... že by protože jsi hloupý natvrdlý či pitomý ?? kdo vííí [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D PS: néé fakt to nejsou nadávky, ale pouze spekulace, zamýst si před vlastním prahem musíš sám panéééé Mgr.Ing.Ada je zase tady CSc. ;-)
Spojeni je výhodné především pro VW, protože by si získal opět přes FCA trh USA, což po dieselgate potřebuje, dále luxusní značky FCA a v neposlední řadě lepší motory FCA.
[odkaz]
škoda slov..to je jedna paní povídala..
VW koncern Fiat nepotřebuje..má dost problémů s dieselgate..
A FCA na tom taky není tak moc tragicky..smysl by dávalo spíš spojení s nějakými japonci..Mazda, Honda?
.... dovolím si citaci:" Fiat si na Chrysleru evidentně láme zuby, stejně jako předtím Daimler. Osobně dost dobře nechápu, proč do spojení vlastně šel. Sám měl přece finanční problémy a Chrysler krátce po rozpuštění německo-amerického koncernu řízeně zbankrotoval."
To fakt myslíte vážně....? prosím vás najděte si výsledky hospodaření skupiny FCA za posledních třeba 7 let.... (nebo napište Barikovi, on vám to dohledá). Severoamerický trh se na celkové ziskovosti FCA (když odečteme Ferrari) podílí tak minimálně z 80%.... Kdyby Fiat Chryslera nekoupil, až by dávno, dávno zkrachoval..... Přijde mi neuvěřitelné že nevíte tak naprosto základní fakta z branže....
Mám vám to někde dohledat, abyste si trošku doplnil to vakuum v chápání reality? Když nevíte tak základní věci, těžko se dá vašim dalším dedukcím nesmát.....
(samozřejmě že SM občas kecá nesmysly vám brát nebudu, to je pravda....)
Jen spekulace a mediální rovina do toho vstupuje nejen ve smyslu prostředníka ale také dezinformátora. O žádném spojování nebyla a není řeč, aktivity se týkají případné spolupráce, kooperace či partnerství, ale nikdy ne o sloučení!
Pro FCA by sice byl silný partner potřeba, ale dokud to má v rukou Marchionne tak případná spolupráce s VW bude vždy velmi komplikovaná. Pro VW má pak FCA význam velmi malý - největší už jsou i tak, krom Alfy není o co stát, zbytek veskrze samá přímá konkurence pro koncernové značky, jediná potenciálně zajimavá věc je americký trh, a to v případě partnerství není moc posun, a čistě teoreticky z hlediska koupě je čiré bláznovství kvůli tomu kupovat celý Fiat...
Pro VW by byla zajímavá zejména severoamerická část FCA, ale částečně i ta jihoamerická. Naopak Alfa je pro ně dnes už nezajímavá, vlastních sportovně-luxusních značek mají dost.