Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Přídavné pohony předních kol: MAN Hydrodrive

3 komentáře

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A proč nejsou kamiony hybridy? Z kopce by snad dobili i na dálnici. Řešíme osobáky co žerou 7 a kamiony co berou 35 ne.
_MT_
Kamiony v dálkové dopravě však jezdí mnohem plynuleji. Prostor pro zlepšení je tam mnohem menší. Kdyby osobní auta nejezdila z velké části prakticky prázdná, tak by to také vypadalo jinak.
kalousek
Pane redaktore, v článku několikrát nesmyslně píšete o přenosu momentu hydraulikou. Hydrostatický převod ale žádný točivý moment nepřenáší. Točivý moment který podání přední kola vytvářejí samostatné hydromotory umístěné v nábojích předních kol.

Stejně tak se v článkiu chybně tvrdí že max.pracovní tlak hydrauliky 42 MPa je dvojnásobný oproti naftovým vstřikovačům.
Naftové vstřikovače dnes běžně dosahují i hodně před 200 MPa