze HB má Insignia méně prostoru na výšku nad zadním sedadlem, je pouze jeden z parametrů, Pokud budete příslušné testy číst poctivě, zjistíte stejnou informaci. Pokud však máte osobní zkušenost jinou, nebo snad jste četl něco jiného, šup sem s tím.
Ale to jsme se dostali od problematiky středové konzole Kodiaqa poněkud daleko. Nějak mi chybí Vaše laskavá reakce na mojí poslední reakci na Váš příspěvek o tom, že konfigurátor Kodiaqa nabízí uložení nápojů ve středové konzole. A pokud se rozhodnete na toto reagovat, prosím přesvědčte se nejprve o realitě.
Tiez som dostal chut si s tym zajazdit, 133kW nie je zrovna malo na ten motor a s manualom a lahkym autom parada. Zvuk perfektny aj bez umeleho dofarbovania.
Mal som sa lepsie ucit, mohol som mat doma 4-5 aut, co by sa mi pacili jazdecky.
Já tedy spíš používám ovládání hlasitosti na volantu. Většinou jde jen o menší změnu. Když chceš změnit hlasitost hodně a máš tlačítka, můžeš ho také zkusit podržet. Jen to nesmí přehnat s rychlostí, jinak pravděpodobně přestřelíš.
To, že má ale Insignia proti zevnějšku málo prostorný interiér a ne nejlepší plasty fakta jsou, ne žádné domněnky, jste asi první kdo řekl že má nejlepší plasty >:D .. Tykání beru naprosto běžně, hlavně na tomhle webu si týkají skoro všichni... Ale když vám to vadí pane...
no ale u toho Fordu, Volva a Mazdy to asi bude zotrvačnosťou spojenou s nedávnou spoločnou históriou nie? >:D Ale Renault vs. koncern? Subdodávateľ môže byť rovnaký, ale samotné sedadlá si navrhuje konkrétny výrobca ... teda donedávna to tak bolo. >:D
Já taky neříkal, že na těchto fotkách to tak je, říkám, že to tak je na některých fotkách z googlu a taky v konfigurátoru a s loketní opěrkou, tuším že za tu se ani připlatit nedá, je v základu... nekritizoval jsem nic "bez předchozího ověření faktů", jen jsem řekl, že je hloupost zazratit auto jen kvůli loketní opěrce a ještě říct, že to ohrožuje bezpečnost... A ve finále jezdit s autem, který má chyby taky.. tak jako každý jiný auto.
Znovu jsem zkontrolooval fotografie. Je z nich zřejmé, že držák dvou lahví/kelímků je schov´an pod loketní opěrkou, pokud je vůz touto opěrkou bybaben. Volně přístupné jsou držáky jen u vozů bez loketní opěrky. Z mého pohledu se jedná o řešení, které očekávám u činských nebo brazilských aut, nikoliv u drahé škodovky. Neni v tom žádná nenávist (překlad "hate"), jen pouhé konstatování. Nečekal ksem, že tento prvek výbavy může designerůˇ způsobit obtíže u vozu představeného v listopadu 2016.
Je pozoruhodńe řidiči1, že jste si skutečnosti uváděné v mém diskuzním přispěvku nezkontroloval, a rovnou jsze přistoupil k jeho kritice. Z tohoto Vašeho postupu nemám ani trochu radost. Kdyby nebyla neděle večer, prostě by mi nestálo na Vaše příspěvky reagovat. Jsem ovšem toho názoru, že anonymita webové diskuze by neměla vést k plácání nesmyslů. Proto tato odpověď. Přeji Vám hezký zbytek večera.
Bože můj, opravdu nemám rád dvě věci: vydávat vlastní předpoklady za názor někoho jiného, a pak přihlouplé tykání. Insignia má v dané cenové kazegorii zdaleka nejlepší plasty mezi všemi konkurenty, to zaprvé. Za druhé, vnitřni rozměry Insignie mi z ela vyhovují: rozhodně nejde o nejmenší vůz v dané kategorii, BMW ii Audi mají vnitřní rozměry menší. To jsou fakta, nikoliv doměnky. A zpět k debatě: co je vlastně důvodem, aby Kodiaq nenabídl lepší ergonomii? Mám tak trochu tušení, že zvolená řešení maji původ v materiálových nákladech. To si ovšem kupci tohoto vozi nezaslouží.
1.2.2017 Založeno česko - slovenské Kodiaq forum zde na Facebooku, kdo chce ať se přidá :-) Vítáni jsou fanoušsci a budeme rádi za příspěvky, zkušenosti, rady, tipy a podobně.Prosíme o sdílení tohoto fóra, ať je nás tu co nejvíce. Děkujeme. Adresa skupiny [odkaz]
Já teda fakt nevím kdo to pro Škodu dělá. nicméně tyhle z Kodiaku mi pohledově příjdou celkem použitelné. Pokud budou stejné jako má Megáne tak to budou první použitelné sedačky ve Škodě za posledních 5 let. Dosud to byla spíš parodie na dobré sedačky.
souhlasim. ted mam v MB E displej nahore a otocny ovladac (+ touchpad, + ploska na volantu..). Co se tyce odvedeni pozornosti pri koukani na displej, je to prast jako uhod, neni sebemensi rozdil mezi timto a koncernovym resenim u "kolen". Co se ergonomie ovladani tyce, dotykovy displej ala koncern s displejem ruce dobre pristupnymmi vyhovuje daleko vice, neco zadat do Commandu za jizdy ci nastavit je oproti tomu martyrium. Osobne se celkove klonim ve vsech ohledech k dotykove obrazovce na stredovem panelu. Pozornost pri sledovani odvadi stejne ale ovladani je rukou ibtuitivnejsi a rychlejsi a pozornost odvadi mene.
asi ne, ja v MB E mam dreveny dekor a ruku donohne za to, jestli je to drevo nebo jen imitace nedam, i kdyz se klonim vzhledem ke strukture na omak i pocitu k pravemu drevu.. ake zase ni neprijde, ze to neni nic, co by se pri trose snahy a sikovnosti nedalo naimitovat plastem.
to dřevo se totiž absolutně nehodí ke zbytku palubky a ke dveřním výplním, proto to nikdy nemůže ladit >:D
Takže problém není ve dřevu, ale v palubce navíc ke dřevu má být i chrom, ten se tu nevyskytuje
Tak to je zajímavé, že ti nevadí třeba kvalita plastů, nebo vnitřní rozměry, když tě tak dovede vytočit opěrka, tohle je podle mě prostě jenom hate, nutnost kopnout si.. neříkám že Insignia je nejhorší, nebo Kodiaq nejlepší, žádný auto není dokonalý, kdyby ale každý přemýšlel jako ty, tak asi chodíme všichni pěšky...
Měl jsem celkem tři auta s dřevéným dekorem, kde dřevo bylo opravdu dřevo. V garáži se mi ještě pár dekorů válí. A měl jsem jedno auto s plastovým dřevem. Ten rozdíl je obrovský. Plast nikdy nedokáže napodobit strukturu dřeva, ano, může to vypadat podobné, ale není to ono. A že je to opracované, namořené, zalakované - to je na tom právé to krásné. Pořád je to dřevo, jen si s tím někdo dal trochu práce a aspoň vzdáleně to připomíná časy, kdy výroba aut byla i řemeselnou prací. Nevidím smysl cpát do auta plast, aby se tvářil jako něco, čím není. Dřevěný plast nikdy neudělá ,,lepší efekt,,. A pokácený strom? Za svůj život jsem jich vysadil dost, tak si z dovolením za pár kousků z toho jednoho vykáceného rád zaplatím.
Celkem se mi to líbí, ale za jedné podmínky, že je to opravdu dřevéná dýha. Dřevo v autech mám rád a ano, vím, že jsem v menšině. Ale nesnáším, kdyź se něco na dřevo jen hraje - viz kdysi Ford.
Nedávno jsem Kodiaka konečné viděl i naživo a celkový dojem je pozitivní, teda až na jednu věc. Proč musí být kliky dveří tak nízko? Vypadá to příšerně, hlavně když je nad nimi ten ostrý zlom.
Proc vadi, ze je to plast a ne drevo? Pokud se to nekomu nelibi, beru to, ale kdyz je to jenom kvuli tomu, ze to neni prave drevo, tak to uz nechapu. I to prave drevo je jenom tenounka vrstva nalepena na kusu plastu, navic je to tak opracovane, namorene, utopene v laku atd., ze to se drevem taky nema moc spolecneho. Navic proc zbytecne kacet strom, kdyz muzu stejneho, nebo lepsiho efektu docilit jinak?
Mě osobně se zdá že obě řešení odvádí pozornost stejně.. Je jedno jestli máš ruku na nějakým ovladači na středovým tunelu, nobo před sebou na displeji, tak či tak se musíš dívat na displej :-)
hele...sednu, zařadím "D", opřu se o loketní opěrku a v podstatě když potřebuju něco na tom displayi změnit, jen tak žmoulám to kolečko na tunelu, občas poklepu ta tlačítka kolem a dokonce...mám tam i to volume :-)
Mozno by som aj ja prehodnotil, ale fakt po tom netuzim :-) Mne to vadi este viac ako velke okruhle plastove prieduchy ventilacie na niektorych autach :-)
Tak teraz neviem, ci mas spatne zrkadla vnutri v aute, alebo naopak mas tak uzke videnie, ze tych 15cm je taky rozdiel (si vezmi, kde su umiestnene tlacitka na volante, v akej vyske a ja tam teda pozerat musim casto, co stlacam).
Nebudem predsa manipulovat s displayom, ked sa okolo mna nieco deje, ono to rozptyluje tak ci tak. Preto je napriklada nezmysel sa zbavovat "analogovej" regulacie hlasitosti. Na ostatne v priebehu jazdy moc nie je dovod, pokial tam napr. nie su cez tablet dostupne zmeny rezimu jazdy/esp, atd.. Lebo uz aj taku idiotinu som videl.
Mne to pride v prvom rade ako dizajnova pest na oko.
myslíš ten tablet, co je v linii se zpětnými zrcátky a můžeš (za jízdy dokonce musíš) ho ovládat "kolečkem" ve středovém tunelu, aniž bys ztrácel oční kontakt s děním na silnici? V naší Ma6 mi právě tohle řešení maximálně vyhovuje. V Mondeu, které taktéž užívám, mi třeba to uhýbání pohledem od dění na silnici vyloženě leze na nervy, především ve městě.
Titulok: "dřevěné dekory"
Clanok: "dekory připomínající dřevo"
Takze to drevo ani nemusi byt. Dufam...
Pretoze v "drsnejsej" scout verzii Skodjaku naozaj nema co robit, to si nechajte do kadejakych navonanych a predrazenych L&K edicii. Uz fakt nevedia, cim by ludom zalepili oci.
Odstranenie ovladaca hlasitosti ??? To uz ani to im nedalo pokoj ? Ak by tam malo byt jedine tlacitko, bolo by to prave toto. S prehladom najcastejsie pouzivana funkcionalita MM systemu. Hlavne, ze viac palcov, viac Adidas. Zrejme aj plati, ze menej gombikov - viac Adidas.
Mam sice tlacitkovy ovladac aj na volante, ale kolkokrat je rychlejsie otocit analogovym ovladacom, ako xkrat mackat tlacitko, ci nebodaj vyklikavat to v pohybujucom sa aute prstom na obrazovke.
První věta mi připomněla dilema, zda koupit originální sadu svíček (tuším NGK za hrozné peníze) nebo Brisky za zlomek ceny. Na fóru měl každý NGK nebo Bosch...Nakonec jsem zvolil levnější variantu a vida, od nova tam byly...Brisky. :-) Překvapilo mě, kolik dodavatelů může výrobce střídat.
Schválně jsem chvilku hledal a našel jsem fotky, kde je před loketní opěrk ou odkládací prostor i na nápoje , v konfigurátoru je to tak taky, takže pravděpodobně je to nějak vyřešeno. Snad už teď Kodiaq díky úložnému prostoru na nápoje před opěrkou, má konečně smysl...
V Automotive se tomu tak děje už léta... stačí začít třeba u autobaterií...jeden den z linky leze Varta, druhej den Bosch...
Mrkni Adame na nádržky na provozní tekutiny (expanzky chlazení nebo třeba nádržky do ostřikovačů - třeba Ford, Volvo, Mazda... všechno jeden výrobce...nebo mechanismy centrálního zamykání, či automatické převodovky...)
Nevíte někdo jakým způsobem se specifikují a vyrábí sedačky pro VW koncern? Přijde mi, že VW a Renault mají stejné dodavatele. V Renaultu Kadjar mám totiž totožný celkový tvar a provedení bočního vedení (vzhled, tvary, prošívání). Všimnul jsem si toho už nedávno když jsem sedl do Audi A5, že boční vedení je skoro stejné. Viz [odkaz] vs [odkaz] nebo [odkaz] (sry lepší fotky jsem narychlo nenašel) - i ta cedulka airbagu je naprosto ve stejném místě (zlomu).
Poslední dobou se mi zdá, že se blíží doba kdy se modely jednotlivých značek budou lišit v podstatě jenom marketingem jako třeba oblečení :D
Díky za srozumitelný názor. Opravdu nechápu ta chybná rozhodnutí designérů a všech schvalovacích úrovní. Jsou požadavky, které by měl splnit každý moderní automobil. Např.
1. půllitrové láhve s vodou musí být v pohodlném dosahu a nikoliv ve výplni dveří. Uložení ve středové konzoli je nejšikovnější, nemusím nic kontrolovat pohledem. A pokud k uložení vody, kterou používám a konzumuji při každé jízdě, musí být středová loketní opěrka vztýčena, je to trapas!
2. Středová loketní opěrka má být umístěna ve stejné výšce, jako loketní opěrka ve dveřích. Jinak si řidič kroutí nepřirozeně páteř. Zkušenost z praxe. Kdo si myslí, že se jedná o nepodstatnou drobnost, je hlupák., Asi toho ještě moc nenajezdil.
Obě připomínky mají co dělat s bezpečným cestováním na delší vzdálenosti. A připomínka ohledně ovládání běžných funkcí přes dotykový displej jakbysmet! Myslel jsem si, že už je to konečně všem řidičům jasné.... ;-\
Ten hatchback je hodně nafoukly, nevím proč to tak museli do....t . Přitom předek až po první dveře jsou pěkne a působí dynamicky. Sedan je o hodně lepší :-) Chtěl jsem se ještě ve čtvrtek podívat, ale už tam Hondy nebyly :/ Stalo tam jen CRV
Pamatuju, to byl téměř tragický omyl :-) Vlastně nezapomenutelné :-) Myslím, že tehdy to Ford schytal i od zarputilých fanoušků. A nebylo se čemu divit :-)
Nuda jako obvykle >:D ale zase se mi tam libi, že tam vystavují auta jen tak v docela velké míře :-) Hlavně jsem rád, že jsem se tentokráte vrátil letadlem >:D Horší je, že tam asi do budoucna budu muset jezdit častěji :/
Namísto palubních přístrojů obrazovka, čísla na tachometru a otáčkoměru v nesprávné poloze, chybí knoflíky, jejichž otáčením se dá u rádia regulovat hlasitost a kmitočet, rádio nemá možnost příjmu digitálního rozhlasu DRM a DRM+, chybí ruční brzda, zábradlí okolo šaltpáky tlačí pod kolenem do pravé nohy, nadměrné hrboly na volantu brání ženám držet volant ve správné poloze...
A to nemluvím o šíleném designu přední masky, která sama o sobě tím hmyzím ksichtem stačí k jednoznačnému rozhodnutí potenciálního zájemce si koupit raději pravý VW. Na druhé straně: mohlo to dapadnout i hůř - třeba jako u rendlíku.
Škodovka od modeloveho roku 2018 bude nabízet za symbolicky příplatek 3000 Kč roubík z alcantary s logem automobilky. Bude se nacházet ve schránce pod přední kojení operkou, aby byl řídiči vždy po ruce :-)
hele, nejsem padlej na hlavu. Ale čekal jsem interiér víc blížící se třeba tiguanu nebo passatu. Ateca? K interiérům Seatu jsem se vyjádřil již v minulosti dostatečně. Nicméně, takovou novou Cupru mám zařazenou mezi top HH na trhu a protože moje srdcová značka nenabízí MPS, může se stát cokoliv ;-)
znám člověka, který si nekoupil Kia Optimu jen proto, že je na palubní desce dekor, kterej imituje prošití nití. Každej to máme jinak. Někomu vadí dekor, někomu že si nemá kam opřít loket... mně to nepřijde divné, tady už nemluvíme o pár korunách, ale o statisících... a to už člověk opravdu přemýšlí o prkotinách, než v bance podepíše převod...
Ze niektori si tu musia kopnut do Skody vzdy a vsade uz len z principu. Ja vobec nepatrim k fanusikom Skody a auto od koncernu by som si nikdy nekupil. Ale interier Kodiaqu sa mi naozaj paci, podla mna najkrajsi interier aky kedy Skoda urobila.
Možná kdyby antiškodovkáři na ty články se Škodou pořád neklikali, tak by jich tu tolik nebylo, ale když jste tak hloupí a pořád jim na to klikate, ikdyž vás to přece nezajímá tak je jasný že budou přidávat další...
Tak ty asi a žádným autem nikdy spokojený nebudeš, pokud je kvůli nízké loketce celé auto špatně... Jinak v Kodiaqu jsem ještě neseděl, ale myslím že opěrka půjde přizvednout...
...protože je to šité horkou jehlou? Ten středovej tunel celkově působí jako bezradná rychlovka... hlavně ten nesmyslnej držák, o kterej si jeden klidně i vydře díru do kalhot...
... hardwarové ovladače jsou dobré, dotykové jen některé. Ale proboha, proč:
1. jsou místa pro lahve s nápoji schovány pod loketní opěrkou???!
2. je prostřední loketní opěrka umístěna bizarně tak nízko???!
Tři opravdu VÁŽNÉ chyby v interiéru. Kam se na tohle hrabe čtyřoký facelift Octavie... Kvůli těmto hloupostem nemám důvod o Kodiaqu vůbec uvažovat. Jiné vozy těmito prohřešky netrpí.
No, asi tak. Ono je použití pseudodřeva bez sladění celého interéru vždycky problém a toto je klasický příklad, jak se to nemá dělat, i když byl zvolen jakýsi vzor "prkno umazané od betonu". Snad budou ale v nabídce i jiné dekory,
Mimochodem sedačky vypadají velmi pěkně.
Made in korea v devadesatkach. V tomto pripade jsem asi zarputily nepritel dreveneho dekoru. Z prilozene fotogalerie ( citajici cele dve fotografie) jsem se neubranil ironickemu posklebku. Drevo patri do premie a ma vytvaret jemny detail. Tohle fakt pusobi az moc "prkenne", a to malem doslova...