Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Kangoo se téměř převrátil při vyhýbacím manévru v testu ADAC (VIDEO)

76 komentářů

Roomster měl problém s airbagy. Slyšel jsem o problému v podobě opožděné aktivace airbagu. Škoda se ani neobtěžovala vadné kousky svolat zpět.

Roomster by se nenakláněl. Ten je držák... 😄
ADAC určitě...
Pokud se bude jednat o skutečně velký problém, Renault je zajisté pošle zpět k sobě.
Petto
Prečo snímajú Kangoo z opačnej strany ako konkurentov. Mne sa z toho záberu zdá, že vodič reagoval na prekážku neskôr. Prečo to netočili z opačnej strany. Tam by bolo lepšie vidieť rozdiel.
Francouzi nemají káry na tyhle opičárny. Je to pouze pro pohodovou rodinnou jízdu prostě jen na kochání se krajinou.
BaracudaJ
Řidič dal kontra, aby převrácení zabránil, u Caddy a Berlinga žádný takový manévr provádět nemusel.
Jak by zareagovalo 90% řidičů v takové situaci víme, ani by si nestihli neuprdnout a už by se váleli.
Roomster sa skoro prevrátil? Teda, čo sa tu nedozviem...
GTI hovoril o tom, že Áčku vďačíme za rozšírenie ESP. Ty zase, že Kangoo za prvé úžitkové kombi. No, tak to je teda pekná hlúposť. Ale to nechám tak. Lenže si všimni ten rozdieľ-GTI hovoril, čo Mercedes-Benz po tej afére urobil. Ty si argumentoval čo urobil Reanult, ale GTI hovoril o prístupe spoločnosti k problému a za čo mu vďačíme, po probléme.
Mám pocit, že Reanult niekto nemá rád.
vrkuboy
Sipsonovi budte v klidu! I takove auta jako mercedes se prevraceji 😉
Taky to žádný osobák neni. Je to dobrá dodávka. Rodinu bych v tom vozit nechtěl.
Jistě, Caddy je rozhodně jízdními vlastnostmi dál než vozy o generaci starší, mohu srovnat třeba s Berlingem první generace, ale pořád to má na silnici daleko ke kdejakému průměrnému osobáku. Novou generaci Berlinga/Partnera nehodnotím, v tom jsem neseděl.
Avatar - Emel
Emel
S Ačkem nelze porovnávat z více důvodů... zejména proto, že je velký rozdíl mezi osobním autem prémiového výrobce a polododávkou na pomezí mainstreamu a lowendu. Vozy v kategorii Kangoo mají zkrátka priority jinde, chování v extrémních situacích bude závislé na aktuálním zatížení a o pár km dříve či později půjdou přes střechu všechny. Nechci teď spekulovat o důvodu problémů nebo o způsobu jejich nápravy, počkám si raději na nějaká fakta. Pokud by v tom byl kužel pod kolem, jistě by si toho všimli i další, takže tipuju spíš řidiče nebo ESP. Nicméně, Renault to prozkoumá a v případě nutnosti zjedná nápravu... vše jak má být, v kontextu ceny auta a jeho zaměření v tom nevidím takovou tragédii.
Mám zkušenost s Caddym i Berlingem 1 a to zdaleka ne s jedním exemlářem. Berlinga jsem měl celkem 4, sočasně dojíždim dvě. Caddy mám ted dvě. Caddy staré Berling👋 to po faceliftu a s HDI, o starém s 1,9D nemohu říct nic špatnéh👋 převyšuje po všech stránkách, nejvíc ve spolehlivosti a v tom že má mnohem nižší provozní náklady. Učty prostě nelžou, at se to odpůrcům VW líbí nebo ne. Nové Berlingo je samozřejmě lepší, bylo by smutné aby ne. Jde ale o to kolik vydrží jako dodávka, protože mi připadá že bylo stavěno spíš jako osobák než užitkáč. S kangem zkušenost nemám.
Dobrá, dobrá. Hlavně že přišel z Francie... 😉
Klaudius
Za prvé - ten kužeľ pod autom nie je zrovna kóšer, aspoň mne pripadá, že v tom mohol "mať prsty". Aj keď nemusel. Chcelo by to test zopakovať.
Za druhé - prevrátil sa? Neprevrátil. Takže o čom?
lorenzlubos
Tu mi chyba informacia o tom, ako bol ten Caddy nalozeny. Videl som prave na videu relevantne porovnanie, to mi staci.
lorenzlubos
...v kusoch, ktore ESP maju. Takze s A-ckom neporovnavat!
lorenzlubos
Neviem, ci sa to da nazvat novou kategoriou, ale Berling👋Partner prisli na jar 1996, Kangoo jesen 1997. Takze kto bol skor?
>😁
Při každém finále testu na 100 000 km Autobild uvede dosavadní pořadí vozů. Naposledy to bylo tuším BMW 3 Touring, které se umístilo jako třetí z cca 30...
Byl jsem svědkem losího testu VW Caddy v praxi. V cca 60 kmh nejprve přetáčivý smyk, při vyrovnávání pak šla na bok... To víš, supermainstream...

Stalo se na místě, které projel běžný "nesupermainstream" stejnou rychlostí bez problémů. Velká nákladní krabice nebude nikdy závoďák, i když to jejich řidiči často neberou v potaz. 😉
Avatar - Emel
Emel
Peugeot Partner
Avatar - Emel
Emel
Bude svolávačka a upraví se software v ESP, je to v článku napsané...
kuko
No snad minimálně líp než u Roomsteru >😒]
kuko
a že by taky pustili F500 proti Q7? Ne, vlastně to byl nějaký italský motočasopis >😁
Avatar - masO
masO
nove ceske slovicko "jevo" ? 😉
Topgear
to ma celkom zaujíma (poštolka 3C ako kandidát na ďalšie auto)..nenašiel by sa niekde link..?
Ta by se dala kvalifikovat jako o třídu vyšší.
Mě bohatě stačí, že je Pašík absolutní propadák v testu na 100 000 km v AutoBildu... 😉

Že by už třetí VW?... >😁
GTI
Škoda 1203 😉
GTI
Jak myslíš, že se věc napraví U Kangoo? jako u Mercedesu?
No dobře, chvilku po té bylo i Berlingo s tím druhým, sakra jak se jmenuje...
GTI
8-s >😁 😉
Topgear
myslím že to nie je až tak veľmi nereálne, vodič nabehol na kužeľ odľahčeným kolesom, ťažisko auta bolo práve na opačnej strane, a ten kužel nie je práve z papiera..
V rámci korektnosti pokračovalo jiné naladění podvozku směrem k velké tuhosti (tlumiče,prof.číslo pneu..) plus zavedení ESP do sér. výroby a jeho následné masové rozšíření. Jízda se starým A-čkem nebyla zase moc pohodovka s výjimkou dokonalého povrchu,jenže kolik jich máme,že?Nové je zcela jinde :yes: Takže nic se neděje,věc se napraví a je.Žádné drama.Teď už jen udělat crash test u Apoštola v 80 km/h jako odvetu Laguně 3 a bude to plichta.Tj. také katastrofa.Ale zase žádné drama, auta se na 80 km/h test nedělají...To ví každý, i ADAC. :-!
Nepopisoval jsem své city, ale fakta... 😉
GTI
Tvá první věta je hodně zamilovaná... 😄
A Kangoo zase vděčíme za první užitkové kombi.

Chápu, že je M-B svolal zpět k sobě, ale u prémiovky by se to skutečně nemělo stát...
GTI
V rámci korektnosti bys měl ale pokračovat o tom, co následovalo. Tak vyčkejme, co bude následovat nyní... Koneckonců Áčku vlastně vděčíme za urychlení plošného zavádění asistentů jízdy i do "levných" aut.
Nevíte, kdo testoval crashtest Laguny při 80 km/h? Nebyl to taky ADAC???
Avatar - T613
T613
myslíš toho týpka, co si šel dělat kafe? >😁 :yes:
...no, abych si nevzpoměl na dražší Mercedes A... ;-\
GTI
>😁 >😁
GTI
No... >😁 tohle se vysvětluje těžko. Snad jen, že je to dobrý do filmu. Jako, že by Bullitt nafás do dvojky jedno kangoo a předved´nám renaulta při stíhačce v přirozený akci...

Co je však nutno registrovat - konkurence v podobě Caddyho (zde VW Caddy, znáš ne?) měla na losa správnýho nosa... to víš, supermainstream...
RS
listí je svine >😁 :yes:
Máš recht... Bylo opticky OK! Ale cimon, jak mi říkal děda z Frýdladského výběžku, nikdy nebude taková jako deutche maschin 😄
Souhlasím - ADAC beru vždy s rezervou. Spíš TUV beru jako směroplatný...
Bohužel není tomu tak, koncern Renault kolaboruje 😄 s Nissanem, Dacií a posléze s Ladou,... možná ještě s někým... Ale TPCA to rozhodně není... :-!
Video jsem viděl a zdá se mi,jako by byla chyba v pneumatikách,protože tohle se nemůže jen tak stát.Kangoo jezdní mnoho let a žádné problémy nebyly.Němci nazuli špatné pneu,navíc jsem viděl,že pod auto dostal kužel,to dělá taktéž svý,že?!Nicméně za tímhle mohl stát i řidič.Časem to vyjde na jevo! :-!
ub
>😒] no jistěže to je kuželem, to kdyby tam byl kousek listí tak to auto asi udělá salto >😁
ub
Podle videa spíš proskáče s úžasnou nestabilitou. Prostě ať to budeš omlouvat jakkoli, něco je na tom autě špatně, jestli stačí přeprogramovat řídící jednotku esp, pak dobře pro všechny, ale jinak v porovnání s konkurencí a zařazením do dnešní doby vyžadující určité standardy a úroveň je to zatím pro Renault docela výsměch.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Neboj, mezi dodávkami a kamiony prokličkuje.
BaracudaJ
Copak je kužel obrubník, aby nadzvedl, zpomalil či nějak rozhodil auto, které jede cca 80km/h a váží s řidičem okolo 1500kg?
Navtech
To je ale ošklivý auto, stejně, jako ten Reinhard Kolke 😲
Topgear
Presne, mám ten istý pocit, a napadlo ma to ako prvé keď som si pozrel to video.
ub
To je blbost, kterou nemůžeš myslet vážně. To jako tyhle auta nejezdí tam kde všichni ostatní? Nedostane se nikdy na okresce ani na dálnici do situace, kdy bude potřeba úhybný manévr udělat jen proto že to je pickup??? Pojede tam kde je povolených 130km/h polovinou, protože je t pickup? Když teda bude muset udělat úhybný manévr, který nezvládne a díky tomu převálcuje někoho vedle silnice nebo sebou veme jiné auto, pořád je to ok protože je to nezávodní pickup? Odpověz si sám.
Obavam se, ze tomu ponekud pomohl kuzel uvizly pod kolem...
Subaru.in
to je sice pekny ale v patek z prace domu vidis tydle remeslniky jet 150 aby stihly pivo, veceri a fotbal >😁 >😁 >😁 Tak proto!!!
Avatar - Perun
Perun
>😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Tak nějak. 😄 😉
Avatar - Emel
Emel
Ano, Berlingo vypadalo nejlépe.

Tendence k převrácení u Kangoo je zvláštní... je to nejširší auto z uvedených. Auto si tam tak zvláštně poskočí, nevypadá to jako čisté zhoupnutí tam-zpátky-tam... buď je to korekce řidiče, který nejprve povolí a poté zase zatáhne volant, nebo nějaký nešťastný zásah právě ESP. Je možné, že software ESP nepočítá s kolem ve vzduchu a chybně v takovém případě vyhodnocuje údaje?
Navtech
Nojo Berlingo...jak jinak >😁
Avatar - Ondore
Ondore
Si mi pripomenul US a ich manuály, viď príklad toho chlapíka, ktorý v karavane na diaľnici nastavil tempomat a za jazdy šiel do obytnej časti a havaroval. Súd samozrejme vyhral, lebo nebolo varovanie v návode... >😁
BaracudaJ
A taky Citroenu....jasně, ten ADAC je ale sebranka.
Avatar - Perun
Perun
Ja, gut Reinhard! Noch das Berlingo verbleibt und nachher, endlich unserer geliebt Caddy gesiegt! >😁
Zajímavé je, že (opticky) nejlépe zvládlo test Berlingo. Když vynechám tentokrát asi přeci jen neopodstatněné spekulace o "speciálních pneumatikách a zvláštních pokynech testovacímu jezdci", zdá se mi, že Berlingo proletělo bez výraznějšího zneklidnění zádě, narozdíl od přetáčejícího se Caddy. O Kangoo nemluvě. Podvozek z C4 Picasso je odladěný pohodlně a jako čitelný a bezpečný.. Caddy je trochu tvrdší.. Hezká praktická demonstrace toho, že "tvrdší neznamená rychlejší" :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přátelé, tyto auta slouží, k převozu materiálu a nářadí. Není to závodnička. S takovým autem se musí jezdit do zatáček pomalu, protože jinak v zadu všechno lítá.
artsvec
Není to až tak dlouho co se provalilo, že měl ADAC zmanipulovat losí test Loganu - taky se prý měl málem převrátit. Jestli se nepletu, tak se pak ukázalo, že měl Logan obuté pneumatiky, které vůbec mít nemá. Kdo trošku sleduje testy ADAC určitě si všiml nadržování koncernu VW.
kuko
ne že bych chtěl nějak zlehčovat výsledky testu, naopak je to fajn že to odhalili, a doufám že se k tomu Renualt postaví jako seriózní firma a bude se snažit o nápravu.

Na druhou stranu, lidi co preferují komfortní naladění podvozku většinou nejsou žádní závodníci, ale spíš vyznavači klidné a plynulé jízdy. Ano, může se vyskytnout kritická situace, to je pak lepší sedět třeba ve Focusu, ale žloutenku můžu taky chytnout v kterékoliv tramvaji a co s tím? Budu chodit do práce pěšky abych eliminoval všechna rizika (to je samozřejmě jenom velice velice velice vzdálený přiklad) >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Není lepší si článek přečíst než něco napíšeš?
a co caddy ??? zkoušeli ji taky ???
brano77
Nie renault a citroen ale citroen a peugeot su surodenci (Berlingo a Partner)
Avatar - Dinar
Dinar
Jaký nový soft v ESP, stačí když Renaul doplní do manuálu kanga větu o tom, že s autem se nesmí za polární kruh, jinde se losům nebude muset vyhýbat. :-!
Avatar - riderhenry
riderhenry
sice namam rad SUV ani podobna auta, ale treba takove XC90 v losim testu uspelo na vybornou. (Nevim jak jsou na tom jine SUV)

[odkaz]
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
Taky si říkám že je to trochu divný,když Kangoo a Berlingo by měli bejt až na detail identičtí sourozenci! ;-\
Andy
zase chtel poskodit renault. Doufam, ze se neprijde na to, ze testovany model mel specialni ADAC oloveny plat na strese a vykuchany tlumice. Kazdopadne diky za tento test, aspon si kazdy, kdo preferuje komfortni naladeni podvozku treba jeste v kombinaci s SUV posazem, opet pripomene, kde je ta dan, co za vyssi pohodli/rozhled plati. Drzim vsem majitelum kangoo palce, aby novy SW aspon trochu pomohl.