Novinky
Asi jsem starý a už nerozumím této době. Jestliže jediné, co je k zaznamenání je to, že dané auto má jinou masku, či ozdobné chromy či tablet o velikosti malé televize, tak je to smutné... O to více, že se má jednat o terénní vůz. Kdo v terénu potřebuje všechnu tu výbavu?
Připadá ti, že ten kdo využije terénní pick-up ho nemůže zárove%n používat jako jediné auto?
Kam na to chodíte hoši?
Kam na to chodíte hoši?
Asi tak, kolega má navaru, využíva ju niekoľko krát za týždeň. V horách nad mestom kde býva má vinohrad a chatu, cesta k nemu je pre klasické auto zjazdná, ale je otázne, že koľko krát za sebou >😁 >😒] . Popristom vždy preváža materiál, náradie atď. Občas sa stáva, že niekto má pickup aj na prácu , nie len na vymetanie obchodných centier, ale časť ľudí to zrejme nepochopí. Zároveň pri jeho nájazde nemá zmysel živiť dve autá
Je tady někdo,kdo toto auto má? Prosím o zkušenosti a názor..Nikdy jsem nového Fiata neměl..Dost nad ním uvažuji,jako o autu k firmě,k barákům,na ryby,kola,lyže atd. Amarok je jistě lepší,ale o dost dražší..Mitsu zase neumí xenony a já už auto bez xanonů nechci..Mitsu jsem jezdil asi dvě hodiny a to,co to auto umí,je neskutečné...Měl jsem obavu s jen 5 ti rychlostního automatu,ale bohatě stačí..jen ty xenony pro ČEZko nejsou..
Hezký den všem
Hezký den všem
Fiat Fullback a Mitsubishi jsou naprosto stejná auta. Záleží na tom, do kterého servisu to má kdo blíž, případně který prodejce je komu sympatičtější. Fiat vychází dokonce o něco levněji. Novináři s oblibou zapomínají napsat, že tohle auto je jediný pick-up na trhu (v téhle velikosti) který nabízí permanentní čtyřkolku i redukci! VW Amarok nabízí buďto jedno nebo druhé a všechny ostatní pick-upy mají přiřaditelné 4x4 bez mezinápravového diferenciálu, takže na silnici je čtyřkolka de fakto nepoužitelná.
Po faceliftu už myslím u Amaroku na výběr není. Je myslím jen se stálým pohonem a osmistupňovým automatem (redukce byla snad k šestistupňovému manuálu, co si matně vybavuji). Alespoň v Německu. Ve světě může být situace trochu jiná (někde měl zůstat v nabídce i dvoulitr). Převodovka by měla být zkrácená (osm stupňů je více než dost), jako náhrada redukce, takže by se člověk musel podívat na převody. Plus máš HDM.
Asi máš pravdu, že "jednoduchá" čtyřkolka s redukcí zmizela u Amaroku z Evropy spolu se čtyřválci. Ten šestivál je senzační! Jenže VW si ho taky nechá královsky zaplatit, takže už je to trochu mimo konkurenci Mitsu/Fiat, Nissan/Renault, Toyota, Isuzu, Ford... Kdybych chtěl pick-up a chtěl za něj dát tyhle peníze, tak už bych se porozhlížel o třídu výš v USA, ale to by byl zase jiný příběh... 😉
Ale Fullbacka nemá zatím nikdo z nich... je to samý Ranger, jedna F-150, nebo Hilux a Navarra
Musím říct, že já bych koupil pickupa radši, než SUV 😉
pokud někdo vozí v kombíku lyže,kola,nebo vercajk,dost možná mu to,nebo dětem,při havárii urazí palici. Měl jsem transportér a došlo mi to,když jsem brzdil na krev...navíc se tam pořád prášilo..pick up toto nemá.
Zadné sedadlá sú núdzovky. Keď sa na ne posadí dospelý chlap, tak si pomaly kolenami zapchá uši. Korba je dlhá tak meter a pol, takže na dospelácke lyže nakoniec aj tak treba truhlu (ne)dostupnú vo výške 1,8 m.
To je na drobca s dĺžkou 5,3 m chabý výsledok.