Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Fullback Cross má být stylový dobrodruh

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (12)
Fiat v letošním roce rozšíří nabídku pick-upu Fullback o provedení Cross, které zaujme především stylovým zevnějškem a bohatou standardní výbavou.

Fiat Fullback měl světovou výstavní premiéru na podzim roku 2015 v Dubaji. Pick-up odvozený od Mitsubishi L200 se evropskému publiku představil na loňském ženevském autosalonu a v létě stejného roku dorazil i na český trh.

V letošním roce se Fiat rozhodl rozšířit nabídku tohoto modelu o verzi s označením Cross, které má podle materiálů automobilky zvýrazňovat dobrodružný charakter tohoto pick-upu.

Fiat Fullback Cross bude k dispozici pouze v provedení s plnohodnotnou kabinou Double Cab a jeho exteriér se pyšní řadou výrazných detailů. Standardem je zde maska chladiče s matně černou mřížkou, saténově stříbrná ochranná lišta na předním nárazníku či 17palcová kola a nášlapy s novým designem. Nejvíce pozornosti přitahuje černý rám na korbě, který má stejné tvary jako u loňského ženevského konceptu.

Vedle atraktivního zevnějšku zaujme novinka i bohatou výbavou, zahrnující ABS s EBD, TSA (Trailer Stability Assist), LDW (Lane Departure Warning), sedm airbagů, tempomat, bixenonové světlomety, přední mlhová světla a diody pro denní svícení.

Komfort na palubě zvýší přední sedadla s vyhříváním a v případě řidičova i elektrickým seřizováním v šesti směrech. Dále nechybí rádio s digitálním příjmem a přehrávačem CD a MP3, 7" dotykovou obrazovku, Bluetooth a USB portem, satelitní navigace a parkovací kamera.

Fiat pak ještě uvádí, že společnost Mopar vyvinula speciálně pro Fullback Cross ucelenou sérii doplňků, zahrnující snadno otvíratelný kryt ložného prostoru a stupačku pro snazší přístup k nákladu.

Fiat Fullback Cross bude nabízen pouze s přeplňovaným čtyřválcem o objemu 2,4 litru, disponujícím výkonem 133 kW (180 k) a točivým momentem 430 N.m v kombinaci s manuální šestistupňovou nebo automatickou pětistupňovou převodovkou.

Prodej této novinky se má na evropském trhu rozběhnout v letních měsících letošního roku, kdy budou zveřejněny i její ceny.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (12)
Avatar - shamal
17. 3. 2017 18:17
Re: Na něco se zapomíná
Asi máš pravdu, že "jednoduchá" čtyřkolka s redukcí zmizela u Amaroku z Evropy spolu se čtyřválci. Ten šestivál je senzační! Jenže VW si ho taky nechá královsky zaplatit, takže už je to trochu mimo konkurenci Mitsu/Fiat, Nissan/Renault, Toyota, Isuzu, Ford... Kdybych chtěl pick-up a chtěl za něj dát tyhle peníze, tak už bych se porozhlížel o třídu výš v USA, ale to by byl zase jiný příběh... ;-)
16. 3. 2017 19:30
Re: Na něco se zapomíná
Po faceliftu už myslím u Amaroku na výběr není. Je myslím jen se stálým pohonem a osmistupňovým automatem (redukce byla snad k šestistupňovému manuálu, co si matně vybavuji). Alespoň v Německu. Ve světě může být situace trochu jiná (někde měl zůstat v nabídce i dvoulitr). Převodovka by měla být zkrácená (osm stupňů je více než dost), jako náhrada redukce, takže by se člověk musel podívat na převody. Plus máš HDM.
Avatar - shamal
16. 3. 2017 18:04
Na něco se zapomíná
Fiat Fullback a Mitsubishi jsou naprosto stejná auta. Záleží na tom, do kterého servisu to má kdo blíž, případně který prodejce je komu sympatičtější. Fiat vychází dokonce o něco levněji. Novináři s oblibou zapomínají napsat, že tohle auto je jediný pick-up na trhu (v téhle velikosti) který nabízí permanentní čtyřkolku i redukci! VW Amarok nabízí buďto jedno nebo druhé a všechny ostatní pick-upy mají přiřaditelné 4x4 bez mezinápravového diferenciálu, takže na silnici je čtyřkolka de fakto nepoužitelná.
Avatar - twistedTSD
16. 3. 2017 10:59
Re: Dotaz
Pokud tě zaujalo Mitsu, tak se Fiatu určitě bát nemusíš. Fullback není nic jiného než L200 se znakem Fiatu. ;-)
Avatar - dochtor
16. 3. 2017 10:15
Re: okrajovka
S Navarou (double cab) ako pracovným autom nejakú skúsenosť mám, ako rodinne auto by som si ju určite nekúpil.
Zadné sedadlá sú núdzovky. Keď sa na ne posadí dospelý chlap, tak si pomaly kolenami zapchá uši. Korba je dlhá tak meter a pol, takže na dospelácke lyže nakoniec aj tak treba truhlu (ne)dostupnú vo výške 1,8 m.
To je na drobca s dĺžkou 5,3 m chabý výsledok.