Technika
Pasik umi akurat zabrzdit (a to velmi dobre).....ale ne uz se rozjet....respektive mu to trva strasne dlouho (i v modu sport primo pro dany radar) nez se rozjede, kdyz zacne zrychlovat auto pred nim....a "vytvori diru" ...kde se napr z praveho pruhu nasáčkujou hnedle 5 aut a vic....pokud mu clovek nepomuze depnutim na plyn.....je to celkem otravne. (nez si clovek vsimne z eje dira..nez slpane na plyn..nez dsg podradi a zacne auto jet...tak auto pred vami....ktere puvodne jste chtel predjet (bylo zbrzdeno dalsim autem) vam napr uhne dopraveho pruhu...ale nez ho predjedete..uz tam ma po pul km prekazku (kamion) a vjede vam to znova....tak ze bez zasahu ridice...des bes...
Navic ma system popojizdeni v kolone...kde dela to stejne...zastavit zastavi...staci stat vic jak 5 vterin...a uz ho k rozjedu musite popohnat....
A jeste jedna zkusenost....auto pred vami vas zbuzdti ze 130 na 80 (popozenete ho aby se vubec rozjizdel zpet k 130...ale poslednich 10km/h (bez tlacnei na plyn) mu trva trebas pul minuty... .-(
Navic ma system popojizdeni v kolone...kde dela to stejne...zastavit zastavi...staci stat vic jak 5 vterin...a uz ho k rozjedu musite popohnat....
A jeste jedna zkusenost....auto pred vami vas zbuzdti ze 130 na 80 (popozenete ho aby se vubec rozjizdel zpet k 130...ale poslednich 10km/h (bez tlacnei na plyn) mu trva trebas pul minuty... .-(
Mám to v Passatu také.....rychlost rozjezdu se dá nastavit , odstup od aut vepředu také. Na dálnici to mám zapnuto vždy, i s asistentem hlídání pruhů.....a nemohu si to vynachválit. Je to ale prostě jen ASISTENT, a tak je třeba k tomu přistupovat. Není to autonomní řízení . Pro mě je to spíše pojistka proti pozdní reakci, únavě.....Je to trochu o zvyku, ale klidně mohu na chvíli odvrátit oči , najít si pití, oběma rukama otevřít....a odložit....a auto se chvíli hlídá skoro samo....
V Passatu se mi to moc nelíbilo, auto reaguje moc rozvážně a dělá hodně velký mezery. V Golfu GTD jsem ho už neobjednával.
Naopak v Tesle S to funguje nádherně, auto je jak na gumě, nic hysterickýho ani neplynulýho, rozjezdy perfektní - klobouk dolů!
Naopak v Tesle S to funguje nádherně, auto je jak na gumě, nic hysterickýho ani neplynulýho, rozjezdy perfektní - klobouk dolů!
Vážení kolegové,
v rámci projektu TAČR právě zkoumáme zkušenosti řidičů s různými asistenčními systémy (typu ACC, varování před čelní srážkou atp.), a budeme velmi rádi, pokud se o ně s námi podělíte v následujícím dotazníku: [odkaz]
Pokud byste měli zájem o výsledky výzkumu či další informace, je možné napsat na uvedený kontaktní e-mail v hlavičce.
Předem děkuji všem z vás, kteří budou ochotni dotazník vyplnit...
v rámci projektu TAČR právě zkoumáme zkušenosti řidičů s různými asistenčními systémy (typu ACC, varování před čelní srážkou atp.), a budeme velmi rádi, pokud se o ně s námi podělíte v následujícím dotazníku: [odkaz]
Pokud byste měli zájem o výsledky výzkumu či další informace, je možné napsat na uvedený kontaktní e-mail v hlavičce.
Předem děkuji všem z vás, kteří budou ochotni dotazník vyplnit...
Právě s jedním bojuju...Ale kdo nedá na plynulots jízdy a jezdí blbě může přínos ACC zaznamenat.
Já ho nemůžu používat už jen proto, jak si lidi hrajou s plynem... V pravým 140 přejezd do levyho 150, návrat do pravého zas 140. Na okreskach detto. O n3plynulosti ani nemluve.
Já ho nemůžu používat už jen proto, jak si lidi hrajou s plynem... V pravým 140 přejezd do levyho 150, návrat do pravého zas 140. Na okreskach detto. O n3plynulosti ani nemluve.
Spíš by mne zajímalo, jak je vyřešeno, aby se ty radary nerušily navzájem. Jestli je to dáno rozdílnou frekvencí nebo jak. Máme ve firmě spoustu aut s ACC a zajímalo by mne, co se děje když nahodí radar všichni najednou.
ACC využívam v Škode Superb 3 je to výborný pomocník ako aj na diaľnici aj v meste ked treba dodržiavať rýchlostne limyty akurat registrujem jednu nevihodu ACC nevidí stojacu kolónu aút neviem čím to je ked moje auto má aj front Asisten aj kolízne brzdenie
Pokiaľ si tým znakom Renaultu myslel niečo iné, tak vedz, že doteraz som ťa za retarda nemal.